Ε ενταξει ειναι το gs adve της ΚΤΜ, λογικο να σας αρεσειΚαι σήμερα είχαμε τη συζήτηση για το 1290Τ στον Γαλατά, με παμψηφεί αποδοχή από όλους μας.
Ε ενταξει ειναι το gs adve της ΚΤΜ, λογικο να σας αρεσειΚαι σήμερα είχαμε τη συζήτηση για το 1290Τ στον Γαλατά, με παμψηφεί αποδοχή από όλους μας.
Μη τα λες σε μένα, κι εγώ Ιταλικό BMW πήρα. Άνεσηηηηηιιιι... ξύλινου παγκακιού!Ε ενταξει ειναι το gs adve της ΚΤΜ, λογικο να σας αρεσει
Εγω βλεπω οτι ολοι το πάτε λαού λαού…Μη τα λες σε μένα, κι εγώ Ιταλικό BMW πήρα. Άνεσηηηηηιιιι... ξύλινου παγκακιού!
Ίσα-ίσα, πήρα αυτό για να πω ότι έκανα ότι ήταν δυνατό για να πλησιάσω στην εταιρεία. Μέχρι εκεί όμως, παραπέρα μου χτυπάει ζονγκ!Εγω βλεπω οτι ολοι το πάτε λαού λαού…
Αυτό ξέρω εγγυημένα ότι γίνεται (να μην βγαίνει warning). Μέσα από το μενου γίνεται, απλά θέλει να είναι γυρισμένο στο ΟΝ το κλειδί και να μην είναι αναμμένη η μηχανή.Επίσης δεν ξέρω αν η μοτοκ μπορεί να κρατήσει το θερμαινόμενο στοιχείο στις σέλες.
Αν καταργηθεί, βγάζει warning στα όργανα που δεν ξέρω πως, και αν, σβηνει.
Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.Aldebaran
Γιατί δεν κοιτάς το 1290 R?
Δεν εχω καταλάβει.
Τα ίδια θα κάνεις και θα μπαινεις και χώμα πιο ενδεδειγμένα.
Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.
Για χώμα έχω το 640.
Πάντως βρε Στέφο, πρώτη φορά βλέπω minimalist με δυο μηχανάκιαΊσα-ίσα, πήρα αυτό για να πω ότι έκανα ότι ήταν δυνατό για να πλησιάσω στην εταιρεία. Μέχρι εκεί όμως, παραπέρα μου χτυπάει ζονγκ!
Ε ναι ρε Γιώργο, κατάλαβες ότι πάω για 1190R, επειδή δεν παρακολούθησες τις αναρτήσεις μου στο νημα του Τενερέ.Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.
Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
Εφόσον το χώμα στην ουσία δεν τον ενδιαφέρει (αφού υπάρχει το 690), το μοναδικο πλεονέκτημα του R δεν έχει νόημα. Για τις 5-10 φορές που θα πατήσει έναν χωματόδρομο, δεν αξίζει να φορτωθεί ένα μηχανάκι με 21-18, με μικρό φερινγκ, μικρότερη αυτονομία και ψηλότερη σέλα.Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.
Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
for the record,απ το ιδιο χωριο του #skliros_kariolis (geez996)..Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.
Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
Έχεις κόψει νύχια;for the record,απ το ιδιο χωριο του #skliros_kariolis (geez996)..
εχω την ergo και ειμαι κατω απο 1.85.
Tι σου κανει η κατεμαρα ομως, θα σε εκανα για πανω απο 1.90...for the record,απ το ιδιο χωριο του #skliros_kariolis (geez996)..
εχω την ergo και ειμαι κατω απο 1.85.
ΓαλλικόΈχεις κόψει νύχια;
Είχα άλμα σαν 4άρι στο εφηβικό. Δε χρειαζόταν.Tι σου κανει η κατεμαρα ομως, θα σε εκανα για πανω απο 1.90...
H αλήθεια είναι ότι ανέβασες ένα R και όλοι κατάλαβαν ότι κοιτάς R και έδωσες παράδειγμα αγγλικού R μέχρι που το γύρισες στο Τ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΧΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕΠάντως βρε Στέφο, πρώτη φορά βλέπω minimalist με δυο μηχανάκια
Ε ναι ρε Γιώργο, κατάλαβες ότι πάω για 1190R, επειδή δεν παρακολούθησες τις αναρτήσεις μου στο νημα του Τενερέ.
Έθεσα απλά έναν προβληματισμό, δεν ανέφερα πουθενά ότι θέλω να πάρω 1190 και σας κατουράω όλους εσάς τους γιαμαχάκιδοι!
Αλλά κάποιοι δε μπορούν να κάνουν διάλογο, ούτε να δεχθούν διαφορετικές απόψεις.
Σχετικά με το 1290Τ, είναι ένα μηχανάκι όπου το κοιτάζω και με καβλωνει. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.
Χριστιανίδης 1290 μ.Χ
Ένα 1090 χρειάζεσαι αλλά δεν το ξέρεις ακόμη.....Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.
Για χώμα έχω το 640.
Δηλαδή από την παρακάτω ανάρτηση καταλαβαίνεις ότι έχω ψωνίσει 1190R?H αλήθεια είναι ότι ανέβασες ένα R και όλοι κατάλαβαν ότι κοιτάς R και έδωσες παράδειγμα αγγλικού R μέχρι που το γύρισες στο Τ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΧΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ
Μεγαλύτερη ακόμα αλήθεια ότι η συζήτηση τελειώνει στην τάβλα, το ταυ με κάπα.
Βασικά η ερώτηση μου ήταν πιο πολύ για να δω πως σκέφτεται ο κόσμος γενικά, οστόσω για να απαντήσω σε αυτήν, η δύναμη του κινητήρα είναι αυτή που συνήθως με κάνει και ψωνίζω, καθώς επίσης και η εμφάνιση.
Εγώ έχω καταλήξει στον αντικατάσταση του 990 και ήδη κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα έως ότου έρθει ο Μάρτης για το καβαλήσω
Όχι, γιατί σύμφωνα με μερικούς δεν είμαι ο Χρησταρας ο Μπέρτσης, οπότε δε θα μπορώ να το πάω.Ένα 1090 χρειάζεσαι αλλά δεν το ξέρεις ακόμη.....