Βασικά σας ευχαριστώ άλλη μια φορά για το θερμό καλωσόρισμα. Συγνώμη εάν λιγάκι σας μαυρίσω, αλλά πρέπει να ξεκινήσω την ιστορία μου απο την αρχή. Ήμουν για πέντε χρόνια ένας περήφανος κάτοχος Honda transalp 650 (2002), ώσπου το καλοκαίρι που μας πέρασε, χρειάσθηκε να κάνω μια επέμβαση, με αποτέλεσμα (κατόπιν συμβουλής του γιατρού μου) να μειώσω το βάρος της μοτοσικλέτας, να πουλήσω την transalp και να προβώ προ μηνός στην αγορά μιας bmw 650 gs dakar (με πραγματικά χιλιόμετρα 20.000) γιατί ήταν γνωστή η μηχανή , αλλά δυστυχώς με προβλήματα που ίσως και λόγω περιορισμένης χρήσης τπυ πρώην ιδιοκτήτη της μου βγήκαν μετά. Συγκεκριμένα αλλαγή φίλτρου βενζίνης και ευτυχώς που τα παιδιά στο συνεργείο είδαν τα χάλια που είχε και το φίλτρο αέρα και το φιλτρόκουτο (το οποίο είχε νερό). Προτού συμβεί αυτό, το γεγονός που με οδήγησε στο συνεργείο, πέρα την μυρωδιά της βενζίνης ήταν οτι ενώ πήγαινα πορεία, ξαφνικά απο το πουθενά έσβησε και μετά με δυο μιζιές ξαναπήρε αμέσως και κινήθηκε κανονικά. Ευτυχώς που δεν έτρεχα, γιατί θα έφευγα απο πάνω. Σήμερα που πήρα την μηχανή, παρατήρησα οτι εάν κατεβάσω το πλαινό στάντ σε νεκρά, η μηχανή σβήνει. Θορυβήθηκα και αφού έψαξα στο διαδίκτυο για παρόμοιες περιπτώσεις, είδα ενα βίντεο στο youtube με έναν συνοδοιπόρο που έπαθε ακριβώς το ίδιο με την μηχανή του, δηλαδή καθώς κινούνταν η μηχανή έσβησε και ευτυχώς που δεν έπεσε. Τελικά έκοψε τα καλώδια του διακόπτη του πλάγιου στάντ. Ο λόγος που τα γράφω αυτά είναι γιατί με πήρε το παράπονο, (καθώς όπως όλοι μας μάτωσα για να την αγοράσω και ακόμα ματώνω ) και δεύτερο μήπως κάποιος έχει παρόμοια "περιπέτεια". Πως πρέπει να αναζητήσω το ανταλλακτικό σαν διακόπτη πλαινου στάντ ή αισθητήρα; Σας ευχαριστώ και όπως έγραψα στο πρώτο μου μήνυμα "η Δύναμη του δίκυκλου να είναι μαζί σας....πάντα με προσοχή και ασφάλεια".