Πέφτεις με το tenere και η ουρά φεύγει μετά 2 πόντους αριστερά ξέρω γω. Δεν χει πάρει πλαίσιο, υποπλαισιο μόνο.Δε νομίζω ότι για το υποπλαίσιο πρέπει να πας σε καλίμπρα. Αν έχει πάρει και το πλαίσιο τότε ναι, αλλά αν έχει πάρει το πλαίσιο... αφαιρούμενο ή μη το υποπλαίσιο, άστα/βράστα.
Ασφαλιστής έπρεπε να γίνω! Εδώ σας εξηγώ τις πιθανότητες!! Δεν μπορείτε να κάνετε και μικτή ρε γαμωτο!
Αγχωνεσαι εντελως αδικαιολογητα. Ατσαλινα πλαισια + υποπλαισια η ακομα και ενιαια πλαισιο-υποπλαισια ερχονται θαυμασια σε καλιμπρα και κολλουνται εξαιρετικα ευκολα και αποτελεσματικα ακομα και στον αμαζονιο. Αντιθετως, το αλουμινενιο υποπλαισιο που θα στραβωσει παει για πεταμα. Για τσεκαρε το κοστος του αλουμινενιου υποπλαισιου της αγαπημενης σου μηχανης με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο....Αφού λέμε όλα τα ωραία θετικά και πόσο καλό το tenere και πόσο Καλές οι προσθήκες..
Φτάσαμε αισίως τα 13.500 ευρό για ένα tenere και η Yamaha φρόντισε να το προικίσει με ενιαίο πλαίσιο-υποπλαισιο και μάλιστα δεν λέει να το αλλάξει!!
Έχεις αγοράσει δηλαδή μια μοτοσυκλέτα περιπέτειας 13.500 ευρό. Είσαι σε μια απλωτη φλαταδουρα και γλυστραει ο πίσω παραπάνω η ουρά φεύγει ο τροχός χτυπάει σε μια πέτρα εσύ φεύγεις από πάνω κομπλέ προστασίες δε χτυπάς ευτυχώς η μηχανή όμως φέρνει 2 τούμπες. Οκ το ήξερες ότι μπορεί να συμβεί χώμα κάνεις όλα φτιαχνονται.. Έχει προβλέψει ο κατασκευαστής!!
@ρχιδια καλαβρεζικα!! Σου πήρε το υποπλαισιο, έσπασε σε ένα σημείο μάντεψε!! Σου βγήκε η μηχανή ολική! Σκοπεύεις να πας στο Μπάμπη στη Θηβών να σου κάνει κόλληση?? Να βάλει και μια πλάκα από κάτω φίλε αθάνατο θα γίνει!!
Τρίχες κατσαρές yamaha και όλες οι εταιρείες που σχεδιάζετε μηχανάκια στο λογιστήριο. Μπούρδες κοροϊδεύεις τον κόσμο.
Το υποπλαισιο σε μια μηχανή ειδικά που πάει χώμα οφείλει να είναι αφαιρούμενο οσο οφείλει να έχει ρόδες. Πότε δεν θα αγόραζα μοτοσυκλέτα με ενιαίο πλαίσιο υποπλαισιο να κάνω χώματα.
Μάλιστα το f800gs έχει αφαιρούμενο από το 2008 που βγήκε. Africa 1100 αφαιρούμενο. 790-890R φευ γελάω. Εννοείται.
Μέχρι και το Κινέζικο Voge 650dsx έχει αφαιρούμενο!!
Όχι όμως το tenere πέφτεις μια γερή γερή και πάει για ολική!! Μαζί με τα καινούργια crf300l της Honda. Κι αυτά για πέταμα άμα πέσεις καλά και στραβώσει πίσω.
Αν κάποιος με ρώταγε μόνο γι αυτό δεν θα αγόραζα ΠΟΤΈ Tenere μέχρι να αποφασίσουν να απολύσουν το βλακα που δίνει τέτοιες οδηγίες για το project και να βάλουν ένα σοβαρό άνθρωπο να τους πει είστε βόδια που θα βάλουμε αυτό το πλαίσιο στη μηχανή.
Ένα πρόχειρο παράδειγμαΑγχωνεσαι εντελως αδικαιολογητα. Ατσαλινα πλαισια + υποπλαισια η ακομα και ενιαια πλαισιο-υποπλαισια ερχονται θαυμασια σε καλιμπρα και κολλουνται εξαιρετικα ευκολα και αποτελεσματικα ακομα και στον αμαζονιο. Αντιθετως, το αλουμινενιο υποπλαισιο που θα στραβωσει παει για πεταμα. Για τσεκαρε το κοστος του αλουμινενιου υποπλαισιου της αγαπημενης σου μηχανης με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο....
Υποθετω καινουργιο θα κοστιζει οσο 3να Τ7Ένα πρόχειρο παράδειγμα
Τσάμπα πράμα
advphone
Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιοΥποθετω καινουργιο θα κοστιζει οσο 3να Τ7
Σωστο αυτο και προφανως εξαρταται απο το ποσο καινουργιο ειναι και το μηχανακι. Αλλο να ειναι 16 ετων αλλο να ειναι ενος. Το 2007 το συγκεκριμενο υποπλαισιο ισως να κοστιζε 500 αντι 140.Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιο
Και στο Τ7 αν έβγαινε με αφαιρούμενο υποπλαίσιο (λέμε τώρα) θα είχες πάλι την επιλογή ανάμεσα σε πολλά φτηνά ίσια μεταχείρω υποπλαίσια? Σε κάααποια χρόνια ίσως και να έβρισκες.Ε ναι ...αλλά όταν έχεις να διαλέξεις τόσα μεταχειρω, δεν έχει νόημα πιστεύω να πας σε καινούργιο
Με πρόλαβε ο κουμπάροςΣωστο αυτο και προφανως εξαρταται απο το ποσο καινουργιο ειναι και το μηχανακι. Αλλο να ειναι 16 ετων αλλο να ειναι ενος. Το 2007 το συγκεκριμενο υποπλαισιο ισως να κοστιζε 500 αντι 140.
Οπως και να χει σε βαρυ ονοφ που θα δει τουμπα προτιμω ατσαλια ολα και ας ειναι και ενιαια. Νεμα προμπλεμα.
Ή μπορεί απλά να μας ρωτήσουν-συμβουλευτούν πρώτα εδώ και μετά να ψαχτούν οι ντεμέκ επιστήμονες - σχεδιαστές κάθε εταιρείας..... Άντε να τον κάθε άμπαλο πχια!!!Yamaha σε παρακαλώ μην βγάλεις άλλο μηχανάκι …
Δε σπαμαρω μωρέ! Αμέσως χαχαΕσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο )
Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?
Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
ε το απλό θα είχε!!! minimal αφούΕσένα STέFανε σε έβαλε η yamaha να ανοίξεις αυτό το νήμα. Καλά τα πας ως ambassador, πάνε να σου βάλουν κάτι τρικλοποδιές αλλά κάνεις το καθήκον σου κ φέρνεις επιχειρήματα.
(και ο tc-drift συμμετέχει ως guest star για να μας δείξει πως σπαμάρουμε ένα νήμα για συγκεκριμένο μοντέλο με άλλο κινέζικο )
Πες μας τώρα STF , ψήνεσαι για το εν λόγω μοντέλο ή συζήτηση να κάνουμε και προμότιον στη yamaha?
Αν έπρεπε να είχες μια και μόνο μοτοσυκλέτα, θα είχες το τενερέ? Απλό ή world raid δεν έχει σημασία.
αμα θελεις scrambler με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο θα πάρεις XSR700...ή 900Ο καθένας έχει τις ιδιοτροπίες του.
Εγώ προσωπικά έχω την δική μου μηχανολογικη σκοπιά στο πράγμα και κοστολογικη τολμώ να πω.
Θεωρώ εκ των ουκ άνευ το αφαιρούμενο υποπλαισιο σε μια μοτοσυκλέτα ειδικά premium. Και στα 13 χιλιάρικα είσαι premium. Μπορώ να το ανεχτώ στο Daytona maverick 500 αλλά όχι στο tenere 700.
Ο καθένας μπορεί να εκφέρει στη θεωρία τη σκέψη του πως εντάξει ρε αδερφέ το πιο πιθανό είναι να μην σε απασχολήσει ποτέ δαύτο. Και ναι κατά 90% δεν θα με απασχολήσει. Αλλά γιατί να πληρώσω 13 χιλιάρικα αν πρέπει να κάνω υποχωρήσεις??
Ο μόνος λόγος να βάλει η yamaha ενιαίο υποπλαισιο ήταν η φτήνια τίποτα άλλο. Γιατί το πλαίσιο-υποπλαισιο γίνεται ένας κωδικός, χρειάζεται λιγότερες εργαλειομηχανες, λιγότερα στάδια κατασκευής, σώζει ένα κωδικό στα Logistics και παρακάμπτει το στάδιο στη παραγωγή της εφαρμογής του υποπλαισιο στο πλαίσιο.
Όλα αυτά για να βγάλει ΑΚΌΜΑ μεγαλύτερο κέρδος από μένα και να αυξήσει ακόμα περισσότερο τη μετοχή της και τα μερίσματα. Γιατί ξέρει πως ο μέσος αναβατης δεν θα το δει ΠΟΤΈ.
Εγώ λοιπόν δεν είμαι ο μέσος αναβατης. Εγώ έχω λύσει μηχανάκια μέχρι βίδας και εψω πάρει στα χέρια υποπλαισιο για να τα συντηρήσω, να τα βάψω αν χρειαστεί, να τα ρσφιναρω, να τα τροποποίησω.
Αν σε 10.χρονια θέλω να κάνω το tenere μου scrambler επειδή έτσι μου κ@υλωσε θα ξέρω πω; ότι κάνω είναι irreversible. Ενώ με ένα αφαιρούμενο πλαίσιο θα μπορώ να κάνω το μηχανάκι factory ανά πάσα στιγμή.
Αν με το tenere μου πέσει κάποιος από πίσω και μου σπάσει το υποπλαίσιο η ασφαλιστική θα μου βγάλει το μηχανάκι ολική και θα μου δώσει σκάρτο 70% της αγοραία αξίας της μοτοσυκλέτας μου. Μπορεί να έχω δώσει 15 χιλιάρικα και να πάρω πίσω 7 σε μηχανή 3ετιας. Καθώς καμία αντιπροσωπεία η σοβαρό μαγαζί δεν θα εγγυηθεί την επισκευή σπασμένου υποπλαισιου στα πλαίσια ασφαλιστικής αποζημίωσης.
Αν αύριο θέλω να ενισχύσω το υποπλαίσιο γισ μα το φορτώνω 50 κιλά πάνω από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή με το αφαιρούμενο το επαναφέρω στην εργοστασιακή κατάσταση με άλλο ανταλλακτικό σε 3 ώρες.
Και εν τέλει μια απλή ζημιά να πάθει το υποπλαίσιο. Ένα στραβωμα 1 πόντο επειδή μου το έριξε ένα αμάξι κάτω ξέρω πως υπάρχει τρόπος να κάνω το μηχανάκι πάλι 100% εργοστασιακό ενώ στο ενιαίο πλαίσιο θα έχει μπει χέρι και ματσακονι.
Τον παραδέχομαι δεν είμαι ο μέσος χρήστης και όταν βλέπω πως ένας κατασκευαστής επιλέγει την φτηνή λύση για μια ακριβή υλοποίηση νιώθω άβολα πως να το κάνουμε.
Το tenere πλασάρεται στην αγορά ως το πιο simple on off χωρίς ride by wire, χωρις modes, χωρίς cornering abs, χωρίς συνδεσιμοτητα, χωρίς cruise Control, χωρίς ρυθμίσεις σε ζελατίνες σέλες, χωρίς κάν βασικό εξοπλισμό στη βασική έκδοση. Προβαλωντας υποτίθεται την άρτια μηχανολογικη υλοποίηση.
Με ένα κακό πίσω αμορτισέρ, με ένα ενιαίο υποπλαισιο. Δεν βλέπω δηλαδή τα λεφτά στο μηχανάκι. Ήθελα το ρημάδι το αφαιρούμενο υποπλαισιο είναι ένδειξη μελέτης και αποφάσεων με σκέψη πιο ουσιαστική.
Η Honda και η triumph με τα crf 1000 και 800 το είδαν το σχεδιαστικό σφάλμα και και στα 1100 και 900 το άλλαξαν, το διόρθωσαν. Η yamaha εκεί όμως.
Για μένα ειναι σχεδιαστικό ελάττωμα και λόγος να μην πάρω το μηχανάκι.
Ε ναι τέλειο μηχανάκι για χώμααμα θελεις scrambler με διαιρουμενο πλαισιο-υποπλαισιο θα πάρεις XSR700...ή 900