Παναγιώτης Κ.
Μέλος
Γύρω στις αρχές του χρόνου προέκυψε η ανάγκη να είμαι τα δύο πρώτα Σαββατοκύριακα του Σεπτέμβρη στην Ιβηρική χερσόνησο, το πρώτο στην Βαρκελώνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση από την FIM-Europe των πρώτων δέκα Ευρωπαίων Tour Assistants και το δεύτερο στο Πόρτο για την συμμετοχή στο FIM Mototour of Nations. Αντί λοιπόν να πηγαινοέρχομαι με αεροπλάνα, ευκαιρία για μια «καταδρομική». Επαφή της ΜΟΤ.Ο.Ε. με την Μοτοδυναμική, η απάντηση άμεση, και από τα μέσα Αυγούστου ένα XT1200ZE Super Ténéré βρέθηκε στο γκαράζ μου, δύο εβδομάδες πριν την αναχώρησή μου “για να έχω χρόνο να εξοικειωθώ μαζί του” όπως είπε ο υπεύθυνος της Μοτοδυναμικής κ. Ανδρέας Κοσκινάς. +1 πόντος για την αντιπροσωπεία. Να σημειώσω πως μου παραδόθηκε με 3.500 χλμ. έχοντας κάνει λόγω του επικείμενου ταξιδιού, γενικό σέρβις και με καινούργια λάστιχα και πλαϊνές βαλίτσες. Άλλος ένας πόντος για την Μοτοδυναμική.
Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος
Εξοικείωση λοιπόν, πρώτα με ανάγνωση του owner’s manual μιας και τα ηλεκτρονικά πολλά. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε μαλακή, μέτρια και σκληρή σκάλα, με χωριστή ρύθμιση της σκληρότητας του ελατηρίου και με επιπλέον προεπιλεγμένες ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου της μηχανής, 96 δυνατοί συνδυασμοί αν θυμάμαι καλά. Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο και το traction control, λειτουργία Touring ή Sport στην χαρτογράφηση του κινητήρα, δέκα σκάλες θέρμανσης στα γκριπς με τρεις προεπιλογές, ρυθμιζόμενη ένταση φωτισμού στα όργανα, τέσσερεις χιλιομετρητές, πολλές επιλογές πληροφόρησης στα όργανα για να προσαρμόσεις τα πάντα στις εκάστοτε ανάγκες σου. Ουάου που θα έλεγε και ο Γιάνης (με ένα νι). Επίσης, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δύο σκάλες ρύθμισης του ύψους της σέλας. Στην χαμηλή ακόμη και μικρά αναστήματα πατάνε καλά κάτω, αλλά την ψηλότερη ρύθμιση θα την ήθελα ακόμη ψηλότερα, ενώ πολύ χρήσιμο (και κομψό) το μπαράκι πάνω από τα όργανα.
Πρώτες βόλτες στα πέριξ, το μηχανάκι πολύ φιλικό, ευέλικτο ακόμα και μέσα στην πόλη, “ψωμομένος” κινητήρας παντού, το κιβώτιο λίγο clonky που λένε οι Άγγλοι, μάλλον αποτέλεσμα κακής χρήσης προηγούμενων αναβατών. Τα χειριστήρια όλα βολικά και εκεί που πρέπει, η ανεμοκάλυψη καταπληκτική, η σέλα εξαιρετική (και το λέει κάποιος που προέρχεται από Βαραντέρο).
Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος
Εξοικείωση λοιπόν, πρώτα με ανάγνωση του owner’s manual μιας και τα ηλεκτρονικά πολλά. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε μαλακή, μέτρια και σκληρή σκάλα, με χωριστή ρύθμιση της σκληρότητας του ελατηρίου και με επιπλέον προεπιλεγμένες ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου της μηχανής, 96 δυνατοί συνδυασμοί αν θυμάμαι καλά. Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο και το traction control, λειτουργία Touring ή Sport στην χαρτογράφηση του κινητήρα, δέκα σκάλες θέρμανσης στα γκριπς με τρεις προεπιλογές, ρυθμιζόμενη ένταση φωτισμού στα όργανα, τέσσερεις χιλιομετρητές, πολλές επιλογές πληροφόρησης στα όργανα για να προσαρμόσεις τα πάντα στις εκάστοτε ανάγκες σου. Ουάου που θα έλεγε και ο Γιάνης (με ένα νι). Επίσης, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δύο σκάλες ρύθμισης του ύψους της σέλας. Στην χαμηλή ακόμη και μικρά αναστήματα πατάνε καλά κάτω, αλλά την ψηλότερη ρύθμιση θα την ήθελα ακόμη ψηλότερα, ενώ πολύ χρήσιμο (και κομψό) το μπαράκι πάνω από τα όργανα.
Πρώτες βόλτες στα πέριξ, το μηχανάκι πολύ φιλικό, ευέλικτο ακόμα και μέσα στην πόλη, “ψωμομένος” κινητήρας παντού, το κιβώτιο λίγο clonky που λένε οι Άγγλοι, μάλλον αποτέλεσμα κακής χρήσης προηγούμενων αναβατών. Τα χειριστήρια όλα βολικά και εκεί που πρέπει, η ανεμοκάλυψη καταπληκτική, η σέλα εξαιρετική (και το λέει κάποιος που προέρχεται από Βαραντέρο).