Ωραίος...
Δεν θες να κάνεις κι ένα βήμα μακρύτερα και να αλλάξεις τις φίσες με αδιάβροχες ?Επόμενη δουλειά να βάλω ένα αξιοπρεπή διακόπτη φώτων, φλας κλτ από xrv 750 και να πετάξω τον μαμά του ccm που είναι για τα μπάζα και να φτιάξω την καλωδίωση.
Δεν θες να κάνεις κι ένα βήμα μακρύτερα και να αλλάξεις τις φίσες με αδιάβροχες ?
Καλημέρα, να ρωτήσω κάτι σχετικά με το μότο. Είμαι σε ανάζητηση για μηχανή εδώ και κάνα δίμηνο περίπου. Θα κάνει για καθημερινή χρήση?λέω να αρχίσω και χώμα σιγά σιγά.Αν είναι οφ τοπικ ας διαγραφεί.
Κωστα ,πιστευεις πραγματικα οτι κανει για καθημερινη χρηση ενα τετοιο μηχανακι? Εχει φιλος μου το 644 και μου φαινεται πολυ ψηλο ,πατακια πισω δεν (υπαρχει λυση βεβαια) ,διπλα καρμπυρατερ εκεινο ,μικρη σχαρα και γενικα πολυ εντουραδικο.Καλησπέρα, φυσικά και κάνει για καθημερινή χρήση.
Εκεί κλειδαριά και μάλιστα το τιμόνι κλειδώνει αριστερά και δεξιά, υπάρχει σχάρα για φόρτωμα, βεντιλατέρ για την κίνηση, πλήρη εξοπλισμό δρόμου, φώτα, φλας, κορνα κτλ και είναι εύκολο στην κίνηση επειδή είναι λεπτο, ψηλό, ελαφρύ και δυνατό.
Το θέμα είναι που θα βρεις ένα καλό.
Καμμία σχέση με KLR και XT, τα CCM είναι σκληροπυρηνικά μηχανάκια, που δουλεύουν καλύτερα με γκάζι. Είναι ότι πιο κοντινό σε καθαρόαιμο εντούρο που όμως δεν θέλει σχολαστική συντήρηση με ώρες κτλ. Παρόλα αυτά είναι πολύ ικανά στην πόλη, αφού φαντάσου έβγαινε και sm κατευθείαν από το εργοστάσιο.Κωστα ,πιστευεις πραγματικα οτι κανει για καθημερινη χρηση ενα τετοιο μηχανακι? Εχει φιλος μου το 644 και μου φαινεται πολυ ψηλο ,πατακια πισω δεν (υπαρχει λυση βεβαια) ,διπλα καρμπυρατερ εκεινο ,μικρη σχαρα και γενικα πολυ εντουραδικο.
Το βαρος του βεβαια σε ξεκουραζει στη κινηση σε σχεση με τα KLR,XT και λοιπα μονοκυλινδρα....
Καλημερα σε ολους! Ωντας λατρης των εντουρο, εχει ερθει η ωρα να παρω κι εγω ενα. Το ccm ,συστημενο απο φιλο, μου εκλεψε την καρδια και μεγαλο μερος αυτου, φταιει το ο,τι διαβασα σε αυτο το φορουμ. Αλλα εχω καποια ερρωτηματα που πιστευω μπορουν να λυθουν εδω. 1ον: ειναι ενα all around μηχανακι; Θα μπορω δηλαδη να το χρησιμοποιω καθημερινα σε ασφαλτινες βολτες με φιλους;
2ον: Ειναι καταλληλο ως πρωτο μηχανακι; Δηλαδη θα με βοηθησει να μαθω η θα το κανει πιο δυσκολο απο ενα 250;
3ον: Γινεται να βαλεις μεγαλυτερο ντεποζιτο; Θελω πχ ως πρωτη adv βολτα να γυρισω τα αγραφα ,εχοντας και καταγωγη απο εκει, αλλα φοβαμαι πως θα εχω προβλημα με τα καυσιμα καθως στα ανατολικα αγραφα δυσκολα βρισκεις βενζιναδικο. Θα πρεπει να κουβαλαω και μια αντλια μαζι μου;
Γιατι τετοια καχυποψια; Σε οποιοδηποτε μηχανακι και να θες δεν ισχυει αυτη η λογικη;αμα δεν βρεις μηχανακι που να το ξερεις και να ειναι σε καλη κατασταση μακρια...ομοιως και για το αδερφο drz
και ναι και οχι, εξαρταται και απο το μηχανακι, και απο την χρηση, και απο τους πιθανους αναβατεςΓιατι τετοια καχυποψια; Σε οποιοδηποτε μηχανακι και να θες δεν ισχυει αυτη η λογικη;
Ευχαριστω πολυ, θα το κοιταξω καλα το θεμακαι ναι και οχι, εξαρταται και απο το μηχανακι, και απο την χρηση, και απο τους πιθανους αναβατες
αλλο πραγμα πχ να ψαχνεις να βρεις πχ βαραντερο του 2000 και αλλο drz, στην πρωτη περιπτωση εχεις καλυτερες πιθανοτητες...τα μηχανακια ηταν αξιοπιστα για αυτο που ηταν, δεν ηταν ομως στρογγυλοφαναρα παπια να θελουν λαδι φριτεζας και να ζουν αλλα 10 χρονια...θα ελεγα οτι ειναι το αντιστοιχο του να ψαξεις να βρεις καθαρο rallye 106 σημερα
οπως ειχα γραψει και καπου αλλου, περασε ενα τετοιο απο τα χερια φιλου και το μαζευα εγω πριν αρκετα φεγγαρια...ενα πραγμα εφτιαχνες, δυο χαλαγαν...και το 80% απο το μηχανακι ειχε ηδη θεματα...δεν ηταν αναξιοπιστο σαν κατασκευη, απλα ηταν γαμημενο απο πολλους ιδιοκτητες στο περασμα των χρονων, οπως πολλα μηχανακια, που ειδικα στην κριση, τα πηραν πιτσιρικαδες που δεν ειχαν λεφτα ουτε λαδια να αλλαξουν, και εκει φυσικα ηρθε και η μεγαλυτερη ταλαιπωρια
σαν βαση ειναι πολυ καλο, αλλα αν δεν βρεις καθαρο μηχανακι και προσεγμενο, καλυτερο ειναι να μην ασχοληθεις γιατι θα μπλεξεις και θα ξενερωσεις