amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Ναι οκ.Εδώ δικαίωμα γιατί υπάρχει θέμα.
ΔΕΝ υπάρχει μηχανάκι που οδηγεί σε οδηγικό λάθος.
Κανένα μηχανάκι ΔΕΝ πάει μόνο του.
Η οποία πτώση.. Το οποίο λάθος βαραίνει ΜΟΝΟ τον αναβάτη-χειριστή του μηχανήματος.
Αν πέσω πχ μμε παπί ΔΕΝ φταίει το παπί.
Ήξερα τι είχα;Ηξερα.Ας πρόσεχα.
Αν δεν ήξερα όφειλα να μάθω.Πάλι ας πρόσεχα.
Το ίδιο με το οποίο "πιστόλι".Πολλών αλόγων και τελικής ή ότι άλλο.
ΟΛΟΙ μας την "τρώμε" από υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων μας ως αναβάτες ή λάθος εκτίμηση των δυνατοτήτων της μοτοσυκλέτας και του πεδίου που κινούμαστε.Λάθη δικά μας καθαρά.
Όπως γράφτηκε παραπάνω πολύ εύστοχα. Το "ΕΓΩ" στο ξερό μας το κεφάλι μας ωθεί στο οδηγικό λάθος..
Υ.Γ.Μη μου αναφέρετε χαλασμένα φρένα- κομμένα σωληνάκια εν κίνηση,κλατατισμα ελαστικού.Νομιζω γίνεται κατανοητό το κείμενο.
Μιλώ για μηχανήματα με την συντήρηση που χρειάζεται για κυκλοφορία.
ΑΝ δεν είναι για κυκλοφορία και βγει δεν φταίει το εργαλείο..
Αλλά πάρε την τρέχουσα περίπτωση του γιου του Γιώργου 1 τώρα. Αν πάρει ΖΧ10 μετράει ώρες. Αν πάρει XR-M με τα ηλεκτρονικά θα μετρήσει μέρες. Έχει μηχανάκια που σε βοηθούν, έχει μηχανάκια που σου δίνουν μια να πας στο γκρεμό. Έχουμε ζήσει την φάση με τον pektis προ ετών με πολύ έμπειρο αναβάτη σε λάθος στιγμή.
Η λογική να κυκλοφορούν όλοι με 125 για να μην υπάρχει ο πειρασμός να ανοίξεις το γκάζι είναι λίγο Σοβιετική Ένωση όλοι λάντα (εκτός από τα κομματικά στελέχη).
Padis την ανάγκη για περισσότερο οτιδήποτε την δημιουργούν για να γεμίσει η αίθουσα πελάτες. Δεν πρέπει να πάρεις νέο μοντέλο γιατί έχει μισή τρίχα πρόσθετη από το παλιό, που είχε ήδη μια ολόκληρη περούκα;
Τελευταία επεξεργασία: