Τι έκανες για την μοτοσυκλέτα σου σήμερα;

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Για βιδες που δεν εχουν σπασει παντως, με ενα σφυροκατσαβιδο γινεται η δουλεια.
Αν και νομιζω λιγα ειναι τα μερη μιας μοτοσυκλετας στα οποια μπορεις να γινεις βαρβαρος με σφυροκατσαβιδο χωρις ενδεχομενως να προξενησεις καποια ζημια
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Mε λιγα λογια οσοι εχετε κολλημενες βιδες πεταχτε τα μηχανακια σας.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν και νομιζω λιγα ειναι τα μερη μιας μοτοσυκλετας στα οποια μπορεις να γινεις βαρβαρος με σφυροκατσαβιδο χωρις ενδεχομενως να προξενησεις καποια ζημια
Mε λιγα λογια οσοι εχετε κολλημενες βιδες πεταχτε τα μηχανακια σας.
Μαλλον παρεξηγησες
Φυσικα και θα χρησιμοποιηθει και σφυροκατσαβιδο, και θερμοπιστολο, και φλογα, και οτι αλλο μπορει να μας δινει την οποια πιθανοτητα να βγει μια κολλημενη βιδα που αντιστεκεται
Αυτο ομως δεν σημαινει οτι παντου μπορουμε να χτυπαμε αβερτα Το αντιθετο θα ελεγα Το σφυροκατσαβιδο δεν μπορει να χρησιμοποιηθει ως το μονο μεσον για την εξαγωγη της κολλημενης βιδας Και αυτο αφορα τα περισσοτερα μερη της μοτοσυκλετας
Διαφωνεις σε αυτο?
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Καθολου δεν διαφωνω, αλλα ειχε μεγαλη δοση χιουμορ το ποστ.
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Η πιο αποτελεσματική λύση, αν υπάρχει πρόσβαση, είναι ψιλό τρυπανάκι στην αρχή και σιγά σιγά ανεβάζεις διάμετρο. Όταν πιά έχει μείνει ελάχιστο υλικό από το σώμα της βίδας, μπορείς να ξεκολλήσεις μια άκρη με ένα μυτερό κατσαβίδι συν wd40 και να το βγάλεις με μια πένσα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Η πιο αποτελεσματική λύση, αν υπάρχει πρόσβαση, είναι ψιλό τρυπανάκι στην αρχή και σιγά σιγά ανεβάζεις διάμετρο. Όταν πιά έχει μείνει ελάχιστο υλικό από το σώμα της βίδας, μπορείς να ξεκολλήσεις μια άκρη με ένα μυτερό κατσαβίδι συν wd40 και να το βγάλεις με μια πένσα.
Για αυτόν τον λόγο είναι που λέω να βγάλω την εξάτμιση, αλλά είναι τραγικά πολλή δουλειά για κάτι τόσο μικρό που να πάρει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Άλλαξα λάδια φίλτρα στο 640 + εγδυσα το 990 για πλύσιμο εν τω βάθει.

Αυριο έχει beautέ.

Γ@μω την ΚΤΜ και τις βιδες της.
Στο 640, απάνω στη βάση που πιάνει το μεταλλικό φίλτρο, έχει μια allen 4 η οποία είναι για να στραγγίζει το πλαίσιο από το λάδι (μπαίνει και στο πλαίσιο λάδι για να ψύχεται καλύτερα).
Αυτή η βιδα είναι πραγματικά από βούτυρο και θέλει πολύ προσοχή όταν σφιγεις ξεσφιγγεις.
Δε νομίζω ότι με παίρνει να την ξανά σφιξω, θα πάρω τα μαγαζιά από βδομάδα να βρω μια ίδια αλλά με καλύτερο κράμα.





Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Για αυτόν τον λόγο είναι που λέω να βγάλω την εξάτμιση, αλλά είναι τραγικά πολλή δουλειά για κάτι τόσο μικρό που να πάρει.

Να σου πω, δίπλα στο καφέ είναι το γκαράζ μου με ότι εργαλείο τραβάει η ψυχή σου. Δεν θέλω και πολύ να το κάνω "Tools and Coffee" :laugh::laugh:

τώρα που το σκέφτομαι, τα συνεργεία είναι covid-free ;):laugh:
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Άλλαξα λάδια φίλτρα στο 640 + εγδυσα το 990 για πλύσιμο εν τω βάθει.

Αυριο έχει beautέ.

Γ@μω την ΚΤΜ και τις βιδες της.
Στο 640, απάνω στη βάση που πιάνει το μεταλλικό φίλτρο, έχει μια allen 4 η οποία είναι για να στραγγίζει το πλαίσιο από το λάδι (μπαίνει και στο πλαίσιο λάδι για να ψύχεται καλύτερα).
Αυτή η βιδα είναι πραγματικά από βούτυρο και θέλει πολύ προσοχή όταν σφιγεις ξεσφιγγεις.
Δε νομίζω ότι με παίρνει να την ξανά σφιξω, θα πάρω τα μαγαζιά από βδομάδα να βρω μια ίδια αλλά με καλύτερο κράμα.





Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να κι αλλος πελατης για το πανακριβο σετακι εξωλκεων!!! :p
Συνηθως τα κεφαλια απο τις βιδες αλεν χαλανε ρε συ στο λυσιμο, οχι στο σφιξιμο, αρα μηπως το ζοριζεις πολυ οταν σφιγγεις?
Επισης, δες μηπως εχει φαγωθει το ιδιο το κλειδακι το αλεν και οχι το κεφαλι της βιδας.
Επισης, λογικα θα βρεις βιδα εξαγωνη να την αντικαταστησεις, βγαινουν σε ολα τα μεγεθη και σπειρωματα, προσεχε παρα πολυ στο σφιξιμο της μην το παρακανεις γιατι ειναι ευκολο με τις εξαγωνες. Βεβαια λες οτι οτι ειναι αυτη που ταπωνει στο πλαισιο, αρα δεν υπαρχει θεμα να φας βολτες, αλλα επειδη ακριβως δεν σηκωνει πιεση μην την ζοριζεις πολυ.



Eπισης, μηπως πατας καταλαθος το πισω φρενο?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Να κι αλλος πελατης για το πανακριβο σετακι εξωλκεων!!! :p
Συνηθως τα κεφαλια απο τις βιδες αλεν χαλανε ρε συ στο λυσιμο, οχι στο σφιξιμο, αρα μηπως το ζοριζεις πολυ οταν σφιγγεις?
Επισης, δες μηπως εχει φαγωθει το ιδιο το κλειδακι το αλεν και οχι το κεφαλι της βιδας.
Επισης, λογικα θα βρεις βιδα εξαγωνη να την αντικαταστησεις, βγαινουν σε ολα τα μεγεθη και σπειρωματα, προσεχε παρα πολυ στο σφιξιμο της μην το παρακανεις γιατι ειναι ευκολο με τις εξαγωνες. Βεβαια λες οτι οτι ειναι αυτη που ταπωνει στο πλαισιο, αρα δεν υπαρχει θεμα να φας βολτες, αλλα επειδη ακριβως δεν σηκωνει πιεση μην την ζοριζεις πολυ.
Έχει φαγωθεί το κεφάλι, βάζεις το αλλεν και έχει μεγάλο τζόγο και όσο δουλεύεται η βιδα τόσο θα ανοίγουν μέχρι που θα κλωτσησει. Τα σπειρωματα είναι μια χαρά. Το σφίξιμο το κάνω με ροποκλειδο στο 10nm.
Η μ@λακια είναι ότι μόνο Allen η torx μπορείς να βάλεις εκεί γιατί το κεφάλι μπαίνει χωνευτο, δυστηχως
δε μπορείς να βάλεις εξάγωνη.

Τεσπα θα κάνω μια βόλτα από βδομάδα και θα του βρω μια βίδα για την επόμενη αλλαγή.

Να κι αλλος πελατης για το πανακριβο σετακι εξωλκεων!!! :p

Eπισης, μηπως πατας καταλαθος το πισω φρενο?
Τι να τους κάνω ρε τους εξολκείς? Τι με πέρασες για κάνα ντιντή?
Σφυροκαλεμο ρε μνιά!
Λουλού μόνο.

Ps: το έχω κατάργησει το πίσω φρένο, σταματάω μόνο με endo πλέον.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Η μ@λακια είναι ότι μόνο Allen η torx μπορείς να βάλεις εκεί γιατί το κεφάλι μπαίνει χωνευτο, δυστηχως
Βαλε τορξ τοτε, απειρως καλυτερες απο αλεν, και εφοσον δεν κανεις το λαθος να βαλεις ενα νουμερο μικροτερο κλειδι απ'οτι χρειαζεται (το εχω κανει απειρες φορες κι ακομη να μαθω τον κανονα, "ο,τι τορξ νομιζεις οτι θες , θες ενα νουμερο μεγαλυτερο") δε θα παθει τιποτα. Επομενη επιλογη ειναι να βρεις Φιλιπς... Επισης ρισκο ομως.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Βαλε τορξ τοτε, απειρως καλυτερες απο αλεν, και εφοσον δεν κανεις το λαθος να βαλεις ενα νουμερο μικροτερο κλειδι απ'οτι χρειαζεται (το εχω κανει απειρες φορες κι ακομη να μαθω τον κανονα, "ο,τι τορξ νομιζεις οτι θες , θες ενα νουμερο μεγαλυτερο") δε θα παθει τιποτα. Επομενη επιλογη ειναι να βρεις Φιλιπς... Επισης ρισκο ομως.
Ναι η αλλεν η τορξ είναι τα καλύτερα γι αυτή τη δουλειά και δε σου κρύβω ότι σκέφτομαι να αντικαταστήσω τις περισσότερες βίδες στο 640 με αλλεν 4, 5, 6 έτσι ώστε με 3 καρυδακια και μια καστάνια να κάνεις τις περισσότερες δουλειες στο μηχανάκι, άντε και κάνα γερμανοπολυγωνο 8 η 10 όπου χρειάζεται παξιμάδι ασφαλείας σαν κόντρα.

Με φιλιπς έχω άσχημες εμπειρίες και δε θέλω ούτε να τα βλέπω.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Περιμένοντας τα πράγματα για σέρβις στο 640...

Καθαρισμός ζάντας από γρασα αλυσίδας και σκόνες, βρωμες κτλ με θαυματουργό παραφινελαιο.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ρε γιαννο αν μπορεις εξηγησε μου μια την διαδικασια.... Ποιο παλια αγορα και γω παραφινελαιο αλλα ηταν ενα πιχτο πραμα.... Ευχαριστω

#xrv_world_explorer
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ρε γιαννο αν μπορεις εξηγησε μου μια την διαδικασια.... Ποιο παλια αγορα και γω παραφινελαιο αλλα ηταν ενα πιχτο πραμα.... Ευχαριστω

#xrv_world_explorer
Παρε φωτιστικο πετρελαιο απο το σουπερ μαρκετ, την ιδια δουλεια κανει. Αλλιως Baby oil, ειναι ιδιο με το φαρμακευτικο παραφινελαιο απλα εχει και αρωματακι σπεσιαλενε.
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Και μονο τριβω και ξεβγαζω... Η πρωτα βρεχω τριβω ξεβγαζω.... Δηλαη ουτε σαπουνι δεν θελει μετα;;;

#xrv_world_explorer
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Πρωτα πλενεις με υγρο πιατων να φυγουν τα πολλα. Μετα παιρνεις μπολακι και πινελακι, βαζεις μεσα το παραφινελαιο, με το πινελακι απλωνεις και τριβεις τη ζαντα παντου. Στο τελος ριχνεις ενα καλο πλυσιμο παλι με υγρο πιατων για να φυγουν ολα αλλα και να ξεπλυθει καλα το παραφινελαιο που στην ουσια ειναι λαδι ψιλο.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ρε γιαννο αν μπορεις εξηγησε μου μια την διαδικασια.... Ποιο παλια αγορα και γω παραφινελαιο αλλα ηταν ενα πιχτο πραμα.... Ευχαριστω

#xrv_world_explorer
Παραφινελαιο από φαρμακείο Αποστόλη, 5€ το λίτρο.
Πινελάκι, πέρασμα τη ζάντα με μικρο τρίψιμο και καθάρισμα με πολλά πανιά.
Να προσέχεις μην τα κάνεις πτανα γιατί είναι αρκετά λεπτορευστο και πάει παντού. Νταμπλ τσεκ στους δίσκους και λάστιχα να είναι καθαροί, μόλις τελειώσεις.

Για τις ακτίνες υγρά μαντιλάκια.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Για να κουνηθεί χωρίς SMS και για να κάνω προπόνηση σε μερικά tips που είδα από τον σωλήνα, είπα να παίξω στον κήπο με το xchallenge. Λοιπόν, εκεί που λέει για να στρίψεις κρατάς το σώμα κάθετο, βγάζεις τον πωπό σου στο εξωτερικό, πατάς την μοτοσικλέτα με το εσωτερικό χέρι και στρίβεις την λεκάνη στην κατεύθυνση που θες να πας (το λέω λίγο πιο μπερδεμένο από ότι είναι) κρατώντας το βάρος στο έξω μαρσπιέ, δεν σου έχουν πει ότι αν το κάνεις στρίβοντας αριστερά εντελώς τυχαία βρίσκεται η γαμπίτσα σου επάνω στον λαιμό της εξάτμισης. Το λοιπόν, αν φοράς εντουροπαντελόνι με δέρμα στο εσωτερικό (ή τι στο καλό έχουν) και εντουρομπότα είναι όλα καλά. Αν φοράς βερμούδα και απλό παπούτσι γιατί βαριέσαι (και δεν κλείνει η μπότα στον πρησμένο αστράγαλο χωρίς πόνο) περνάς μιά στιγμή ΓΟΥΑΤΔΕΦΑΚ και ευτυχώς που καίει "τόσο όσο" να μην πάθεις ζημιά. Την επόμενη φορά με πιο σωστό εξοπλισμό, εντάξει. Το οποίο σημαίνει πρέπει να πάρω παντελόνι γιατί απλό κορντούρα θα λιώσει.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Aυτο το τιπ ρε συ ειναι για βαρια μαστοδοντα που οι εξαμισεις ειναι στο πατωμα και τα ντεποζιτα κατεβαινουν μεχρι τα μαρσπιε!
 
Top Bottom