Χθες το απόγευμα το πήγα και μια μικρή βόλτα, δυστυχώς στο κέντρο της Αθήνας, χωρίς να μπορώ να απομακρυνθω πολύ λόγω χρόνου. Καβάλα πλέον, το επιπλέον ύψος δεν με ενοχλησε, ίσως έχω συνηθίσει με το απλό αλλά παταγα -φυσικά- με τις μύτες. Η σέλα μου φάνηκε πιο άνετη και θύμιζε διάδρομο προσγείωσης, αφού διατρέχει σχεδόν όλη τη ράχη της μηχανής. Εδώ να σημειώσω ότι η μηχανή ήταν σχεδόν γεμάτη από καύσιμο (μια μπάρα σβηστή από γεμάτο), άρα πολύ κοντά στο μέγιστο βάρος. Το σχήμα και η θέση του ρεζερβουάρ είναι τελείως διαφορετικα και αλλάζει αρκετά την κατανομή βάρους. Ενώ έχει περισσότερο βάρος δεν γίνεται αντιληπτό εν κίνησει, η σε αλλαγές κατεύθυνσης. Το καταλαβαίνεις πιο πολύ να την φέρεις κάθετα από το πλαϊνό σταντ. Επίσης είναι σημαντικά χαμηλότερο το ψηλότερο σημείο του ρεζερβουάρ σε σχέση με το απλό. Οι τάπες είναι σχεδόν στο ύψος της τιμονιπλακας, όταν στο άλλο φτάνει (η και ξεπερνάει το τιμόνι. Ο κινητήρας είναι ίδιος αλλά με μια σημαντική διαφορά, δεν έχει λόξυγκα στο άνοιξε κλείσε του γκαζιού. Φαίνεται να το διόρθωσαν αυτό. Η οθόνη οκ, καλή και φωτεινή. Οι αναρτήσεις, αν και το μηχανάκι είχε ελάχιστα χιλιόμετρα, είναι πιο σκληρές και δείχνουν να διαχειρίζονται καλύτερα τη μηχανή και το συνολικό της βάρος. Ίσως βέβαια είναι και οι ρυθμίσεις που είχε, αλλά καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά στην κύλιση, χωρίς όμως να έχει χάσει από άνεση. Είμαι πολύ περίεργος πως θα είναι σε ανοικτό δρόμο, αλλά φυσικά και εκτός. Επίσης ο επιπλέον όγκος από τα ρεζερβουάρ έχει κόψει αντίστοιχα και αέρα, ειδικά χαμηλά.
Ένα τελευταίο που μου άρεσε, που δεν είχε σχέση με το συγκεκριμένο μοντέλο, ήταν ένα έξτρα μακρύτερο μπράτσο για το συμπλέκτη που τον κάνει σημαντικά ελαφρύτερο. Με το ξεκίνησα ενώ θυμόμουν ότι είναι με ντιζα, κοίταξα κάτω να βεβαιωθω ότι δεν είναι υδραυλικός. Εκπληκτική διάφορα στο βάρος και στην αίσθηση, ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας με σταματά / ξεκινά, σκέψου στα εκτός δρόμου... Σκέφτηκα. Μετά γύρισα σπίτι και έβαλα παραγγελία από τα βάθη της Κίνας ένα. Για όσους έχουν Τ7, αξίζει.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Ένα τελευταίο που μου άρεσε, που δεν είχε σχέση με το συγκεκριμένο μοντέλο, ήταν ένα έξτρα μακρύτερο μπράτσο για το συμπλέκτη που τον κάνει σημαντικά ελαφρύτερο. Με το ξεκίνησα ενώ θυμόμουν ότι είναι με ντιζα, κοίταξα κάτω να βεβαιωθω ότι δεν είναι υδραυλικός. Εκπληκτική διάφορα στο βάρος και στην αίσθηση, ακόμα και στο κέντρο της Αθήνας με σταματά / ξεκινά, σκέψου στα εκτός δρόμου... Σκέφτηκα. Μετά γύρισα σπίτι και έβαλα παραγγελία από τα βάθη της Κίνας ένα. Για όσους έχουν Τ7, αξίζει.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk