Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
βγηκε η τζαμαρια κ μπηκε κατι πιο τεχνικο,να ανασανουμε λιγακι,... κ να βλεπουμε κ κοντυτερα,μπροστα μας...;)

Ωραια ειναι μεγιες ,πες μας τις εντυπωσεις εαν κανεις καμια βολτα , πανω απο τα 100χλμ σε ενοχλει ο αερας; κουνιεται η μεμβρανη; και ποσο € πηγε
δεν χρειαζεται να κανω βολτα για να σου πω,θα σου πω απο τωρα διοτι την ειχα κ πριν 4 χρονια αλλα τοτε δεν μ'αρεσε κ την πουλησα...κ ξαναπηρα ιδια,,χα,χα:UH: αλλα εδω υπαρχει αιτια που θα μαθετε στην συνεχεια γιατι θα γινει ακομη μια βελτιωση στην μοτο..που δενει με αυτην την ζελατινας κ των ελαστικων...:secret:

ειναι εντελως σταθερη παντου!στο ΤΑ κ με 140 να πας παλι σταθαρη ειναι!αερας ναι εχει αλλα πιο σωστα κατανεμημενο,πιο αερο θα ελεγα,
βοηθα το κρανος να αναπνεει καλυτερα καθως δουλευουν ολοι οι αεραγωγοι,
σαφως θα εχεις κ μερικα εντομα παραπανω αφου δεν θα εισαι πλεον πισω απο το παραθυρο αλλα αυτο ειναι μονο ψυχολογικο...
ο δε θορυβος ειναι συναρτηση πολλων παραγοντων κ θα ηταν αδικο να αναφερθω.
το κρανος,η μοτο,το υψος του αναβατη συμμετεχουν ενεργα κ ειναι διαφορετικα για τον καθενα μας.
να ανφερθω στην εφαρμογη η οποια αγγιζει το απολυτο,πολυ καλο καλουπι! παταει σχεδον οπως η μανισια!
το κσοτος ηταν 125 ευρω
H συγκεκριμενη ζελατινα αν δεν κανω λαθος ειναι ακριβως ιδια σε μεγεθος με την "μαμα" (εκτος και αν εχουν πλεον αλλο καλουπι) Ως εκ τουτου το μονο που αξιζει ισως να αγορασει κανεις ειναι το "φρυδακι" Ομως εμενα δεν με βολεψε Ετρωγα ολον τον αερα ακριβως στα ματια, κατι που με αναγκαζε να εχω συνεχως κλειστη την ζελατινα του κρανους και αυτο ειδικα το καλοκαιρι στην πολη δεν παλευοταν!

Αντικατεστησα λοιπον το φρυδακι με ενα αλλο ελαφρως μεγαλυτερο το οποιο εφτιαξα απο μια παλια σπασμενη ζελατινα, οποτε και η κατασταση πλεον εγινε υποφερτη Και λεω υποφερτη γιατι μετα τα περιπου 100 χλμ/ω μπορει πλεον η μεγαλητερη ποσοτητα του αερα να περνα πλεον στο πανω μερος του κρανους, αλλα μια σεβαστη ποσοτητα η οποια ερχεται με πιεση λογω του κενου μεταξυ του "φρυδιου" και της κυριως ζελατινας συνεχιζει να σκαει στο προσωπο μου Και ενω με το φουλφεις κρανος μου αυτο δεν με ενοχλει ιδιαιτερα, δεν μπορω να πω το ιδιο οταν φοραω το κρανος με το γεισο με ανοιχτη την ζελατινα

Παρ' ολα αυτα ειναι απιστευτα βολικη για ον-οφ χρηση αφου μπαινοντας στο χωμα απλα κατεβαζω το "φρυδακι" χαμηλα και εχω απλετη ορατοτητα Αυτος ειναι και ο λογος που δεν εχω ψαχτει για κατι καλυτερο Και φυσικα το οτι η οποιες δοκιμες με αλλες χαμηλες ζελατινες απαιτουν χρηματα για την αγορα τους χωρις ποτε κανεις να μπορει να εγγυηθει για το αποτελεσμα

Τελος οφειλω να πω οτι πιθανον η μη ικανοποιητικη για μενα προστασια μπορει να οφειλεται ΚΑΙ στο οτι εχω ψηλωσει την σελα Σιγουρα ομως δεν ειναι αυτη η μονη αιτια και πιστευω οτι τελικα δεν αξιζει για τα πολλα χρηματα που κοστιζει
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παρόλο που δεν ήταν η μέρα της (Παρασκευή):p και μιας και ήρθε το ανταλλακτικό είπα να ασχοληθώ μαζί της...
Είχα πρόβλημα στην πίσω δαγκάνα του EXC διότι κάποια στιγμή έσπασε και χάθηκε ο ατσάλινος οδηγός για τα τακάκια με αποτέλεσμα αυτά να ακουμπάνε απευθείας στο αλουμινένιο κομμάτι.
Το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργήσει σκαλοπάτι εκεί που ακουμπάγανε τα τακάκια και να μου τα τρώει μονόπλευρα.
Η λύση ήταν να βρώ καινούρια βάση της δαγκάνας αλλά λίγο δύσκολο χωρίς να αγοραστεί και η δαγκάνα...:mad:
Οπότε η λύση ήρθε εξ ανατολών...
Και πολύ οικονομική θα 'λεγα...
Παρακάτω η φθαρμένη βάση.



την οποία είχα λιμάρει στο κάτω μέρος ως προσωρινή λύση για να φύγει το σκαλοπάτι...


και η λύση η οποία έχει και μια σχετική προστασία για το δίσκο;).


και με τον καινούριο οδηγό...


τοτοθετημένη...




και επί τις ευκαιρίας έπεσε συντήρηση και στους οδηγούς της δαγκάνας.:)
Μένει να δούμε την αντοχή του στην καταπόνηση...:drt:
:dnl: :dnl: :dnl:...
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
μέγκλα ;)
εμφανισιακά τουλάχιστον !!!
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ένα έλασμα λείπει και από την δική μου πίσω δαγκάνα, το κατάλαβα τώρα που την άνοιξα. Δεν έχω ιδέα για το αν επηρεάζει και πως την λειτουργικότητα. Μάλλον (σίγουρα) δεν κρατάει το "έξω" τακάκι στην θέση του και για να το βάλεις σωστά σου βγαίνει η ψυχή.

Επίσης τώρα που βγήκα να μαζέψω κάποια πράγματα από το "γκαράζ" είδα ότι ΠΑΛΙ είχε φύγει το σωληνάκι της βενζίνης από το φίλτρο και είχε μιά μικρή λιμνούλα γύρω από την μοτοσικλέτα. Η πρόταση φίλου να πετάξω ένα σπίρτο επιτέλους και να γλιτώσω δεν κατέστη δυνατό να υλοποιηθεί γιατί είχε και το Ιαπωνικό όπλο του σταρ τρεκ δίπλα, το αυτοκίνητο της αδερφής μου κλπ κλπ κλπ, που είναι κρίμα να γίνουν bonfire, άσε που πλέον δεν επιτρέπεται το κάψιμο στον κήπο. Οπότε, αύριο που θα βρέχει (ήδη βροντάει και μυρίζει βροχή εδώ επάνω) κάποιος θα λύσει τα πλαστικά, θα βγάλει το ντεπόζιτο, θα περάσει νέο σωληνάκι από το ρουμπινέτο και αναλόγως τα κέφια θα περιμένει να βρει έναν ταχυσύνδεσμο από μαγαζί με ναυτιλιακά, γιατί είναι αστείες οι τιμές τους στα μοτοσικλετιστικά.

Κάθε σκέψη για περαιτέρω εργασιοθεραπεία με επισκευή ΟΛΟΥ του κυκλώματος του καυσίμου που κάποιος μάστορας θεώρησε πρέπον να ξηλώσει κατά 50% αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας και μέχρι αποκτήσεως κιτ επισκευής καρμπιρατέρ. Βοήθειά μας και με δαύτα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ένα έλασμα λείπει και από την δική μου πίσω δαγκάνα, το κατάλαβα τώρα που την άνοιξα. Δεν έχω ιδέα για το αν επηρεάζει και πως την λειτουργικότητα. Μάλλον (σίγουρα) δεν κρατάει το "έξω" τακάκι στην θέση του και για να το βάλεις σωστά σου βγαίνει η ψυχή.
Εως το 2000 δεν έχει κάποιο λαμάκι στην πίσω δαγκάνα.:)
Απο το 2001 και μετά έχει παρόμοια με το δικό μου...;)
Δύο για την ακρίβεια...
Για δες παρακάτω εως το 2000.
https://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Rear-brake-caliper-Aprilia-Pegaso-650-1997,-1998,-1999,-2000-Aprilia-Parts-UK,-Worldwide-for-Aprilia-Scooters-and-Aprila-Motorcycle-1992-to-2013&i=17625

και απο 2001 και μετά...
https://www.ultimateparts.net/aprilia/c.php?n=Rear-brake-caliper-Aprilia-Pegaso-650-IE-2001-2004-Aprilia-Parts-UK,-Worldwide-for-Aprilia-Scooters-and-Aprila-Motorcycle-1992-to-2013&i=27944
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εως το 2000 δεν έχει κάποιο λαμάκι στην πίσω δαγκάνα.:)
Αυτό που έχει μέσα στο "5" στην δεύτερη περίπτωση λες ότι δεν υπάρχει στο παλιότερο; Τι να πω. Ακόμα ένα θαύμα λοιπόν, υπάρχει ένα πράγμα που δεν ήταν λειψό και χαλασμένο.

(θενκγιου για την έρευνα)
 
Τελευταία επεξεργασία:

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Τι φτιάχνεις;
Ειχαμε επετειο 2 χρονια αρραβωνιασμενοι κι ειχε αρχισει την μουρμουρα,οποτε ειπα να βαλουμε κουλουρα...
;)
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
για οσα προκειται να συμβουν ...ασχετως μοτο κ τοπου...



Τι ωραία μηχανάκι το crm το πιο γραμμικό δίχρονο τις εποχής και τρελά αξιόπιστο για αυτά που περναγε .


Με το που αναπνέω παχαίνω , να προχθές ανέπνευσα μια πίτσα .
 

skaios

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1150 GS
Ειχαμε επετειο 2 χρονια αρραβωνιασμενοι κι ειχε αρχισει την μουρμουρα,οποτε ειπα να βαλουμε κουλουρα...
;)
Το άλλαξες μόνος σου; για δώσε πληροφορίες ...
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για το δικό μου δεν έκανα τίποτα γιατί το σωληνάκι βενζίνης των 5 m είναι πολύτιμο και σπάνιο , αλλά για ένα lc4 παραλίγο να το κάνω αλοιφή γιατί μου έκλεινε το οπτικό πεδίο ο εκκενωσεις βόθρων. Δεν με έβρισε ο αναβάτης, παραδόξως.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Ειχαμε επετειο 2 χρονια αρραβωνιασμενοι κι ειχε αρχισει την μουρμουρα,οποτε ειπα να βαλουμε κουλουρα...
;)
Απλα πραγματα.

Μια διαρροη βενζινης που ειχα.
Τακακια.
Μπουζι.
Μια μπριζα για φορτισμα γιατι με κουρασαν τα κροκοδειλακια.
Περιποιηση τα καλωδια.
Γρασσαρισμα οτι γρασσαρεται.
Απομάκρυνση σκουριων.
Καβαλετα.
Περασμα σωληνακι φρενου απο αλλου.
Βαλβιδες.
Λαδωμα και στερεωμα κλειδαριας σελας.
Και αυτα τα 2 ΜΕΓΑΛΑ βασικα σκουπιδια που λειπουν απ την μηχανη :muted: και θα μπουν απο εβδομαδα.;)

*Επισης ηθελα να δω αν η εργαλειοθηκη της BMW ειναι φτιαγμενη για να μπορεις να λυσεις τα παντα.Για να ξερω τι θα κουβαλησω στο ταξιδι που σχεδιαζω.
 

efthymis

Μ.Π.Α.Π.
Περιοχή
Naxos|Cyclades
Όνομα
Ευθύμης
Μοτό
KTM 1290 saT
KTM 620 lc4
KTM 350 exc
Παρηγγειλα
- πίσω κάγκελα
- σαμάρια 50lt
- σφουγγαρακια για μανετες
- tkc80 φρέσκο πραμα
- ένα μπουκάλι πλαστιντιπ για ότι έμεινε άσπρο
- καθρέφτες σπαστούς
- σκηνή καινούργια



Έβαλα λάδι για την αλυσίδα σε μπουκαλάκι του αγιασμού κάτω από τη σέλα,

Υγρά μανταλάκια για το χέ επισης κάτω από τη σέλα.

Σχεδόν έτοιμος για το τρoffy!!!! ;)
 

Miouos

Μέλος
Όνομα
Καρολος
Μοτό
ktm
Παρηγγειλα
- πίσω κάγκελα
- σαμάρια 50lt
- σφουγγαρακια για μανετες
- tkc80 φρέσκο πραμα
- ένα μπουκάλι πλαστιντιπ για ότι έμεινε άσπρο
- καθρέφτες σπαστούς
- σκηνή καινούργια



Έβαλα λάδι για την αλυσίδα σε μπουκαλάκι του αγιασμού κάτω από τη σέλα,

Υγρά μανταλάκια για το χέ επισης κάτω από τη σέλα.

Σχεδόν έτοιμος για το τρoffy!!!! ;)
Ποια σαμάρια πήρες;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Top Bottom