Είναι πολύ κλειστό το τελικό Στέφανε από το εργοστάσιο. Αλλαγή τελικού και φίλτρο αέρα δεν θεωρείται πείραγμα. Η ίδια η εταιρεία το δίνει με τελικό akrapovic στην έκδοση rallyeΤώρα βάζεις δύσκολα στην εξίσωση. Αλλαγή τελικού και φίλτρου αέρα και stage 2 αρχίζεις και επηρεάζεις τα σεταρισμένα από το εργοστάσιο μίγματα. Παλιότερα η Yamaha παραδοσιακά είχε πλούσια μίγματα και συνήθως δουλεύαν αυτοί οι συνδυασμοί. Τώρα με τα Euro 5 έχουν φτωχύνει πολύ. Ξέρω ότι με το injection σε μεγάλο βαθμό τα εξισορροπούν λίγο αυτά. Το ιδανικό θα ήταν να βρεις κάπου να κάνεις μια καυσανάλυση να δεις που βρίσκονται τα μίγματα, μη τυχόν και το φτωχαίνεις πολύ.
Για αυτό λέω, μην τα πειράζετε αυτά, αυτό που κερδίζεις δεν αξίζουν το κόπο και το χρήμα στις σύγχρονες μοτοσυκλέτες.
Τοτε και το τελικο ακραποβιτς θα ειναι πολυ κλειστο.Είναι πολύ κλειστό το τελικό Στέφανε από το εργοστάσιο. Αλλαγή τελικού και φίλτρο αέρα δεν θεωρείται πείραγμα. Η ίδια η εταιρεία το δίνει με τελικό akrapovic στην έκδοση rallye
Εγώ έχω το DNA και κάνει ωραίο θόρυβο...Γλιτώνεις και το κόστος αλλαγής του χαρτινου...Πάντως έχω διαβάσει αρκετές φορές τον Χελιώτη να γράφει οτι το stage 2 φίλτρο βοηθάει πολύ το μηχανάκι και να επιμένει να μην αλλαχθεί η χαρτογράφηση του ακόμα και με συνδιασμό αφτερμάρκετ τελικού και να αφήσουμε τον λάμδα να κάνει τις διορθώσεις.
Γιατί και πως θα δουλεύει το μηχανάκι δεν ξέρω μιας και δεν έχω αλλάξει αλλά επειδή πλησιάζει η ώρα για αλλαγή στο φίλτρο το σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω το μαμά ή stage 1 ή stage 2 και κατά πόσο αν πάω για 2 θα χρειαστεί χαρτογράφηση.
Είδες καμία διαφορά στις επιδόσεις ή μόνο στον ήχο;Εγώ έχω το DNA και κάνει ωραίο θόρυβο...Γλιτώνεις και το κόστος αλλαγής του χαρτινου...
Αν υπάρχει διαφορά είναι πολύ μικρή και δύσκολα την καταλαβαίνεις.Είδες καμία διαφορά στις επιδόσεις ή μόνο στον ήχο;
Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η twin air δίνει φίλτρο τυπου σφουγγάρι μαζί με την βάση και τιμή γύρω στο 150αρι .Το φίλτρο της DNA είναι τύπου Γάζας και έχει περίπου 65 ευρώ αλλά χρησιμοποιείς το μαμισιο καπάκι. Αν πάρεις και το καπάκι που σου δίνει η DNA πας στο επόμενο επίπεδο (+65 ευρω)το σφουγκάρι της twin air είναι έξτρα πάνω από το κανονικό φίλτρο dna ή μη σε αντικατάσταση της προβοσκίδας;
εκτιμω τον χελιωτη οπως και αλλους στον χωρο αλλα εχει τυχει πολλες φορες να παρω μηχανακια στα χερια μου που ειχαν περασει πρωτα απο τα.δικα τους για ρυθμισεις με αλλα φιλτρα, φιλτροκουτια κλπ και οταν τους εβαζα πανω οργανο wideband και τα εβγαζα βολτα οι ρυθμισεις ηταν αλλου γιαλου.Πάντως έχω διαβάσει αρκετές φορές τον Χελιώτη να γράφει οτι το stage 2 φίλτρο βοηθάει πολύ το μηχανάκι και να επιμένει να μην αλλαχθεί η χαρτογράφηση του ακόμα και με συνδιασμό αφτερμάρκετ τελικού και να αφήσουμε τον λάμδα να κάνει τις διορθώσεις.
Γιατί και πως θα δουλεύει το μηχανάκι δεν ξέρω μιας και δεν έχω αλλάξει αλλά επειδή πλησιάζει η ώρα για αλλαγή στο φίλτρο το σκέφτομαι αν θα ξαναβάλω το μαμά ή stage 1 ή stage 2 και κατά πόσο αν πάω για 2 θα χρειαστεί χαρτογράφηση.
Ναι μάλλον τα μπέρδεψα… νόμιζα πως το σφουγγάρι είναι προς αντικατάσταση του καπακιού/προβοσκίδας και το φίλτρο παραμένει από κάτω.. κάτι σαν τα pre-filter άλλων εταιρειών.Τα έχεις μπερδέψει λίγο. Η twin air δίνει φίλτρο τυπου σφουγγάρι μαζί με την βάση και τιμή γύρω στο 150αρι .Το φίλτρο της DNA είναι τύπου Γάζας και έχει περίπου 65 ευρώ αλλά χρησιμοποιείς το μαμισιο καπάκι. Αν πάρεις και το καπάκι που σου δίνει η DNA πας στο επόμενο επίπεδο (+65 ευρω)
Να υποθέσω ότι ασχολείσαι επαγγελματικά με το θέμα των βελτιώσεων;εκτιμω τον χελιωτη οπως και αλλους στον χωρο αλλα εχει τυχει πολλες φορες να παρω μηχανακια στα χερια μου που ειχαν περασει πρωτα απο τα.δικα τους για ρυθμισεις με αλλα φιλτρα, φιλτροκουτια κλπ και οταν τους εβαζα πανω οργανο wideband και τα εβγαζα βολτα οι ρυθμισεις ηταν αλλου γιαλου.
οχι καθε αλλο, εξ αναγκης ξεκινησα οταν πηρα το 950 SE το οποιο ειχε αισχρο fueling απο καινουργιο και μετα εγινε χομπυ.Να υποθέσω ότι ασχολείσαι επαγγελματικά με το θέμα των βελτιώσεων;
Ο μερακλής χομπιστας είναι συχνά πολύ καλύτερος από τον κορεσμένο επαγγελματία. Ωραίος!!!οχι καθε αλλο, εξ αναγκης ξεκινησα οταν πηρα το 950 SE το οποιο ειχε αισχρο fueling απο καινουργιο και μετα εγινε χομπυ.
Srider τι λέει το Göteborg από καιρό το ανεβαίνεις το μηχανάκι? Γιατί εγώ Στοκχόλμη δεν έβλεπα ήλιο με τπτ βασικά πολύ πάγο . Καλές βόλτες το καινούργιο το T7Έφυγε σήμερα, θα ταξιδέψει στην άλλη πλευρά της Σουηδίας την άλλη εβδομάδα (Στοκχόλμη).
Το Τ7 world raid το είχα παραγγείλει πριν 3 εβδομάδες.
Το βασικό χρώμα είναι το μπλε και το έχουν σχετικά διαθέσιμο. Το μαύρο δύσκολο.
Στην αρχή μου άρεσε το μπλε, αλλά μετά άλλαξα γνώμη. Πολυ μπλε για το γούστο μου. Μπλε σέλα, μπλε ζάντες.
Και το μαύρο όμως δεν με τρελαίνει, γενικά όλες οι μαύρες μηχανές μου κάνουν για batmobile.
ΥΓ: η αγορά στα μεταχειρισμένα δεν πάει καλά. Με την έννοια ότι κρατάνε πολυ ψηλά οι τιμές. Καλό για τον πωλητή, μείον για τον αγοραστή.
Το 701 το αγόρασα πριν 2 χρόνια 10.500 ευρώ και τώρα έφυγε όπως ήταν επιπλωμένο (με το ράλυ κιτ) στα 14.300 ευρώ.