στεργιος ψηλογιωργης
Μέλος
Βασιλη, οποτε βρεθεις στα μερη μας ελα παρε το δικο μου για ενα test ride...
Αφού το λες εσύ. ...ο κύβος εριφθει.Κώστα, μια χαρά είναι τα 12lt, γιατί το 690 έχει πολύ μικρή κατανάλωση, γύρω στα 5lt/100km.
Η τάπα που αναφέρει πιο πάνω ο Χρήστος, είναι όντως θεματάκι, συνηθίζεται όμως γρήγορα, ειδικά μετά τη πρώτη χωμάτινη βόλτα !!!
Γιατί μετά απλά δεν σε ενδιαφέρει τίποτα !!!
Το μοτέρ σε αυτό το μηχανάκι, είναι τέτοιος οδοστρωτήρας, που ξεχνάς τα πάντα.
Εγώ έδενα κόντρα στη σέλα, ένα μικρό υπνόσακο και μικρή σκηνή στο πίσω μέρος, χωρίς να καλύπτω την τάπα και όλα οκ.
Ενα σακίδιο στην πλάτη κα έφυγες για ΣΚ στο βουνό.
Μια άλλη μεγάλη διαφορά, με το 640 (το λέω έχοντας κάνει τέτοια χρήση και με τα δύο μηχανάκια)
είναι ότι το 640, αν το πιέσεις σε άσφαλτο και μακρινή διαδρομή, μπορεί να το πάρεις στη μασχάλη...
Με το 690 πάς με 130 εθνική (αναλογα με τα λάστιχα, βέβαια) και ανοίγεις το γκάζι και πετάγεται μπροστά
Ισως να γίνομαι κουραστικός, γιατί έχω γράψει αρκετές φορές γι αυτό το μηχανάκι, σε διάφορα thread ...
Εχω αλλάξει αρκετά μηχανάκια, διαφόρων τύπων, αν με ρωτήσει κάποιος ποιό είναι το καλύτερο μηχανάκι που είχες ποτέ,
θα έλεγα χωρίς σκέψη ΚΤΜ 690 Enduro...
όσοι το έχουν καταλαβαίνουν πολύ καλά τι λέω, όσοι δεν το έχουν καβαλήσει, μόλις το κάνουν θα καταλάβουν
YΓ. το πεθύμησα ρε πούστη μου, α ρε Μιχαλάκη ελπίζω να το απολαμβάνεις ...
ευχαριστω brothers για τις τοσο διαφορετικες ματιες,,,,,
τελικα, μιας και εχω μπροστα μου την πωληση του διχρονου exc που χω
μιας και λ7 υπαρχουν,,,,,,,
λεω να παω προς το 690,,,,
αραγε η εκδοση R ειναι αναγκαια????
ποιες οι διαφορες μεταξυ του απλου και του R???
..........και λίγο το "βολάν", λίγο τα ξεβιδώματα....... έ άσε όλα απο λίγο.......το μοτερ ειναι καλο με μονα αρνητικα τους κραδασμους (που στο 690 ειναι αρκετα λιγοτεροι) και λιγο σκορτσαρισμα αν πεσουν οι στροφες...