Ironbutt
Μέλος
Παντως ειναι μια μηχανη που πολλοι περιμενουν με αγωνια....
Έχασες. Τελείως.Επιτέλους και ένα νέο μηχανάκι δίχως ράμφος. Ας έχει και αναλογικά όργανα, και τί στον κόσμο.
Ετσι και βαλε!Αδερφε
για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για καμακι κι εργαλειο επεκτασης του πεους
και για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για ταξιδακι κι εργαλειο προκλησης δεους.
Τα ιδια συμβαινουν με καθε καταναλωτικο μαραφετι απο τον αναπτηρα Ζιπο μεχρι και τα 50μετρα κοτερα
και σιγα να μην γλυτωναν τα μηχανακια τη διαδικασια!!
Τα Αφρικα ηταν πανακριβα.... Στα 4,5 μυρια δραχμουλες τα θυμαμαι:confused:Εμενα μου αρεσει
Θελω να ειναι ελαφρυ και δυνατο ζυγισμενο αξιοπιστο με καλη τιμη ολα τα αλλα περισσευουν.....
Αδερφέ, γνωρίζω πάρα πολύ καλά για ποιους και γιατί έγινε θρύλος το άφρικα.Αδερφε
για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για καμακι κι εργαλειο επεκτασης του πεους
και για αλλους εγινε θρυλος ως μεσο για ταξιδακι κι εργαλειο προκλησης δεους.
Τα ιδια συμβαινουν με καθε καταναλωτικο μαραφετι απο τον αναπτηρα Ζιπο μεχρι και τα 50μετρα κοτερα
και σιγα να μην γλυτωναν τα μηχανακια τη διαδικασια!!
Συμφωνώ ότι η Χόντα θέλει να αποφύγει αυτήν την αντιπαράθεση στα 800 κεκ που λες.Και κάτι άλλο, προσωπική γνώμη, δεν έπρεπε το Άφρικα ναξεπερνούσε τα 800 κ.εκ. Κατ' εμέ επιβεβαιώνει η κίνηση αυτή τα αργά αντανακλαστικά της Χόντα. Η μάχη της πραγματικής περιπέτειας παίζεται μεταξύ 650 με 800 κυβικά! Στα περιπετειώδη μαστόδοντα παίζεται πιο πολύ το παιχνίδι των εντυπώσεων για να χτυπηθεί η ξέφρενη πορεία του GS!
Άποψή μου...