ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
:pointu:
 

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Το μαγικο εργαλειο για την ευκολη αφαιρεση του ζιγκλερακιου του σασμαν (clutch oil jet).


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ε ρε τι βλεπωωωωω....
ιδιο σετ εργαλείων με του αδιευκρινιστου:inlove: χαλκιδαιου !!!!:p:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Βασικα εχω akrapovic σχεδον 10ετιας και ειμαι ετοιμος να τις παω motonio για recondition.
Κι εγώ τις έχω πολύ καιρό τις ακράπες... τις είχα πάρει μεταχειρισμένες κιόλας και σκέφτομαι κι εγώ μήπως πρέπει να κάνω κάτι. Πόσο κοστίζει το recondition? Υπάρχει συγκεκριμένο κιτ για το recondition??
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τον τελευταίο καιρό μου κάνει ένα περίεργο πράγμα.Ζεστό αν το σβήσω ή πιο πολύ αν μου σβήσει, και πάω να βάλω πάλι μπροστά ,ανάβει το λαμπάκι fi και γράφει στο κοντερ soft.Κλέινω μια δυο και ανοίγω διακόπτη και παίρνει πάλι μπροστά,αλλά το ρολόι γυρνάει στις 12:00,σαν να έβγαλα την μπαταρία.Φαντάζομαι κάποια βλάβη θα είναι.Έω μια υποψία ότι η μπαταρία είναι στα τελιώματα.Την βάζω αρκετά συχνά στον φορτιστή βέβαια.

Και κάτι άλλο.Σκέφτομαι να αλλάξω τιμόνι.Για κάποιο λόγο με κουράζει,νομίζω ότι θα με βόλευε πιο ίσιο.Έχει αλλάξει κανένας;Αν ναι ποιο έβαλε και από πού το αγόρασε;

Ευχαριστώ.
Έχω αλλάξει το τιμόνι με το magura που φοράνε τα EXC του 2005.Ειναι λίγο πιο μακρυ,πιο ψηλό και πιο ανοικτό.Με βόλεψε καλύτερα σε όλα...
Φωτό και κωδικό αύριο...
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τον τελευταίο καιρό μου κάνει ένα περίεργο πράγμα.Ζεστό αν το σβήσω ή πιο πολύ αν μου σβήσει, και πάω να βάλω πάλι μπροστά ,ανάβει το λαμπάκι fi και γράφει στο κοντερ soft.Κλέινω μια δυο και ανοίγω διακόπτη και παίρνει πάλι μπροστά,αλλά το ρολόι γυρνάει στις 12:00,σαν να έβγαλα την μπαταρία.Φαντάζομαι κάποια βλάβη θα είναι.Έω μια υποψία ότι η μπαταρία είναι στα τελιώματα.Την βάζω αρκετά συχνά στον φορτιστή βέβαια.

Και κάτι άλλο.Σκέφτομαι να αλλάξω τιμόνι.Για κάποιο λόγο με κουράζει,νομίζω ότι θα με βόλευε πιο ίσιο.Έχει αλλάξει κανένας;Αν ναι ποιο έβαλε και από πού το αγόρασε;

Ευχαριστώ.
Έχω αλλάξει το τιμόνι με το magura που φοράνε τα EXC του 2005.Ειναι λίγο πιο μακρυ,πιο ψηλό και πιο ανοικτό.Με βόλεψε καλύτερα σε όλα...
Φωτό και κωδικό αύριο...
Και οι φωτό που λέγαμε.
Αυτό απέναντι απο την πένσα είναι απο το EXC.






Κωδικό αύριο...:)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φαίνεται καλή περίπτωση!Δεν πιστευω να τα έλυσες για να τα βγάλεις φωτό...
Ευχαριστώ!
Όχι ήταν πριν το αλλάξω...:)
Το παλιό είχε σκιστεί μάλλον από υπερβολικό σφίξιμο του αντίβαρου...:eek:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Φαίνεται καλή περίπτωση!Δεν πιστευω να τα έλυσες για να τα βγάλεις φωτό...
Ευχαριστώ!
Το μοντέλο είναι το Magura MX.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Παιδες βοηθεια.

Ειμαι στη φαση που τοποθετω προβολακια και θελω να τα κανω να αναβουν με τη μεγαλη σκαλα.

1) Τα συνδεω κατευθειαν με την καλωδιωση της μεγαλης σκαλας (αυτη που παει στη λαμπα);

2α) Πρεπει να μεσολαβησει ρελες;
β) Εαν ναι, τι ρελες ακριβως (πως θα τον ζητησω δηλαδη;)

3α) Εαν συνδεθουν επιτυχως, θα αναβουν και με το σινιαλο;
β) Εαν οχι, πως θα τα κανω να αναβουν και με το σινιαλο;

Ευχαριστω προκαταβολικα.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παιδες βοηθεια.

Ειμαι στη φαση που τοποθετω προβολακια και θελω να τα κανω να αναβουν με τη μεγαλη σκαλα.

1) Τα συνδεω κατευθειαν με την καλωδιωση της μεγαλης σκαλας (αυτη που παει στη λαμπα);

2α) Πρεπει να μεσολαβησει ρελες;
β) Εαν ναι, τι ρελες ακριβως (πως θα τον ζητησω δηλαδη;)

3α) Εαν συνδεθουν επιτυχως, θα αναβουν και με το σινιαλο;
β) Εαν οχι, πως θα τα κανω να αναβουν και με το σινιαλο;

Ευχαριστω προκαταβολικα.


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν τα συνδέσεις πάνω στη γραμμή της Μεγ.σκάλας ,αυτό σημαίνει ότι θα επιβαρύνεις την γραμμή με φορτία για τα οποία (πιθανά)δεν έχει σχεδιαστεί να αντέξει.
Με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται (θερμοκρασίες καλωδίων-ανεπάρκεια ασφάλειας-κτλ)
Το σωστό είναι να χρησιμοποιήσεις ξεχωριστή γραμμή για τα προβολάκια.
Τα 950/990 έχουν αναμονή (+-) πίσω από το φανάρι ,κ το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένας έξτρα διακόπτης για να τα ανοιγοκλείνει.
Αν είναι παλαιού τύπου με μεγάλη κατανάλωση (π.χ. αλογόνου 2Χ55 W) ,μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν ρελέ 4ών επαφών (normal open-normal close) κ να δημιουργήσεις ένα εξτρά κύκλωμα ,τραβώντας ξεχωριστή γραμμή παροχής ,απ'ευθείας από την μπαταρία.(με το κατάλληλο καλώδιο κ ασφαλισμένη οπωςδήπότε !!!)
Αν δεν "το'χεις" με τα ηλεκτρικά ,καλό θα είναι να απευθυνθείς σε κάποιον που γνωρίζει ,ή να το φτιάξεις παρέα με κάποιον που γνωρίζει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Αν τα συνδέσεις πάνω στη γραμμή της Μεγ.σκάλας ,αυτό σημαίνει ότι θα επιβαρύνεις την γραμμή με φορτία για τα οποία (πιθανά)δεν έχει σχεδιαστεί να αντέξει.
Με ότι αυτό μπορεί να συνεπάγεται (θερμοκρασίες καλωδίων-ανεπάρκεια ασφάλειας-κτλ)
Το σωστό είναι να χρησιμοποιήσεις ξεχωριστή γραμμή για τα προβολάκια.
Τα 950/990 έχουν αναμονή (+-) πίσω από το φανάρι ,κ το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένας έξτρα διακόπτης για να τα ανοιγοκλείνει.
Αν είναι παλαιού τύπου με μεγάλη κατανάλωση (π.χ. αλογόνου 2Χ55 W) ,μπορείς να χρησιμοποιήσεις έναν ρελέ 4ών επαφών (normal open-normal close) κ να δημιουργήσεις ένα εξτρά κύκλωμα ,τραβώντας ξεχωριστή γραμμή παροχής ,απ'ευθείας από την μπαταρία.(με το κατάλληλο καλώδιο κ ασφαλισμένη οπωςδήπότε !!!)
Αν δεν "το'χεις" με τα ηλεκτρικά ,καλό θα είναι να απευθυνθείς σε κάποιον που γνωρίζει ,ή να το φτιάξεις παρέα με κάποιον που γνωρίζει.
Ευχαριστω Κωστα!

Ο πρωταρχικος σκοπος μου ειναι να αποφυγω την εξτρα καλωδιωση για τη μπαταρια, διακοπτες κτλ, δεδομενου οτι τα προβολακια ειναι led 10w εκαστο, η μεγάλη σκαλα ειναι επισης led 35w και η γραμμη της μεγαλης σκαλας σηκωνει 55w, γι αυτο ελεγα μηπως γινεται αμεσα, απλα κονεξαρεις και αναβει.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Με ρελέ μπορείς να τα κάνεις να ανάβουν με την μεγάλη σκάλα χωρίς έξτρα διακόπτη.
Και πως θα τον ζητησω αυτον το ρελε;


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ευχαριστω Κωστα!

Ο πρωταρχικος σκοπος μου ειναι να αποφυγω την εξτρα καλωδιωση για τη μπαταρια, διακοπτες κτλ, δεδομενου οτι τα προβολακια ειναι led 10w εκαστο, η μεγάλη σκαλα ειναι επισης led 35w και η γραμμη της μεγαλης σκαλας σηκωνει 55w, γι αυτο ελεγα μηπως γινεται αμεσα, απλα κονεξαρεις και αναβει.
Για δε μας τα λες απ'την αρχή αυτούνα παλληκάρι'μ κ καθώμαστεν κ γράφωμεν αξημέροτον...
Aφού το φορτίο είναι μικρότερο από το προβλεπόμενο.
Σύνδεσ'τα παράλληλα...no problemo.

Με ρελέ μπορείς να τα κάνεις να ανάβουν με την μεγάλη σκάλα χωρίς έξτρα διακόπτη.
Κι αυτό σωστό.
Παίρνεις on-off για το ρελέ από την γραμμή της μεγάλης σκάλας ,αλλά χρησιμοποιείς άλλη γραμμή για το φορτίο των προβολακίων.
Είναι κι αυτή μια λύση ,αν θέλει κάποιος να αποφύγει τον εξτρα διακόπτη ,σε προβολείς με σοβαρό φορτίο.

Αλλά στην περίπτωση του φίλου δεν χρειάζεται να ασχοληθεί καν.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Για δε μας τα λες απ'την αρχή αυτούνα παλληκάρι'μ κ καθώμαστεν κ γράφωμεν αξημέροτον...
Aφού το φορτίο είναι μικρότερο από το προβλεπόμενο.
Σύνδεσ'τα παράλληλα...no problemo.


Κι αυτό σωστό.
Παίρνεις on-off για το ρελέ από την γραμμή της μεγάλης σκάλας ,αλλά χρησιμοποιείς άλλη γραμμή για το φορτίο των προβολακίων.
Είναι κι αυτή μια λύση ,αν θέλει κάποιος να αποφύγει τον εξτρα διακόπτη ,σε προβολείς με σοβαρό φορτίο.

Αλλά στην περίπτωση του φίλου δεν χρειάζεται να ασχοληθεί καν.
Χαχαχαχα!
Εχεις απολυτον δικιον!

Παρολα αυτα μαθαμε κατιτις παραπανω.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom