A test-ride too far………..

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Γύρω στις αρχές του χρόνου προέκυψε η ανάγκη να είμαι τα δύο πρώτα Σαββατοκύριακα του Σεπτέμβρη στην Ιβηρική χερσόνησο, το πρώτο στην Βαρκελώνη για την εκπαίδευση και πιστοποίηση από την FIM-Europe των πρώτων δέκα Ευρωπαίων Tour Assistants και το δεύτερο στο Πόρτο για την συμμετοχή στο FIM Mototour of Nations. Αντί λοιπόν να πηγαινοέρχομαι με αεροπλάνα, ευκαιρία για μια «καταδρομική». Επαφή της ΜΟΤ.Ο.Ε. με την Μοτοδυναμική, η απάντηση άμεση, και από τα μέσα Αυγούστου ένα XT1200ZE Super Ténéré βρέθηκε στο γκαράζ μου, δύο εβδομάδες πριν την αναχώρησή μου “για να έχω χρόνο να εξοικειωθώ μαζί του” όπως είπε ο υπεύθυνος της Μοτοδυναμικής κ. Ανδρέας Κοσκινάς. +1 πόντος για την αντιπροσωπεία. Να σημειώσω πως μου παραδόθηκε με 3.500 χλμ. έχοντας κάνει λόγω του επικείμενου ταξιδιού, γενικό σέρβις και με καινούργια λάστιχα και πλαϊνές βαλίτσες. Άλλος ένας πόντος για την Μοτοδυναμική.

Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος


Εξοικείωση λοιπόν, πρώτα με ανάγνωση του owner’s manual μιας και τα ηλεκτρονικά πολλά. Οι αναρτήσεις ρυθμίζονται ηλεκτρονικά σε μαλακή, μέτρια και σκληρή σκάλα, με χωριστή ρύθμιση της σκληρότητας του ελατηρίου και με επιπλέον προεπιλεγμένες ρυθμίσεις αναλόγως του φορτίου της μηχανής, 96 δυνατοί συνδυασμοί αν θυμάμαι καλά. Ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο και το traction control, λειτουργία Touring ή Sport στην χαρτογράφηση του κινητήρα, δέκα σκάλες θέρμανσης στα γκριπς με τρεις προεπιλογές, ρυθμιζόμενη ένταση φωτισμού στα όργανα, τέσσερεις χιλιομετρητές, πολλές επιλογές πληροφόρησης στα όργανα για να προσαρμόσεις τα πάντα στις εκάστοτε ανάγκες σου. Ουάου που θα έλεγε και ο Γιάνης (με ένα νι). Επίσης, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και δύο σκάλες ρύθμισης του ύψους της σέλας. Στην χαμηλή ακόμη και μικρά αναστήματα πατάνε καλά κάτω, αλλά την ψηλότερη ρύθμιση θα την ήθελα ακόμη ψηλότερα, ενώ πολύ χρήσιμο (και κομψό) το μπαράκι πάνω από τα όργανα.



Πρώτες βόλτες στα πέριξ, το μηχανάκι πολύ φιλικό, ευέλικτο ακόμα και μέσα στην πόλη, “ψωμομένος” κινητήρας παντού, το κιβώτιο λίγο clonky που λένε οι Άγγλοι, μάλλον αποτέλεσμα κακής χρήσης προηγούμενων αναβατών. Τα χειριστήρια όλα βολικά και εκεί που πρέπει, η ανεμοκάλυψη καταπληκτική, η σέλα εξαιρετική (και το λέει κάποιος που προέρχεται από Βαραντέρο).

 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Ας τελειώνουμε όμως με τις βόλτες για να πάμε σε αυτό για το οποίο φτιάχτηκε αυτό το μηχανάκι, το ταξίδι. Φόρτωμα λοιπόν μέχρι τα μπούνια (15 ημερών ρουχισμός για τον ευμετάβλητο φθινοπωρινό καιρό της Πορτογαλίας συν εκπαιδευτικό υλικό, τάμπλετ, φορτιστές κλπ) και βουρ για Ηγουμενίτσα. Στην Εγνατία Οδό ο συνδυασμός σέλα, ανεμοκάλυψη, κινητήρας και ένα μαγικό cruise control κάνουν τα χιλιόμετρα να φεύγουν γρήγορα και ξεκούραστα. Όσο πάει και μου αρέσει περισσότερο αυτό το μηχανάκι.

Πέρασμα στην Ιταλία, λίγη autostrada και μετά, Passo Muraglione. Εκεί το SuperTenere αποκαλύπτει άλλη μια πτυχή του χαρακτήρα του, την δυνατότητα να ξύνει ξεδιάντροπα τα πατάκια του στην ιταλική άσφαλτο. Μέχρι να ανεβούμε στην κορυφή η δεξιά μπίλια έχει αυτομολήσει προς την Ιταλική ύπαιθρο ενώ η αριστερή βρίσκεται ακόμη στην θέση της κατά το ήμισυ. Εντάξει, τώρα το ελαφρώσαμε …..


 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Φτάνοντας στην Βαρκελώνη και παρά το φορτίο του, το Super Tenere, χάρις στο χαμηλό κέντρο βάρους και τον πολύ καλό μοχλό που σου δίνει το τιμόνι, αποδεικνύεται παιχνίδι ακόμα και στο καυτό απογευματινό μποτιλιάρισμα, με το βεντιλατέρ δουλεύει υπερωρίες κρατώντας την θερμοκρασία του κινητήρα χαμηλά και κατευθύνοντας τον καυτό αέρα μακριά από τα πόδια του αναβάτη.






Μεγενθύνετε αυτή την εικόνα


Και μια προβοκατόρικη φώτο: Στην ιδιόκτητη πίστα εκπαίδευσης της Χόντα έξω από την Βαρκελώνη:

 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Στην Ιβηρική χερσόνησο ταξιδέψαμε δέκα μέρες, διανύοντας αποστάσεις που κάποιες μέρες έφταναν τα 800 χιλιόμετρα την μέρα σε συνθήκες ερήμου, ξεκινώντας με οκτώ βαθμούς το πρωί και φτάνοντας τους 45 το μεσημέρι. Από τα βουνά της Ανδόρας στην έρημο της Γουαδαλαχάρα και από την αποπνικτική ζέστη της Μαδρίτης στην ωκεάνια δροσιά του Πόρτο, το Super Tenere ήταν ο καλύτερος σύντροφος, ξεκουράζοντας τον αναβάτη όπου έπρεπε απλά να καλυφθούν γρήγορα οι ανιαρές ευθείες (να φύγουν δηλαδή τα “σαβουροχιλιόμετρα”), όποτε όμως δινόταν η ευκαιρία (στα Πυρηναία και στους απίστευτης πρόσφυσης Πορτογαλικούς επαρχιακούς δρόμους), “πυροβολούσε” ασύστολα, εκπλήσσοντας με την στιβαρότητα του πλαισίου, με την λειτουργία των αναρτήσεων αλλά και με τα καταπληκτικά του φρένα.






Μεγενθύνετε αυτή την εικόνα





Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος



Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Στην επιστροφή, η Ιταλία μας “φιλοδώρησε” και με μια καταιγίδα, 300 χιλιόμετρα νεροποντής μέχρι να φτάσουμε στην τελευταία διανυκτέρευσή μας στο Σαν Μαρίνο. Εκεί είχα την ευκαιρία να εκτιμήσω για μια ακόμη φορά την σωστή σχεδίαση του φέρινγκ που κρατάει αποτελεσματικά την βροχή μακριά από τον αναβάτη.


Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος


Σε όλο αυτό το ταξίδι συνταξιδεύαμε με φίλο με BMW R 1200 GS Adventure του ΄16. Σε κάθε γέμισμα των ρεζερβουάρ, το Super Tenere μόνιμα κατανάλωνε από 1,5 μέχρι 2,5 € λιγότερη βενζίνη. Κάπου εδώ να αναφέρω πως παρά την σκληρή χρήση και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες (είδαμε μέχρι 45ο στο θερμόμετρο), το Super Ténéré δεν έκαψε σταγόνα λάδι.


Μεγενθύνετε αυτή την εικόνα



Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος



Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος


Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό εργαλείο για κάλυψη μικρών ή μεγάλων αποστάσεων σε κάθε είδους δρόμο, που είναι μαζί σου είτε θέλεις να ταξιδέψεις γρήγορα και άνετα, είτε να “κανιβαλίσεις” όταν σου κάνει κέφι. Να αναφερθώ και σε μερικές λεπτομέρειες που μόνο η συμβίωσης για χιλιόμετρα βγάζει στην επιφάνεια.
• Ποιότητα κατασκευής: Η γνωστή κορυφαία ποιότητα των ακριβών Ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Αρχίζοντας από την ποιοτική βαφή και προχωρώντας πιο πέρα, όλα επάνω της μαρτυρούν πως είναι φτιαγμένα για να λειτουργούν απροβλημάτιστα για χρόνια.
• Καθρέφτες: Εξαιρετικό οπτικό πεδίο, αν και η γωνιώδης σχεδίασή τους δεν είναι του γούστου μου, το κάτω κομμάτι τους δίνει εξαιρετική εικόνα του τι βρίσκεται σχεδόν δίπλα σου.
• Άξονας: Ποιος άξονας, η μόνες φορές που θυμάσαι πως έχεις άξονα είναι όταν περνάνε τα χιλιόμετρα και δεν χρειάζεται να λιπαίνεις αλυσίδα. Κατά τα άλλα είναι πραγματικά “ανύπαρκτος”, δεν κάνει αισθητή την παρουσία του ούτε στην επιτάχυνση, ούτε στην επιβράδυνση.
• Ορθοστάτης: πολύ εύκολος στην χρήση ακόμη και με πλήρες φορτίο.
• Πλαγιοστάτης: Θα τον ήθελα να ανοίγει περισσότερο και πιο μακριά από την μηχανή.
• Φρένα: Εξαιρετικά, τελεία και παύλα. Ειδική μνεία στο πίσω φρένο που πραγματικά επιβραδύνει αποτελεσματικά (σε αντίθεση με πολλά άλλα παρόμοια μηχανάκια που το ABS “αμολάει” το πίσω πολύ νωρίς, καθιστώντας το σχεδόν “διακοσμητικό”).
• Φώτα: Πολύ καλή μεγάλη σκάλα, απλά επαρκής η μεσαία, είναι το μόνο πράγμα που θα βελτίωνα με την προσθήκη των εργοστασιακών εξτρά προβολέων.
• Σέλα: Το έγραψα και παραπάνω, απλά εξαιρετική από κάθε άποψη.
• Εμφάνιση: Θέμα γούστου, αλλά για μένα πρόκειται για μακράν το ομορφότερο μηχανάκι της κατηγορίας, συν το ότι δεν έχει πέσει όπως όλα τα υπόλοιπα στην λούμπα της μόδας του ράμφους. Ειδικά στα χρώματα που είχε το “δικό μου”, πραγματικά “τα σπάει”.

Αντί επιλόγου και αξιολόγησης, θα αναφέρω μόνο τις δύο λέξεις που μου τριβέλιζαν το μυαλό την τελευταία εβδομάδα της συμβίωσής μας: “Ρε λες…..”; Επιστρέφοντας στην Ελλάδα μετά από σαράντα μέρες και επτά και πλέον χιλιάδες χιλιόμετρα συμβίωσης, το αποχωρίστηκα με βαριά καρδιά. Περιμένω όμως την απάντηση στην ερώτηση που έκανα στην Μοτοδυναμική, αν, πότε και πόσο θα πουλήσουν το συγκεκριμένο, το “δικό μου.” Δεν αποκλείεται λοιπόν με το νέο έτος να είναι το νέο μου μηχανάκι. Ανυπομονώ….
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Στην επιστροφή, η Ιταλία μας “φιλοδώρησε” και με μια καταιγίδα, 300 χιλιόμετρα νεροποντής μέχρι να φτάσουμε στην τελευταία διανυκτέρευσή μας στο Σαν Μαρίνο. Εκεί είχα την ευκαιρία να εκτιμήσω για μια ακόμη φορά την σωστή σχεδίαση του φέρινγκ που κρατάει αποτελεσματικά την βροχή μακριά από τον αναβάτη.


Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος


Σε όλο αυτό το ταξίδι συνταξιδεύαμε με φίλο με BMW R 1200 GS Adventure του ΄16. Σε κάθε γέμισμα των ρεζερβουάρ, το Super Tenere μόνιμα κατανάλωνε από 1,5 μέχρι 2,5 € λιγότερη βενζίνη. Κάπου εδώ να αναφέρω πως παρά την σκληρή χρήση και τις πολύ υψηλές θερμοκρασίες (είδαμε μέχρι 45ο στο θερμόμετρο), το Super Ténéré δεν έκαψε σταγόνα λάδι.


Μεγενθύνετε αυτή την εικόνα



Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος



Μεγενθύνετε αυτή την εικόναΠατήστε εδώ για να δείτε το πλήρες μέγεθος


Συνοψίζοντας λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα εξαιρετικό εργαλείο για κάλυψη μικρών ή μεγάλων αποστάσεων σε κάθε είδους δρόμο, που είναι μαζί σου είτε θέλεις να ταξιδέψεις γρήγορα και άνετα, είτε να “κανιβαλίσεις” όταν σου κάνει κέφι. Να αναφερθώ και σε μερικές λεπτομέρειες που μόνο η συμβίωσης για χιλιόμετρα βγάζει στην επιφάνεια.
• Ποιότητα κατασκευής: Η γνωστή κορυφαία ποιότητα των ακριβών Ιαπωνικών μοτοσυκλετών. Αρχίζοντας από την ποιοτική βαφή και προχωρώντας πιο πέρα, όλα επάνω της μαρτυρούν πως είναι φτιαγμένα για να λειτουργούν απροβλημάτιστα για χρόνια.
• Καθρέφτες: Εξαιρετικό οπτικό πεδίο, αν και η γωνιώδης σχεδίασή τους δεν είναι του γούστου μου, το κάτω κομμάτι τους δίνει εξαιρετική εικόνα του τι βρίσκεται σχεδόν δίπλα σου.
• Άξονας: Ποιος άξονας, η μόνες φορές που θυμάσαι πως έχεις άξονα είναι όταν περνάνε τα χιλιόμετρα και δεν χρειάζεται να λιπαίνεις αλυσίδα. Κατά τα άλλα είναι πραγματικά “ανύπαρκτος”, δεν κάνει αισθητή την παρουσία του ούτε στην επιτάχυνση, ούτε στην επιβράδυνση.
• Ορθοστάτης: πολύ εύκολος στην χρήση ακόμη και με πλήρες φορτίο.
• Πλαγιοστάτης: Θα τον ήθελα να ανοίγει περισσότερο και πιο μακριά από την μηχανή.
• Φρένα: Εξαιρετικά, τελεία και παύλα. Ειδική μνεία στο πίσω φρένο που πραγματικά επιβραδύνει αποτελεσματικά (σε αντίθεση με πολλά άλλα παρόμοια μηχανάκια που το ABS “αμολάει” το πίσω πολύ νωρίς, καθιστώντας το σχεδόν “διακοσμητικό”).
• Φώτα: Πολύ καλή μεγάλη σκάλα, απλά επαρκής η μεσαία, είναι το μόνο πράγμα που θα βελτίωνα με την προσθήκη των εργοστασιακών εξτρά προβολέων.
• Σέλα: Το έγραψα και παραπάνω, απλά εξαιρετική από κάθε άποψη.
• Εμφάνιση: Θέμα γούστου, αλλά για μένα πρόκειται για μακράν το ομορφότερο μηχανάκι της κατηγορίας, συν το ότι δεν έχει πέσει όπως όλα τα υπόλοιπα στην λούμπα της μόδας του ράμφους. Ειδικά στα χρώματα που είχε το “δικό μου”, πραγματικά “τα σπάει”.

Αντί επιλόγου και αξιολόγησης, θα αναφέρω μόνο τις δύο λέξεις που μου τριβέλιζαν το μυαλό την τελευταία εβδομάδα της συμβίωσής μας: “Ρε λες…..”; Επιστρέφοντας στην Ελλάδα μετά από σαράντα μέρες και επτά και πλέον χιλιάδες χιλιόμετρα συμβίωσης, το αποχωρίστηκα με βαριά καρδιά. Περιμένω όμως την απάντηση στην ερώτηση που έκανα στην Μοτοδυναμική, αν, πότε και πόσο θα πουλήσουν το συγκεκριμένο, το “δικό μου.” Δεν αποκλείεται λοιπόν με το νέο έτος να είναι το νέο μου μηχανάκι. Ανυπομονώ….

Μακάρι να το κάνεις δικό σου ..!!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ωραια βόλτα κάνατε Πανο και αφού το συνδύασες με το θεριό. ....έγινε ακόμα πιο ωραία.
Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα ποιος είναι ο λόγος που δεν έχει πουλήσει αυτό το μηχανάκι!
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Ευχαριστούμε για την παρουσίαση Παναγιώτη! Χαλαρά το επόμενο μου μηχανάκι (όταν αποκτήσω πάρκινγκ).
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Αγαπημενη μοτο και με μεγαλη ιστορια. Ο λογος πιστευω που δεν εχει πουλησει, ειναι η δυσκοιλιότητα της μαμας εταιρειας σε marketing ταξιδιωτικα κτλ. δεν το δινει το μηχανακι να γραφτουν χιλιομετρα οπως κανει η bmw....
 

chris174

Μέλος
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW
Άντε ρε φίλε μακάρι γρήγορα να γίνει δικό σου για ακόμα πιο πολλά ταξιδιωτικά χιλιόμετρα
 

Goukos

Once a Marine always a marine....
Περιοχή
SaloniKa .....again.....
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
R1200GSA
Μακάρι να γίνει γρήγορα δικό σου ....
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ειναι από τις πιο αξιόλογες προτάσεις της αγοράς το tenere.
Άντε με το καλό ή επόμενη βόλτα με το δικό σου tenere

Στάλθηκε από τον επιχειρησιακό....
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Λαικ Παναγιωτη!:cool:


ΥΓ: μας ελειψες κιολας... γουελκαμ μπακ ;)
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Λαικ Παναγιωτη!:cool:


ΥΓ: μας ελειψες κιολας... γουελκαμ μπακ ;)
Πολλές οι υποχρεώσεις ρε παιδιά, λίγος πλέον ο ελεύθερος χρόνος.
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σουπερ η παρουσιαση του μεγαλου Τενερε.Μου αρεσει και μενα ως μοτοσυκλετα κ για οσα προσφερει.Αν θα την αγοραζα;Δυσκολο...αλλά αυτα ειναι προσωπικα γουστα και θέλω...σαν μοτοσυκλετα δεν εχει να ζηλεψει τιποτα απο τον ανταγωνισμο σε αυτα που δινει.
Σου παει...

κι αν πραγματι την θελεις...με γειες ευχομαι :)
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Αγαπημενη μοτο και με μεγαλη ιστορια. Ο λογος πιστευω που δεν εχει πουλησει, ειναι η δυσκοιλιότητα της μαμας εταιρειας σε marketing ταξιδιωτικα κτλ. δεν το δινει το μηχανακι να γραφτουν χιλιομετρα οπως κανει η bmw....
Μα στον Παναγιωτη το εδωσαν ευκολα οπως κ στην εναρξη των πωλησεων η Yamaha εκανε event στο κτημα Νασιουτζικ με πολλα test ride. Νομιζω οτιβασικο ρολο επαιξε η κακη κριτικη του ειδικου τυπου η πολλη κουβεντα για το μεγαλο βαρος οπως κ η δυσκολια του κοσμου να δεχθει μια καινουργια on /off περα απο τις καθιερωμενες βλεπε τη τυχη τις Triumph MotoGozzi κ αλλες.
 

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Μα στον Παναγιωτη το εδωσαν ευκολα οπως κ στην εναρξη των πωλησεων η Yamaha εκανε event στο κτημα Νασιουτζικ με πολλα test ride. Νομιζω οτιβασικο ρολο επαιξε η κακη κριτικη του ειδικου τυπου η πολλη κουβεντα για το μεγαλο βαρος οπως κ η δυσκολια του κοσμου να δεχθει μια καινουργια on /off περα απο τις καθιερωμενες βλεπε τη τυχη τις Triumph MotoGozzi κ αλλες.
Μα ο Παναγιώτης είναι χρονιά στο κουρμπέτι. Δεν είναι σαν εσένα και εμένα. Επίσης, εγώ μόνο καλές κριτικές έχω διαβασει για το μηχανάκι σε εγχώριο και ξένο τύπο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Μα ο Παναγιώτης είναι χρονιά στο κουρμπέτι. Δεν είναι σαν εσένα και εμένα. Επίσης, μόνο καλές κριτικές έχω διαβασει για το μηχανάκι σε εγχώριο και ξένο τύπο.
ο εγχωριος τυπος εστιαζε συνεχεια στο μεγαλο βαρος τη μικρη ιπποδυναμη τη τραχια λειτουργια του μοτερ κ γενικα οτι ηταν παντα ενα κλικ πισω απο το gs.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν μπορώ να καταλάβω ακόμα ποιος είναι ο λόγος που δεν έχει πουλήσει αυτό το μηχανάκι!
Κωστα στην βορεια Ευρωπη εχει πουλησει σε ενα βαθμο και ιδιως στη Γαλλια που ειναι κατ'εξοχη Γιαμαχοφιλη χωρα. Το θεμα που εχουν αυτο και τα αλλα μεγαλα "αξονατα" on-off των 1200 κυβικων (δηλ τα Crosstourer και Triumph Explorer) ειναι ..οτι υπαρχει το 1200 GS ;)

Παντως το μηχανακι χαιρει εκτιμησης και ειναι φουλ αξιοπιστο :ok: :cool:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom