New Africa, prototype...and true adventure...As Honda says...

Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Επιτέλους και ένα νέο μηχανάκι δίχως ράμφος. Ας έχει και αναλογικά όργανα, και τί στον κόσμο.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Eμενα παντως δεν μου αρεσε.Οταν εχεις εναν θρυλο δεν τον αντικαθιστας με κατι τετοιο.Φυσικα δεν ειδα αρκετες φωτο για να εχω καλυτερη αποψη.Αυτο ομως που βλεπω και ειδικα στην τιμη που ακουγετε δεν μου λεει.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
και μετά από αυτή τη βόλτα στο παραπάνω βίντεο, το παλικάρι σε μια στροφή, πατάει σε λασπόλακο!!! αυτός φεύγει αριστερά από την μηχανή, σχεδόν πετάει και η μηχανή απλά πέφτει από την δεξιά της πλευρά ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΒΑΤΗ και λερώνεται όπως στην παραπάνω φωτογραφία...Την στιγμή που πέφτει όμως, ο οδηγός με ακροβατικές ικανότητες αρπάζεται από τους τροχούς, ειδικότερα από τα κέντρα τους...γιαυτό και είναι τόσο καθαρά!!!
 

AlexAfrica650

Μέλος
Όνομα
Alex
Μοτό
Africa Twin RD03
ΑΙΣΧΟΣ!!!!

Africa Twin για εμένα σημαίνει:

Ιστορία (αγώνες Dakar και όχι μόνο).

Μεγάλη αυτονομία (τεράστια ντεπόζιτα).

Κινητήρας διάταξης V κα.

Μόνο και μόνο που αλλάξανε την διάταξη εμένα με έχασε και με το παραπάνω μάλιστα. Απέκτησα την πρώτη μου αφρικάνα πριν 1,5 μήνα και αυτοί είναι οι λόγοι που με έκαναν να την ερωτευτώ με την πρώτη ματιά και μιλάμε για έναν έρωτα που καλά κρατάει εδώ και 10 χρόνια. Είχα διαβάσει πριν καιρό σε ένα άρθρο που ένας συναφρικανός ισχυριζόταν ότι το Africa Twin RD03 ήταν, είναι και πάντα θα είναι η καλύτερη της ναυαρχίδας γιατί οι εκδώσεις είναι οι εξής:


RD03-Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από μηχανικούς
RD04-Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από μηχανικούς με επιρροές από το τμήμα marketing
RD07-Σχεδιασμένο από το τμήμα marketing και κατασκευασμένο από μηχανικούς
RD07A-Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από το τμήμα marketing


Διαβάζοντας αυτά λοιπόν και πολλά άλλα κατέληξα να αγοράσω μια μηχανή σχεδόν συνομήλικη μου και την απολαμβάνω κάθε δευτερόλεπτο. Δυστυχώς το καινούριο όχι μόνο δεν με πείθει για τον "καθαρόαιμο" χαρακτήρα του αλλά ούτε μπορώ να το θεωρήσω Africa Twin. Με κινητήρα CB500X εν σειρά περισσότερο μου μοιάζει για NC700 Adventure παρά με Africa Twin.


http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2015/january/secrets-of-the-new-africa-twin/


Εάν τώρα βγάλω από το όλο θέμα την ονομασία Africa Twin τότε βλέπω ένα πανέμορφο on-off σε σχέση με τα άλλα της κατηγορίας :p:pΌλα θα φανούν όταν με το καλό κυκλοφορήσει αναμεσά μας:yew::yew:
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Εμένα παντως μου αρέσει !!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Θα δείξει....
Υπομονή! ;)
 

brain

Μέλος
Περιοχή
Retzikistan
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Fazer 600 '02
Από πότε έγινε το Άφρικα το 750 θρύλος;
Την δεκαετία του '90, ένας στους εκατό τολμούσε να το βάλει χωματόδρομο. Όλοι οι υπόλοιποι το αγόραζαν για την καφετέρια ή για ασφάλτινα ταξίδια. Ήταν ένα τρέντι μηχανάκι όπως τρέντι ήταν και τα κινητά, τότε. Ήταν το μαστ του κάθε νεόπλουτου παρέα με κάγκελα και τριβάλοτσο. Κάτι σαν τα προβολάκια των GS.
Θρύλος ήταν μόνο το 650.
Από κει και πέρα, ας περιμένουμε να παρουσιαστεί και τότε κρίνουμε.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Αδερφε:rolleyes:
για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για καμακι κι εργαλειο επεκτασης του πεους
και για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για ταξιδακι κι εργαλειο προκλησης δεους.
Τα ιδια συμβαινουν με καθε καταναλωτικο μαραφετι απο τον αναπτηρα Ζιπο μεχρι και τα 50μετρα κοτερα
και σιγα να μην γλυτωναν τα μηχανακια τη διαδικασια!!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αδερφε:rolleyes:
για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για καμακι κι εργαλειο επεκτασης του πεους
και για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για ταξιδακι κι εργαλειο προκλησης δεους.
Τα ιδια συμβαινουν με καθε καταναλωτικο μαραφετι απο τον αναπτηρα Ζιπο μεχρι και τα 50μετρα κοτερα
και σιγα να μην γλυτωναν τα μηχανακια τη διαδικασια!!
Ετσι και βαλε!
Θρυλαρες οι Αφρικανες!
Μπορει ολα να ξεκινησαν απο το 650, αλλα τα 750 πουλησαν και διευρυναν το θρυλο.
Το οτι καποιοι, οι πολλοι μαλλον, δεν τα εβαζαν χωμα, δε λεει κατι.
Σαμπως τα ΚΤΜ 950-990 και τα GS τα βαζουν χωμα οι πολλοι;
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Εμενα μου αρεσει
Θελω να ειναι ελαφρυ και δυνατο ζυγισμενο αξιοπιστο με καλη τιμη ολα τα αλλα περισσευουν.....
Τα Αφρικα ηταν πανακριβα.... Στα 4,5 μυρια δραχμουλες τα θυμαμαι:confused:
 

Manouel650

Μέλος
Περιοχή
Ρέθεμνος τση Κρήτης
Όνομα
Μανώλης
Μοτό
Domi 650
Άσχετα πάντως με το "μύθο" που κουβαλάει πισω του και είναι θέμα μάρκετινγκ, αν ο κινητήρας του διατηρήσει τις αγωνιστικές καταβολές του, το μηχανάκι θα πρέπει να είναι αστέρι.
Αν τώρα η μαμά Honda καταφέρει να πετύχει και τη χρυσή τομή μεταξύ ποιότητας και κόστους, τότε σίγουρα θα αυξηθεί ο ανταγωνισμός στα μεγάλα ον-οφ.

Ας περιμένουμε λοιπόν, ας περιμένουμε...

:)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Το θέμα είναι να έχει τις δυνατότητες να κάνει αυτά που υπόσχεται η εμφάνισή του και το όνομά του...
Αυτό θα είναι επιτυχία. Οι μύθοι δημιουργούνται από αυτούς (πιθανόν τους λίγους) που θα εκμεταλλευτούν αυτές τις δυνατότητες και θα το ταξιδέψουν...
 

brain

Μέλος
Περιοχή
Retzikistan
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Fazer 600 '02
Αδερφε:rolleyes:
για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για καμακι κι εργαλειο επεκτασης του πεους
και για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για ταξιδακι κι εργαλειο προκλησης δεους.
Τα ιδια συμβαινουν με καθε καταναλωτικο μαραφετι απο τον αναπτηρα Ζιπο μεχρι και τα 50μετρα κοτερα
και σιγα να μην γλυτωναν τα μηχανακια τη διαδικασια!!
Αδερφέ, γνωρίζω πάρα πολύ καλά για ποιους και γιατί έγινε θρύλος το άφρικα. :)
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Και κάτι άλλο, προσωπική γνώμη, δεν έπρεπε το Άφρικα ναξεπερνούσε τα 800 κ.εκ. Κατ' εμέ επιβεβαιώνει η κίνηση αυτή τα αργά αντανακλαστικά της Χόντα. Η μάχη της πραγματικής περιπέτειας παίζεται μεταξύ 650 με 800 κυβικά! Στα περιπετειώδη μαστόδοντα παίζεται πιο πολύ το παιχνίδι των εντυπώσεων για να χτυπηθεί η ξέφρενη πορεία του GS!
Άποψή μου...
 

Translatoras

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
R1200GS
Και κάτι άλλο, προσωπική γνώμη, δεν έπρεπε το Άφρικα ναξεπερνούσε τα 800 κ.εκ. Κατ' εμέ επιβεβαιώνει η κίνηση αυτή τα αργά αντανακλαστικά της Χόντα. Η μάχη της πραγματικής περιπέτειας παίζεται μεταξύ 650 με 800 κυβικά! Στα περιπετειώδη μαστόδοντα παίζεται πιο πολύ το παιχνίδι των εντυπώσεων για να χτυπηθεί η ξέφρενη πορεία του GS!
Άποψή μου...
Συμφωνώ ότι η Χόντα θέλει να αποφύγει αυτήν την αντιπαράθεση στα 800 κεκ που λες.
Ο πιο εύκολος τρόπος για αυτήν (μιας και είναι η Χοντα και όχι κάποιος άλλος κατασκευαστής)
είναι να παίξει ΜΟΝΗ ΤΗΣ ενδιάμεσα, κλέβοντας πελατάκια από τους άλλους και
χωρίς να χαντακώσει τα δικά της μοντέλα (από το NC750 μέχρι και το Crosstourer).
Οπότε θα το διαφοροποιήσει αρκετά και θα το τιμολογήσει κάπου ανάμεσα,
ώστε να είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Όπως γράφω όμως και σε άλλο φόρουμ όμως............

«Αν δεν κυκλοφορήσει 2 χρόνια στην αγορά ώστε να πάρει το feedback η μαμά Χόντα και
να κάνει τις τυχόν βελτιώσεις που θα κριθούν απαραίτητες
(βλέπε NC700 που μέσα σε 2 χρόνια έβγαλε NC750 με την ίδια τιμή
με αλλαγές σε κινητήρα, πρόγραμμα dct, φρένα , σέλα) ,
εγώ δεν το βάζω στη λίστα μου.»
 
Top Bottom