KTM 1190 / KTM 1190R / KTM 1290

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγω βλεπω οτι ολοι το πάτε λαού λαού… :roflmao:
Ίσα-ίσα, πήρα αυτό για να πω ότι έκανα ότι ήταν δυνατό για να πλησιάσω στην εταιρεία. Μέχρι εκεί όμως, παραπέρα μου χτυπάει ζονγκ!
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Επίσης δεν ξέρω αν η μοτοκ μπορεί να κρατήσει το θερμαινόμενο στοιχείο στις σέλες.
Αν καταργηθεί, βγάζει warning στα όργανα που δεν ξέρω πως, και αν, σβηνει.
Αυτό ξέρω εγγυημένα ότι γίνεται (να μην βγαίνει warning). Μέσα από το μενου γίνεται, απλά θέλει να είναι γυρισμένο στο ΟΝ το κλειδί και να μην είναι αναμμένη η μηχανή.
Φαίνεται εδω στο βίντεο, 40 δευτερόλεπτο:


Είχα αλλάξει μόνο του οδηγού χωρίς θέρμανση και μετά από αυτή την επιλογή δεν έβγαινε κάποιο μήνυμα.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Aldebaran

Γιατί δεν κοιτάς το 1290 R?
Δεν εχω καταλάβει.

Τα ίδια θα κάνεις και θα μπαινεις και χώμα πιο ενδεδειγμένα.
Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.
Για χώμα έχω το 640.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.
Για χώμα έχω το 640.
Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.

Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
For the record ,που λεν και στο χωριο μου...

Το 1190S μπορει να γινει με manual αναρτησεις και να ξεφορτωθεις να ηλεκτρονικα με παρα πολυ μικρο κοστος.
Δεν θα εχεις την διαδρομη του R αλλα δεν εχει και πολυ σημασια.

Ουτος η αλλως με ολα τα μοντελα S, R , T ειτε ειναι 1090, 1190 ,1290 θα κανεις ηπια περασματα στο χωμα...

Απο εκει και επειτα, Το Τ εχει μεγαλη μουαγιεν με το 30αρι ντεποζιτο αλλα και με το αναλογο βαρος.

Προσωπικη γνωμη , θα πηγαινα παλι σε 1190.

Αυτα και BRAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPP
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ίσα-ίσα, πήρα αυτό για να πω ότι έκανα ότι ήταν δυνατό για να πλησιάσω στην εταιρεία. Μέχρι εκεί όμως, παραπέρα μου χτυπάει ζονγκ!
Πάντως βρε Στέφο, πρώτη φορά βλέπω minimalist με δυο μηχανάκια
Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.

Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
Ε ναι ρε Γιώργο, κατάλαβες ότι πάω για 1190R, επειδή δεν παρακολούθησες τις αναρτήσεις μου στο νημα του Τενερέ.
Έθεσα απλά έναν προβληματισμό, δεν ανέφερα πουθενά ότι θέλω να πάρω 1190 και σας κατουράω όλους εσάς τους γιαμαχάκιδοι!
Αλλά κάποιοι δε μπορούν να κάνουν διάλογο, ούτε να δεχθούν διαφορετικές απόψεις.

Σχετικά με το 1290Τ, είναι ένα μηχανάκι όπου το κοιτάζω και με καβλωνει. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

Χριστιανίδης 1290 μ.Χ
 

dimos47ki7

Μέλος
Περιοχή
Τρικαλα
Όνομα
Δημος
Μοτό
KTM 1290 Super Adventure 16
Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.

Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
Εφόσον το χώμα στην ουσία δεν τον ενδιαφέρει (αφού υπάρχει το 690), το μοναδικο πλεονέκτημα του R δεν έχει νόημα. Για τις 5-10 φορές που θα πατήσει έναν χωματόδρομο, δεν αξίζει να φορτωθεί ένα μηχανάκι με 21-18, με μικρό φερινγκ, μικρότερη αυτονομία και ψηλότερη σέλα.
Αντικειμενικά, για τουριστική χρήση, το Τ είναι ιδανικό. Άψογη κάλυψη αέρα και βροχής σε όλο το σώμα, 19-17, ηλεκτρονική ανάρτηση για ευκολία στην ρύθμιση "on the fly", τεράστια αυτονομία (συντηρητικά, φτάνεις και 500χλμ)...και τα corner lights, όσο γκατζετακια κι αν ακούγονται, κάνουν φοβερή δουλειά στα στροφιλικια.
απίστευτος χιλιομετροφαγος.
Και στα 229 κιλά στεγνό, δεν νομίζω να έχει και μεγάλη διαφορά από τα άλλα 2.

Η εμφάνιση είναι καθαρά υποκειμενικό. Για εμένα το Τ είναι μακράν το πιο ολοκληρωμένο τουριστικό της ΚΤΜ και το πιο "κυριλέ" εμφανισιακά, χωρίς να προκαλεί. Και δεν τα λέω επειδή το έχω. Από την πρώτη στιγμή που το είδα μου είχε κάνει κλικ.

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Εγω καπταιν αρχικα καταλαβα οτι ψαχνεις 1190R ή 1190S αλλα τωρα βλεπω οτι ψαχνεις 1290Τ. Ακομα και να μην πολυπας χωμα, νομιζω οτι το 1290Τ εχει πολυ ογκο (και θυμιζει γερμανικες γελαδες), προσωπικα θα κοιταγα 1190S. Βεβαια το ωραιοτερο εμφανισιακα - και με διαφορα - ειναι το 1190R και εχει και manual-ρυθμιζομενες αναρτησεις που ειναι σοβαρο συν. Το μεγαλο μειονεκτημα ειναι το υψος σελας για αναστηματα κατω του 1.85 (που γινεται 91εκ με την ergo σελα!), δεν ξερω αν εχει βρεθει καποια ακρη χαμηλωματος - εκτος απο ελατηρια Hypepro, που σα λυση δε λεει.

Γιωργο Srider, για πες μας αν μπορεις οδηγικες / τουριστικες διαφορες μεταξυ 1190R και 1290T καθως τα ειχες και τα δυο (εκτος φυσικα απο τη μεγαλυτερη αυτονομια).
for the record,απ το ιδιο χωριο του #skliros_kariolis (geez996)..

εχω την ergo και ειμαι κατω απο 1.85.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Tι σου κανει η κατεμαρα ομως, θα σε εκανα για πανω απο 1.90...
Είχα άλμα σαν 4άρι στο εφηβικό. Δε χρειαζόταν.
:rolleyes:
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Πάντως βρε Στέφο, πρώτη φορά βλέπω minimalist με δυο μηχανάκια

Ε ναι ρε Γιώργο, κατάλαβες ότι πάω για 1190R, επειδή δεν παρακολούθησες τις αναρτήσεις μου στο νημα του Τενερέ.
Έθεσα απλά έναν προβληματισμό, δεν ανέφερα πουθενά ότι θέλω να πάρω 1190 και σας κατουράω όλους εσάς τους γιαμαχάκιδοι!
Αλλά κάποιοι δε μπορούν να κάνουν διάλογο, ούτε να δεχθούν διαφορετικές απόψεις.

Σχετικά με το 1290Τ, είναι ένα μηχανάκι όπου το κοιτάζω και με καβλωνει. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες.

Χριστιανίδης 1290 μ.Χ
H αλήθεια είναι ότι ανέβασες ένα R και όλοι κατάλαβαν ότι κοιτάς R και έδωσες παράδειγμα αγγλικού R μέχρι που το γύρισες στο Τ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΧΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ :p

Μεγαλύτερη ακόμα αλήθεια ότι η συζήτηση τελειώνει στην τάβλα, το ταυ με κάπα.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Το σκέφτηκα Χάρη αλλα θέλω ένα μηχανάκι πιο τουριστικό από το 990. Ασφάλτινη θα είναι η χρήση του ως επί το πλείστον.
Για χώμα έχω το 640.
Ένα 1090 χρειάζεσαι αλλά δεν το ξέρεις ακόμη.....
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
H αλήθεια είναι ότι ανέβασες ένα R και όλοι κατάλαβαν ότι κοιτάς R και έδωσες παράδειγμα αγγλικού R μέχρι που το γύρισες στο Τ ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΧΟΙΟΙ ΕΙΣΤΕ :p

Μεγαλύτερη ακόμα αλήθεια ότι η συζήτηση τελειώνει στην τάβλα, το ταυ με κάπα.
Δηλαδή από την παρακάτω ανάρτηση καταλαβαίνεις ότι έχω ψωνίσει 1190R?

Βασικά η ερώτηση μου ήταν πιο πολύ για να δω πως σκέφτεται ο κόσμος γενικά, οστόσω για να απαντήσω σε αυτήν, η δύναμη του κινητήρα είναι αυτή που συνήθως με κάνει και ψωνίζω, καθώς επίσης και η εμφάνιση.

Εγώ έχω καταλήξει στον αντικατάσταση του 990 και ήδη κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα έως ότου έρθει ο Μάρτης για το καβαλήσω :ll:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Ένα 1090 χρειάζεσαι αλλά δεν το ξέρεις ακόμη.....
Όχι, γιατί σύμφωνα με μερικούς δεν είμαι ο Χρησταρας ο Μπέρτσης, οπότε δε θα μπορώ να το πάω.

Δηλαδή όσοι έχουν 1190/1090 κτλ, πρέπει να βάλουν φωτιά να τα κάψουν γιατί είναι κουλομαρίες.
 
Top Bottom