CCM 404 ds (dual sport)

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Και πλαίσιο για... σεμινάρια!

Χωρίς κολλήσεις, παρά μόνο με ενώσεις. (Αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στην αεροναυπηγική κλπ..).
 
Τελευταία επεξεργασία:

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Και πλαίσιο για... σεμινάρια!

Χωρίς κολλήσεις, παρά μόνο με ενώσεις. (Αλουμίνιο που χρησιμοποιείται στην αεροναυπηγική κλπ..).
Αν δεν κάνω λάθος αυτό το είδος πλαισίου το λανσάρισε η απρίλια με τον πήγασο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Το ccm404 είχε τα κάρτερ και την κεφαλή των drz400S/SM με τους εκκ/ρους και την συμπίεση του 'Ε.
Φυσικά είχε και το υπερκαρμπυρατέρ Fcr39mm το οποίο ήταν η πιο σοβαρή διαφορά.
Από αναρτήσεις πάντως ειδικά μετά '02 τα drz400 ήταν πολύ καλά, USD είχε μόνο το drz400sm από την μάνα του, δυστυχώς..
Κι εγώ για ccm ήμουν ψημένος αλλά πήγα σε drz γιαγιατί το έδινε δικός μου άνθρωπος και γιατί είχε πάμπολλα πράγματα γι αυτό ως αφτερ και μεταχειρισμένα από Αμερική.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ωραίο θέμα Κωσταντίνε @kordix και βοήθησες να γνωρίσουμε καλύτερα το CCM. Επίσης ενίσχυσες τη θεωρία μου πως για Adventure Riding δε χρειάζεται να έχει κανείς μεγάλη μηχανή.


 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πήρα σήμερα το CCM να κατέβω κέντρο για δουλειά. Δεν πολυκαταβαίνω με μηχανή στο κέντρο, προτιμώ το μετρό, αλλά σήμερα βιαζόμουνα και πραγματικά το χάρηκα. Σε χρήση παπιού παίρνει άριστα 10, χωράει παντού, εχει καλή ροπούλα, φρενάρες και αναρτήσεις που επιτρέπουν παιχνίδι.


Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρίες δεν βγάζουν πολιτικά μονοκύλινδρα ον-οφ σε 400-450-500 cc και επιμένουν στα ασθενικά 250 με εξαίρεση το wr 250 r. :thnkg:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω και η BMW έχει ένα ωραίο "πολιτικό" μονοκύλινδρο για τέτοια χρήση..... Country η κάπως έτσι!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Νομίζω και η BMW έχει ένα ωραίο "πολιτικό" μονοκύλινδρο για τέτοια χρήση..... Country η κάπως έτσι!
Αυτο ειναι 650 νομιζω
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Το X challenge είναι 650 και είναι ενα κλικ πιο βαρύ από αυτό που θα ήθελα. Για travel enduro είναι άψογο, αλλά θα ήθελα να μπορεί να μπαίνει και σε μονοπάτια με κάποιες παραχωρήσεις.

Εγώ θα ήθελα ένα σύγχρονο 400-450 με το πολύ 40 άλογο τροχό, ροπάτο και με αραιά διαστήματα σέρβις, 6 τάχυτο, εως 130 κιλά γεμάτο, με 260+ cm διαδρομών αναρτήσεις που να ρυθμίζεται τουλάχιστον η απόσβεση επαναφοράς και η προφόρτιση πίσω, να μπορεί να φορτωθεί χωρίς υπερβολές, με ρεζερβουάρ 13-14 λίτρα, ψεκαστό εννοείται και χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά, μόνο abs που είναι υποχρεωτικό πια.

Δηλαδή για να επιστρέψω και στο θέμα του νήματος, ένα σύγχρονο SUZUKI drz ή CCM 404 ds θα ήθελα. Αλλά στο αμέρικα το 400, το klr 650, τα dr 650 πουλάνε πολύ, μια και εκεί δεν έχουν περιββαλοντικούς περιορισμούς. Και όταν στην μεγαλύτερη αγορά πουλάνε τρελά οι εταιρίες, γιατί να ασχοληθούν οι με την προβλεπέ Ευρώπη; Δεν τις συμφέρει οικονομικά καθόλου να εξελίξουν κάτι σύγχρονο. Θα γίνει μόνο αν στην Αμερική αλλάξουν οι νόμοι περί ρύπων που δεν το βλέπω.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
"Το νέο drz400", κλασικό θέμα στο ThumperTalk κάθε νέα σεζόν από το 2007 που γράφτηκα εκεί, αλλά η Σουζούκι χ*στηκε αφού πουλάει σαν τρελό εκεί ακόμα μετά από 18 χρόνια..
Ένα πραγματικό on off/sm/dual sport στα 400-450cc λείπει, το τελευταίο που βγήκε ήταν το drz400 & ccm404, μετά τίποτα..
Κάτι σε διαστάσεις 250ριού με δύναμη ενός παλιού ήπιου 650(xt600/660, bmw650 κοκ..) τίμιο απλό λαϊκό μηχανάκι για τον 20άρι και τον συνειδητοποιημένο 30-40άρι να κάνει τα πάντα όλα με αυτό.
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
"Το νέο drz400", κλασικό θέμα στο ThumperTalk κάθε νέα σεζόν από το 2007 που γράφτηκα εκεί, αλλά η Σουζούκι χ*στηκε αφού πουλάει σαν τρελό εκεί ακόμα μετά από 18 χρόνια..
Ένα πραγματικό on off/sm/dual sport στα 400-450cc λείπει, το τελευταίο που βγήκε ήταν το drz400 & ccm404, μετά τίποτα..
Κάτι σε διαστάσεις 250ριού με δύναμη ενός παλιού ήπιου 650(xt600/660, bmw650 κοκ..) τίμιο απλό λαϊκό μηχανάκι για τον 20άρι και τον συνειδητοποιημένο 30-40άρι να κάνει τα πάντα όλα με αυτό.
Για τους 50(+)αρηδες?????????? Εμεις ψυχη δεν εχουμε?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Γενικά υπάρχει κενό σε αυτή τη κατηγορία των Dual Sport 400-450cc, τουλάχιστον στην Ευρώπη.
Θεωρώ πως όποια εταιρεία κάνει πρώτη το βήμα δε θα χάσει παρά την ύπαρξη της Αμερικάνικης αγοράς (και οι Αμερικάνοι έχουν ανάγκη από κάτι πιο σύγχρονο).
Η ολοένα και μεγαλύτερη γκάμα στη κατηγορία των mega on/off με αφήνει να ελπίζω πως σύντομα θα γίνει και αυτό.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Μοτεράκι έτοιμο (σχεδόν) υπάρχει από την ΚΤΜ,το 390. Απλά το δίνει σε στρητάδικο πακέτο με τον μικρομεσαίο Δούκα. Φαντάζομαι οι Αυστριακοί θα έχουν κάνει τα μαθηματικά τους και θα έχουν καταλήξει πως προς το παρόν δεν αξίζει να ασχοληθούν με την διπλής χρήσης κατηγορία...
Αλλά παρόλα αυτά, συνεχίζουμε να ελπίζουμε πως σε κάαααααποια φάση κάποιος από τους «μεγάλους 4» θα κάνει την κίνηση για να ξυπνήσει η κατηγορία (αν και πιο πιθανό βλέπω να αρχίσουμε να παίζουμε με μπαταρίες και φορτιστές...)
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μοτεράκι έτοιμο (σχεδόν) υπάρχει από την ΚΤΜ,το 390. Απλά το δίνει σε στρητάδικο πακέτο με τον μικρομεσαίο Δούκα. Φαντάζομαι οι Αυστριακοί θα έχουν κάνει τα μαθηματικά τους και θα έχουν καταλήξει πως προς το παρόν δεν αξίζει να ασχοληθούν με την διπλής χρήσης κατηγορία...
Αλλά παρόλα αυτά, συνεχίζουμε να ελπίζουμε πως σε κάαααααποια φάση κάποιος από τους «μεγάλους 4» θα κάνει την κίνηση για να ξυπνήσει η κατηγορία (αν και πιο πιθανό βλέπω να αρχίσουμε να παίζουμε με μπαταρίες και φορτιστές...)
Στέφανε νομίζω πως ακόμη δεν είναι εφικτό σε Dual Sport. Για καθαρά χωμάτινη χρήση ναι, καθώς οι μπαταρίες καλύπτουν. Σε πολύωρη χρήση δεν...
 
Reactions: est

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ρουλεμάν λαιμού για το CCM 404 DS ταιριάζουν από ΚΤΜ

Επειδή στα μοτο-μάγαζα ζητούν συγκεκριμένο μοντέλο για το κάθε ανταλλακτικό να γράψω πως χρησιμοποίησα το Κιτ της pro-x για exc 450 του 2006 με 2 ρουλεμάν, 3 τσιμουχες (που στο ds χρησιμοποιείται μόνο η κάτω) και τα 2 ποτηρια-δαχτυλίδια).

Στο CCM στο πάνω ρουλεμάν έχει μια εξωτερική μαλακή τσιμούχα που δεν φθείρεται γιατι σκεπάζεται από το αλουμινένιο προστατευτικό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η αίσθηση στην οδήγηση είναι τελείως διαφορετική με πριν. Το CCM-άκι στρίβει πλέον πολύ ωραία.
Άλλαξα και το set up στις αναρτήσεις και ταίριαξε καλά.

Το είχα παραμελήσει (πλην του μοτέρ) αλλά πλέον θα έχει την φροντίδα που του αξίζει γιατί κάνει πολλά και ζητάει λίγα.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ήρθε το 16ρι μπροστινό γρανάζι της Talon. Για να μη βρίσκει η αλυσίδα στο προστατευτικό αριστερά του γραναζιού, θέλει λίγο φάγωμα εσωτερικά (από την μεριά της αλυσίδας).

Το μαμά μπροστινό γρανάζι των DRZ - CCM είναι 15. Στα πλαίσια της ονοφοποίησης του κατσικιού θέλω να μακρύνω το γρανάζωμα για να μπορώ να ταξιδεύω με 110+ πραγματικά χιλιόμετρα δηλαδή 120 κοντεράτα.

Θέλω να το δοκιμάσω με 16-44 και 16-43 σε χώμα και ασφαλτο κι αφού καταλήξω θα αλλάξω πίσω γρανάζι την αλυσίδα και την γλύστρα της στο ψαλίδι.




Δεν έβαλε ο μπαγάσας Ιάπωνας σχεδιαστής του μοτέρ, Ασέτο Πενταταχύτο μια 6η ταχύτητα και μας παιδεύει με τα γρανάζια.

Το πριν


Μαστοράτζα


Το μετά...


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Top Bottom