Την πηγα στον μαστρο-Χριστοφ να λυσουμε καρμπυρατερ και να δουμε τι παιζει καθως μουκανε καποιες διακοπες στα αποτομα ανοιγματα του γκαζιου τελευταια και εκαιγε αρκετα παραπανω απ'οτι συνηθως (1.5λτ παραπανω στα 100χμ). Αυτη ειναι δουλεια για σοβαρους μηχανικους σαν τον @
christof40 και οχι για DIY ερασιτεχνες
Ο Χριστοφ επιμεληθηκε με πολυ στοργη του ταλαιπωρημενου μηχανακιου μου :l2:το καθαρισε/λιπανε επιμελως και ανοιγοντας τα καρμπυρατερ βρηκαμε οτι η μεμβρανη υποπιεσης του πισω κυλιδρου - που ητανε αρκετα ταλαιπωρημενη, του μπροστινου ητανε συγκριτικα μια χαρα - ειχε ενα σχισιμο που ητανε προφανως η πηγη των προβληματων. Η μεμβρανη αλλαχτηκε μαζι με το ποτηρι με γνησιο ανταλλακτικο Σακαρακη και το μηχανακι ..κελαϊδαει και παλι, ετοιμο για καμμια χωματαδα
Thanks και παλι Χριστοφ!
EDIT: Και δυο φωτο, A. με το μηχανακι λυμενο ειμαστε ετοιμοι να βγαλουμε τα καρμπς και B. αφου ταχουμε βγαλει/λυσει, η μεμβρανη του μπροστινου οπου φαινεται το σκισιμο.