2 μήνες περνάνε ευκολαΔεν υπάρχει διαθέσιμο...15 Μάρτη με την καινούργια φουρνιά
2 μήνες περνάνε ευκολαΔεν υπάρχει διαθέσιμο...15 Μάρτη με την καινούργια φουρνιά
Άσε που μάλλον με την καινούργια φουρνιά έρχεται και η αυξηση2 μήνες περνάνε ευκολα
τίποτα έξτρα δεν θα χρειαστείς να πάρεις. Αμα το προσέχεις θα το έχεις απροβλημάτιστο πολλά χρόνια. Με το καλό.. Για μένα Γκριζο-μαύρο.Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Το crf είναι ελαφρότερο.Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Φίλε kaf στους τομείς που αναφέρεις μέτριο το voge είναι καλύτερο? Η μονο λόγο έξτρα Φέρινγκ? Από περιέργεια ρωτάω γιατί νόμιζα επειδή είναι ίδιων κυβικων θα είναι και παρόμοιων δυνατοτήτων τα μότορια.Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Ανεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφταςΦίλε kaf στους τομείς που αναφέρεις μέτριο το voge είναι καλύτερο? Η μονο λόγο έξτρα Φέρινγκ? Από περιέργεια ρωτάω γιατί νόμιζα επειδή είναι ίδιων κυβικων θα είναι και παρόμοιων δυνατοτήτων τα μότορια.
Χαιρομαι που κατεληξες καπουΤο δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Οκ κατάλαβα.καλοταξιδο το εργαλείο λοιπόν...να το χαρείς με πολλές βόλτες...Ανεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφτας
Δεν το εχω οδηγησει το voge αλλαΑνεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφτας
Η διαφορα τιμης μεταξυ crf 300l και voge rally συμφωνα με τις επισημες ιστοσελιδες τους ειναι 1655 ευρω και οχι 2000 Και αυτη η διαφορα μειωνεται μεχρι και στα 1465 αν καποιος κανει μια απλη αναζητηση σε εμπορουςΤο χαμόγελο που σ' αφήνει νομίζω είναι τα πάντα όλα .
Και οικονομοτεχνικα το διχιλιαρο παραπάνω που αποτελεί ταφόπλακα για το crf
Με μια σχάρα, προστατευτικά κινητήρα και μία πρίζα usb που είναι απαραίτητα, η διαφορά είναι πάνω από 2000. Χωρίς να υπολογίζουμε ζελατίνα για τον αέρα.Η διαφορα τιμης μεταξυ crf 300l και voge rally συμφωνα με τις επισημες ιστοσελιδες τους ειναι 1655 ευρω και οχι 2000 Και αυτη η διαφορα μειωνεται μεχρι και στα 1465 αν καποιος κανει μια απλη αναζητηση σε εμπορους
Που και παλι φυσικα δεν ειναι μικρη
Δεν φωναζει μονο γουσταρει κιολαςΕίναι και το κλικ που σου κάνει, τι α κανσ... Το crf το είχα δει μόνο σαν συμβιβαστικα εναλλακτικό...Ούτε ωραίο δε μπορώ να το πω. Το Voge εκτός από ομορφο φωνάζει "σκίσε με"