Θα το φορεσω για χρηση κυριως στο χωμα αυτο το χειμωνα.Για και χαρα θα ηθελα γνωμες για αυτο το λάστιχο και αν εχετε και κάποιες άλλες προτάσεις
Κατα τη γνωμη μου, το Conti TKC80 ειναι καλυτερο λαστιχο απο το Karoo 3, αρκετα καλυτερο στο χωμα και σχεδον εξ'ισου καλο στην ασφαλτο. Το δε μπροστινο δεν γλυστραει σε ασφαλτο-καθρεφτη και σε βρεγμενο οπως το αντιστοιχο Karoo. Διαρκεια ζωης για μηχανακια σαν τα Αφρικα και τα Τρανσαλπ 8000χμ περιπου το πισω αλλα απο τα 6000χμ και μετα εχει πολυ λιγο τακουνι για χωμα, στην ασφαλτο ειναι ακομη OK. Το μπροστινο βγαζει ανετα 16000χμ, δηλ. 2 πισω, ακομη και αρκετα παραπανω απο πλευρας αρκετου τακουνιου αλλα μετα τα 16-17000χμ μπορει να διωξει απροειδοποιητα σε ασφαλτο-καθρεφτη και σε βρεγμενο.Για και χαρα θα ηθελα γνωμες για αυτο το λάστιχο και αν εχετε και κάποιες άλλες προτάσεις
ΣυμφωνώΚατα τη γνωμη μου, το Conti TKC80 ειναι καλυτερο λαστιχο απο το Karoo 3, αρκετα καλυτερο στο χωμα και σχεδον εξ'ισου καλο στην ασφαλτο. Το δε μπροστινο δεν γλυστραει σε ασφαλτο-καθρεφτη και σε βρεγμενο οπως το αντιστοιχο Karoo. Διαρκεια ζωης για μηχανακια σαν τα Αφρικα και τα Τρανσαλπ 8000χμ περιπου το πισω αλλα απο τα 6000χμ και μετα εχει πολυ λιγο τακουνι για χωμα, στην ασφαλτο ειναι ακομη OK. Το μπροστινο βγαζει ανετα 16000χμ, δηλ. 2 πισω, ακομη και αρκετα παραπανω απο πλευρας αρκετου τακουνιου αλλα μετα τα 16-17000χμ μπορει να διωξει απροειδοποιητα σε ασφαλτο-καθρεφτη και σε βρεγμενο.
Δεν θα το συνιστουσα σε mega on-off γιατι αυτα μαλλον θα το φανε πολυ γρηγορα, για κεινα το Karoo 3 ειναι μαλλον προτιμοτερο, αλλα για μεσαια on-off με σοβαρες χωματινες βλεψεις ειναι πιστευω οτι καλυτερο.
Φίλτατε..η προσωπική μου γνώμη είναι ότι πρόκειται για ένα ελαστικό περισσότερο ασφάλτινο..δηλαδή 60/40, άσφαλτο/χώμα..
Στο εκτός είναι κατώτερο από τα karoo T, και tkc80.
Στο εντός είναι καλύτερο από τα karoo t και καμία σχέση από τα πολύ κατώτερα των δύο παραπάνω, tkc80. Οδηγούνται σαν να έχεις ασφάλτινα..
Στη βρεγμένη άσφαλτο..δεν υπάρχει τακουνάτο με καλύτερο κράτημα..δεν αισθάνθηκα ποτέ ανασφάλεια!Σε αντίθεση με τα tkc80 που είναι θανατος..
Αν πηγαίνεις διπλός και τριβάλιτσος μέχρι 140 χλμ/ώρα..σου αρέσει και το τουριστικό enduro..τότε θα δείς 10.000χλμ για το πίσω και 20.000 χλμ για το μπροστά.
Αυτά έχω παρτηρήσει στο adventurάκι μου..να σημειώσω ότι το πίσω το αλλάζω κάθε περίπου 5,5 μήνες..δηλαδή δεν έχω κρατήσει κανένα ελαστικό μέχρι χρόνο, δεν γνωρίζω σε βάθος χρόνου άν ξεραίνεται κλπ..
Συνονόματε, τα Karoo 3, είναι κατά τη γνώμη μου, το καλύτερο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ μικτό ελαστικό ever !!Εχω ενα Africa twin παιδια σε αυτο θα τα βαλω τα λάστιχα και βέβαια με ενδιαφέρει πιο πολυ η συμπεριφορά τους στο χωμα.παντος εγω τα βρίσκω παιδιά 230 με 240 ευρω.
Πασκουάλ καλησπέρα,
H περιγραφη αυτη ειναι ακριβεστατη και με βοηθησε στην τελικη επιλογη.
Εχω ομως ενα θεμα με την κινηση εντος δρομου και τις πιεσεις κατεβασμενες,συγκεκριμενα κοσκινισμα στο τιμονι απο τα 20 μερι τα 60 χ.α.ω.
Εχει αντιμεπτωπισει αλλος παρομοιο θεμα ή ειμαι παλι ο τυχερος του μηνα?
H περιγραφη αυτη ειναι ακριβεστατη και με βοηθησε στην τελικη επιλογη.
Εχω ομως ενα θεμα με την κινηση εντος δρομου και τις πιεσεις κατεβασμενες,συγκεκριμενα κοσκινισμα στο τιμονι απο τα 20 μερι τα 60 χ.α.ω.
Εχει αντιμεπτωπισει αλλος παρομοιο θεμα ή ειμαι παλι ο τυχερος του μηνα?
H περιγραφη αυτη ειναι ακριβεστατη και με βοηθησε στην τελικη επιλογη.
Εχω ομως ενα θεμα με την κινηση εντος δρομου και τις πιεσεις κατεβασμενες,συγκεκριμενα κοσκινισμα στο τιμονι απο τα 20 μερι τα 60 χ.α.ω.
Εχει αντιμεπτωπισει αλλος παρομοιο θεμα ή ειμαι παλι ο τυχερος του μηνα?