Το απλο ειναι 10-11 κιλα ελαφροτερο, λεπτοτερο / πιο μανιτζεβελο και καλυτερο στο χωμα απο το AS. Αυτο ισχυει και στα 1000 2018-2019 και στο καινουργιο 1100 2020-2021.
- Μοντελα CRF1000 2016-2017. Τοτε δεν υπηρχε ακομη Adventure Sports, ρεζεβουαρ 18.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 232kg.
- Μοντελα CRF1000 2018-2019, ακριβως τα ιδια χαρακτηριστικα με τα παραπανω των 2016-2017.
- Μοντελα CRF1000 AS 2018-2019. Ρεζεβουαρ 24.2lt, υψος σελας 92εκ (!), βαρος πληρες 243kg
- Μοντελα CRF1100 AS 2020-2021. Ρεζεβουαρ 24.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 238kg, tubeless.
- Μοντελα CRF1100 2020-2021. Ρεζεβουαρ 18.8lt, υψος σελας 87εκ, βαρος πληρες 226kg.
Σε ολα τα μοντελα, υπαρχει και χαμηλη θεση σελας που μπαινει 2εκ πιο κατω.
Ολα τα μοντελα DCT προσθετουν 10 κιλα στο βαρος.
Συνοπτικα, το Adventure Sports του 2018-2019 ειναι πανυψηλο (υψος σελας 92εκ!) και, με το ρεζερβουαρ 24.2 λιτρων (5.4λτ περισοτερα απο το απλο) ειναι ψηλοβαρο και μονο για αναβατες 1.90 και πανω. Εχει λιγο μεγαλυτερες διαδρομες αναρτησεων και 2εκ μεγαλυτερο ground clearance (27εκ αντι για 25) αλλα αυτο αυτο δεν το κανει καλυτερο στο χωμα, ειναι σαφως πιο μπαταλικο και ψηλοβαρο απο το απλο 1000αρι. Και προσοχη, ειναι μονο για πραγματικα ψηλους αναβατες!
Το 1100 AS του 2020-2021 εχει λιιγο μεγαλυτερο ρεζερβουαρ στα 24.8λτ (24.2λτ το προηγουμενο) αλλα εχει επανελθει σε ιδιο υψος σελας με το απλο, δηλ. 87εκ, εχει tubeless τροχους και εχει ελαφρυνει κατα 5 κιλα πληρες στα 238 αντι για 243 του προηγουμενου. Το απλο 1100 ειναι το πιο ελαφρο CRF ever, στα 226 κιλα γεματο (σε σχεση με τα 232 των απλων 1000αριων), και το καλυτερο απ'ολα στο χωμα, με δευτερα τα απλα CRF1000 2016-2019.