snpl
Μέλος
πόσο είχε το vx-d12 της facom μαστορα?
Στη καλύτερη τιμή της Ευρώπης.... 80 ευρώ από τον Ηλία Βράττη που είναι δικό μας παιδί.πόσο είχε το vx-d12 της facom μαστορα?
Στέφανε λογικά δεν θα άκουσες και την αντλία βενζίνης ,λέω μήπως έκανε κάποιο κόλλημα και το έδειξε το διαγνωστικό σαν βλάβη στο ρελέ γιατί πήρε ρεύμα η αντλία και δεν "όπλισε"Γυρίζω κλειδί, η μίζα σκάει κανονικά χωρίς ζόρια αλλά ο κινητήρας δεν έρχεται σε ζωή.
Τάσο, στο Nuda έτσι και αλλιώς η αντλία βενζίνης δεν ακούγεται, δεν κάνει το τεστ που έχουμε συνηθίσει (π.χ. στα περισσότερα Ιαπώνικα).Στέφανε λογικά δεν θα άκουσες και την αντλία βενζίνης ,λέω μήπως έκανε κάποιο κόλλημα και το έδειξε το διαγνωστικό σαν βλάβη στο ρελέ γιατί πήρε ρεύμα η αντλία και δεν "όπλισε"
Τάσο αν ακούς κάποιον ήχο αυτός προέρχεται μέσα από τον πίνακα οργάνων και όχι μέσα από την αντλία καυσίμου. Ο συγκεκριμένος ήχος ακουγόταν και με το ρελέ σε κατάσταση "εκτός".Husqvarna Nuda start up
Been left over winter thought I'd give her a little start up.... Got there in the endyoutube.com
για τσεκαρέ το
Και να που.... ένα από τα κουσουράκια του μοντέλου με επισκέφθηκε. Το τελευταίο διάστημα είχα αρχίσει να νιώθω ένα ανεπαίσθητο σκαλοπάτι στο τιμόνι στις μικρές ταχύτητες. Πήγα λοιπόν στον Δημήτρη surikenjim να σηκώσουμε τη μηχανή για να επιβεβαιώσω ή να διαγράψω αυτήν την εκδοχή και να ψαχτώ για κάτι άλλο. Επιβεβαιώθηκε το αρχικό σενάριο και έτσι πάμε για αντικατάσταση ρουλεμάν. Παραγγέλθηκαν από Γαλλία κάποια ενισχυμένα της ΝΤΝ και από Ολλανδία οι τσιμούχες τους.Κουσούρια…
Ευτυχώς η δική μου δεν έχει παρουσιάσει τίποτα από αυτά που αναφέρονται για τα οποία όμως έχω τη βεβαιότητα ότι είναι υπαρκτά και ότι ίσως μια μέρα με επισκεφθούν. Με την απαραίτητη προσοχή ίσως τα αποφύγω, έστω και μερικώς.
...............................
...............................
Τέλος ένα άλλο πρόβλημα είναι ότι παρουσιάζουν μια ευαισθησία τα ρουλεμάν του τιμονιού λόγω κακού σχεδιασμού του ενισχυμένου λαιμού. Αυτό που κυρίως συμβαίνει είναι ότι το άνω ρουλεμάν είναι εκτεθειμένο στο νερό και σκουριάζει εύκολα με αποτέλεσμα να αρχίζει να κολλάει και να σημαδεύει τη φούστα του. Η λύση είναι η χρήση συγκεκριμένων ενισχυμένων κωνικών ρουλεμάν με ατσάλινη φούστα από την TIMKEN και την NTN.
...............................
Δεν νομιζω να κανεις δουλεια με το Ο΄ring Στεφανε.Θα προσπαθήσω να υλοποιήσω μια πατέντα με έξτρα τσιμούχα σε μορφή μεγάλου O-ring και τη χρήση αδιάβροχου γράσου για να δημιουργήσω συνθήκες στεγανοποίησης και να λύσω το πρόβλημα της διήθησης νερού στο σύστημα των ρουλεμάν μια και καλή.
Ε όχι ....βρήκε χαρά στα σκέλια του τώρα στα γεράματα και να την κόψει??Και να κόψεις τις σούζες ..
Έχει το wr για σούζες (ισχύος)..Ε όχι ....βρήκε χαρά στα σκέλια του τώρα στα γεράματα και να την κόψει??
Καλοταξιδα, του ταιριάζουν πολύ.Μετά το tank bag Pro Enduro της SW-Motech (χωρητικότητα 12-15 λίτρα)
και την τοποθέτηση των πλαϊνών βάσεων της Hepco & Becker
Ήρθε η στιγμή που παρέλαβα και τα σκληρά πλαστικά βαλιτσάκια ORBIT της ίδιας εταιρείας και με χωρητικότητα 15 λίτρων το καθένα.
Μένει να καταλήξω αν θα βάλλω ή όχι και έναν σάκο στη θέση του συνοδηγού.