Τα μηχανάκια που ΔΕΝ αγοράσαμε

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Τα φοιτητικα μου χρονια (τελη '70 / αρχες '80) τα γιαπωνεζικα μηχανακια ητανε ψιλοχαλια απο αναρτησεις και φρενα, γι'αυτο ολοι ζαχαρωναμε ευρωπαϊκα, τα οποια τοτε ητανε πραγματικες λαδιερες. Ενας συμφοιτητης και φιλος καταφερε και πηρε ενα Ducati Pantah 500 μεταχειρισμενο και το ζαχαρωναμε ολοι :cool: Αλλα τι τα θετε, ητανε μονιμα με τα κατσαβιδια στο χερι και μαυρα νυχια/χερια, 6 μερες τη βδομαδα "τοφτιαχνε" και η 7η που ητανε ενταξει δε συνεπεφτε με την Κυριακη της βολτας :rolleyes:

Δετε εδω το 600 που ειχε βγει το 1981 και ειχε στοιχειωσει τα ονειρα μας.



Αλλα καπου εκει βγηκε και το Kawasaki GPz 550, το πρωτο με Unitrack πισω, και τα περιοδικα της εποχης ειχανε γραψει οτι ητανε το πρωτο γιαπωνεζικο "στρητ" με εφαμιλλο κρατημα με τα ευρωπαϊκα και αποδεκτα φρενα. Θυμαμαι το διθυραμβικο τεστ του Παπανδρεου στο Motosport της εποχης.

Το πηρε ενας αλλος συμφοιτητης και φιλος και αυτο δουλευε σωστα 7/7 :D Και πηγαινε και αστερατα, ριχνοντας στ'αυτια απο επιδοσεις το Pantah του αλλου φιλου. Μαλιστα ειχαμε παει μαζι μια βδομαδα Κερκυρα τον Ιουλη του '82, το GPz550, ενας φιλος με DR250 και γω με ενα κατακαινουργο XLR250 που μολις ειχα παρει να αντικαταστησω το XR250 που ειχα πριν ωστε να παω και κανενα ταξιδακι / διακοπες με την κοπελα. Το Kawa 550 μας ειχε παρει τα μυαλα :cool:

 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Αν και δεν ειχα ποτε street μηχανακι, καθως παρα τον νεανικο θαυμασμο για τη σειρα GPz της Kawasaki με ειχε κερδισει το χωμα και τα off και τα on-off μηχανακια, οταν το 2002 βγηκε το VFR VTEC εμεινα πραγματικα αφωνος. Ακομα περισοτερο αφωνος εμεινα οταν πηγα και το δοκιμασα, συνηθισμενος απο on-off μηχανακια.



Αποφασισα να δοκιμασω και τα πιο μεγαλα της κατηγοριας hyper sport touring, δηλ. τα Bird και Busa. To Bird μου αρεσε παντα εμφανισιακα αλλα οταν το δοκιμασα η θεση του μου φανηκε πολυ σκυφτη με τα ποδια πολυ διπλωμενα, και πολυ μακρυ. Κατα τα αλλα βεβαια, ρουκετα εδαφους-εδαφους, οπως φυσικα και το Busa.



Ετσι λοιπον κατεληξα με το VFR το οποιο πηρα το καλοκαιρι του 2004. Εδω το καλοκαιρι του 2010 καπου στη νοτια Γαλλια.

 
Τελευταία επεξεργασία:

NIKOLTSOS

Μέλος
Περιοχή
Omaha, NE (US) // Thessaloniki, (GR)
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
TRIUMPH DAYTONA 675
KTM 640 ADVENTURE
DT 200 3ET
VULCAN 400
Τι εννοείς, είχες την ευκαιρία να το πάρεις και έκανες πίσω...????
Δεν μπορώ να το πιστέψω!!!!:woot::woot::woot:
Αυτό το μηχανάκι με έχει στοιχειώσει από το καλοκαίρι που το άκουσα στην Κέρκυρα ... φυσικά δεν είχα την ευκαριά να το πάρω
αλλά αν είσαι κοντά..., έχεις λεφτά κτλ.
δεν κάνεις πίσω για κανένα λόγο (οκ δεν έχω παιδιά και οικογένεια:))

Το παρακάτω πουλιέται στην Πορτογαλία,στα 15.000Ε
( ξέρω τι πουλιέται που... λεφτά δεν έχω...:oops:)



 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δυο ακομα μηχανακια που δεν πηρα προσφατα, και τα οποια μπορω ακομη να παρω αλλα ηρθε η Χονδα, που ειχε να βγαλει αξιολογο μηχανακι σχεδον 15 χρονια, και μας εδειξε το καινουργιο Αφρικα CRF1000L, κρατωντας μας σε αναμονη.


Το 900Adv απο το 2009 και μετα, θα μπορουσα να ειχα χτυπησει εκεινο του 2010 με το ασπρο δικτυωμα που ειχα βρει στη Χαλκιδα. Φανταστικο μηχανακι αλλα παραειναι focused και δεν κανει για καθε μερα στην πολη. Εμφανισιακα, αυτο που γουσταρω περισοτερο ειναι το επομενο (οι Ακραπες επιβαλονται φυσικα και οι ψηλες αναρτησεις θα αλλαζοντουσαν με τις νορμαλ): :cool:




Επισης ενα μηχανακι που γουσταρω πολυ ειναι το GS1200 LC, με ακτινες φυσικα. Χωρις να θελω ν'ανοιξω κουβεντα συγκρισης σ'αυτο το νημα, σαφως πολυ πιο all-rounder και καλυτερο στην ασφαλτο απο το 990. Γουσταρω πολυ το μονομπρατσο του αξονα, τη ανεση του, τα φρενα του και αυτη την (μη-)αισθηση του μπροστινου που σου επιτρεπει να στριβεις μαλια σε ψιλο-χαλασμενα οδοστρωματα. Χρωματα οπως το επομενο αλλα με ακτινες και οπωσδηποτε Ακραπα: :cool:

 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Θελοντας να πάρω 4κύλινδρο μεγάλου κυβισμού είχα βρεί μεσω γνωστού ένα CBR900 βαμμένο στα χρώματα της Repsol.Υπήρξαν συναντήσεις με τον ιδιοκτήτη αλλά μάλλον δεν ήθελε να το αποχωριστεί και δεν τα βρήκαμε(η φωτό είναι ενδεικτική)


Ετσι κατέληξα σε ένα ZRX1100R Lawson Replica που μου χάρισε αξέχαστα μοτοσυκλετιστικά χρόνια.


Το 2008 που με έπιασε η οικονομική κρίση(νωρίτερα απο τον υπόλοιπο κόσμο :confused:) πούλησα ένα ZX9R και έψαχνα ένα μεγάλο Τζαπάν μονοκύλινδρο ονοφ ώστε να καλύψω καθημερινότητα και χωμάτινες ανησυχίες.Στο παρελθόν είχα ένα KLX650(ικανότατο ονοφ) αλλά ήθελα να δοκιμάσω κάτι άλλο.Στο μυαλό μου είχα κυρίως το Suzuki DR650SE


και το παλιό Yamaha Tenere 660.


Τα DR650 SE ήταν σχετικά σπάνια,τα προσεγμένα ήταν πάνω απο το μπάτζετ μου και τα χρέπια ήταν ....χρέπια.Τα Tenere παρ'ολο που ήταν περισσότερο δημοφιλή δεν βρέθηκε κάποιο αξιόλογο.
Ετσι λοιπόν χαζευοντας τις αγγελίες και specs απο μοτοπεριοδικά έπεσε το μάτι μου στο Honda Dominator 650.Ομολογώ ότι αυτό το μηχανάκι όταν το συναντούσα στο δρόμο δεν έμπαινα καν στον κόπο να του ρίξω 2η ματιά.Που να ήξερα ότι με δαυτο θα είχα την μακροβιότερη δίτροχη σχέση ever? :laugh:
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Μου εχει συμβει 3 συν 1 φορες για διαφορετικους λογους ....μασκα αναπνευστηρα και παμε!
1987-8 και οι εντουραδες του ΜΟΘ με πειθουν οτι το ταλεντο δεν πρεπει να παει χαμενο.
Το ταπεινο DT θελει αναβαθμιση για να συνεχισω και στα επομενα ατυπα πρωταθληματα της ΜΟΤΟΕ να ειμαι πρωτος
κι ετσι για ενα ΣΚ ερχεται στα χερια μου ο παρακατω οδοστρωτηρας



Μια βολτα μεχρι το ποταμι της Γερακαρους με την αντιστοιχη μετρηση καταναλωσης ηταν αρκετη
για να το επιστρεψω με ενα μεγαλο ευχαριστω στον Αλεκο τον Αλατζογιαννη που μου το παραχωρησε.
Σε εκεινη την ηλικια enduto χωρις υποστηριξη απο το σπιτι δεν επαιζε οποτε πηγα πισω στο DTακι κι απο εκει στην επομενη σχετικη με το θεμα μας ιστορια.

1991 Ιανουαριος και ηδη εργαζομενος.
Οι μοτοσυκλετες πωλουνταν στην Ελλαδα ή μετρητοις ή παρανομα επι πιστωσει
οπου επαιρνες με την αγορα αποδειξη μετρητοις
και εμεναν τα γραμματια με επιτοκιο του.... κερατα.
Η τοπικη Yamaha μου αρνηθηκε ευγενικα το δευτερο λογω ηλικιας κι ετσι αυτο το υπεροπλο της εποχης εμεινε στα ονειρα μου,



ο αντιπροσωπος ομως της Kawasaki λιγο πιο γνωστος λογω των αγωνων μου ανοιξε την πορτα στην θαυμαστη κατηγορια των μεγαλων on off
με ενα κοκκινο Tengai 650 που με πηγε στα πρωτα ταξιδια εντος Ελλαδος.



Τριτη φορα το 2008 οπου ο τοτε ανεκδιηγητος πωλητης της εδω BMW
καταφερε να χασει την πωληση του πρωτου F800GS που εφεραν με εξοφληση απολυτως μετρητοις ..




Και το χρημα να ταξιδεψει για τη Λαρισα απο οπου και εφερα τη γρια πλεον αλλα αστραφτερη και τοτε κιτρινη 1200αρα μου.




Aν αναζητατε την τεταρτη περιπτωση ειναι ιδιαζουσα.
Το μηχανακι αυτο το οδηγουσα επι χρονια στον υπνο μου ειναι ισως το μοναδικο που εχω δει τοσο ζωντανα στον μαγικο κοσμο των ονειρων.
Ποτε δεν πηγα ουτε καν να ρωτησω ποσο κανει αλλα τη δουλεια του υποσυνειδητου δεν την υποτιμω και το εντασσω σε αυτα που ΔΕΝ αγοραστηκαν..






Eλπιζω η λιστα να μεινει σε αυτα τα τεσσερα οταν με το καλο το GS παθει κατι.......το οποιο να με τσαNτισει πραγματικα!!


:friendship:
 
Top Bottom