Λίγο πριν τα 2.000 χλμ ο κινητήρας αρχίζει σαφέστατα να μαλακώνει και οι κραδασμοί στο τιμόνι να ελαττώνονται.
Τοποθέτησα και αποστάτες τριών εκατοστών voigt, έφερα και το τιμόνι σε τέτοια θέση ώστε να ρίχνω όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος στα χέρια μου και μπορώ να πω ότι κάτι πάει να γίνει.
Αντίβαρα δεν θα τοποθετήσω ακόμα καθώς έχω την υποψία ότι το εργοστασιακό τιμόνι έχει μεγάλη "ελαστικότητα", αφού μπορώ και το "λυγίζω" με την δύναμη των χεριών μου.
Η σκέψη μου λοιπόν είναι να αφήσω τη μηχανή να στρώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και να πειραματιστω με aftermarket "σκληρό" τιμόνι.
Έρχεται και αναβάθμιση λογισμικού που με παρατεταμένο πάτημα του home button θα μεταβάλει το ύψος ένα εκατοστό.
Τοποθέτησα και αποστάτες τριών εκατοστών voigt, έφερα και το τιμόνι σε τέτοια θέση ώστε να ρίχνω όσο το δυνατόν λιγότερο βάρος στα χέρια μου και μπορώ να πω ότι κάτι πάει να γίνει.
Αντίβαρα δεν θα τοποθετήσω ακόμα καθώς έχω την υποψία ότι το εργοστασιακό τιμόνι έχει μεγάλη "ελαστικότητα", αφού μπορώ και το "λυγίζω" με την δύναμη των χεριών μου.
Η σκέψη μου λοιπόν είναι να αφήσω τη μηχανή να στρώσει όσο το δυνατόν περισσότερο και να πειραματιστω με aftermarket "σκληρό" τιμόνι.
Έρχεται και αναβάθμιση λογισμικού που με παρατεταμένο πάτημα του home button θα μεταβάλει το ύψος ένα εκατοστό.
Τελευταία επεξεργασία: