KOVE 800X

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έλα Βασιλακη αγόρι μου... Με την τόση σοφία από αυτό το ίντερνετ, περίμενα κάτι καλύτερο.
Υπό Κ.Σ. θα απέφευγα να χρησιμοποιήσω φράση επιπέδου ανέκδοτου Θείου σε οικογενειακή συγκέντρωση γενεθλίων αλλά φώναζε cringy η φάση και είπα να κανω μια vintage προσέγγιση. Μετά βέβαια κι εσύ έκανες το colpo grosso και πηγές να κάνεις fatality στη κουβέντα με χρήση τελείως απροσδόκητα χαιδευτικου όνοματος αλλά μπερδέψες βρε ψυχούλα μου και τα ονόματα. Ποιος είναι αυτός ο Βασίλης? Με άλλον τα έχεις σε μενα ξεσπας?
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Ο Ennio Marchesin έχει πει σε συνέντευξη ότι το συγκεκριμένο μοτέρ φτιάχνεται από τους ίδιους σε αυτό το εργοστάσιο.
Έλα Βασιλακη αγόρι μου... Με την τόση σοφία από αυτό το ίντερνετ, περίμενα κάτι καλύτερο.
Ενώ εσύ ασούμε του πήρες συνέντευξη ο ίδιος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Παίδες....νομίζω ότι εδώ γίνεται κουβέντα με επιχειρήματα
Ειρωνίες κλπ ομορφιες δεν νομίζω δεν έχουν θέση εδώ.
Δηλαδή το advride.gr είναι πιό σοβαρό από την κεντρική επιτροπή του Σύριζα όπου φωνάζαν <ουουου...> <αίσχος> ... ; :D
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δηλαδή το advride.gr είναι πιό σοβαρό από την κεντρική επιτροπή του Σύριζα όπου φωνάζανε <ουουου...> <αίσχος> ....
Δεν μίλησα για σοβαρότητα, αλλά για ειρωνικά και προσβλητικά σχόλια
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Δεν καταλαβαινω γιατι αυτη η επιθεση προς τους κινεζους κατασκευαστες. Κατ αρχην, τι σημαινει κοπιαρω? Τι κοπιαραν δηλαδη, το οτι εχει δυο ροδες το μηχανακι με ενα μοτερ στη μεση και δυο μεγαλα τεποζιτα? Μεχρι ποτε το βασικο concept ενος απλου οχηματος που ειναι μια μοτοσυκλετα θα ειναι κτημα καποιου, ντε και καλα? Επισης τι παει να πει οτι δεν ηξεραν και ηταν ασχετοι? Δεν ηξεραν, επενδυσαν σε μια πολυ ακριβη testing campain σε ραλλυ, και συλλεξαν πολλα δεδομενα για να χρησιμοποιησουν προς αξιοποιηση.

Δεν ειναι αναγκη να ειναι κανεις μεσα στη βιομηχανια για να ξερει οτι οι κατασκευαστες κλεβουν τον καταναλωτη ξεδιαντροπα. Αν εισαι ομως, και αν αυτη ειναι η ερωτηση σου, ειναι αρκετα ευκολο να καταλαβεις οτι πλεον επιλεγονται αντιστοιχα μεθοδοι παραγωγης φτηνοτεροι απ'οτι παλιοτερα (εξαλλου, νουμερο ενα μεριμνα ολων ειναι η μειωση του ΒΟΜ και του κοστους παραγωγης, ολα τα αλλα ειναι σε δευτερη μοιρα). Απο τη στιγμη που οι εταιρειες σημειωνουν κερδη ρεκορ ενω σε αρκετες περιπτωσεις, πουλανε και λιγοτερο, αυτο παει να πει οτι εχουν υπερβολικα μεγαλο ανα μοναδα κερδος. Ο κοσμος της μοτοσυκλετας, στην πλειοψηφια του, δεν ενδιαφερεται για overengineered motorsport πραγματα που σε πραγματικες συνθηκες δεν του δινουν κανενα απολυτως κερδος. Ενδιαφερεται να μπορει να παρει ενα διτροχο, να κανει τον χαβαλε του, και να μην αναγκαζεται να πηγαινει σε μηχανακια 20ετιας επειδη απλα οι κατασκευαστες αποφασισαν πως με το να πουλανε πρακτικα ενα προιον πολυτελειας, κερδιζουν περισσοτερο.

Επειδη αναφερεις οβαλ πιστονια, μονομπρατσα και λοιπους σχεδιαστικους δεινοσαυρους, να ξερεις οτι η πλειοψηφια του ογκου των πατεντων αυτη τη στιγμη, και στο automotive, αλλα και σε σχεδον ολους τους τεχνικους και επιστημονικους κλαδους, ερχονται απο Κινα. Γινεται παρα πολυ rd και επενδυονται μεγαλα ποσα για να ειναι απλα αυτοι που θα οδηγουν τις εξελιξεις.

Η κοβε και οι διαφοροι κινεζοι κατασκευαστες απλα βρισκουν την τρυπα στην αγορα που δημιουργουν μονοι τους οι δυτικοι κατασκευαστες με την απληστια τους. Στο τελος, ο μονος που κερδιζει καπως, ειναι ο τελικος καταναλωτης ο οποιος εχει παραπανω επιλογες, και φυσικα, τη δυνατοτητα να αποκτησει αυτο που μεχρι προτινως δε μπορουσε.
Χωρίς να εστιάσω στα άλλα, γιατί θα συμφωνήσω ότι διαφωνώ με κάποια τεκμήρια και όχι απόψεις επι του θέματος που άκουσα, μου είπαν, τους είπα κλπ. Ναι, πρέπει, να είσαι μέσα για να ξέρεις ακριβώς τι γίνεται και πόσο κοστίζουν τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και γενικά το R&D και όχι να ενημερώνεσαι (όχι εσυ, γενικά μιλάω). Δεν μπορεί απλά να αναφέρει κάποιος ρε συ το ''νομίζω ότι μας κλέβουν'' , χωρίς να έχει δεδομένα. Είναι βαρύ.

Στο 2ο Bold, θα ημουν πιο ευγενικός, ως προς την τεχνολογία τουλάχιστον, εκτός κι αν ο Britten, o Koρρές και ο Λέφας είναι σχεδιαστικές και τεχνολογικές γραφικές καταστάσεις για εσένα. Αυτό με τα επιστημονικά Paper to γνωρίζω και ισχύει εδώ και κάποια χρόνια. Αυτό που εσυ ίσως να μην γνωρίζεις είναι το ''τί ακριβως σημαίνει αυτό'' και απλά ισως να άκουσες κάποια στιγμή ότι η Κίνα για πρώτη φορά στα χρονικά ξεπέρασε την Αμερική. Ε και? Για μένα αυτό είναι ενας τομέας που έχει ξεφτιλιστεί τελείως (τα επιστημονικά έγγραφα και οι πατέντες) και το λέω μετα λόγου γνώσης (πρόσεξε πως το λέω) που έχω πατέντες και στην Ευρώπη, και στην Αμερική και κάποια συγγράμματα στα νιάτα μου πάλι και στις δύο Ηπείρους. Αυτό είναι για να τρομάξουμε το κοινό και δεν έχει απολύτως καμία (προς το παρόν) βάση ή χρήση στις μοτοσυκλέτες που φτιάχνουν. Μπορεί στα καράβια τους που δεν ξέρω. Αλλά μιλάω για μοτοσυκλέτες. Δεν έχω δει τίποτα που να είναι καινοτόμο προς το παρόν.

Μπορεί να μην γνωρίζεις και δεν έχω μένος ούτε προς εσένα ούτε προς τους Κινέζους. Αλλά!
Aν δεν μπορεί να δει κάποιος την αντιγραφή σε ντεπόζιτα και σχεδιασμό μπρος και πίσω ντεπόζιτων που είναι ολοϊδια, ποδιά, και πιθανότατα γεωμετρία δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω.
Και αν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο και δεν είναι κουβέντα του φραπέ στο πόδι, τότε θα καταλάβει ότι η μοτοσυκλέτα έγινε έτσι για πολύ συγκεκριμένο λόγο. Και μπορώ να στον αναπτύξω γιατί στο κοινό, το 99% δεν ξέρει τι ειναι το Dakar και ότι η ΚΤΜ συμμετέχει. Αυτό που εκανε η Κοve είναι να διαφημίσει ότι ''τερμάτισε τον πιο δύσκολο αγώνα στον πλανήτη'' . Με τι τον τερμάτισε, πως το σχεδίασε κλπ. δεν ενδιαφέρει το κοινό. Εμείς που παρακολουθούμε τα δρώμενα εδώ και πολλά χρόνια, και υπάρχουν άνθρωποι On the ground σχεδόν σε κάθε Dakar που είμαστε σε επικοινωνία, έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον. Μπορεί ο καθένας να με πει εμένα μ@λάκα, δεν παύει όμως εγώ να μιλάω σχεδόν κάθε χρόνο με μηχανικούς του Dakar και του Eco Race ενώ κάποιος άλλος διαβάζει απλά τα δρώμενα απο μια οθόνη ή ενα περιοδικό. Edit: Και πρόσεξε. Το μόνο σοβαρό που δεν κόπιαραν απο το ΚΤΜ ήταν ο πύργος απο τα περιφερειακά και εκεί είχαν σοβαρό πρόβλημα που τους έμεινε στο χέρι.

Απο εμένα αυτά για την Κίνα, και μπορεί να φαίνεται ή να διαβάζεται 'κάπως' το κείμενό μου, ναι, γιατί την τελευταία δεκαετία είμαι τόσο μέσα, όσο λίγοι στον χώρο και τον κατασκευαστικό αλλά και τον χώρο των αγώνων και δεν πάυω να βλέπω και να γνωρίζω νούμερα και κόστη. Με αυτό που θα κλείσω είναι το εξής.
Κάποιες εταιρίες μεγάλωσαν πολύ και ξέχασαν απο που ξεκίνησαν και τι τις έκανε αυτές που είναι. Όσες έγιναν Ελληνικό Δημόσιο και εστίασαν στα Golden Boys θα την πληρώσουν την νύφη όταν έρθει ο λογαριασμός. Αυτό δεν αναιρεί την Ιστορία τους σε καμία περίπτωση.
 
Τελευταία επεξεργασία:

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Χωρίς να εστιάσω στα άλλα, γιατί θα συμφωνήσω ότι διαφωνώ με κάποια τεκμήρια και όχι απόψεις επι του θέματος που άκουσα, μου είπαν, τους είπα κλπ. Ναι, πρέπει, να είσαι μέσα για να ξέρεις ακριβώς τι γίνεται και πόσο κοστίζουν τα προϊόντα, οι υπηρεσίες και γενικά το R&D και όχι να ενημερώνεσαι (όχι εσυ, γενικά μιλάω). Δεν μπορεί απλά να αναφέρει κάποιος ρε συ το ''νομίζω ότι μας κλέβουν'' , χωρίς να έχει δεδομένα. Είναι βαρύ.

Στο 2ο Bold, θα ημουν πιο ευγενικός, ως προς την τεχνολογία τουλάχιστον, εκτός κι αν ο Britten, o Koρρές και ο Λέφας είναι σχεδιαστικές και τεχνολογικές γραφικές καταστάσεις για εσένα. Αυτό με τα επιστημονικά Paper to γνωρίζω και ισχύει εδώ και κάποια χρόνια. Αυτό που εσυ ίσως να μην γνωρίζεις είναι το ''τί ακριβως σημαίνει αυτό'' και απλά ισως να άκουσες κάποια στιγμή ότι η Κίνα για πρώτη φορά στα χρονικά ξεπέρασε την Αμερική. Ε και? Για μένα αυτό είναι ενας τομέας που έχει ξεφτιλιστεί τελείως (τα επιστημονικά έγγραφα και οι πατέντες) και το λέω μετα λόγου γνώσης (πρόσεξε πως το λέω) που έχω πατέντες και στην Ευρώπη, και στην Αμερική και κάποια συγγράμματα στα νιάτα μου πάλι και στις δύο Ηπείρους. Αυτό είναι για να τρομάξουμε το κοινό και δεν έχει απολύτως καμία (προς το παρόν) βάση ή χρήση στις μοτοσυκλέτες που φτιάχνουν. Μπορεί στα καράβια τους που δεν ξέρω. Αλλά μιλάω για μοτοσυκλέτες. Δεν έχω δει τίποτα που να είναι καινοτόμο προς το παρόν.

Μπορεί να μην γνωρίζεις και δεν έχω μένος ούτε προς εσένα ούτε προς τους Κινέζους. Αλλά!
Aν δεν μπορεί να δει κάποιος την αντιγραφή σε ντεπόζιτα και σχεδιασμό μπρος και πίσω ντεπόζιτων που είναι ολοϊδια, ποδιά, και πιθανότατα γεωμετρία δεν μπορώ να βοηθήσω παραπάνω.
Και αν κάποιος ασχοληθεί σοβαρά με το αντικείμενο και δεν είναι κουβέντα του φραπέ στο πόδι, τότε θα καταλάβει ότι η μοτοσυκλέτα έγινε έτσι για πολύ συγκεκριμένο λόγο. Και μπορώ να στον αναπτύξω γιατί στο κοινό, το 99% δεν ξέρει τι ειναι το Dakar και ότι η ΚΤΜ συμμετέχει. Αυτό που εκανε η Κοve είναι να διαφημίσει ότι ''τερμάτισε τον πιο δύσκολο αγώνα στον πλανήτη'' . Με τι τον τερμάτισε, πως το σχεδίασε κλπ. δεν ενδιαφέρει το κοινό. Εμείς που παρακολουθούμε τα δρώμενα εδώ και πολλά χρόνια, και υπάρχουν άνθρωποι On the ground σχεδόν σε κάθε Dakar που είμαστε σε επικοινωνία, έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη άποψη. Έτσι νομίζω εγώ τουλάχιστον. Μπορεί ο καθένας να με πει εμένα μ@λάκα, δεν παύει όμως εγώ να μιλάω σχεδόν κάθε χρόνο με μηχανικούς του Dakar και του Eco Race ενώ κάποιος άλλος διαβάζει απλά τα δρώμενα απο μια οθόνη ή ενα περιοδικό. Edit: Και πρόσεξε. Το μόνο σοβαρό που δεν κόπιαραν απο το ΚΤΜ ήταν ο πύργος απο τα περιφερειακά και εκεί είχαν σοβαρό πρόβλημα που τους έμεινε στο χέρι.

Απο εμένα αυτά για την Κίνα, και μπορεί να φαίνεται ή να διαβάζεται 'κάπως' το κείμενό μου, ναι, γιατί την τελευταία δεκαετία είμαι τόσο μέσα, όσο λίγοι στον χώρο και τον κατασκευαστικό αλλά και τον χώρο των αγώνων και δεν πάυω να βλέπω και να γνωρίζω νούμερα και κόστη. Με αυτό που θα κλείσω είναι το εξής.
Κάποιες εταιρίες μεγάλωσαν πολύ και ξέχασαν απο που ξεκίνησαν και τι τις έκανε αυτές που είναι. Όσες έγιναν Ελληνικό Δημόσιο και εστίασαν στα Golden Boys θα την πληρώσουν την νύφη όταν έρθει ο λογαριασμός. Αυτό δεν αναιρεί την Ιστορία τους σε καμία περίπτωση.

Εισαι λιγο cocky στην γραφη σου, και επεσες --δυστυχως-- στην περιπτωση που δεν βγαινει. Ουτε εχω διαβασει λοιπον απο τα πληκτρολογια, ουτε εχω ακουσει απλα να μιλανε για πατεντες στην Κινα. Η μετρηση τσουτσουνακιων μου ειναι αδιαφορη, αλλα αν θες πιστεψε οτι μαλλον γνωριζω αρκετα περισσοτερα απο αυτα που φανταζεσαι οτι ξερω.

Το σχεδιαστικοι δεινοσαυροι που ανεφερα, εχει να κανει με τα σχεδια και οχι, φυσικα, με τους ανθρωπους που σχεδιασαν αυτα τα πραγματα. Σε καποιο σημειο ενα σχεδιο ομως, μια ιδεα, παυει να θεωρειται καινοτομια. Και οχι, δεν θεωρω καινοτομιες σημερα σχεδια που εγιναν πριν απο 20 η 30 χρονια. Οσο για τις αντιγραφες, αφου εισαι μεσα στα πραγματα οπως λες, θα επρεπε να ξερεις οτι η αντιγραφη παει συννεφο σε ολα τα επιπεδα του μηχανοκινητου αθλητισμου. Ακομα και στην F1.

Σε καθε περιπτωση, δεν ειναι αναγκη να αρπαζεσαι με καθε κινεζικο μηχανακι, δεν θα σου παρουν την δουλεια. Φτιαχνεις ενα διαφορετικο πραγμα, πετυχημενα απ'οτι ακουω, για ενα διαφορετικο κοινο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Με όλο το σεβασμό αυτή η συζήτηση δεν αφορά περισσότερο το 450;


Όταν βγήκε για παράδειγμα το 800mt είχαμε τέτοιο πανικό; μιλάμε πάλι για ένα μηχανάκι κινέζικης σχεδίασης με τον ίδιο κινητήρα. Εντάξει όχι σε αυτά τα κιλά και δεν είναι αυτό το κόστος. Αλλά το concept είναι ίδιο.

Και το δικό μου ερώτημα δεν απαντήθηκε. Θέλει κάποιος ένα μηχανάκι για τα πάντα από το σούπερ μάρκετ και τη λαϊκή και τον καφέ και το φαγητό και τη βόλτα και τα ταξίδια με τη γυναίκα του και το "τρόφι" (κάθε τέτοιου είδους εκδρομή).

Εκτός από πολύ παλιά, αμφίβολης ποιότητας και συντήρησης μηχανάκια, δεν έχει επιλογή.

Γιατί να μην ρισκάρει στο Κόβε.
Το 800mt ας πούμε δεν διαλύεται.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Εισαι λιγο cocky στην γραφη σου, και επεσες --δυστυχως-- στην περιπτωση που δεν βγαινει. Ουτε εχω διαβασει λοιπον απο τα πληκτρολογια, ουτε εχω ακουσει απλα να μιλανε για πατεντες στην Κινα. Η μετρηση τσουτσουνακιων μου ειναι αδιαφορη, αλλα αν θες πιστεψε οτι μαλλον γνωριζω αρκετα περισσοτερα απο αυτα που φανταζεσαι οτι ξερω.

Το σχεδιαστικοι δεινοσαυροι που ανεφερα, εχει να κανει με τα σχεδια και οχι, φυσικα, με τους ανθρωπους που σχεδιασαν αυτα τα πραγματα. Σε καποιο σημειο ενα σχεδιο ομως, μια ιδεα, παυει να θεωρειται καινοτομια. Και οχι, δεν θεωρω καινοτομιες σημερα σχεδια που εγιναν πριν απο 20 η 30 χρονια. Οσο για τις αντιγραφες, αφου εισαι μεσα στα πραγματα οπως λες, θα επρεπε να ξερεις οτι η αντιγραφη παει συννεφο σε ολα τα επιπεδα του μηχανοκινητου αθλητισμου. Ακομα και στην F1. Που αυτο, αν ησουν στους ανθρωπους που το γνωριζουν εκ των εσω, θα σε ηξερα ;)

Σε καθε περιπτωση, δεν ειναι αναγκη να αρπαζεσαι με καθε κινεζικο μηχανακι, δεν θα σου παρουν την δουλεια. Φτιαχνεις ενα διαφορετικο πραγμα, πετυχημενα απ'οτι ακουω, για ενα διαφορετικο κοινο.
Μπορεί να διαβάζεται έτσι η γράφη μου, αλλά μόνο τέτοια δεν είναι - και επειδή το ανέφερες η ''περίπτωση'' του καθενός με αφήνει συνήθως αδιάφορο. Λέω την γνώμη μου, όποιος και να είναι απέναντί μου και το ίδιο κάνεις και εσύ.
Το ''μπορεί να μην γνωρίζεις'' αναφέρθηκε γιατί είπες τι έκαναν copy οι Κινέζοι. Ίσως αν δεις τις δυο φωτογραφίες θα καταλάβεις. Δεν αναφερόμουν προφανώς σε γενικές γνώσεις, αλλά γνώσεις επι του πολύ συγκεκριμένου θέματος.

Ο χώρος εργασίας του καθενός, μου είναι παντελός αδιάφορος επίσης και προσωπικά ότι σχέση έχουν τα αεροπλάνα με τα μακό, έχει η F1 με τα rally. Αυτό μπορούν να στο πουν και μηχανικοί που εργάζονται και στα δύο μέτωπα και έχουν συνεργαστεί με άτομα του χώρου οπότε λογικά και αυτό θα το ξέρεις ;)
Μου είναι αδιάφορο αυτό που λές ''πετυχημένα απ' ότι ακούω''. Διότι απο τα εξ' ακοής έχω χορτάσει προσωπικά. Πετυχημένα είναι και τα Ιταλικά, τα Τσέχικα κλπ. απ ' ότι ακουν άλλοι. Θέλω να πω ότι το ''ακούω'' και το ''βλέπω'' έχει άλλη βαρύτητα.
Η αντιγραφή σε επίπεδο αγωνιστικό έχει πολύ μεγάλη διαφορά, (όπως προφανώς θα ξέρεις) έχει τεράστια διαφορά με την κλωνοποίηση αντικειμένων. Μην τρελαθούμε τώρα ότι η Kove έκλεψε τον αεραγωγό για να βουτήξει τα δευτερόλεπτα στο Dakar. Δεν μπορούσε με την καμία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να κάνει κάτι άλλο, μοναδικό κλπ γιατί δεν είχε κάποια βάση έτοιμη (πλατφόρμα να το πω) και η προηγούμενη Κινέζικη προσπάθεια είδαμε όλοι που πήγε. Θα μάθουν, δεν λέω. Αλλά η θεοποίηση ξέρεις, σε όποιον τομέα και αν εργάζεσαι είναι λάθος. Λες και ξέχασε να οδηγεί ο Χάμιλτον ή τότε που πήγε στην Ducati o Rossi. Προφανώς και τώρα δεν θεωρώ καινοτομία το πλαίσιο του Τ7, ούτε διαμάντι το Transalp. Αλλά δεν θεωρώ και καινοτομία το 450 Kove, Voge και CF Moto επειδή έχουν άλλα μούτρα και άλλη τιμή. Ή επειδή ο παγκόσμιος τύπος κάνει τον Κινέζο σωτήρα των καιρων. Και όταν εκανε το Τ7 ο τύπος θεό, πάλι κατά ήμουν γι' αυτό μην σε μπερδεύει που σε αυτό το νήμα μιλάμε για Κινέζικα. Το ίδιο θα τα χώσω και στον Ιάπωνα, με το ελαφρυντικό ότι κάποτε δημιουργησε. Ο Κινέζος δεν έχει δημιουργήσει κάτι καινοτόμο ακόμα γι αυτό και την ακούει απο μένα.

Σε κάθε περίπτωση όπως λες, δεν αρπάζομαι με το Κινέζικο μηχανάκι ούτε θα με πειράξει αν με ξέρεις αν θα πάρουν και την δική μου δουλειά. Θα βρω άλλη.
Αρπάζομαι γενικά με αυτούς που αντιγράφουν. Όποιας μορφής τεχνολογικά εξαρτήματα/αντικείμενα ακόμα και με την τέχνη. Γενικά η αντιγραφή, ιδιώς όταν έχει σκοπό το κέρδος με εξοργίζει. Αυτό το δέχομαι και χρέωσέ το μου. Δεν το κάνω όμως χωρίς τεκμήρια και χωρίς να έχω διαβάσει τι έχει γίνει στο παρελθόν όταν υπήρχαν τέτοιες καταστάσεις. ¨Εχει διαφορά ''είδα μια ιδέα και την εφάρμοσα αλλού'' και τεράστια διαφορά η κλωνοποίηση προϊόντων. Όσο και αν με αυτό ίσως δεν συμφωνείς. Για να αντιγράψεις, όπως λες, θα πρέπει να υπάρχει κάτι καινοτόμο (ή κερδοφόρο). Αλλιώς δεν θα βλέπαμε ίσως F1, αλλά κάτι άλλο. .
 
Τελευταία επεξεργασία:

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Με όλο το σεβασμό αυτή η συζήτηση δεν αφορά περισσότερο το 450;

Όταν βγήκε για παράδειγμα το 800mt είχαμε τέτοιο πανικό; μιλάμε πάλι για ένα μηχανάκι κινέζικης σχεδίασης με τον ίδιο κινητήρα. Εντάξει όχι σε αυτά τα κιλά και δεν είναι αυτό το κόστος. Αλλά το concept είναι ίδιο.
Και το δικό μου ερώτημα δεν απαντήθηκε. Θέλει κάποιος ένα μηχανάκι για τα πάντα από το σούπερ μάρκετ και τη λαϊκή και τον καφέ και το φαγητό και τη βόλτα και τα ταξίδια με τη γυναίκα του και το "τρόφι" (κάθε τέτοιου είδους εκδρομή).
Εκτός από πολύ παλιά, αμφίβολης ποιότητας και συντήρησης μηχανάκια, δεν έχει επιλογή.

Γιατί να μην ρισκάρει στο Κόβε.
Το 800mt ας πούμε δεν διαλύεται.
Αυτό που θα πρέπει να συγκρίνουμε (κατα την γνώμη μου) είναι οι μοτοσυκλέτες βάση της τιμής και όχι βάση της κατηγορίας. Το Agusta έχει κάπου δεν ξέρω κι εγώ που, και το CF 800 το MTX ξερω γω πες 10. Ε, γιατί να μην πάρεις το CF Moto? ή Το Kove με 8000? Δηλαδή να πούμε ότι το Kove 800 vs 800Mt και όχι 800Mt vs Ducati Rally (που το έχω δει στα τεστ πχ λέω εγώ τώρα...). Στο μυαλό μας (ίσως επειδή κάποτε έτσι ήταν). Εκείνο πχ το CF Moto το 800 με τους street τροχούς. Το συγκρίνει κανείς με το 1000XR επειδή μοιάζουν οπτικά? Να βάλω κι ένα Triumph Tiger στην εξίσωση και να πω ''value for money?'' , αυτό εννοώ, δεν ξέρω αν γίνεται αντιληπτό.
Πάρτο το Κove. Αλλά (1) μην λέμε ότι είναι ίδιο με το Agusta (και μην το νομίζουμε κι όλας) και (2) μην παραληρούμε ότι οι όλοι (πλην των Κινέζων) μας κλέβουν και μην λέμε για καινοτομία. (ξαναλέω, ο Ιάπωνας κατά 90% έχει ξεχάσει τι είναι καινοτομία απο 2008? Κάπου εκεί - μιλάω για τις μοτοσυκλέτες μόνο - και αυτό θα το βρει μπροστά του. Όποιος δεν καινοτομεί, βρίσκεται κάποιος που το κάνει και τον σβήνει απ' τον χάρτη αν όλα πάνε καλά. Η Ιστορία το έχει δείξει) . Εγώ γιατί δεν θα το έπαιρνα? Γιατί θεωρώ ότι ενα πιο παλιό θα μου έκανε καλύτερα αυτό που εγώ ήθελα. Γι' αυτό κι έγω ενα 640 σε τεύχη στον 1ο όροφο :p .
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Μπορεί να διαβάζεται έτσι η γράφη μου, αλλά μόνο τέτοια δεν είναι - και επειδή το ανέφερες η ''περίπτωση'' του καθενός με αφήνει συνήθως αδιάφορο. Λέω την γνώμη μου, όποιος και να είναι απέναντί μου και το ίδιο κάνεις και εσύ.

Ο χώρος εργασίας του καθενός, μου είναι παντελός αδιάφορος επίσης και προσωπικά ότι σχέση έχουν τα αεροπλάνα με τα μακό, έχει η F1 με τα rally. Αυτό μπορούν να στο πουν και μηχανικοί που εργάζονται και στα δύο μέτωπα και έχουν συνεργαστεί με άτομα του χώρου οπότε λογικά και αυτό θα το ξέρεις ;)
Μου είναι αδιάφορο αυτό που λές ''πετυχημένα απ' ότι ακούω''. Διότι απο τα εξ' ακοής έχω χορτάσει προσωπικά. Πετυχημένα είναι και τα Ιταλικά, τα Τσέχικα κλπ. απ ' ότι ακουν άλλοι. Θέλω να πω ότι το ''ακούω'' και το ''βλέπω'' έχει άλλη βαρύτητα.
Η αντιγραφή σε επίπεδο αγωνιστικό έχει πολύ μεγάλη διαφορά, (όπως προφανώς θα ξέρεις) έχει τεράστια διαφορά με την κλωνοποίηση αντικειμένων. Μην τρελαθούμε τώρα ότι η Kove έκλεψε τον αεραγωγό για να βουτήξει τα δευτερόλεπτα στο Dakar. Δεν μπορούσε με την καμία σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα να κάνει κάτι άλλο, μοναδικό κλπ γιατί δεν είχε κάποια βάση έτοιμη (πλατφόρμα να το πω) και η προηγούμενη Κινέζικη προσπάθεια είδαμε όλοι που πήγε. Θα μάθουν, δεν λέω. Αλλά η θεοποίηση ξέρεις, σε όποιον τομέα και αν εργάζεσαι είναι λάθος. Λες και ξέχασε να οδηγεί ο Χάμιλτον ή τότε που πήγε στην Ducati o Rossi. Προφανώς και τώρα δεν θεωρώ καινοτομία το πλαίσιο του Τ7, ούτε διαμάντι το Transalp. Αλλά δεν θεωρώ και καινοτομία το 450 Kove, Voge και CR Moto επειδή έχουν άλλα μούτρα και άλλη τιμή. Ή επειδή ο παγκόσμιως τύπος κάνει τον Κινέζο σωτήρα των καιρων. Και όταν εκανε το Τ7 ο τύπος θεό, πάλι κατά ήμουν γι' αυτό μην σε μπερδεύει που σε αυτό το νήμα μιλάμε για Κινέζικα. Το ίδιο θα τα χώσω και στον Ιάπωνα, με το ελαφρυντικό ότι κάποτε δημιουργησε. Ο Κινέζος δεν έχει δημιουργήσει κάτι καινοτόμο ακόμα γι αυτό και την ακούει απο μένα.

Σε κάθε περίπτωση όπως λες, δεν αρπάζομαι με το Κινέζικο μηχανάκι ούτε θα με πειράξει αν με ξέρεις αν θα πάρουν και την δική μου δουλειά. Θα βρω άλλη.
Αρπάζομαι γενικά με αυτούς που αντιγράφουν. Όποιας μορφής τεχνολογικά εξαρτήματα/αντικείμενα ακόμα και με την τέχνη. Γενικά η αντιγραφή, ιδιώς όταν έχει σκοπό το κέρδος με εξοργίζει. Αυτό το δέχομαι και χρέωσέ το μου. Δεν το κάνω όμως χωρίς τεκμήρια και χωρίς να έχω διαβάσει τι έχει γίνει στο παρελθόν όταν υπήρχαν τέτοιες καταστάσεις. ¨Εχει διαφορά ''είδα μια ιδέα και την εφάρμοσα αλλού'' και τεράστια διαφορά η κλωνοποίηση προϊόντων. Όσο και αν με αυτό ίσως δεν συμφωνείς. Για να αντιγράψεις, όπως λες, θα πρέπει να υπάρχει κάτι καινοτόμο. Αλλιώς δεν θα βλέπαμε ίσως F1, αλλά κάτι άλλο. .
Αδιαφορη μου ειναι και εμενα η εργασια του καθενος, το background, δε το ξεκινησα εγω, αλλα χαιρομαι που το καναμε establish. Οπως ειπα ομως, καλο ειναι να μην κανουμε (υποτιμητικες) υποθεσεις για τον συνομιλητη μας, γιατι αυτο μπορει να εκπυρσοκροτησει. Σε καθε περιπτωση, apologies για το οτι ειπα οτι η φημη του προιοντος σου ειναι καλη, δε θα ξανασυμβει. Αν επρεπε βεβαια να τα βλεμαμε ολα απο κοντα προτου σχηματισουμε γνωμη, δεν θα καναμε αλλη δουλεια. Τεσπα, αλλη κουβεντα αυτη.

Για τα μηχανακια τωρα. Μιλας για αντιγραφη, και κλωνοποιηση, αλλα πραγματικα, αυτο δε το καταλαβαινω. Που σταματαει η αντιγραφη, και που αρχιζει η κλωνοποιηση? Οταν λες κλωνος τι εννοεις? Οτι δηλαδη εχει συμβατα κομματια με το μηχανακι της ktm το kove? Στην τελικη, imitation is the sincerest form of flattery.

Επισης, το θεμα δεν ειναι το ντακαρ, ουτε το αν θα καταφερουν να σηκωσουν την κουπα εκει. Οπως εγραψα και στο πρωτο μου μηνυμα, μιλαμε για μηχανακια παραγωγης, εφτιαξαν ενα μηχανακι που το προσφερουν σε μια τιμη που κανεις αλλος δε μπορει να χτυπησει (η δε θελει να το κανει). Και στην συγκεκριμενη περιπτωση, εδω μιλαμε για το 800αρι.
 

GeorgeKor

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
ΚΤΜ 790adv
Hello , μην συγχύζεστε με κόντρα Κινέζοι vs haters των κινεζων , διοτι ολα τα απαντάει η τεχνητή νοημοσύνη :)

Ερώτηση
Ειναι αλήθεια οτι οι κινεζικές μοτοσυκλέτες ειναι όλες αντιγραφή ;

Απάντηση

Όχι, δεν είναι αληθές ότι όλες οι κινεζικές μοτοσυκλέτες είναι αντιγραφή. Υπάρχουν πολλές κινεζικές εταιρείες που παράγουν αυθεντικά μοντέλα και καινοτόμα σχέδια. Ωστόσο, στο παρελθόν, ορισμένες κινεζικές εταιρείες έχουν κατηγορηθεί για το ότι έχουν αντιγράψει ή αντιγράφουν τεχνολογία και σχέδια από άλλες εταιρείες. Είναι σημαντικό να διακρίνουμε κάθε εταιρεία ξεχωριστά και να μην γενικεύουμε για όλο τον κινεζικό κλάδο της μοτοσυκλέτας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αυτό που θα πρέπει να συγκρίνουμε (κατα την γνώμη μου) είναι οι μοτοσυκλέτες βάση της τιμής και όχι βάση της κατηγορίας. Το Agusta έχει κάπου δεν ξέρω κι εγώ που, και το CF 800 το MTX ξερω γω πες 10. Ε, γιατί να μην πάρεις το CF Moto? ή Το Kove με 8000? Δηλαδή να πούμε ότι το Kove 800 vs 800Mt και όχι 800Mt vs Ducati Rally (που το έχω δει στα τεστ πχ λέω εγώ τώρα...). Στο μυαλό μας (ίσως επειδή κάποτε έτσι ήταν). Εκείνο πχ το CF Moto το 800 με τους street τροχούς. Το συγκρίνει κανείς με το 1000XR επειδή μοιάζουν οπτικά? Να βάλω κι ένα Triumph Tiger στην εξίσωση και να πω ''value for money?'' , αυτό εννοώ, δεν ξέρω αν γίνεται αντιληπτό.
Πάρτο το Κove. Αλλά (1) μην λέμε ότι είναι ίδιο με το Agusta (και μην το νομίζουμε κι όλας) και (2) μην παραληρούμε ότι οι όλοι (πλην των Κινέζων) μας κλέβουν και μην λέμε για καινοτομία. (ξαναλέω, ο Ιάπωνας κατά 90% έχει ξεχάσει τι είναι καινοτομία απο 2008? Κάπου εκεί - μιλάω για τις μοτοσυκλέτες μόνο - και αυτό θα το βρει μπροστά του. Όποιος δεν καινοτομεί, βρίσκεται κάποιος που το κάνει και τον σβήνει απ' τον χάρτη αν όλα πάνε καλά. Η Ιστορία το έχει δείξει) . Εγώ γιατί δεν θα το έπαιρνα? Γιατί θεωρώ ότι ενα πιο παλιό θα μου έκανε καλύτερα αυτό που εγώ ήθελα. Γι' αυτό κι έγω ενα 640 σε τεύχη στον 1ο όροφο :p .
Συγγνώμη κιόλας αλλά το Agusta ... Κακό παράδειγμα (δεν ενδιαφέρθηκα στο πως κατέληξε γιατί 30,000+ ευρώ για μηχανή δεν έχω, αλλά ξεκίνησε δάνειο κινητήρα και χτίσιμο ρετρό λουκ).

Επίσης κακό παράδειγμα το Ducati. Αυτός που έχει 20,000 ευρώ πολύ καλά θα κάνει να πάρει γνωστή μάρκα, έχει πολλές και υπέροχες επιλογές στην νέα μεσαία κατηγορία.


Αυτός που έχει μαζέψει ένα 8αρακι δεν παίρνει ούτε μεταχειρισμένο Τ7 όμως (αν δεν κάνω λάθος, 8800 το πιο φτηνό στο ψαρ).

Οπότε έχει να διαλέξει από τα γνωστά μας:

f800gs
990
1200gs

Ηλικίας που περνάνε περιοδεύοντες και με άγνωστο παρελθόν.

Το κόβε τον αφορά. Είναι ρίσκο, αλλά είναι ρίσκο και ένα f800gs του 2007. Και ένα gs και ένα 990 της ίδιας χρονιάς.

Ας μην είναι τόσο καλά τα κόβε όσο το 890R, τα triumph 900R, τα Ducati, τις crf1100, το Τ7, το vstrom 800, αν δεν έχεις λεφτά να τα πάρεις δεν έχει σημασία πόσο καλά είναι.

Εγώ δεν συζηταω ποιο είναι το καλύτερο. Λέω έχεις 8000, γιατί όχι ρίσκο σε κούτα/εγγύηση αντί για ρίσκο σε 15 ετών μεταχειρισμένο.
 

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Αδιαφορη μου ειναι και εμενα η εργασια του καθενος, το background, δε το ξεκινησα εγω, αλλα χαιρομαι που το καναμε establish. Οπως ειπα ομως, καλο ειναι να μην κανουμε (υποτιμητικες) υποθεσεις για τον συνομιλητη μας, γιατι αυτο μπορει να εκπυρσοκροτησει. Σε καθε περιπτωση, apologies για το οτι ειπα οτι η φημη του προιοντος σου ειναι καλη, δε θα ξανασυμβει. Αν επρεπε βεβαια να τα βλεμαμε ολα απο κοντα προτου σχηματισουμε γνωμη, δεν θα καναμε αλλη δουλεια. Τεσπα, αλλη κουβεντα αυτη.

Για τα μηχανακια τωρα. Μιλας για αντιγραφη, και κλωνοποιηση, αλλα πραγματικα, αυτο δε το καταλαβαινω. Που σταματαει η αντιγραφη, και που αρχιζει η κλωνοποιηση? Οταν λες κλωνος τι εννοεις? Οτι δηλαδη εχει συμβατα κομματια με το μηχανακι της ktm το kove? Στην τελικη, imitation is the sincerest form of flattery.

Επισης, το θεμα δεν ειναι το ντακαρ, ουτε το αν θα καταφερουν να σηκωσουν την κουπα εκει. Οπως εγραψα και στο πρωτο μου μηνυμα, μιλαμε για μηχανακια παραγωγης, εφτιαξαν ενα μηχανακι που το προσφερουν σε μια τιμη που κανεις αλλος δε μπορει να χτυπησει (η δε θελει να το κανει). Και στην συγκεκριμενη περιπτωση, εδω μιλαμε για το 800αρι.
Μου αρέσει να τα ξεκαθαρίζω. Ιδίως για την εργασία γιατί ξέρεις ο καθένας σε κάθε φόρουμ είναι ειδικός. Δεν νομίζω τίποτα για κανέναν, όμως όταν η κουβέντα γίνεται συγκεκριμένη και δεν είναι του καφενείου, καλό είναι και εσύ και εγώ να ξέρουμε με ποιόν μιλάμε. Είναι σημαντικό. Αφου το κάναμε establish όπως είπες, πάμ παρακαΤ.
Το ότι έχεις ακούσει κάτι, δεν σημαίνει ότι και ισχύει όμως. Αυτό εννοώ και πιστεύω βγάζει νόημα. Τώρα να ρίξουμε το επίπεδο σε φάση ''συγνώμη που είπα 'κείνο και τ' άλλο'' είναι λίγο κάπως. Γνώμη μου τώρα έτσι? Γι αυτό υπάρχουν τα test ride κλπ. Μπορείς να βγάλεις άκρη σήμερα και το 99% βγάζει άκρη πλέον απο τα νούμερα που έβγαλε ο κατασκευαστής (τουλάχιστον τραγικό) πριν καν δει ο τύπος την μοτοσυκλέτα. Αυτό εμένα δεν μου αρέσει, δεν το έχω δει να γίνεται με Ιάπωνες, ¨Αγγλους Γάλλους Γερμανούς κλπ. και λέω την γνώμη μου απλά βλέποντας τα γεγονότα.

Αυτό που δεν κατάλαβες, και γι αυτό έβαλα τις φωτογραφίες είναι ότι το 450 Rally της Kove είναι κλώνος 90% του ΚΤΜ. Κλώνος εννοώ πήραμε τα καλούπια και κάναμε το ίδιο. Τα τεπόζιτα είναι ολόιδια, αριστερό, δεξί, πίσω, ποδιά, το φίλτρο αέρα κλώνος σε σημείο να μπαίνει και σε ΚΤΜ, η σέλα το ίδιο, τάπες βενζίνης, ουρά και μπορώ να σου πω κι άλλα. Ακριβώς ότι είπες. Είναι συμβατά το ενα με το άλλο. Στην EICMA δε, όπως είπα υπήρχε κλώνος 450 KTM Rally απο Κινέζικη εταιρία. (
- εδώ μιλάμε για ίδια επίσης καλούπια σε τεπόζιτα κλπ. ) ντάξει, άλλαξαν λίγο κάτι αεραγωγούς οκ, ίσως για την πατέντα που λέγαμε. Στην Kove άλλαξαν το μούτρο για να είναι συμβατοί με την εικόνα της εταιρίας, ο πύργος σχεδιαστικά είναι εξωτερικά ίδιος οπτικά με της ΚΤΜ και η εσωτερική δομή του άλλη (και είναι και ο λόγος που έσπαγε). Αυτά ούτε οι τουρίστες στην Sherco δεν τα κάνουν. Αν θες να το καταλάβεις καλύτερα, όταν βρεθούμε στο Μιλάνο στην έκθεση, έλα να πάμε μια βολτα στα εκάστοτε περίπτερα να το δεις. Και το εξοργιστικό δεν είναι ότι το κάνουν, είναι οτι ο τύπος μιλάει για καινοτομίες και unicorn. Εκεί μιλάω για κλώνο κανονικό. Τώρα, για τους κινητήρες πραγματικά δεν έχω ιδέα τι ακριβώς γίνεται, ποιοί είναι αντιγραφή Σουζούκι, ποιοί ΚΤΜ, ποιόν προμηθεύει η CFMoto , τι deal υπάρχει κλπ. Όποιος ξέρει ας πει έχω ακούσει το σύμπαν αλλά δεν έχω ανοίξει και δεν ξέρω...

Αν θες να πούμε για το 800άρι, έβγαλαν μια έκδοση που την ανακοινώνουν 160 κιλά δεν ξέρω τι και έχει βουήξει ο τόπος με το πόσα κιλά είναι ενω το πολιτικό (ή αυτό που θα δούμε θα έχει 20 κιλά επιπλέον), το ίδιο έκαναν και με το 450 που έχασε άλογα και πήρε κιλά. Αυτό μπορεί να το κάνει και ο Ιάπωνας. Η του Tarres το Τ7 είναι 220 κιλά και δεν μου το είπε ο Pol στην έκθεση? Απλά οι Κινέζοι έχουν τεράστιο πλεονέκτημα και στην προσέγγισή τους στον τύπο/marketing/promo ($$$).

Είναι μεγάλη κουβέντα και ελπίζω κάποια στιγμή, να γίνει καμια κουβέντα απο κοντά με όλους που έχουμε βάλει στόχο.

amyroukai
Δεν έχεις άδικο. Εγώ γενικά δεν είμαι φαν του ''καινούργιο'' γιατί ''καινούργιο''. Δεν έμαθα έτσι και λίγα οχήματα έχω πάρει στην ζωή μου καινούργια (1). Αλλά καταλαβαίνω την ροή και την αλλαγή της αγοράς και το καινούργιο είναι πολύ δελεαστικό. Κρύβει όμως παγίδες (για τώρα τουλάχιστον) και προσοχή, όπως είπε κάποιος κάποτε οι Ιάπωνες αντέγραψαν (έμαθαν απίστευτα πιο γρήγορα και ξεπέρασαν τους Ευρωπαίους). Στην αρχή οι αντιγραφές ήΣαν κακές. Μην την πατήσουμε. (το ρίσκο που είπες). Και mark this > Όταν ο Κινέζος κάνει εφάμιλλης ποιότητας προϊόντα (με τα καλά Ευρωπαϊκά και Ιαπωνεζικα), θα είναι και αυτός ακριβός (βλ. κινητά ναυαρχίδες της Κίνας).
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Εξήγησε μας σε ποιους τομείς μπορούμε να αναγνωρίσουμε ως επαρκείς τους Κινεζους και σε ποιους ηλίθιους η ότι όταν εμείς βλέπαμε με τηλεσκόπια αυτοί μάζευαν αγκινάρες?
Στο kung-fu


Σε κάποια βόλτα θα γνωριστούμε θα τα πούμε απο κοντά.
Είναι παρα πολλά και αστεία σκηνικά.

Όσοι ανέφεραν για Κίνα και δύναμη :
Οταν το εισοδήμα σου το ρίχνεις στην Wall Street τότε δεν είσαι δύναμη.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ναι είναι ακριβά τα τηλέφωνα, αλλά πάλι, στα 2/3 της Κορέας ας πούμε και... εκεί τουλάχιστον λόγω εμπάργκο τεχνολογίας τους παραδέχομαι γιατί έφτιαξαν επεξεργαστές που δεν περίμενε η Δύση ότι θα μπορέσουν και έστησαν και επέβαλαν store και payments.


Το καινούργιο πρώτη φορά το σκέφτομαι το 24 επίσης, μόνο και μόνο γιατί μεταχειρισμένο στο 80-90% της τιμής του καινούριου δεν πληρώνω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στο kung-fu


Σε κάποια βόλτα θα γνωριστούμε θα τα πούμε απο κοντά.
Είναι παρα πολλά και αστεία σκηνικά.

Όσοι ανέφεραν για Κίνα και δύναμη :
Οταν το εισοδήμα σου το ρίχνεις στην Wall Street τότε δεν είσαι δύναμη.
Δεν αμφιβάλλω πως μπορεί να έχεις ζησει κάποια πράγματα αλλά εδώ είναι άλλος κόσμος πολλές φορές Ηράκλειο Ρέθυμνο η Σαλαμίνα Μαρκόπουλο θα γενικευσουμε για ένα λαό σε μέγεθος μικρού πλανήτη? Δε ξέρω μου φαίνεται ακραίο.

Πάντα γεννιόνται ηγέτες, πάντα ο κόσμος εξελίσσεται και προχωράει. Δεν ξέρω, εγώ απλά βλέπω ένα προϊόν και κρίνω αυτό. Έχω δει καλές μοτοσυκλέτες από Κίνα και προς το παρόν μένω σε αυτό. Ακόμα και από άποψη να μην τους υποτιμήσουμε οφείλουμε να παρακολουθούμε τις εξελίξεις και άλλη ιστορία αν κάποιος γουστάρει να επενδύσει σε προϊόν τους
 
Top Bottom