BMW Gs700-Gs800+Adventure

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
Είναι γεγονός ότι οι δύο εκδόσεις F 650/800 GS τάραξαν τα νερά της κατηγορίας όταν εμφανίστηκαν πέντε χρόνια πίσω, όπως επίσης είναι γεγονός πως με τον ανταγωνισμό να θεριεύει έπρεπε, και αυτό έκανε, να ξαναμοιράσει την τράπουλα με τις βελτιωμένες F 700/800 GS. Στην ουσία δεν πρόκειται για νέες μοτοσυκλέτες αλλά για ανανεωμένες στα σημεία που οι Βαυαροί έκριναν ότι έπρεπε να αναβαθμιστούν (φρεσκαριστούν θα λέγαμε). Η F 700 για να αντιμετωπίσει τις νέες Honda Crossrunner 800, Suzuki V-Strom 650, Triumph Tiger 800 και την ανανεωμένη Kawasaki Versys 650, ενώ η F 800 για να μπορέσει να κοιτάξει στα μάτια την Τiger 800 Cross Country (XC).

Τι αλλάζει

Αρχικά να διευκρινίσουμε ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 798 κ.εκ., με διαφοροποιημένη απόδοση, όπως έκαναν δηλαδή μέχρι σήμερα τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Μοιράζονται επίσης πλαίσιο, ψαλίδι, πίσω ανάρτηση, κιβώτιο (6αρι μηχανικό, με πιο “κοντές” σχέσεις στο 700) και πάνελ οργάνων.

Όσον αφορά στο F 700 GS, οι Γερμανοί προχώρησαν σε -μη ανακοινώσιμες προς το παρόν- αλλαγές στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 75 ίππους, δηλαδή 4 παραπάνω από το 650 και 7,85 kgm ροπής, 0,25 περισσότερα από πριν. Στη συνέχεια, κλασσικοί Βαυαροί, κοίταξαν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια, τοποθετώντας έναν ακόμα δίσκο μπροστά και αντικαθιστώντας το ABS (και στα δύο μοντέλα) με ενα νέο δικάναλο τελευταίας γενιάς (αμφότερα στον στάνταρ εξοπλισμό). Αισθητικές αλλαγές θα δούμε στην πλέον αιχμηρή σχεδίαση των πλαστικών, στα νέα γραφικά, στον ανανεωμένο πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και στη ζελατίνα του φέριγκ.

Το F 800 GS από την πλευρά του δεν έχει αλλαγές πέραν των αισθητικών/σχεδιαστικών σε πλαστικά, όργανα, χειριστήρια και του νέου ABS, ενώ ευχάριστο είναι το γεγονός της ύπαρξης (στον προαιρετικό εξοπλισμό) ενός κιτ με χαμηλότερη σέλα και διαδρομή αναρτήσεων.

Και μια που μιλάμε για εξτρά καλούδια, θα συναντήσουμε δύο καινοτομίες (για την κατηγορία) στις νέες μεσαίες F-GS, αυτές των συστημάτων ESA (ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης) και ASC (traction control)! Θα λέγαμε ότι η προσθήκη αυτών των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων είναι αυτή που κάνει την εμπορική πλάστιγγα να γέρνει υπέρ των Βαυαρών, αρκεί βέβαια να μπορέσει να την αντέξει η τσέπη των καταναλωτών!

Πληροφορίες γύρω από τιμές και προσδοκώμενη άφιξη των μοντέλων δεν υπάρχουν προς το παρόν, εκτιμούμε ότι θα είναι (οι τιμές) στα πλαίσια των σημερινών και πως θα έρθουν Ελλάδα λίαν συντόμως, άντε μέχρι το επερχόμενο Φθινόπωρο! Ο χάρτης της κατηγορίας αποκτά ηλεκτρονικό ενδιαφέρον και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις και τις απαντήσεις (του ανταγωνισμού).

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ

Πέραν των ορατών διαφορών στη σχεδίαση των πλαστικών και της ζελατίνας του φέριγκ, οι λοιπές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε 700 και 800 εντοπίζονται στα εξής σημεία:

F 800 GSF 700 GSΑπόδοση 85 ΗpΑπόδοση 75 ΗpΠιρούνι USD (ανεστραμένο)Συμβατικό τηλεσκοπικόΑκτινωτές ζάντεςΧυτές
ζάντεςΤροχός 21” μπροστάΤροχός 19” μπροστά.
Αλουμινένιο τιμόνι.
Ατσάλινο τιμόνι
Ύψος σέλας 880/850 mm
Ύψος σέλας 820/790 mm
Βάρος 214 kg (πλήρης υγρών)Βάρος 209 kg (πλήρης υγρών)

Πηγή
http://caranddriver.e-go.gr

Gs 800 adventure

Γενικά το Adventure είναι σε όλα «πιο», σε σχέση με το απλό GS. Πιο ψηλό κατά ένα εκατοστό στη σέλα. Πιο βαρύ κατά 15 κιλά. Έχει πιο μακριές αναρτήσεις, πιο μεγάλη ζελατίνα και «πιο πολύ» εξοπλισμό.

Εκτός του στάνταρ ABS, τα μαρσπιέ είναι πιο μεγάλα και έχουν πιο άγριο προφίλ δοντιών, υπάρχουν πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, και σχάρα με βάσεις για βαλίστες, που λειτουργεί επίσης και ως προστατευτικό του ρεζερβουάρ.

Η έκδοση Adventure φορά πάντα τον ευχάριστο και ζωντανό κινητήρα που κινεί όλα τα 800άρια της εταιρείας. Είναι δικύκινδρος, υγρόψυκτος, τροφοδοτείται με ψεκασμό και αποδίδει 85 ίππους και 8,4 χλγμ ροπής.

Η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακά χαμηλή με αποτέλεσμα τα 24 λίτρα να επαρκούν για σχεδόν 450 χλμ. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και τα λάστιχα είναι τακουνάτα Continental.

Αρνητικό στην όλη υπόθεση, ότι ο εξτρά εξοπλισμός έχει αυξήσει το βάρος κατά 15 ολόκληρα κιλά --στα 229.

Με μια ματιά οι διαφορές από το νορμάλ F800GS
Μοντέλο BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Ρεζερβουάρ 16 litres 24 litres
Ύψος σέλας 880 mm 890 mm
Χαμηλή σέλα 850 mm 860 mm
Ακόμη πιο χαμηλή σέλα ναι, 820 mm όχι
Βάρος (πλήρης) 214 kg 229 kg
Μέγιστο φορτίο 230 kg 225 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Κατανάλωση 90 / 120 km/h 3,8 / 5,2 λτ 4,3 / 5,7 λτ

Πηγή
http://www.newsbeast.gr

Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
το ειδα στην Λευκοσια πρην δεκαπεντε μερες
δεν το οδηγγησα απλος το καβαλησα κε μου φανηκε εισοροπημενη μοτοσηκλετα μου αρεσε το ποιο ψηλο βαηζολ που πρεπη να εχει αρκετη προστασια σε σχεση με το απλο γενηκα φενετε στηβαρη αλα αρκετα ποιο ελαφρια απο το 1200 adventure
η τιμη που πεζει ειναι στα 17 χιλιαρηκα περηπου με ολα τα εξτρα πλην τον βαλητσον αλα με της μεταληκες βασης αυτον
 

Taksidiotis

Μέλος
Περιοχή
Crete
Όνομα
Γιάννης
το ειδα στην Λευκοσια πρην δεκαπεντε μερες
δεν το οδηγγησα απλος το καβαλησα κε μου φανηκε εισοροπημενη μοτοσηκλετα μου αρεσε το ποιο ψηλο βαηζολ που πρεπη να εχει αρκετη προστασια σε σχεση με το απλο γενηκα φενετε στηβαρη αλα αρκετα ποιο ελαφρια απο το 1200 adventure
η τιμη που πεζει ειναι στα 17 χιλιαρηκα περηπου με ολα τα εξτρα πλην τον βαλητσον αλα με της μεταληκες βασης αυτον
Πόσο λέει?σχεδον 17 χήνες?
Ούτε μίσος λόγος για απόκτηση του όταν υπάρχει το 1200 έστω και στην απλή του έκδοση.


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
αλο κυπρος αλο βαλκανια εδω μας κουρεψα της καταθεσης κε δεν εσπασε μητη !!
το adventure 1200 παιζει στης 22 χηνες κε στα 18 χηλιαρηκα το ΧΤ1200
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Καλό και όμορφο, αλλά λίγο ακριβό...
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Η BMW ανακοίνωσε τα μοντέλα της για το 2017.

Δυστυχώς δεν έγιναν σπουδαίες αλλαγές στο F800GS / F800GS adventure.
Οι αλλαγές βασίζονται κυρίως στα γραφικά, καινούργιο πίνακα οργάνων, άλλη εξάτμιση λόγω ρύπων, κτλ.

Αρκετές φώτο εδω:
http://bmwmcmag.com/galleries/bmw-f800gs-f800gs-adventure-and-f700gs-2017/

Μερικές πληροφορίες εδω:
http://www.advpulse.com/adv-bikes/bmw-announces-2017-f800gs-updates/





 
Τελευταία επεξεργασία:

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Το Riding Mode υπάρχει σε ολα τα μοντέλα απο το 14 κ μετά ; αν όχι γνωριζουμε αν μπορεί να μπει σαν έξτρα
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Το Riding Mode υπάρχει σε ολα τα μοντέλα απο το 14 κ μετά ; αν όχι γνωριζουμε αν μπορεί να μπει σαν έξτρα
Νομίζω πως για έγκυρη απάντηση καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε κάποιον εξουσιοδοτημένο έμπορο BMW.

Παρόλαυτα, μιας και είχα μοντέλο '14 μπορώ εν μέρει να σου απαντήσω: το δικό μου είχε το λεγόμενο dynamic πακέτο που περιλαμβάνει ανάρτηση ESA, ASC και riding modes pro.
Νομίζω πως δεν μπορείς να τα βάλεις έξτρα, μετά την αγορά της μοτοσυκλέτας, πρέπει να έρθει από το εργοστάσιο με αυτά που προανέφερα. Γι΄αυτό λέω να απευθυνθείς σε έμπορο για 100% απάντηση.

Εγώ δεν θα τα έβαζα στο F800GS αν και ξέρω ότι χρειάζονται για να έχει καλή μεταπώληση.

Η ανάρτηση ΕSA ήταν μούφα... Καμία σχέση με την ESA του R1200GS. Εγώ δεν είδα καμία διαφορά σε οποιαδήποτε ρύθμιση.
Το λαμπάκι του antispin ASC δεν μου άναψε ποτέ. Δεν έχει και τον πιο δυνατό κινητήρα για να χρειάζεται στο 800GS.
Το riding mode είχε μόνο 2 επιλογές "road" και "off road" και εκεί δεν κατάλαβα κάποια διαφορά.
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Νομίζω πως για έγκυρη απάντηση καλό θα ήταν να απευθυνθείς σε κάποιον εξουσιοδοτημένο έμπορο BMW.

Παρόλαυτα, μιας και είχα μοντέλο '14 μπορώ εν μέρει να σου απαντήσω: το δικό μου είχε το λεγόμενο dynamic πακέτο που περιλαμβάνει ανάρτηση ESA, ASC και riding modes pro.
Νομίζω πως δεν μπορείς να τα βάλεις έξτρα, μετά την αγορά της μοτοσυκλέτας, πρέπει να έρθει από το εργοστάσιο με αυτά που προανέφερα. Γι΄αυτό λέω να απευθυνθείς σε έμπορο για 100% απάντηση.

Εγώ δεν θα τα έβαζα στο F800GS αν και ξέρω ότι χρειάζονται για να έχει καλή μεταπώληση.

Η ανάρτηση ΕSA ήταν μούφα... Καμία σχέση με την ESA του R1200GS. Εγώ δεν είδα καμία διαφορά σε οποιαδήποτε ρύθμιση.
Το λαμπάκι του antispin ASC δεν μου άναψε ποτέ. Δεν έχει και τον πιο δυνατό κινητήρα για να χρειάζεται στο 800GS.
Το riding mode είχε μόνο 2 επιλογές "road" και "off road" και εκεί δεν κατάλαβα κάποια διαφορά.
Η αλήθεια ειναι ότι σήμερα ήμουν στην αντιπροσωπεία αλλα αυτη η απορία μου γεννήθηκε αφού έφυγα έκανα test ride το F800gs (την εμπειρία θα την περιγράψω σε σχετικό νήμα που έχω ανοίξει) το μόνο που μου ανέφεραν κ ίσως ειναι ενδιαφέρον ότι στο μοντέλο του 2017 έχουν κάνει πιο έντονες τις διάφορες ανάμεσα στις ρυθμίσεις του esa μιας κ όπως το αναφέρεις κ εσύ μου είπε ότι υπήρχαν πολλά παράπονα ότι δεν υπήρχε καμία ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στις ρυθμίσεις. Εμένα η απορία μου ήταν ουσιαστικά αν απο το 14 κ μετά είχε επιλογή χαρτογράφησης κ δεν ειναι κάτι που μπήκε στα καινούργια μοντέλα! Σε ευχαριστώ για την απάντηση
 

blast

Μέλος
Περιοχή
Βολος
Όνομα
Άκης
Μοτό
Ténéré 700
Drz 400
Εδω φιλε δεν σβηνονται ποτέ μηνυματα!Δικαιολογεισαι βεβαια λογω νεοτητος αλλά...:p
Ας μεταφερθεί τουλάχιστον :p δεν φταίω εγω απλός γράφω απο το κινητό ... κ δεν είδα που έγραφα
 
Top Bottom