Άστους..... Τώρα έχουν μηχανάκια για καφέ.όλοι μπεμφε θα πάρετε........
Όταν αρχίσουν τα πολλά χλμ... Θα ψωνισουν
Άστους..... Τώρα έχουν μηχανάκια για καφέ.όλοι μπεμφε θα πάρετε........
Οδοντίατρο για τα σφραγίσματα που θα φύγουν χαχαΕγω λεω παρε κανα 640 adve για αρχη και μετα βλεπεις τι αλλο θα χρειαστεις...
Στάλθηκε από το Mi A1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Σιγά τους κραδασμους που έχει το μηχανάκιΟδοντίατρο για τα σφραγίσματα που θα φύγουν χαχα
Ετσι άλλαζα το '80 τα σύρματα στις κρενόμπιγες και στη μαγκιόρα μπίγα.... γατάκια...Εδω ο Γιαννης αλλάζει ντιζα συμπλεκτη.
Εν τω μεταξύ δεν έχω ντιζα συμπλεκτη καρντιά μου....τα καλά εργαλεία έχουν τρόμπες (όταν δουλεύουν)Εδω ο Γιαννης αλλάζει ντιζα συμπλεκτη.
Ουρε!!!!!!!!!!Όταν γερασουμε και έχουμε χρόνο για χλμ
Εν τω μεταξύ δεν έχω ντιζα συμπλεκτη καρντιά μου....τα καλά εργαλεία έχουν τρόμπες (όταν δουλεύουν)
highlight-1 : Στην πρώτη πτώση ,έσπασε το πλαϊνό καπάκι κινητήρα του ΑΤ.Γιάννη έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....
Για εμένα ένα μικρό travel enduro κ ενα μεγάλο on/OFF ηταν η λύση, και αυτό έκανα. Νομίζω με ελάχιστα χρήματα μπορείς να φτιάξεις ενα 400ρι που να φορτώνεται (DRZ400 η προσωπική μου προτίμηση) και να ευχαριστιέσαι τη διαδρομή με πλαγιολισθήσεις και αλματάκια. Αμα γίνει η στραβή και πέσει δε σε νοιάζει καθόλου....100€ έχουν ΟΛΑ τα πλαστικά γύρω γύρω και 40€ τα αυτοκόλλητα.
Με αυτό σαν βάση κλείνω πολύ στο GSA 1200 για μεγάλο μεκανακι. Και νομίζω δικαίος.
Αλλά.... αλλά... έρχεται το Tenere που για εμένα λόγω σωματότυπου και χωμάτινων απαιτήσεων είναι πραγματικά η χρυσή τομή. Θα το αφήσω για αργότερα βέβαια να βγουν τα πρώτα να γίνουν οι βελτιώσεις κλπ.
Για τα μεγάλα λοιπόν που σε προβληματίζει και τριβελίζει δες από κάτω το ποιο αντικειμενικό review για εμένα. Έχω δει και διαβάσει αρκετά για ολα τα μεγάλα on/off του '18 αλλά οι Αμερικανοί απο κάτω είναι πραγματικά αντικειμενικοί! Έχοντας ολα τα μηχανάκια σε άσφαλτο με ασφάλτινα ελαστικά και στο χώμα με χωμάτινα και αναβάτες απο πρωταθλητές μέχρι και μεγαλύτερους σε ηλικία μέσους χρήστες.....η έκπληξη?? Το Vstrom 1000XT κι όμως... δείτε το και νομίζω όλο και κάτι καινούριο θα μάθετε.
Sent from my super duper pooper scooper!
Δεν ξερω κατα ποσο ειναι αντικειμενικο το ριβιου απο δαυτους... ειχαν κανει ενα ριβιου πριν 2 χρονια και καλα συγκριση 1090-Αφρικα και κατεληξε σε επεισοδιο "Οπλα και στρατοκ@υλοι"...Γιάννη έχουμε τις ίδιες ανησυχίες....
Για εμένα ένα μικρό travel enduro κ ενα μεγάλο on/OFF ηταν η λύση, και αυτό έκανα. Νομίζω με ελάχιστα χρήματα μπορείς να φτιάξεις ενα 400ρι που να φορτώνεται (DRZ400 η προσωπική μου προτίμηση) και να ευχαριστιέσαι τη διαδρομή με πλαγιολισθήσεις και αλματάκια. Αμα γίνει η στραβή και πέσει δε σε νοιάζει καθόλου....100€ έχουν ΟΛΑ τα πλαστικά γύρω γύρω και 40€ τα αυτοκόλλητα.
Με αυτό σαν βάση κλείνω πολύ στο GSA 1200 για μεγάλο μεκανακι. Και νομίζω δικαίος.
Αλλά.... αλλά... έρχεται το Tenere που για εμένα λόγω σωματότυπου και χωμάτινων απαιτήσεων είναι πραγματικά η χρυσή τομή. Θα το αφήσω για αργότερα βέβαια να βγουν τα πρώτα να γίνουν οι βελτιώσεις κλπ.
Για τα μεγάλα λοιπόν που σε προβληματίζει και τριβελίζει δες από κάτω το ποιο αντικειμενικό review για εμένα. Έχω δει και διαβάσει αρκετά για ολα τα μεγάλα on/off του '18 αλλά οι Αμερικανοί απο κάτω είναι πραγματικά αντικειμενικοί! Έχοντας ολα τα μηχανάκια σε άσφαλτο με ασφάλτινα ελαστικά και στο χώμα με χωμάτινα και αναβάτες απο πρωταθλητές μέχρι και μεγαλύτερους σε ηλικία μέσους χρήστες.....η έκπληξη?? Το Vstrom 1000XT κι όμως... δείτε το και νομίζω όλο και κάτι καινούριο θα μάθετε.
Sent from my super duper pooper scooper!
Tιμη καταλογου λεμε, τοτε στο συγκριτικο που υπηρχε και 1090. Κι εγω το 1090 το πηρα με λιγοτερα απο την τιμη καταλογου.Οι εγκέφαλοι έγιναν ανάκληση.
Ίδια λεφτά δεν είναι, είναι αρκετά πιο κάτω, τώρα ειδικά με προσφορά.
Vstrom απλό 13295Tιμη καταλογου λεμε, τοτε στο συγκριτικο που υπηρχε και 1090. Κι εγω το 1090 το πηρα με λιγοτερα απο την τιμη καταλογου.
Ενα - εναμησι χιλιαρικο. Για βαλε διπλα τιμες καταλογου για τα 1200 του συγκριτικου.Vstrom απλό 13295
XT 13795
AT 14990 (+300 το χρώμα τρικολόρ)
ΑΤΑS 16290 (+300)
1090R 15380
Μιά μικρή διαφορά την έχουν κατάλογο.
ναι είναι στα 20,000+-Ενα - εναμησι χιλιαρικο. Για βαλε διπλα τιμες καταλογου για τα 1200 του συγκριτικου.
Τσου. Προοπτικη νεου Bigουλα. DR1000ναι είναι στα 20,000+-
αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το στρώμα δεν είναι το καλύτερο VFM σήμερα. Με την προοπτική νέας άφρικα, νέου στρομ, το καταργημένο 1090, την προοπτική νέου 1290...
ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΟΛΟΙ
Ναι, και μου συνεβη και μενα οπως πολυ καλα ξερεις Κωστα στην πρωτη πτωση στο χωμα Το αριστερο καπακι ειναι τελειως εκτεθειμενο και η Χονδα δε δινει ουτε καν πλαϊνα καγκελα για το μηχανακι, μονο αφτερμαρκετ. Ειναι το πρωτο πραγμα που πρεπει να κανει καποιος στο CRF του αλλιως κινδυνευει να μεινει απο μια χαζοπτώση στο χωμαhighlight-1 : Στην πρώτη πτώση ,έσπασε το πλαϊνό καπάκι κινητήρα του ΑΤ.
Και δεν είν το μόνο.
Μεγάλο σχεδιαστικό fail της Χόνδα για ADVbike.