ΚαλοτάξιδοΠαρέλαβα
Στάλθηκε από το SM-G991B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΚαλοτάξιδοΠαρέλαβα
Στάλθηκε από το SM-G991B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?Καλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς!
Με την ευκαιρία, να γράψω και εγώ δυο εντυπώσεις μετά από 6 μήνες και 7.000km συμβίωσης με το Tiger 1200 Rally Explorer, προερχόμενος από KTM 1290 SA '16 και πριν από αυτό ένα Caponord 1000.
Κινητήρας
Το πρώτο μου τρικύλινδρο, με έχει εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα του κινητήρα και με τον εθιστικό ήχο του ψηλά. Δεν ξέρω πως συγκρίνεται το T-plane με τον "κανονικό" τρικύλινδρο των 120°, αλλά κοντά στο ρελαντί μου δίνει αίσθηση V-2 (ειδικά σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού). Δεν έχει την έκρηξη του LC8, αλλά έχει περισσότερο γκάζι απ' όσο χρειάζομαι, μεγάλη ελαστικότητα και λόγω άξονα είναι πιο απολαυστικό στις χαμηλές προς μεσαίες από το 1290 με τη μακριά και βαριά αλυσίδα που κροτάλιζε έντονα. Από κατανάλωση έβγαλε π.χ. 36ωρο και Λεωνίδιο με 5.1-5.2 l/100km σε σχετικά καλούς ρυθμούς, ενώ στην εθνική πάνω από τα 140km/h - και αναλόγως αέρα - φεύγει πάνω από τα 6l/100. Κραδασμούς έχει περίπου αντίστοιχους με το 1290, μεταξύ 4.500 και 5.000 στροφών, που τους καταλαβαίνεις στο τιμόνι και στα μαρσπιέ. Προσωπικά με ενοχλούσαν λίγο στο τιμόνι στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τα αντίβαρα της Evotech Performance. Το μόνο ενοχλητικό που παραμένει είναι το τρέμουλο στους καθρέφτες που θολώνει αρκετά την εικόνα πάνω από τις 4.500 (και από το οποίο μάλλον πάσχουν πιο πολύ τα Explorer από τα Pro).
Στήσιμο/συμπεριφορά
Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, ουδέτερο μέσα στη στροφή, συγχωρεί και επιτρέπει διορθώσεις χωρίς να κάνει έντονες μεταφορές φορτίου σε γκάζι/φρένο. Τα κιλά του είναι μπόλικα μεν, αλλά σταματάνε να με απασχολούν πάνω από τα 5km/h. Το μεγάλο ντεπόζιτο επεκτείνεται κυρίως προς τη σέλα σε σχέση με το Pro και παρά τη μεγάλη χωρητικότητα η ποσότητα του καυσίμου δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις επίσης εξαιρετικές, έχουν μάλλον μαλακά ελατήρια σε συνδυασμό με γρήγορη απόσβεση και δίνουν μια αρκετά σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανήματα στη normal ρύθμιση. Επίσης οδηγώντας θα ορκιζόμουν ότι έχει 19/17 και όχι 21/18 - γενικά το 21/18 μόνο θετικά με έχει εκπλήξει. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με εξαιρετική αίσθηση και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, παρά μόνο σε απρόσεκτο κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού κυρίως στο sport mode, όπου μαζεύονται όλες οι ανοχές μαζί και χτυπάει λίγο.
Εκτός δρόμου μου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απ' ότι το 1290. Το off road mode κάνει μεγάλη διαφορά στην ανάρτηση η οποία θυμίζει πιο πολύ enduro, και το 21/18 βοηθάει προφανώς στο ανώμαλο τεραίν. Με αυτά τα κιλά δε σκοπεύω να το βάλω σε μονοπάτια, όμως σε δασικούς / αγροτικούς με νεροφαγώματα, καμιά πέτρα κλπ πάει πετώντας.
Εργονομία
Είναι ψηλό, πολύ ψηλό.... Είμαι 1,80 και το φέρνω βόλτα οριακά. Κατά τ' άλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η σέλα άνετη για πολύωρο ταξίδι. Η ζελατίνα είναι ΟΚ από πλευράς κάλυψης, θα μπορούσε να είναι καλύτερη από πλευράς buffeting. Η θέση του συνεπιβάτη (απ' ότι μαθαίνω) είναι άνετη, σχετικά ψηλή σε σχέση με άλλα μηχανάκια, και τα μαρσπιέ δίνουν καλή γωνία στα πόδια - συνολικά καλό wife acceptance factor .
Μελανό σημείο είναι δυστυχώς η οθόνη, κυρίως γιατί το μενού έχει κακή οργάνωση και χειρισμό και γιατί τα animations μεταξύ των οθονών είναι εκνευριστικά αργά.
Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το έχω καταευχαριστηθεί σε ό,τι βόλτα και να έχω κάνει και έχω την αίσθηση ότι το οδηγώ με πιο γρήγορο ρυθμό απ' ότι οδηγούσα το 1290 χωρίς να με κουράζει. Ίσως το ready to travel να μου πηγαίνει καλύτερα από το ready to race
Μόνο Αγγλία και επειδή έγινε ένας πανικός είναι και σε έλλειψη.Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?
Καλορίζικο κ ΚαλοταξιδοΠαρέλαβα
Στάλθηκε από το SM-G991B μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
... βέβαια η μειωμένη τιμή δεν είναι "καλά νέα" για τους νυν κατόχους,Σε όλα αυτά τα ωραία η ασχημα που γράφονται προσθέστε και την νέα μειωμένη τιμή και νομίζω ότι δεν υπάρχει καλύτερη πρόταση σε αυτή την κατηγορία.
Έτσι πάει ,οι τιμές είναι ανοιχτές στη βιομηχανία....και προς τα πάνω και προς τα κατω.... βέβαια η μειωμένη τιμή δεν είναι "καλά νέα" για τους νυν κατόχους,
εκτός και αν λάβουν επιστροφή...
/// ΒΣε πείσμα των καιρών η Triumph μειώνει τις τιμές σε δημοφιλή μοντέλα - NewsAuto.gr
Προλαβαίνεις ακόμα να κάνεις δική σου την αγαπημένη σου Triumph σε τιμή έκπληξη.www.newsauto.gr
Σωστά,Έτσι πάει ,οι τιμές είναι ανοιχτές στη βιομηχανία....και προς τα πάνω και προς τα κατω.
Επιστροφή δεν νομίζω να λάβουν πάντως.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Σε ευχαριστώ για το ωραίο review, γέλασα πολύ με τον παράγοντα WAFΚαλοτάξιδο και να το ευχαριστηθείς!
Με την ευκαιρία, να γράψω και εγώ δυο εντυπώσεις μετά από 6 μήνες και 7.000km συμβίωσης με το Tiger 1200 Rally Explorer, προερχόμενος από KTM 1290 SA '16 και πριν από αυτό ένα Caponord 1000.
Κινητήρας
Το πρώτο μου τρικύλινδρο, με έχει εντυπωσιάσει με τη γραμμικότητα του κινητήρα και με τον εθιστικό ήχο του ψηλά. Δεν ξέρω πως συγκρίνεται το T-plane με τον "κανονικό" τρικύλινδρο των 120°, αλλά κοντά στο ρελαντί μου δίνει αίσθηση V-2 (ειδικά σε μεγάλα ανοίγματα του γκαζιού). Δεν έχει την έκρηξη του LC8, αλλά έχει περισσότερο γκάζι απ' όσο χρειάζομαι, μεγάλη ελαστικότητα και λόγω άξονα είναι πιο απολαυστικό στις χαμηλές προς μεσαίες από το 1290 με τη μακριά και βαριά αλυσίδα που κροτάλιζε έντονα. Από κατανάλωση έβγαλε π.χ. 36ωρο και Λεωνίδιο με 5.1-5.2 l/100km σε σχετικά καλούς ρυθμούς, ενώ στην εθνική πάνω από τα 140km/h - και αναλόγως αέρα - φεύγει πάνω από τα 6l/100. Κραδασμούς έχει περίπου αντίστοιχους με το 1290, μεταξύ 4.500 και 5.000 στροφών, που τους καταλαβαίνεις στο τιμόνι και στα μαρσπιέ. Προσωπικά με ενοχλούσαν λίγο στο τιμόνι στην αρχή, αλλά βελτιώθηκε πολύ η κατάσταση με τα αντίβαρα της Evotech Performance. Το μόνο ενοχλητικό που παραμένει είναι το τρέμουλο στους καθρέφτες που θολώνει αρκετά την εικόνα πάνω από τις 4.500 (και από το οποίο μάλλον πάσχουν πιο πολύ τα Explorer από τα Pro).
Στήσιμο/συμπεριφορά
Είναι εξαιρετικά ζυγισμένο, ουδέτερο μέσα στη στροφή, συγχωρεί και επιτρέπει διορθώσεις χωρίς να κάνει έντονες μεταφορές φορτίου σε γκάζι/φρένο. Τα κιλά του είναι μπόλικα μεν, αλλά σταματάνε να με απασχολούν πάνω από τα 5km/h. Το μεγάλο ντεπόζιτο επεκτείνεται κυρίως προς τη σέλα σε σχέση με το Pro και παρά τη μεγάλη χωρητικότητα η ποσότητα του καυσίμου δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά στο δρόμο. Οι αναρτήσεις επίσης εξαιρετικές, έχουν μάλλον μαλακά ελατήρια σε συνδυασμό με γρήγορη απόσβεση και δίνουν μια αρκετά σφιχτή αίσθηση χωρίς κοπανήματα στη normal ρύθμιση. Επίσης οδηγώντας θα ορκιζόμουν ότι έχει 19/17 και όχι 21/18 - γενικά το 21/18 μόνο θετικά με έχει εκπλήξει. Τα φρένα του είναι πολύ δυνατά και με εξαιρετική αίσθηση και εμπνέουν μεγάλη εμπιστοσύνη. Τον άξονα δεν τον καταλαβαίνεις σχεδόν καθόλου, παρά μόνο σε απρόσεκτο κλείσιμο/άνοιγμα του γκαζιού κυρίως στο sport mode, όπου μαζεύονται όλες οι ανοχές μαζί και χτυπάει λίγο.
Εκτός δρόμου μου εμπνέει μεγαλύτερη εμπιστοσύνη απ' ότι το 1290. Το off road mode κάνει μεγάλη διαφορά στην ανάρτηση η οποία θυμίζει πιο πολύ enduro, και το 21/18 βοηθάει προφανώς στο ανώμαλο τεραίν. Με αυτά τα κιλά δε σκοπεύω να το βάλω σε μονοπάτια, όμως σε δασικούς / αγροτικούς με νεροφαγώματα, καμιά πέτρα κλπ πάει πετώντας.
Εργονομία
Είναι ψηλό, πολύ ψηλό.... Είμαι 1,80 και το φέρνω βόλτα οριακά. Κατά τ' άλλα η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή και η σέλα άνετη για πολύωρο ταξίδι. Η ζελατίνα είναι ΟΚ από πλευράς κάλυψης, θα μπορούσε να είναι καλύτερη από πλευράς buffeting. Η θέση του συνεπιβάτη (απ' ότι μαθαίνω) είναι άνετη, σχετικά ψηλή σε σχέση με άλλα μηχανάκια, και τα μαρσπιέ δίνουν καλή γωνία στα πόδια - συνολικά καλό wife acceptance factor .
Μελανό σημείο είναι δυστυχώς η οθόνη, κυρίως γιατί το μενού έχει κακή οργάνωση και χειρισμό και γιατί τα animations μεταξύ των οθονών είναι εκνευριστικά αργά.
Συνολικά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το έχω καταευχαριστηθεί σε ό,τι βόλτα και να έχω κάνει και έχω την αίσθηση ότι το οδηγώ με πιο γρήγορο ρυθμό απ' ότι οδηγούσα το 1290 χωρίς να με κουράζει. Ίσως το ready to travel να μου πηγαίνει καλύτερα από το ready to race
Όπως είπε και ο VISION, μόνο Αγγλία δυστυχώς. Εγώ τα πήρα από την EP μέσω ebay για να πληρώσω εκεί το ΦΠΑ και να έχω μόνο τα τέλη των ΕΛΤΑ εδώ. Τώρα δεν βλέπω να τα έχει η EP (μάλλον έλλειψη που λέει και ο VISION), αλλά βλέπω 1-2 άλλα listings στο ebay από Αγγλία.Τα αντίβαρα Evotech Performance, υπάρχουν πουθενά εδώ ή μόνο από Αγγλια?
Κλεμμένο είναι, από κάτι παλαίμαχους GuzzαίουςΣε ευχαριστώ για το ωραίο review, γέλασα πολύ με τον παράγοντα WAF
Επίσης πιθανόν να θέλει να ξεστοκάρει τα Rally του '22 που δεν πούλησε για να ανανεώσει το inventory ή/και να πιάσει στόχους πωλήσεων. Κρίνοντας απ' το ότι το Δεκέμβρη τα είχε και τα 4 βασικά μοντέλα ετοιμοπαράδοτα σε 3 χρώματα το καθένα, μάλλον είχαν κάνει εισαγωγή ένα μεγαλούτσικο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) batch για να υπάρχουν.Πάει να τσιμπήσει όσους δεν θέλουν να περιμένουν ως τον Σεπτέμβριο που ανακοινώθηκε ότι θα ανακοινωθεί το R1300GS, οι οποίοι πουλάνε σιγά σιγά τα 1250.
Αυτό ακριβώς συμβαίνειΕπίσης πιθανόν να θέλει να ξεστοκάρει τα Rally του '22 που δεν πούλησε για να ανανεώσει το inventory ή/και να πιάσει στόχους πωλήσεων. Κρίνοντας απ' το ότι το Δεκέμβρη τα είχε και τα 4 βασικά μοντέλα ετοιμοπαράδοτα σε 3 χρώματα το καθένα, μάλλον είχαν κάνει εισαγωγή ένα μεγαλούτσικο (για τα δεδομένα της κατηγορίας) batch για να υπάρχουν.
αυτο ηταν κριμα διοτι δεν βοηθησαν και οι καιρικες την κυριακη,προλαβαμε 3 test ride ολα και ολα να παμε τα παιδια...Δεν βοήθησε το πρόγραμμα μας στο Λεωνίδιο για τεστ σε "ιδανικές συνθήκες δρόμου" σε αντίθεση με το "και χάρη σου κάνουμε αν το πάρεις 15 λεπτά εντός Αθήνας" αλλά ακολουθώντας το tiger είναι εντυπωσιακό ότι μηχανές αυτού του βάρους με 21-18 έχουν φτάσει σε σημείο να στρίβουν τόσο ανάλαφρα, να "στριμώχνονται" σε σφιχτό επαρχιακό ξεκούραστα και με κατανάλωση μιάς κατηγορίας πιο κάτω. Αεροδυναμικά (βλέποντας επίσης το πόσο/πως επηρεάζεται ο αναβάτης του) είναι καλύτερο από GS.