130 Περίπου πήγαν τα ελατήρια απέξω και 450 περίπου το πίσω αμορτισέρ απέξω επίσηςΠολύ καλό το όχημα...... Αντικειμενικά.... Όχι επειδή έχω (σχεδόν, k9) το ίδιο. Τι κόστος είχαν οι αναρτήσεις?
Πολύ καλό το όχημα...... Αντικειμενικά.... Όχι επειδή έχω (σχεδόν, k9) το ίδιο. Τι κόστος είχαν οι αναρτήσεις?
Προσωπικά θεωρώ ότι για σέρβις (κάτι που είναι δηλαδή άκρως τυποποιημένο) θέλεις άνθρωπο εμπιστοσύνης (που να σου κάνει τουλάχιστον τα όσα προβλέπονται) και όχι τον σούπερ ντουπερ μάστορα με τις πεντακοσιες πιστοποιησεις.Sorry για το spam αλλά πλησιάζει η ώρα του μεγαλου service και ψάχνω σοβαρό μηχανικό, ο οποίος να διαθέτει Τεχνη και Μέσα. Αν έχεις υπάρχει κάποια πρόταση, γιατί είμαι από επαρχεία Λακωνία και τα πράγματα είναι δυσκολα
Αν ησουν Αθήνα θα σου ειχα βρει λύση..Sorry για το spam αλλά πλησιάζει η ώρα του μεγαλου service και ψάχνω σοβαρό μηχανικό, ο οποίος να διαθέτει Τεχνη και Μέσα. Αν έχεις υπάρχει κάποια πρόταση, γιατί είμαι από επαρχεία Λακωνία και τα πράγματα είναι δυσκολα
Και οι βοηθοί πως θα γίνουν μαστόροι;;;!Για να ανεβω Αθήνα σκεφτόμουν. Ρύθμιση βαλβίδων και καθαρισμό ψεκασμού θέλει το μηχανακι, χρειάζεται σωστός μάστορας και όχι πειράματα με τους βοηθούς
Που να ρωτήσεις και τους κατόχους KTM...Καταρχήν θέλω να με συγχωρέσει ο tc-drift που γράφω άσχετα στο θέμα του. Επίσης και εγώ βοηθός ήμουν μέχρι πριν λίγα χρόνια στην δουλειά μου. Υπάρχουν "βοηθοί" οι οποίοι είναι μαστορια δυνατά και βγάζουν όλη την δουλειά. Εγώ όμως στάθηκα άτυχος γιατί η εμπειρία μου από βοηθούς και μάστορες ηταν κυλινδοπιστονα polini κατεστραμενα, ιμάντες κομμένους (δύο φορές) πανω σε στροφή με την ανάλογη κατάληξη, αλυσίδα σε zx636 τεντωμενη όσο δεν πάει, vstrom1000 χωρίς συμπλέκτη κτλ κτλ κτλ. Υπάρχουν μάστορες με @ρχιδι@ και @ρχιδι@ μάστορες. Το αντίστοιχο και με τους βοηθούς