Το X challenge είναι 650 και είναι ενα κλικ πιο βαρύ από αυτό που θα ήθελα. Για travel enduro είναι άψογο, αλλά θα ήθελα να μπορεί να μπαίνει και σε μονοπάτια με κάποιες παραχωρήσεις.
Εγώ θα ήθελα ένα σύγχρονο 400-450 με το πολύ 40 άλογο τροχό, ροπάτο και με αραιά διαστήματα σέρβις, 6 τάχυτο, εως 130 κιλά γεμάτο, με 260+ cm διαδρομών αναρτήσεις που να ρυθμίζεται τουλάχιστον η απόσβεση επαναφοράς και η προφόρτιση πίσω, να μπορεί να φορτωθεί χωρίς υπερβολές, με ρεζερβουάρ 13-14 λίτρα, ψεκαστό εννοείται και χωρίς καθόλου ηλεκτρονικά, μόνο abs που είναι υποχρεωτικό πια.
Δηλαδή για να επιστρέψω και στο θέμα του νήματος, ένα σύγχρονο SUZUKI drz ή CCM 404 ds θα ήθελα. Αλλά στο αμέρικα το 400, το klr 650, τα dr 650 πουλάνε πολύ, μια και εκεί δεν έχουν περιββαλοντικούς περιορισμούς. Και όταν στην μεγαλύτερη αγορά πουλάνε τρελά οι εταιρίες, γιατί να ασχοληθούν οι με την προβλεπέ Ευρώπη; Δεν τις συμφέρει οικονομικά καθόλου να εξελίξουν κάτι σύγχρονο. Θα γίνει μόνο αν στην Αμερική αλλάξουν οι νόμοι περί ρύπων που δεν το βλέπω.