Βόλτα χωρίς πρόγραμμα Ουκρανία -- Μολδαβία

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Εμενα ειναι 50/50(μιτας 07)...Αν ρωτας για τον κραδασμο πιστεψε με το αν ηεκινησω ο κραδασμος του κινητηρα ειναι πιο πολυς...Και αν σκεφτεις οτι σε καποια φαση στην Ουκρανια ο χωματοδρομος διπλα απο την ασφαλτο ηταν καλυτερος μια χαρα περπατησε το 50/50...Στην λιμνη στη βουλγαριαπου καναμε βολτα χωματαδα μια χαρα...Στη Μολδαβια που κυριολεκτικα μπηκαμε στο δασος για αλλαγη λαδιων δεν υπηρχε ουτε μονοπατι.,και συνηθως βγαιναμε εκτος οποτε καναμε σταση μακρια απο το κεντρικο δρομο...Γενικα μια χαρα δεν ειχαμε θεμα επειδη ειχαμε χαμηλες ταχυτητες...90-110χλμ/ωρα...Τωρα του Νικου ηταν πιο αγριο θα σου πει αυτος...

Στάλθηκε από το HUAWEI VNS-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

Ναι ρωτάω για τους κραδασμούς στην άσφαλτο, ποσοστικη αναλογία χωμάτινων - ασφαλτινων διαδρομών, φθορα στο ανεβα - κατεβα τις εθνικές! Με την σκέψη να φορέσω κάτι ποιο χωμάτινο στην χοντρουλά μου (βεβαία )τύπου tkc80 , για βόλτα - εξερεύνηση το βόρειο κομμάτι Ρουμανίας και περυξ!

Εύχομαι καλές βόλτες και πάντα ορθοί!
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Μπραβο παιδες, συντομο οσο χρειαζεται, "to the point" και ταξιδιωτικο με αρκετες πληροφοριες για μελλοντικους ταξιδιωτες! :ok: :cool:

Νικολα, απο περιεργεια, μιας και εχεις και ενα XRV750 στο σταυλο σου (υποθετοντας οτι εχει φτιαχτει η απαισια μαμισια σελα του :rolleyes:), γιατι δεν πηρες αυτο αντι για το 640 Adv?
 
Τελευταία επεξεργασία:

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Μπραβο ρε παιδια τι ταξιδαρα κάνατε :) Περίμενα πως και πως να διαβάσω τη συνέχεια του οδοιπορικού σας και το τελος του ;) τελικα οι βόλτες χωρις προγραμμα ειναι αυτες που μένουν και τι θυμάσαι για παντα :yew: στις καινούργιες που θα ερθουν Λοιπον :friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μπράβο ρε μάγκες!

Ευχαριστούμε για τις πληροφοριες και τα μεγάλα σας χαμόγελα!!:friendship:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Πολλα μπραβο Νικολα και Γιαννη.
Αλλιώτικη βολτα οπως την λετε, με μονο σιγουρο προορισμο την ...Ελλαδα στον γυρισμο.
:friendship: στις καινουργιες που θα ρθουν.
 

Eversman

Μέλος
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 750
Από τα ταξιδιωτικά που διαβάζεις και δεν θές να τελειώσουν! Μπράβο σας και να είστε γεροί για την επόμενη :friendship:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
ιδιαιτερα θα ηθελα να σταθω στον γιαννη διοτι τον παρακολουθω πολυ καιρο και ξερω οτι εχει περασει πλεον σε πολυ πρακτικους τροπους προσεγγισης της μοτοσυκλετας που θυμιζει περισσοτερο νοτροπια ξενη προς την ελληνικη η αλλιως παλια ελληνικη δηλαδη την απλοτητα του ταξιδιου σε σχεση με την μοτοσυκλετα που αναγει τον οδηγο και περναει σε δευτερη μοιρα το σιδερο με ολα τα ευργετικα συνεπακολουθα για την ψυχη και το μυαλο
η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι με αυτο που κανεις τοποθετεις την φιλοσοφια του μοτοσυκλετιστη στην σωστη του θεση και γινεσαι παραδειγμα προς μιμηση και εξελιξης του μοσυκλετιζμου
keep walking
 

zandesiro

3MA owner.
Περιοχή
Πολυγυρος Χαλκιδικης
Όνομα
zandesiro
Μοτό
ΧΤ600Ε,Typhoon 50,ST1300A
ιδιαιτερα θα ηθελα να σταθω στον γιαννη διοτι τον παρακολουθω πολυ καιρο και ξερω οτι εχει περασει πλεον σε πολυ πρακτικους τροπους προσεγγισης της μοτοσυκλετας που θυμιζει περισσοτερο νοτροπια ξενη προς την ελληνικη η αλλιως παλια ελληνικη δηλαδη την απλοτητα του ταξιδιου σε σχεση με την μοτοσυκλετα που αναγει τον οδηγο και περναει σε δευτερη μοιρα το σιδερο με ολα τα ευργετικα συνεπακολουθα για την ψυχη και το μυαλο
η προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι με αυτο που κανεις τοποθετεις την φιλοσοφια του μοτοσυκλετιστη στην σωστη του θεση και γινεσαι παραδειγμα προς μιμηση και εξελιξης του μοσυκλετιζμου
keep walking
Ευχαριστω Φοινιξ για τα καλα σου λογια...
Το ταξιδι για τον καθενα μας ειναι ξεχωριστο.

Με παλια μηχανη....Με καινουργια...Με νοικιαρικια....
Με μικρη...Με μεγαλη....
Σε καμπινγκ...Σε ξενοδοχειο....
Σε εστιατοριο το φαγητο...Σε κονσερβα...
Αργο...Γρηγορο...
Μοναχικο...Με παρεα...
Μακρυνο....Κοντινο....

Αυτην ειναι η ομορφια της μοτοσυκλετας.
Ο καθενας μας ειναι διαφορετικος.

Ολα αυτα ερχονται δευτερα την στιγμη που θα βαλεις το κρανος στο κεφαλι και θα πατησεις το κουμπι της μιζας.
 

BillyGs

Μέλος
Περιοχή
Lagonisi
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200 GS
Μπράβο ρε παλικάρια.. Πραγματικά ωραίο ταξίδι με όλες τις λεπτομέρειες αποτυπωμένες!! Να είστε καλά να κάνετε ταξίδια σαν κι αυτό!! Σας χάρηκα πολύ με όσα δίαβασα κι εύχομαι γρήγορα το επόμενο!!
 

Nikolas77

Adventure Traveller
Όνομα
Nikolas
Μοτό
LC4 ADV'02
Μπραβο παιδες, συντομο οσο χρειαζεται, "to the point" και ταξιδιωτικο με αρκετες πληροφοριες για μελλοντικους ταξιδιωτες! :ok: :cool:

Νικολα, απο περιεργεια, μιας και εχεις και ενα XRV750 στο σταυλο σου (υποθετοντας οτι εχει φτιαχτει η απαισια μαμισια σελα του :rolleyes:), γιατι δεν πηρες αυτο αντι για το 640 Adv?
George η σέλα του africa δεν με χαλάει καθόλου η μαμά, έτσι κι αλλιώς είναι πιο άνετη από του κτμ .... οπότε δεν είναι εκεί το πρόβλημά μου..

Το πρόβλημα μου είναι το βάρος του africa και των παρόμοιων με αυτό μοτοσυκλετών... Ψηλά on off με ψηλά το κέντρο βάρους που με δυσκολία πατάς κάτω όταν σταματάς η ξεκινάς.. Έχω μεγαλο πρόβλημα στο παρκάρισμα , ξεπαρκάρισμα και στάση... αντιθέτως, όταν τσουλανε κάτι καταφέρνω..
Έτσι λοιπόν στο ταξίδι προτίμησή μου είναι να έχω μια μοτοσυκλέτα που να μπορώ να την κάνω ότι θέλω σταματημένη και εν κίνηση και να μην με περιορίζει σε τίποτα.
Να μπορώ να κάνω φορτωμένος άσφαλτο,χώμα ακόμα και μονοπάτι ή ποταμίσια κοίτη και νύχτα μόνος αν χρειαστεί στο πουθενά.. (δεν λέω υπερβολές για την κοίτη, στην βόλτα του Αυγούστου το έκανα κι αυτό φορτωμένος) .
Παλιότερα είχε τύχει να μου πέσει ένα 1150 που είχα σε χωματόδρομο κατηφόρα φορτωμένο, το σήκωσα με δυσκολία αφού το ξεφόρτωσα ξάπλα και έχασα μιάμιση ώρα,δεν συζητάω για ίδρωτα και ταλαιπωρία. Το αφρικα στην άσφαλτο το έχω σηκώσει με μεγάλη δυσκολία και σε χώμα απλά δεν μπόρεσα... Δεν νοιώθω χαλαρός όταν η μοτοσυκλέτα μου είναι τρεις φορές βαρύτερη από εμένα ακόμα και ξεφορτωτη.. έχω άγχος για το που θα σταματήσω.

Το 640 από την άλλη τα κάνει όλα να φαίνονται εύκολα με τα 150 κιλά του και νοιώθεις απίστευτη ασφάλεια ότι κι αν του ζητήσεις... Γνώμη μου πάντα.

Και μια φώτο από το επόμενο ταξιδιωτικό που ελπίζω να ανεβάσω σύντομα..( για την ελευθερία κίνησης που έλεγα )

 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
George η σέλα του africa δεν με χαλάει καθόλου η μαμά, έτσι κι αλλιώς είναι πιο άνετη από του κτμ .... οπότε δεν είναι εκεί το πρόβλημά μου..

Το πρόβλημα μου είναι το βάρος του africa και των παρόμοιων με αυτό μοτοσυκλετών... Ψηλά on off με ψηλά το κέντρο βάρους που με δυσκολία πατάς κάτω όταν σταματάς η ξεκινάς.. Έχω μεγαλο πρόβλημα στο παρκάρισμα , ξεπαρκάρισμα και στάση... αντιθέτως, όταν τσουλανε κάτι καταφέρνω..
Έτσι λοιπόν στο ταξίδι προτίμησή μου είναι να έχω μια μοτοσυκλέτα που να μπορώ να την κάνω ότι θέλω σταματημένη και εν κίνηση και να μην με περιορίζει σε τίποτα.
Να μπορώ να κάνω φορτωμένος άσφαλτο,χώμα ακόμα και μονοπάτι ή ποταμίσια κοίτη και νύχτα μόνος αν χρειαστεί στο πουθενά.. (δεν λέω υπερβολές για την κοίτη, στην βόλτα του Αυγούστου το έκανα κι αυτό φορτωμένος) .
Παλιότερα είχε τύχει να μου πέσει ένα 1150 που είχα σε χωματόδρομο κατηφόρα φορτωμένο, το σήκωσα με δυσκολία αφού το ξεφόρτωσα ξάπλα και έχασα μιάμιση ώρα,δεν συζητάω για ίδρωτα και ταλαιπωρία. Το αφρικα στην άσφαλτο το έχω σηκώσει με μεγάλη δυσκολία και σε χώμα απλά δεν μπόρεσα... Δεν νοιώθω χαλαρός όταν η μοτοσυκλέτα μου είναι τρεις φορές βαρύτερη από εμένα ακόμα και ξεφορτωτη.. έχω άγχος για το που θα σταματήσω.

Το 640 από την άλλη τα κάνει όλα να φαίνονται εύκολα με τα 150 κιλά του και νοιώθεις απίστευτη ασφάλεια ότι κι αν του ζητήσεις... Γνώμη μου πάντα.
Νικολα εννοειται οτι για απαιτητικες χωματινες διασχισεις το 640 ειναι αλλου, απλα μου εκανε εντυπωση γιατι απ'οτι ειδα πηγατε κυριως σε ασφαλτο και πατημενους χωματοδρομους. Αυτο μονο. Οσο για την διαφορα των μηχανακιων 150 και 200 κιλων (αφηνω απ'εξω τα πιο βαρια ..μαστοδοντα) ειναι σαφως πολυ μεγαλη και δινει αλλη δυνατοτητα διαχειρησης δυσκολων καταστασεων στο χωμα, ιδιως φορτωμενος. Και ειναι γεγονος οτι το Αφρικα 750 ειναι μπροστοβαρο και ψηλοβαρο ωστε αυτα τα 220 κιλα που ειναι γεματο να δειχνουν ακομη περισοτερα..
 
Top Bottom