Taksidiotis
Μέλος
- Περιοχή
- Crete
- Όνομα
- Γιάννης
Είναι γεγονός ότι οι δύο εκδόσεις F 650/800 GS τάραξαν τα νερά της κατηγορίας όταν εμφανίστηκαν πέντε χρόνια πίσω, όπως επίσης είναι γεγονός πως με τον ανταγωνισμό να θεριεύει έπρεπε, και αυτό έκανε, να ξαναμοιράσει την τράπουλα με τις βελτιωμένες F 700/800 GS. Στην ουσία δεν πρόκειται για νέες μοτοσυκλέτες αλλά για ανανεωμένες στα σημεία που οι Βαυαροί έκριναν ότι έπρεπε να αναβαθμιστούν (φρεσκαριστούν θα λέγαμε). Η F 700 για να αντιμετωπίσει τις νέες Honda Crossrunner 800, Suzuki V-Strom 650, Triumph Tiger 800 και την ανανεωμένη Kawasaki Versys 650, ενώ η F 800 για να μπορέσει να κοιτάξει στα μάτια την Τiger 800 Cross Country (XC).
Τι αλλάζει
Αρχικά να διευκρινίσουμε ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 798 κ.εκ., με διαφοροποιημένη απόδοση, όπως έκαναν δηλαδή μέχρι σήμερα τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Μοιράζονται επίσης πλαίσιο, ψαλίδι, πίσω ανάρτηση, κιβώτιο (6αρι μηχανικό, με πιο “κοντές” σχέσεις στο 700) και πάνελ οργάνων.
Όσον αφορά στο F 700 GS, οι Γερμανοί προχώρησαν σε -μη ανακοινώσιμες προς το παρόν- αλλαγές στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 75 ίππους, δηλαδή 4 παραπάνω από το 650 και 7,85 kgm ροπής, 0,25 περισσότερα από πριν. Στη συνέχεια, κλασσικοί Βαυαροί, κοίταξαν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια, τοποθετώντας έναν ακόμα δίσκο μπροστά και αντικαθιστώντας το ABS (και στα δύο μοντέλα) με ενα νέο δικάναλο τελευταίας γενιάς (αμφότερα στον στάνταρ εξοπλισμό). Αισθητικές αλλαγές θα δούμε στην πλέον αιχμηρή σχεδίαση των πλαστικών, στα νέα γραφικά, στον ανανεωμένο πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και στη ζελατίνα του φέριγκ.
Το F 800 GS από την πλευρά του δεν έχει αλλαγές πέραν των αισθητικών/σχεδιαστικών σε πλαστικά, όργανα, χειριστήρια και του νέου ABS, ενώ ευχάριστο είναι το γεγονός της ύπαρξης (στον προαιρετικό εξοπλισμό) ενός κιτ με χαμηλότερη σέλα και διαδρομή αναρτήσεων.
Και μια που μιλάμε για εξτρά καλούδια, θα συναντήσουμε δύο καινοτομίες (για την κατηγορία) στις νέες μεσαίες F-GS, αυτές των συστημάτων ESA (ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης) και ASC (traction control)! Θα λέγαμε ότι η προσθήκη αυτών των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων είναι αυτή που κάνει την εμπορική πλάστιγγα να γέρνει υπέρ των Βαυαρών, αρκεί βέβαια να μπορέσει να την αντέξει η τσέπη των καταναλωτών!
Πληροφορίες γύρω από τιμές και προσδοκώμενη άφιξη των μοντέλων δεν υπάρχουν προς το παρόν, εκτιμούμε ότι θα είναι (οι τιμές) στα πλαίσια των σημερινών και πως θα έρθουν Ελλάδα λίαν συντόμως, άντε μέχρι το επερχόμενο Φθινόπωρο! Ο χάρτης της κατηγορίας αποκτά ηλεκτρονικό ενδιαφέρον και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις και τις απαντήσεις (του ανταγωνισμού).
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Πέραν των ορατών διαφορών στη σχεδίαση των πλαστικών και της ζελατίνας του φέριγκ, οι λοιπές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε 700 και 800 εντοπίζονται στα εξής σημεία:
F 800 GSF 700 GSΑπόδοση 85 ΗpΑπόδοση 75 ΗpΠιρούνι USD (ανεστραμένο)Συμβατικό τηλεσκοπικόΑκτινωτές ζάντεςΧυτές
ζάντεςΤροχός 21” μπροστάΤροχός 19” μπροστά.
Αλουμινένιο τιμόνι.
Ατσάλινο τιμόνι
Ύψος σέλας 880/850 mm
Ύψος σέλας 820/790 mm
Βάρος 214 kg (πλήρης υγρών)Βάρος 209 kg (πλήρης υγρών)
Πηγή
http://caranddriver.e-go.gr
Gs 800 adventure
Γενικά το Adventure είναι σε όλα «πιο», σε σχέση με το απλό GS. Πιο ψηλό κατά ένα εκατοστό στη σέλα. Πιο βαρύ κατά 15 κιλά. Έχει πιο μακριές αναρτήσεις, πιο μεγάλη ζελατίνα και «πιο πολύ» εξοπλισμό.
Εκτός του στάνταρ ABS, τα μαρσπιέ είναι πιο μεγάλα και έχουν πιο άγριο προφίλ δοντιών, υπάρχουν πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, και σχάρα με βάσεις για βαλίστες, που λειτουργεί επίσης και ως προστατευτικό του ρεζερβουάρ.
Η έκδοση Adventure φορά πάντα τον ευχάριστο και ζωντανό κινητήρα που κινεί όλα τα 800άρια της εταιρείας. Είναι δικύκινδρος, υγρόψυκτος, τροφοδοτείται με ψεκασμό και αποδίδει 85 ίππους και 8,4 χλγμ ροπής.
Η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακά χαμηλή με αποτέλεσμα τα 24 λίτρα να επαρκούν για σχεδόν 450 χλμ. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και τα λάστιχα είναι τακουνάτα Continental.
Αρνητικό στην όλη υπόθεση, ότι ο εξτρά εξοπλισμός έχει αυξήσει το βάρος κατά 15 ολόκληρα κιλά --στα 229.
Με μια ματιά οι διαφορές από το νορμάλ F800GS
Μοντέλο BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Ρεζερβουάρ 16 litres 24 litres
Ύψος σέλας 880 mm 890 mm
Χαμηλή σέλα 850 mm 860 mm
Ακόμη πιο χαμηλή σέλα ναι, 820 mm όχι
Βάρος (πλήρης) 214 kg 229 kg
Μέγιστο φορτίο 230 kg 225 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Κατανάλωση 90 / 120 km/h 3,8 / 5,2 λτ 4,3 / 5,7 λτ
Πηγή
http://www.newsbeast.gr
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τι αλλάζει
Αρχικά να διευκρινίσουμε ότι οι δύο μοτοσυκλέτες μοιράζονται τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 798 κ.εκ., με διαφοροποιημένη απόδοση, όπως έκαναν δηλαδή μέχρι σήμερα τα μοντέλα που αντικαθιστούν. Μοιράζονται επίσης πλαίσιο, ψαλίδι, πίσω ανάρτηση, κιβώτιο (6αρι μηχανικό, με πιο “κοντές” σχέσεις στο 700) και πάνελ οργάνων.
Όσον αφορά στο F 700 GS, οι Γερμανοί προχώρησαν σε -μη ανακοινώσιμες προς το παρόν- αλλαγές στον κινητήρα, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 75 ίππους, δηλαδή 4 παραπάνω από το 650 και 7,85 kgm ροπής, 0,25 περισσότερα από πριν. Στη συνέχεια, κλασσικοί Βαυαροί, κοίταξαν να βελτιώσουν την ενεργητική ασφάλεια, τοποθετώντας έναν ακόμα δίσκο μπροστά και αντικαθιστώντας το ABS (και στα δύο μοντέλα) με ενα νέο δικάναλο τελευταίας γενιάς (αμφότερα στον στάνταρ εξοπλισμό). Αισθητικές αλλαγές θα δούμε στην πλέον αιχμηρή σχεδίαση των πλαστικών, στα νέα γραφικά, στον ανανεωμένο πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και στη ζελατίνα του φέριγκ.
Το F 800 GS από την πλευρά του δεν έχει αλλαγές πέραν των αισθητικών/σχεδιαστικών σε πλαστικά, όργανα, χειριστήρια και του νέου ABS, ενώ ευχάριστο είναι το γεγονός της ύπαρξης (στον προαιρετικό εξοπλισμό) ενός κιτ με χαμηλότερη σέλα και διαδρομή αναρτήσεων.
Και μια που μιλάμε για εξτρά καλούδια, θα συναντήσουμε δύο καινοτομίες (για την κατηγορία) στις νέες μεσαίες F-GS, αυτές των συστημάτων ESA (ηλεκτρονική ρύθμιση ανάρτησης) και ASC (traction control)! Θα λέγαμε ότι η προσθήκη αυτών των σύγχρονων ηλεκτρονικών συστημάτων είναι αυτή που κάνει την εμπορική πλάστιγγα να γέρνει υπέρ των Βαυαρών, αρκεί βέβαια να μπορέσει να την αντέξει η τσέπη των καταναλωτών!
Πληροφορίες γύρω από τιμές και προσδοκώμενη άφιξη των μοντέλων δεν υπάρχουν προς το παρόν, εκτιμούμε ότι θα είναι (οι τιμές) στα πλαίσια των σημερινών και πως θα έρθουν Ελλάδα λίαν συντόμως, άντε μέχρι το επερχόμενο Φθινόπωρο! Ο χάρτης της κατηγορίας αποκτά ηλεκτρονικό ενδιαφέρον και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις και τις απαντήσεις (του ανταγωνισμού).
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΟΝΤΕΛΩΝ
Πέραν των ορατών διαφορών στη σχεδίαση των πλαστικών και της ζελατίνας του φέριγκ, οι λοιπές διαφοροποιήσεις ανάμεσα σε 700 και 800 εντοπίζονται στα εξής σημεία:
F 800 GSF 700 GSΑπόδοση 85 ΗpΑπόδοση 75 ΗpΠιρούνι USD (ανεστραμένο)Συμβατικό τηλεσκοπικόΑκτινωτές ζάντεςΧυτές
ζάντεςΤροχός 21” μπροστάΤροχός 19” μπροστά.
Αλουμινένιο τιμόνι.
Ατσάλινο τιμόνι
Ύψος σέλας 880/850 mm
Ύψος σέλας 820/790 mm
Βάρος 214 kg (πλήρης υγρών)Βάρος 209 kg (πλήρης υγρών)
Πηγή
http://caranddriver.e-go.gr
Gs 800 adventure
Γενικά το Adventure είναι σε όλα «πιο», σε σχέση με το απλό GS. Πιο ψηλό κατά ένα εκατοστό στη σέλα. Πιο βαρύ κατά 15 κιλά. Έχει πιο μακριές αναρτήσεις, πιο μεγάλη ζελατίνα και «πιο πολύ» εξοπλισμό.
Εκτός του στάνταρ ABS, τα μαρσπιέ είναι πιο μεγάλα και έχουν πιο άγριο προφίλ δοντιών, υπάρχουν πλαϊνά προστατευτικά κάγκελα, αλουμινένια ποδιά κινητήρα, και σχάρα με βάσεις για βαλίστες, που λειτουργεί επίσης και ως προστατευτικό του ρεζερβουάρ.
Η έκδοση Adventure φορά πάντα τον ευχάριστο και ζωντανό κινητήρα που κινεί όλα τα 800άρια της εταιρείας. Είναι δικύκινδρος, υγρόψυκτος, τροφοδοτείται με ψεκασμό και αποδίδει 85 ίππους και 8,4 χλγμ ροπής.
Η κατανάλωσή του είναι εντυπωσιακά χαμηλή με αποτέλεσμα τα 24 λίτρα να επαρκούν για σχεδόν 450 χλμ. Το κιβώτιο έχει 6 σχέσεις και τα λάστιχα είναι τακουνάτα Continental.
Αρνητικό στην όλη υπόθεση, ότι ο εξτρά εξοπλισμός έχει αυξήσει το βάρος κατά 15 ολόκληρα κιλά --στα 229.
Με μια ματιά οι διαφορές από το νορμάλ F800GS
Μοντέλο BMW F 800 GS BMW F 800 GS Adventure
Ρεζερβουάρ 16 litres 24 litres
Ύψος σέλας 880 mm 890 mm
Χαμηλή σέλα 850 mm 860 mm
Ακόμη πιο χαμηλή σέλα ναι, 820 mm όχι
Βάρος (πλήρης) 214 kg 229 kg
Μέγιστο φορτίο 230 kg 225 kg
Διαστάσεις ΜxΠxΥ 2,300 / 920 / 1,345 mm 2,305 / 925 / 1,450 mm
Κατανάλωση 90 / 120 km/h 3,8 / 5,2 λτ 4,3 / 5,7 λτ
Πηγή
http://www.newsbeast.gr
Στάλθηκε από το Nexus 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τελευταία επεξεργασία: