amyroukai
Κουλάδι Σωληνάκιας
Μόνο στο adventure sports μοντέλο.Στο 1100 πρέπει να έβαλαν tubeless αν δεν κάνω λάθος πάντως.
Μόνο στο adventure sports μοντέλο.Στο 1100 πρέπει να έβαλαν tubeless αν δεν κάνω λάθος πάντως.
Τι gs έχεις?Ειναι ταφος αλλα ειναι ωραιος ταφος.
Θελω να πω, το οδηγησα και εχει ηλεκτρικη λειτουργια χωρις καθολου κραδασμους.
Καναμε και ενα πατημα για πλακα....Με το gs εγω δικαβαλος, ο φιλος μονος, και δεν υπηρχε επαφη...Ειναι αργο αλλα δεν εχει σημασια.
Παρολα αυτα πιο πολυ θα με προβληματιζε η σαμπρελα παρα η δυναμη... Επισης θεωρω οτι θελει ενα πισω αμορτισερ πιο ποιοτικο, αν και δεν το εψαξα σε ρυθμισεις...
Ειναι ενα μηχανακι που θα αγοραζα.
Ρώτα τον μουχριτσα τον onroad που είχαμε ανοίξει με την μαύρη την χοντρή.Κανείς δεν ψάχνει γρηγορο μηχανάκι, εκτός από σένα που το βρήκες, απλά άλλο γρήγορο άλλο να ανοίγεις γκάζι και να νομίζεις ότι κουμπωσες όπισθεν. Σε λίγο θα γραφτεί ότι το περναει και 800gs δικαβαλο με τριβαλιτσο σαν σταματημένο. Ρε να μην έχω κάνει ένα βόλτα. Πάντως στο 1100 το γκαζι δεν του έλλειπε χωρίς να ξέρω τι διάφορες ρεαλιστικά έχουν
1200gs 2008 με μαύρες ζάντες και μαύρα κέντρα.Τι gs έχεις?
80 άλογα τροχό έχει το 1000αρι95 άλογα 10 κιλά ροπή η οποία βγαίνει από χαμηλά και έχει μια γραμμική επιτάχυνση . Τώρα τι να σου πω φίλος έχει το tiger 800xc με τα ίδια άλογα όταν ανοίγαμε παιζόμασταν , ανάλογα τις αλλαγές κτλ που θα έκανε ο καθένας . Τα νούμερα αυτά είναι τι τάφος και ξεταφος
Εάν το δυναμομετρησες καλός , λέω για τα νούμερα80 άλογα τροχό έχει το 1000αρι
σχεδον ολα τα τεστ που δυναμομετρησαν εκει το εβγαλανΕάν το δυναμομετρησες καλός , λέω για τα νούμερα
Εκεί το πρόβλημα είναι ο ενικός... έβαλαν την σαμπρέλα και έβαλαν και το tubeless. Μαγικό; Αν μη τι άλλο ξεχωρίζει -πάντως- και πάντα με εξιτάρει το ιδιαίτερο.Άσε τα παιδιά να φαντάζονται μόνο την διαφήμιση με τον μαρλμπορο μαν στο Ντακάρ, εξάλλου όλοι ξέρουν ότι δεν παίρνεις Αντβέ μηχανές για να κάνεις άσφαλτο, οπότε η σαμπρέλα χρειάζεται 100%, την έβαλαν και στην Σουζούκι κάτι ξέρουν.
Το οποίο δείχνει και το bean counters decision της υπόθεσης, που αμέσως να το δικαιολόγησει ο απλός χρήστης, ε, στο μπροστινό χρειάζεται... πες ήταν η πιο φθηνή λύση για να γίνει και αυτό fake adveΕκεί το πρόβλημα είναι ο ενικός... έβαλαν την σαμπρέλα και έβαλαν και το tubeless. Μαγικό; Αν μη τι άλλο ξεχωρίζει -πάντως- και πάντα με εξιτάρει το ιδιαίτερο.
Αφού ο υποψήφιος αγοραστής doc ρωτάει συγκεκριμένα αν τον πατάω με τον Γκάντι, τι να κοιτάξουμε?Νομίζω είναι λάθος να κοιτάμε μόνο την δύναμη του μοτέρ κι όχι όλο το σύνολο...
Ε τότε τα θέλει ο του...Αφού ο υποψήφιος αγοραστής doc ρωτάει συγκεκριμένα αν τον πατάω με τον Γκάντι, τι να κοιτάξουμε?
18200 η φθηνότερη atas δεν συγκρίνεται με τα υπόλοιπα μεσαία που τερματίζουν τιμές περίπου στα 16500.Ρε παίδια είναι ανάλογα και με τι το συγκρίνεις για να το πεις τάφο . Εντάσσεται στην κατηγορία των μικρομεσαίων και όχι στην κατηγορία 1290 Κτμ και 1250 gs