Αγγελία που χαζεύω σήμερα .

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εγώ θα σου πω τί κατάλαβα απο όσα είδα.

Όσους είδα πώς αντιμετώπισαν πρόβλημα με την κεφαλή όλοι υποστήριξαν πως ακολουθούσαν το πρόγραμμα σερβις της εταιρειας. Και τί λέει η εταιρεία???>>>>> Αλλαγή λάδια κάθε 12.000χλμ...

Και λέω εγώ ΄τωρα, με 12.000χλμ λάδια κάτσε πάνω στον Γκιώνη... Οι εταιρείες με τα Euro 5 με τις αυξημένες θερμοκρασίες στα μοτέρ αντί να βοηθάνε τα μοτέρ, με τις απαιτήσεις τις περιβαλλοντικές και τα χαζομάρκετινγκ αναγκάζονται να πάνε τα διαστήματα σερβις στο Θεό. Και εκεί που αλλάζαμε λαδάκια στις 5.000-6.000χλμ (η BMW στο 800 λέει 5.000χλμ) πήγαμε αισίως στις 12.000χλμ και ακούω και κάτι χαζά νομίζω η Ducati για 30.000 χλμ??!! Ένα λαδάκι ταλαίπωρο είναι χειμώνα καλοκαίρι, όλη η βρωμιά του μοτέρ, όλες οι διακυμάνσεις της θερμοκρασίας περνάνε μεσα απο αυτό το λάδι.

Κι εσύ στην πανάκριβη μοτοσυκλέτα σου θα αφήσεις μέσα λάδια 12.000χλμ??

Ο συνδυασμός του σχεδιασμού του LC8c (ίσως με κάποια ευαισθησία εκεί πάνω) με αυτά τα εγκληματικά διαστήματα service πιστεύω οδήγησαν σε ένα βαθμό σε αυτό το πρόβλημα απο χιλιάδες ιδιοκτήτες και την ΚΤΜ να μην αναγνωρίζει τίποτα (όπως πάντα) και να μην κάνει ανάκληση. ΘΑ έβαζα στοίχημα ποιος όποιος αλλάζει λάδια ανα 4-5.000χλμ και έχει μέσα και καλά παραφλού δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. ¨Ετσι πιστευω μπορεί να κάνω λάθος αλλά αυτό το μοτίβο όλοι να λένε λάδια 12.000 μου δείχνει αυτό. Στην Ελλάδα έχουμε δει 790 με πρόβλημα στη κεφαλή? Δεν έχω ακούσει αλλά ο Έλληνας πιστευω ποτέ δεν θα άφηνε απο μόνος του 12.000 λάδια.

Η KOVE σου λέει αλλαγή λαδιού στο 800Χ στις 5000km!!!!! Ουσιαστικά για το ίδιο μοτέρ μάλιστα με κάποιες βελτιώσεις της KOVE. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
Να σου πω εγώ τι καταλαβαίνω από όσα βλέπω.

Χρησμός τύπου "θα χαλάσει/όλα χαλάνε".

Γιατί αν κάνεις την προβλεπόμενη συντήρηση και χαλάσει είσαι ανόητος που ακολούθησες τις οδηγίες του κατασκευαστή (μιλάμε τώρα για κόσμο που πέρασε δύο χρόνια σπίτι του ΜΗΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΣ ΣΕ ΓΑΝΩΣΑ ΣΑΝ ΜΠΡΙΚΙ)
Αν δεν την κάνεις είσαι "μή προβλεπόμενος" και δεν ξέρω τι δικαιολογία θα βρεθεί, δεν είχες σωστές πιέσεις στα ελαστικά και ζόριζες το μοτέρ

Εγώ συμφωνώ στο ότι αν κάνεις χρήση "αυτό που βλέπω στο ίνσταγκραμ" δεν βγαίνει με τα ίδια λάδια. Ομοίως αν έχεις φαγωθεί με τον κάθε τυχαίο με τμαξ, τρανσάλπ εφτάμισο, τάιγκερ, άφρικα, πενφέ κλπ "θα σου δείξω εγώ τι γεύση αφήνει το πορτοκάλι στα δόντια" και ανοίγεις κάθε φανάρι κόφτες ή το πλακώνεις στα ξερόγκαζα για να βρέχεται το μουστάκι από τα δάκρυα όταν τσακίζει η φλούδα μπροστά στο πρόσωπο σου.

Πάει ο οποιοσδήποτε από εμάς να πάρει ένα μεταχειρισμένο με 20-30-40,000 χλμ και... τι ξέρει από όλα αυτά;
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ετσι το δινει με το χιόνι μαζι? απλα είναι λιγο τρακαρισμένο?ευκαιρία....με 3-4 χιλιάρικα φτιάχνεται
Η πρώτη ματιά που έριξα, πριν την ανοίξω την αγγελία....... νόμιζα ότι είναι τραβηγμένη σε πλυντήριο και είχε τον αφρό επάνω...... Λέω, μερακλής αυτός!!!!!!!! :ha
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Καλή περίπτωση, δεν το έχω οδηγήσει αλλά πρέπει να είναι καλό!
Πολύ καλό, το είδα προχθές για το γιο μου. Αλλά δεν του αρέσει του κάγκουρα, το προτιμάει στη γυμνή έκδοση.

Ο τωρινός ιδιοκτήτης αρχιτέκτονας και ο πρώτος γιατρός. Σοβαροί άνθρωποι, πού πρόσεχαν την μηχανή και δεν την ξέσκισαν.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πολύ καλό, το είδα προχθές για το γιο μου. Αλλά δεν του αρέσει του κάγκουρα, το προτιμάει στη γυμνή έκδοση.

Ο τωρινός ιδιοκτήτης αρχιτέκτονας και ο πρώτος γιατρός. Σοβαροί άνθρωποι, πού πρόσεχαν την μηχανή και δεν την ξέσκισαν.
Κάποια στιγμή πρέπει βέβαια να σταματήσει αυτή η σύνδεση του επαγγέλματος με το επίπεδο σοβαρότητας ή το κατα πόσο πρόσεχαν ένα όχημα!

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν γιατροί που δεν είναι καθόλου σοβαροί και έχουν ξεκ@λιάσει και μηχανάκια και φυσικά περιπτεράδες ξέρωγω ή ταξιτζήδες να είναι και σοβαροί και πιο ήρεμοι με τα μηχανάκια και τυπικοί.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Κάποια στιγμή πρέπει βέβαια να σταματήσει αυτή η σύνδεση του επαγγέλματος με το επίπεδο σοβαρότητας ή το κατα πόσο πρόσεχαν ένα όχημα!

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν γιατροί που δεν είναι καθόλου σοβαροί και έχουν ξεκ@λιάσει και μηχανάκια και φυσικά περιπτεράδες ξέρωγω ή ταξιτζήδες να είναι και σοβαροί και πιο ήρεμοι με τα μηχανάκια και τυπικοί.
Σε κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αλλά ο κανόνας ισχύει για το μεγαλύτερο ποσοστό.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κάποια στιγμή πρέπει βέβαια να σταματήσει αυτή η σύνδεση του επαγγέλματος με το επίπεδο σοβαρότητας ή το κατα πόσο πρόσεχαν ένα όχημα!

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν γιατροί που δεν είναι καθόλου σοβαροί και έχουν ξεκ@λιάσει και μηχανάκια και φυσικά περιπτεράδες ξέρωγω ή ταξιτζήδες να είναι και σοβαροί και πιο ήρεμοι με τα μηχανάκια και τυπικοί.
Έχω φιλαράκι πολιτικό μηχανικό.
Στη δουλειά του, με ωραία ρουχαλακια, κυριλέ όταν πρέπει, πάντα ευγενικός και χαμηλόφωνος!
Όταν ανεβαίνει στη μηχανή του ομως, μπαίνουν τα διαόλια μέσα του...... :ha


Πρέπει να του πω να γράφει το επάγγελμα του στις αγγελίες πώλησης.....:ha
 

Tol

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Απόστολος
Μοτό
VFR
Κάποια στιγμή πρέπει βέβαια να σταματήσει αυτή η σύνδεση του επαγγέλματος με το επίπεδο σοβαρότητας ή το κατα πόσο πρόσεχαν ένα όχημα!

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν γιατροί που δεν είναι καθόλου σοβαροί και έχουν ξεκ@λιάσει και μηχανάκια και φυσικά περιπτεράδες ξέρωγω ή ταξιτζήδες να είναι και σοβαροί και πιο ήρεμοι με τα μηχανάκια και τυπικοί.
Όταν αγοράζω μεταχειρισμένο ψάχνω & θέλω να ξέρω αν την πρόσεχαν ή όχι και δεν με νοιάζει το επάγγελμα.
Οπότε συμφωνώ και εγώ ότι το επάγγελμα είναι άσχετο.
Ακόμα και ΑΝ έβγαινε μια έρευνα που σχετίζει επάγγελμα αναβάτη και πόσο προσέχει την μηχανή και δείξει ότι κάποια επαγγέλματα την προσέχουν πιο πολύ, δεν θα αλλάξει κάτι γιατί: βλέπε την πρώτη πρόταση. Λες και λίγες αγγελίες γράφουν "ιδιοκτήτης γιατρός, ναυτικός, δικαστής, αστροναύτης..."
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Κάποια στιγμή πρέπει βέβαια να σταματήσει αυτή η σύνδεση του επαγγέλματος με το επίπεδο σοβαρότητας ή το κατα πόσο πρόσεχαν ένα όχημα!

Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν γιατροί που δεν είναι καθόλου σοβαροί και έχουν ξεκ@λιάσει και μηχανάκια και φυσικά περιπτεράδες ξέρωγω ή ταξιτζήδες να είναι και σοβαροί και πιο ήρεμοι με τα μηχανάκια και τυπικοί.
Γενικα οι κανονες ισχυουν ,αλλα φυσικα εχουν και τις εξαιρεσεις τους.Η συνδεση γινεται λογω μεγαλυτερου οικονομικου επιπεδου,που πιθανως επιτρεπει την τακτικη και μεσα στο προγραμμα συντηρηση της μοτο,λογω ηλικιας που συνηθως εχουν,που μειωνει την ΄΄αρκουδοχρηση'' και λογω της μεγαλυτερης ΄΄συγκροτησης του μυαλου΄΄ που ειναι προαπαιτουμενο στα επαγγελματα που εξασκουν ,που αποτρεπουν την ΄΄αφρονη΄΄ χρηση του μεσου που οδηγουν.Οπως ολοι οι κανονες ομως εχουν και τις εξαιρεσεις τους.Αλλωστε αυτο ισχυει και στο αναποδο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε κάθε κανόνα υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Αλλά ο κανόνας ισχύει για το μεγαλύτερο ποσοστό.
Γενικα οι κανονες ισχυουν ,αλλα φυσικα εχουν και τις εξαιρεσεις τους.Η συνδεση γινεται λογω μεγαλυτερου οικονομικου επιπεδου,που πιθανως επιτρεπει την τακτικη και μεσα στο προγραμμα συντηρηση της μοτο,λογω ηλικιας που συνηθως εχουν,που μειωνει την ΄΄αρκουδοχρηση'' και λογω της μεγαλυτερης ΄΄συγκροτησης του μυαλου΄΄ που ειναι προαπαιτουμενο στα επαγγελματα που εξασκουν ,που αποτρεπουν την ΄΄αφρονη΄΄ χρηση του μεσου που οδηγουν.Οπως ολοι οι κανονες ομως εχουν και τις εξαιρεσεις τους.Αλλωστε αυτο ισχυει και στο αναποδο.
Για να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.

Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.

Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.

Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.

Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.

Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
 

omega

Τσέλιγκας
Περιοχή
Ήηηηηηηηηπειρος
Όνομα
Δημήτριος
Μοτό
HONDA CBF500 05'
Πολύ καλό, το είδα προχθές για το γιο μου. Αλλά δεν του αρέσει του κάγκουρα, το προτιμάει στη γυμνή έκδοση.
:eek:

Ο τωρινός ιδιοκτήτης αρχιτέκτονας και ο πρώτος γιατρός. Σοβαροί άνθρωποι, πού πρόσεχαν την μηχανή και δεν την ξέσκισαν.
Αν το μηχανάκι ήταν όπως είπαμε,ειδικά ΑΝ βάζεις κι εσύ το χέρι στην τσέπη Γιώργο, ίσως έπρεπε να το πάρεις επάνω σου.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Για να οριστεί κάτι ως κανόνας πρέπει να αποδεικνύεται είτε με πειραματικό/επιστημονικό τρόπο είτε να αποδεικνυεται βάσει στατιστικών δεδομένων. Στη προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει πουθενά παγκοσμίως οποιαδήποτε έρευνα που να συνδέει την σοβαρότητα η την οδική συμπεριφορά με το επάγγελμα. Αν κάποιος έχει τέτοια έρευνα ας την παραθέσει.

Συνεπώς μιλάμε για τον ορισμό του στερεοτυπου. Δηλαδή ξεκάθαρα μια πλασματική κοινωνική αντίληψη που βασιζεται σε απλές υποθέσεις να μην πω δοξασίες. Η πράξη έχει αποδείξει αντιθέτως πως τα μεγαλύτερα ποσοστά μη σοβαρών ανθρώπων βρίσκονται μέσα σε τάξεις επαγγελμάτων όπως οι γιατροί. Και αυτό αποδεικνύεται και στατιστικά αν ανατρέξουμε σε μελέτες σχετικά με την διαφθορά σε τέτοιους χώρους και την εκμετταλευση ασθενών και προχωρήσουμε στα ποσοστά απιστίας ας πούμε και διαζυγίων από τέτοιους επαγγελματικούς χωρους.

Ένας ναυτικός επειδή λείπει ίσως από το σπίτι του 8-9 μήνες το χρόνο μπορεί με πραγματικά δεδομένα να αξιωσειβοωςωη μοτοσυκλέτα είναι λίγο χρησιμοποιημένη και με λιγότερες φθορές. Ένας γιατρός,ένας δικηγόρος,ένας τραπεζικός κλπ είναι απλά επαγγέλματα που στις τάξεις τους έχουν ανθρώπους με εντάσεις,με πάθη και ίσως σε μεγαλύτερο από τον μ.ο. ποσοστό με συναισθηματικά κατάλοιπα που βρίσκουν διέξοδο στην μοτοσυκλέτα.

Επίσης,η οποία πιθανή οικονομική επιφάνεια μπορει να σημαίνει από τυπική συντήρηση μέχρι πλήρης αμέλεια συντήρησης καθώς υπάρχει πάντα η δυνατότητα αντικατάστασης του οχήματος.

Η άποψη μου είναι πως η συντήρηση τέτοιων στερεοτύπων είναι απλά καλό 1960 και πολύ πολύ μακρυά από την πραγματικότητα εν τέλει. Να μην πω πως άνθρωποι χαμηλότερης οικονομικής η κοινωνικής επιφάνειας σεβονται και προσέχουν περισσότερο τα οχήματά τους και έχουν αποκτήσει και γνώσεις περί συντήρησης και είναι πιο τυπικοί καθώς το όχημα για αυτούς είναι και πιο πολύτιμο και πολλές φορές η ανατροφή τους αν προέρχονται από πιο φτωχές οικογένειες τους έχει εκπαιδεύσει να σέβονται περισσότερο και να προσέχουν τα αντικείμενα της ιδιοκτησίας τους.

Προσωπικά από όσα έχω δει εκεί έξω ειδικά η δήλωση από γιατρό θα ήταν περισσότερο αποτρεπτική παρά το αντίθετο.
Ο καθεις ,με τις εμπειριες του.Η επισημανση μου,προερχεται και απο την εμπειρια μου με τοσα μεταχειρισμενα που εχω παρει.Οσο μεγαλυτερη οικονομικη επιφανεια ειχε ο πωλητης (οσο μπορουσα να την αντιληφθω,π.χ σπιτι,αυτοκινητο,περιβαλλον χωρος ,επαγγελμα) τοσο καλυτερο ,και πιο προσεγμενο μηχανακι εβλεπα.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Αν το μηχανάκι ήταν όπως είπαμε,ειδικά ΑΝ βάζεις κι εσύ το χέρι στην τσέπη Γιώργο, ίσως έπρεπε να το πάρεις επάνω σου.
Του είπα να το πάρουμε, να το κρατήσει λίγο για να το δοκιμάσει και αν δεν του αρέσει, να το πουλήσουμε.
Όχι, όχι, όχι, δεν του αρέσει σε εμφάνιση, ας είναι όσο καλό θέλει σαν μηχανή.

Πώς εξηγείται στους κάγκουρες να μην αρέσει καθόλου το Z1000SX, ενώ τους αρέσουν το tiger 1050, το TDM και το R1;
 
Τελευταία επεξεργασία:

arisxj

Μέλος
Όνομα
aris
Μοτό
yamaha tdm900
Opel 1.6 CDTI (πετρέλαιο)
Για να βγάλεις την μίζα πρέπει να κατεβάσεις το σασμάν διότι η βίδες της είναι από τη μέσα πλευρά του σασμάν.
Ομοίως και για να αλλάξεις ιμάντα χρονισμού ή καδένα (δεν ξέρω τι ακριβώς έχει) διότι βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και στο σασμάν... :hungover:
Σε ερώτηση στην εταιρεία γιατί αυτή η κατασκευή η απάντηση ήταν ότι στο όριο ζωής του κινητήρα που δίνουμε εμείς σαν Opel δεν θα χρειαστεί πότε επισκευή κανένα από τα δύο...
Χαχαχα
Την επόμενη φορά ρωτά σε πόσα ντίζελ έχει αλλάξει καδένα σε λιγότερο από 150.000...
Κλασική μλκια...(Ρωτάμε πως το ξέρω)
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Opel 1.6 CDTI (πετρέλαιο)
Για να βγάλεις την μίζα πρέπει να κατεβάσεις το σασμάν διότι η βίδες της είναι από τη μέσα πλευρά του σασμάν.
Ομοίως και για να αλλάξεις ιμάντα χρονισμού ή καδένα (δεν ξέρω τι ακριβώς έχει) διότι βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και στο σασμάν... :hungover:
Σε ερώτηση στην εταιρεία γιατί αυτή η κατασκευή η απάντηση ήταν ότι στο όριο ζωής του κινητήρα που δίνουμε εμείς σαν Opel δεν θα χρειαστεί πότε επισκευή κανένα από τα δύο...
Άμα μένεις στο βουνό τι σε μέλι η μίζα έχει κατηφοριες και ντόπιους ..... Χαχαχαχα

xrv_world_explorer
 
Top Bottom