[url=https://imgbb.com/][/URL]
...τα μέλη δεν θα κλαιγοσαντε για ξένο αχερώνα, που, κατά δήλωσή τους, βρίσκουν τριτοκοσμικό και αλμπάνικο ( από το αλμπάνης).Άμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο
Εδώ δε μοιραζόμαστε τα παιδάκια και τος γρουνοπουλες θα μοιραστούμε μηχανάκι; ΧαχαΆμα το φόρουμ ήταν αμερικάνικο, θα είχε χιλιάδες μέλη, και θα μπορούσαμε βάζοντας μερικά ευρώ κάθε μέλος να αγοράσουμε την Kove 800X PRO και όποια άλλη ενδιαφέρουσα μηχανή θέλαμε, για να την δοκιμάσουμε.
Αλλάζοντας συνέχεια αναβάτες από το φόρουμ, και δουλεύοντας όλο το 24ωρο, σε τρείς μήνες θα έκανε πάνω από 50.000 χιλιόμετρα.
Έτσι θα γινόταν μια καλή αξιολόγηση και της αντοχής, και θα έβγαιναν κερδισμένα όλα τα μέλη που θα την αγόραζαν μετά χωρίς ρίσκο και αφού θα την είχαν δοκιμάσει στο πεδίο.
Να κάνουμε καμιά ομαδική να πιάσουμε καλύτερη τιμή? Θέλω 2 κουτιά.Να είναι και ληγμένα
Ομαδική όλος ο πλανήτης πρέπει να κάνει μπας και επιβιώσει.Να κάνουμε καμιά ομαδική να πιάσουμε καλύτερη τιμή? Θέλω 2 κουτιά.
Απ' όσο έχω δει κάποιες αναφορές κάπου 5.5-6 λίτραΈνα από τα κυριότερα χαρακτηριστικά κάθε μηχανής είναι η κατανάλωση.
Τι λέει σε αυτό η KOVE 800;
Γιαννάρα, αντί για κλήρωση, μπορούμε να το αγοράσουμε, και να κάνουμε το 1ο LongAnalGang TESTΚαι τώρα γίνεται αυτό βάζοντας λαχνούς, απο 50 ευρώ να βάλει ο καθένας μαζεύεται το ποσό και μετά με μια κλήρωση το τσιμπάει κάποιος
'Ει διαχειριστάδες....αφήστε τα τσίπουρα και πιάστε δουλειά!
Καλύτερα θα πω εγώ ατσάλινο πάντως!Τα ίδια ανέφερε σε ενδιαφερόμενο φίλο ο πρώην αρθρογράφος του Μοτό που επιμελήθηκε/διαχειρίστηκε τις προπαραγγελίες, 190 κιλά ολόγιομο και ατσάλινο, ουχί αλουμινένιο, πλαίσιο.
Ανεκαθεν το road going μοντελο διαφημιζοταν στα 183 γεματο και ψιλοκαταλαβαιναμε πως δεν αφορουσε euro5 βαρος.Κάπου δικαιώνονται μερικοί που έλεγαν ότι too good to be true το 165.
Τελικά όμως ακόμα και το αληθινό 190 με τα κάγκελα είναι πολύ μακριά από 790/890, vstrom, Norden, Tiger, Africa.
165 κιλά άδειο ζυγίζει η έκδοση rally που έξω λένε για 13 χιλιάρικα. Πράγματι ήταν μια μικρή παραπληροφόρηση από την στιγμή που η rally είναι πιο ειδική έκδοση αλλά οκ και 190 κιλά γεμάτο νομίζω είναι πολύ χαμηλά για την κατηγορία.Κάπου δικαιώνονται μερικοί που έλεγαν ότι too good to be true το 165.
Τελικά όμως ακόμα και το αληθινό 190 με τα κάγκελα είναι πολύ μακριά από 790/890, vstrom, Norden, Tiger, Africa.
Εντάξει αρκετά χωμάτινο το λες και το proΑνεκαθεν το road going μοντελο διαφημιζοταν στα 183 γεματο και ψιλοκαταλαβαιναμε πως δεν αφορουσε euro5 βαρος.
Ως road going εννουσα γιουρο κι ετσ!Εντάξει αρκετά χωμάτινο το λες και το pro
Αν ψάξουμε τις διαφορές μεταξύ άλλων να πουμε πως η έκδοση Rally φοράει τα 49mm πηρουνια της Yu-An που φοράει μπροστά το 450 Rally, ιδια ακριβώς με αλλα ελατήρια προφανώς και διαδρομή 270mm ενώ η έκδοση pro φοράει KYB ρυθμιζόμενα 240mm
Ενδιαφέρον. Βέβαια ακούγονται εντυπωσιακά αυτό σάν στοιχεία και επιτυχία για τις προπαραγγελιες αλλά ποιος να ξέρει τώρα και τα απόλυτα νούμερα! Ακούς δηλαδή παρτίδα και μπορεί να είναι από 5 μηχανάκια μέχρι 100!Μια πληροφορία εκ των έσω της αντιπροσωπείας Γκοργκόλη.
Η πρώτη παρτίδα που θα φτάσει με KOVE 450 & 800 (ίσως και άλλα) είναι ήδη προπωλημένα καθώς και το 60% περίπου της δεύτερης.