Καλημέρα. Ο γρύλος είναι της torin?
Καλημέρα! Ο γρύλος είναι της WiltecΜπράβο για το μεράκι σου.!!! Κούκλα το Africa!!!
Να είσαι καλά!
Καλημέρα. Ο γρύλος είναι της torin?
Καλημέρα! Ο γρύλος είναι της WiltecΜπράβο για το μεράκι σου.!!! Κούκλα το Africa!!!
Φαίνονται τελείως πανομοιότυποι.Ευχαριστώ. Ψάχνω κάτι τέτοιο για το τενερέ , είδα και αυτόν Ανυψωτικο/βαση Μοτοσυκλετών 500 kg SM-03 που είναι πολωνική εταιρία. Έχω δεί και τους torin ...
Γεια χαρά! Μπορείς να γράψεις λίγο πιο αναλυτικά τι παίζει με το γρανάζι τις δευτέρας;Έχω κρατήσει τη λίστα ναι! Θα τα ανεβάσω.
Γρανάζι δεν υπήρχε καινούργιο. Αγοράστηκε μεταχειρισμένο κιβώτιο από 93 μοντέλο (το πρόβλημα στο γρανάζι παρουσιαζόταν μόνο από 96 και μετά), σε πραγματικά άριστη κατάσταση από ebay Γερμανίας . Παρόλα αυτά μετρήθηκαν τα δόντια του και δεν υπήρχε απόκλιση στην εκκεντρότητα - όπως σε αυτό που μου έκανε τη ζημιά...
Επίσης οριακά και με πολύ δυσκολία βρήκαμε κουζινέτα μπιελών... Παρόλα αυτά καταφέραμε να κάνουμε πλήρη ανακατασκευή στο μοτέρ μαζί με τις βελτιώσεις και στην ουσία είναι όλο καινούργιο.
Το θετικό είναι οτι όλη αυτή η κατάσταση με οδήγησε στην απόκτιση ενός 2ου μοτέρ (το φορούσα όσο γίνονταν οι ανακατασκευές στο παλιό μου) το οποίο είναι σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και τώρα έχει μπει στην άκρη (τα γράφω αναλυτικά κάτι σελίδες πίσω) οπότε δε έχω θέμα ανταλλακτικών ότι και αν προκείψει!
Ευχαριστώ! Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον. Καταπληκτική δουλειά παρεμπιπτόντως .
Χαίρομαι, να είσαι καλά!Ευχαριστώ! Θα διαβάσω και τα υπόλοιπα γιατί έχει πολύ ενδιαφέρον. Καταπληκτική δουλειά παρεμπιπτόντως .
Σωκράτη... τώρα το είδα!Καλησπέρα Ορέστη για πες μας κανένα νέο από το μηχανάκι μετά από κάποια χλμ που του έχεις κάνει εντυπώσεις
Που λες Σωκράτη... πρακτικά ακόμα έχουμε μείνει σε αυτά:Καλησπέρα Ορέστη για πες μας κανένα νέο από το μηχανάκι μετά από κάποια χλμ που του έχεις κάνει εντυπώσεις
Από τότε έχουνε γίνει σύνολο άλλα 5.000km και κάτι ψιλά, και όντας το μοναδικό μέσο μετακίνησής μου, καταλαβαίνεις οτι καβαλάω μόνο για τα καθημερινά απαραίτητα.Χαιρετώ σας!
Σήμερα είχε 2η χωματάδα με το νέο μοτέρ επιτέλους!!
Καθώς παρέλαβα και το στάντ της, στη συνέχεια το πρόγραμμα είχε πλύσιμο, φροντίδα, προδέρμ και φωτογραφίες
btw το στάντ φαίνεται πάρα πολύ καλό και σταθερό, σηκώνοντας ολόκληρη τη μοτό στον αέρα πανεύκολα (δε χρησιμοποίησα καν τα 2 πιαστράκια που πιάνουν πλαίσιο).
Έφυγαν επίσης από πάνω κάτι άχρηστα περιττά πράγματα όπως ο πίσω λασπωτήρας-βάση πινακίδας και το πλαστικό πίσω σχαράκι (έσπασα τελείως και το προστατευτικό της πίσω δισκόπλακας στη βόλτα)
Το γλυκό έδεσε και με το πίσω dunlop D606 λαστιχάκι το οποίο φόρεσα για πρώτη φορά και σε συνδυασμό με το ΜΤ21 μπροστά είμαι πολύ ευχαριστημένος μέχρι στιγμής (αν και σε αντοχή, συγκριτικά με αυτά που είχα ακούσει, περίμενα λιγότερη φθορά στις πρώτες σύντομες βόλτες).
Μια σπάνια γωνία λήψης, καθώς από αριστερά γέρνει πάρα πολύ και λόγω κοντού στάντ δεν την έβγαζα ποτέ!
Στο ρεζουμέ, στο χώμα είναι σκέτη απόλαυση το μηχανάκι.......
Στην απόκριση το χάσμα με πριν είναι τεράστιο με τις στροφές να ανεβαίνουν άμεσα και αβίαστα, δίνοντας συνολικά μια πολύ πιο δυνατή, ανάλαφρη και "χωμάτινη" αίσθηση.
Δεν κομπιάζει σε άσχημα ανηφορικά και χωρίς να χρειαστεί να κατέβει σχέση στο κιβώτιο σκαρφαλώνει αέρα πατέρα, ενώ στις στροφές μπαίνει πλαγιλισθαίνοντας πολύ πιο άμεσα και παιχνιδιάρικα. Πλέον το γκάζι δε λείπει πουθενά και μόνο σε ένα μικρό σαθρό hill climb θα ήθελα λίγο παραπάνω, ώστε να τραβήξει το βάρος της και να το καθαρίσει ευκολότερα (btw το συγκεκριμένο κομμάτι δε θα σκεφτόμουν καν να το επιχειρήσω πριν τις μετατροπές...).
Την απόλαυσα πάρα πολύ όπως και 2-3 φίλοι με τους οποίους βολτάραμε μαζί από παλιά και παίρνοτνάς τη βόλτα πάθανε πλάκα με το σύνολο, γεμίζοντάς με επιλέον χαρά και καμάρι!
Δυστυχώς όμως από όλα τα παραπάνω μόνο τις φωτό μπορώ να μοιραστώ από την οθόνη για την ώρα, αλλά αν μη τι άλλο, πιστεύω πως έιναι και αρκετά όμορφο το αποτέλεσμα!
Επιφυλάσσομαι μέχρι το τελικό τζετάρισμα καθώς αναμένω ακόμα κάτι ζιγκλεράκια κλπ παπαρίτσες, ώστε να φτάσω τα καρμπυρατέρ κοντά στο βέλτιστο βάσει των μετρήσεων που κάναμε με το wideband.
Δουλειάς επιτρέποντος, σι γιού σούν!
Μπράβο και πάλι μπράβο εγώ ακόμη είμαι στο ψάξιμο αν θα βάλω transalp 700 ή να κάνω κάτι αντίστοιχο με το δικό σουΠου λες Σωκράτη... πρακτικά ακόμα έχουμε μείνει σε αυτά:
Από τότε έχουνε γίνει σύνολο άλλα 5.000km και κάτι ψιλά, και όντας το μοναδικό μέσο μετακίνησής μου, καταλαβαίνεις οτι καβαλάω μόνο για τα καθημερινά απαραίτητα.
Με φάγανε τα κυκλώματα!
Λόγω της φύσεως της δουλειάς μου, οι χωματάδες δυστυχώς είναι σχεδόν απαγορευτικές, καθώς μια εκδορά ή στραμπούληγμα, μπορεί να με βγάλουν εκτός (λίγες μπύρες μπορώ να πίνω ακόμα ευτυχώς)... Παρόλα αυτά έχω βρει δύο εναλλακτικές διαδρομές, η μια για να πάω στη δουλειά και η άλλη για να πάω στην πόλη, μέσω επαρχιακών / τσιμεντόδρομων (σκάρτα 3km...), ωστε να λέω οτι καβαλάω, ίσα για να μην ξεχνάω ισορροπία. Φτάνοντας λοιπόν κάθε φορά στο σούπερ μάρκετ, μπορώ να πω πως αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και ίσως και να ψωνίζω και περισσότερο!!!
Τώρα που ξαλάφρωσα...
Το μηχανάκι δουλεύει υπέροχα και ξεπερναει κατά πολύ τις προσδοκίες μου. Και όχι, δε σπάνε τα μοτέρ των άφρικα αν τα χαιδέψεις με αγάπη, όπως λένε οι κακές οι γλώσσες (επειδή οι γλώσσες αυτές είναι παντελώς άσχετες ή/και βαριούνται).......... Μέχρι στιγμής λοιπόν δουλεύει ρολόι, δεν καίει σταγόνα λάδι, ενώ με τη δουλειά που έγινε, εκτός από ότι το ευχαριστιέμαι x10, το εμπιστεύομαι περισσότερο κι από μαμά.
Σειρά έχουν η βελτιστοποίηση του τζεταρίσματος των καρμπ με καυσανάλυση μιας και έχω πλέον όλα τα ζιγκλερ που λείπανε (όταν αξιωθώ να βρώ τον Άγι), να αντικατασταθούνε κάτι καλούδια που έχουνε φθορές και να μπει όπως πρέπει μια ηλεκτρονική της ignitech την οποία έχω εδώ και πολύ καιρό.
Τέλος, αυτό που μένει για την ολοκλήρωση του project είναι ένας πύργος αλουμινίου με led φώτα, αλλά με τα μαμά πλαστικά και look. Αυτό όμως απαιτεί αρκετό χρόνο ,οπότε δεν ξέρω πότε θα γίνει.
Το σημαντικότερο όλων όμως έιναι να να βρω επιτέλους χρονο να τη βάλω χώμα να τη χαρώ!!!
Και μια ξέμπαρκη, έτσι για το γαμώτο!
Όταν κάνω κάτι στο μηχανάκι θα το ποστάρω.
Να σαι καλά!Μπράβο και πάλι μπράβο εγώ ακόμη είμαι στο ψάξιμο αν θα βάλω transalp 700 ή να κάνω κάτι αντίστοιχο με το δικό σου
Ειχα σκεφτει παλιοτερα να βαλω μοτερ απο Τρανσαλπ 700 σε Τρανσαλπ 650 αλλα ακομα κι'αυτο ειναι μεγαλη δουλεια επειδη οι βασεις δεν ειναι οι ιδιες (και φυσικα η τρομπα, πλεξουδα, κλπ). Ιδεατα χρειαζεται πλεξουδα απο 700 χωρις ABS (που δεν εχει πολυκυκλοφορησει) επειδη με ABS θα δινει error και θελει καποια αλλη πατεντα για να μην το κανει. Και δυστυχως λειπει και σ'αυτον τον κινητηρα μια 6η ταχυτητα.Μπράβο και πάλι μπράβο εγώ ακόμη είμαι στο ψάξιμο αν θα βάλω transalp 700 ή να κάνω κάτι αντίστοιχο με το δικό σου
Το ξέρω το παιδί που το έφτιαξε είναι από Τρίκαλα το έχω το δει το μηχανάκι. Ευχαριστώ πάντωςΕιχα σκεφτει παλιοτερα να βαλω μοτερ απο Τρανσαλπ 700 σε Τρανσαλπ 650 αλλα ακομα κι'αυτο ειναι μεγαλη δουλεια επειδη οι βασεις δεν ειναι οι ιδιες (και φυσικα η τρομπα, πλεξουδα, κλπ). Ιδεατα χρειαζεται πλεξουδα απο 700 χωρις ABS (που δεν εχει πολυκυκλοφορησει) επειδη με ABS θα δινει error και θελει καποια αλλη πατεντα για να μην το κανει. Και δυστυχως λειπει και σ'αυτον τον κινητηρα μια 6η ταχυτητα.
Πληροφοριακα, βαζω ενα βιδεακι απο καποιον που εχει βαλει κινητηρα απο Τρανσαλπ 700 σε Αφρικα 750, δηλ Τρανσαφρικα
Έχω fazer 1000 για δεύτερο. Το θέμα είναι ότι μου αρέσει το Africa και δεν το δίνω μάλλον θα κάνω επισκευή το δικό του μοτέρ και αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα είναι να βρεθούν τα κουζινεταΝα σαι καλά!
Η γνώμη μου. Αν θες κάτι καθημερινό/πρακτικό για το οποίο θα μπορείς να βρίσκεις ανταλλακτικά, είτε βάλε 700 μοτέρ, είτε πάρε άλλη μοτό (από το να μπεις σε διαδικασία μοτέρ 700, μόντες κλπ κλπ, πιστεύω πως αξίζει κατευθείαν η άλλη μοτό σε αυτή την περίπτωση).
Αν θες να αναπαλαιώσεις αντίκα και να τη γουστάρεις ασχέτως κόστους και ταλαιπωρίας, φτιάξε την άφρικα, μιας και είναι εκπληκτικό μηχανάκι η κωλόγρια (αρκεί αυτός που θα το σκαλίσει να το εκτιμάει όσο κι εσύ). Το θέμα είναι αν μπορείς ακόμα να βρεις τα ανταλλακτικά για μια ολική ανακατασκευή μοτέρ (όλα τα περιφερειακά βρίσκονται / φτιάχνονται).
Για να το ψάχνεις όμως τόσο καιρό, ψάξου ακόμα λίγο παραπάνω για το ποιος θα βάλει χέρι στο μοτέρ (άσχετα αν είναι βελτίωση ή ανακατασκευή) και αν έχεις βρει όλα αυτά που χρειάζονται, προχώρα!
Τα σίδερα έχουν την ψυχή που τους δίνουμε!
Ναι, και απ'οτι ειδα απο τα σχολια στο σωληνα το παιδι που τοφτιαξε δουλευε προηγουμενως σε Γιαμαχα/Νουλα. Επειδη περναω καποια διαστηματα στα Τρικαλα, θα τον ψαξω απο περιεργεια.Το ξέρω το παιδί που το έφτιαξε είναι από Τρίκαλα το έχω το δει το μηχανάκι. Ευχαριστώ πάντως
Τα κουζινέτα βρέθηκαν με πολλή μεγάλη δυσκολία πριν 1μιση χρόνο... Θεωρητικά τώρα θα είναι ακόμα δυσκολότερο να βρεθούν κάποια ανταλλακτικά (εκτός κι αν έχουν διαρρεύσει κάποια στοκ από τζιμάνια που τα κρατούσαν για να πουλήσουν ακριβότερα με την έλλειψη).Έχω fazer 1000 για δεύτερο. Το θέμα είναι ότι μου αρέσει το Africa και δεν το δίνω μάλλον θα κάνω επισκευή το δικό του μοτέρ και αν κατάλαβα καλά το πρόβλημα είναι να βρεθούν τα κουζινετα
Καλημέρα πες μας κανένα νέο από το εργαλείοΤα κουζινέτα βρέθηκαν με πολλή μεγάλη δυσκολία πριν 1μιση χρόνο... Θεωρητικά τώρα θα είναι ακόμα δυσκολότερο να βρεθούν κάποια ανταλλακτικά (εκτός κι αν έχουν διαρρεύσει κάποια στοκ από τζιμάνια που τα κρατούσαν για να πουλήσουν ακριβότερα με την έλλειψη).
Τα περισσότερα τα πήραμε από cmsnl.com και όπως βλέπεις πχ εδώ για το κάρτερ, λείπουν αρκετά μέρη. Όπως θα δεις εδώ για το κιβώτιο, λείπουν προφανώς τα γρανάζια 2ας καθώς και κάποια άλλα, ενώ ο προτεύοντας άξονας κίνησης τον οποίο δεν έβρισκες ούτε με δίκανο μεχρι πριν λίγο καιρό, ως δια μαγείας έχει επιστρέψει....
Καλή τύχη ότι και αν κάνεις με τη γριά, και ειδικότερα αν κάνεις μόντα με μοτέρ από 700 άνοιξε ένα θέμα να μας κρατάς ενήμερους!
Χαιρετώ!!Καλημέρα πες μας κανένα νέο από το εργαλείο
ένα καλά σπασμένο πόδι... 5 μήνες από τότε... από μέρα σε μέρα θα ξανακαβαλήσω.