Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!:D
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
τίποτα έξτρα δεν θα χρειαστείς να πάρεις. Αμα το προσέχεις θα το έχεις απροβλημάτιστο πολλά χρόνια. Με το καλό.. Για μένα Γκριζο-μαύρο.
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!:D
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Το crf είναι ελαφρότερο.
Στην πράξη δεν το καταλαβαίνεις;
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!:D
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Φίλε kaf στους τομείς που αναφέρεις μέτριο το voge είναι καλύτερο? Η μονο λόγο έξτρα Φέρινγκ? Από περιέργεια ρωτάω γιατί νόμιζα επειδή είναι ίδιων κυβικων θα είναι και παρόμοιων δυνατοτήτων τα μότορια.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Φίλε kaf στους τομείς που αναφέρεις μέτριο το voge είναι καλύτερο? Η μονο λόγο έξτρα Φέρινγκ? Από περιέργεια ρωτάω γιατί νόμιζα επειδή είναι ίδιων κυβικων θα είναι και παρόμοιων δυνατοτήτων τα μότορια.
Ανεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφτας
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το δίλημμα ξεκαθάρισε.... Ξαναέκανα τεστ ραιντ το crf....δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου να το πάρει . Μέτριο σε όλα είναι επιεικής όρος μάλλον, πόσο μάλλον όταν πρέπει να σκάσεις και λεφτά για να το κάνεις σαν το voge rally!!:D
Δηλαδή έλεος....με τα παραπάνω 2000€ παίρνω έξτρα 1 μη πω 2 μοτέρ εφεδρικά και τρέιλερ να το κουβαλάω....
Αυτά...
Το μόνο δίλημμα που μένει είναι...
Γκρίζο μαύρο ή κιτρινογκριζο
Χαιρομαι που κατεληξες καπου
Γκριζο μαυρο να παρεις
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Ανεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφτας
Οκ κατάλαβα.καλοταξιδο το εργαλείο λοιπόν...να το χαρείς με πολλές βόλτες...
 
Reactions: kaf

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Ανεμοκαλυψη, θέση οδήγησης καθιστή και όρθια, αναρτήσεις (πολύ κάτω του μετρίου),σελα,γεωμετρία γενικά στην οδήγηση , το μόνο πλεονεκτημα η 6η overdrive του crf αλλά και πάλι στις 7000 στροφές έρχονται οι κραδασμοί , και στο voge με το ανάλογο γρανάζι μεταφέρεις το σημείο των κραδασμών στις ίδιες περίπου στροφές και km/h. Γενικά και η ποιότητα των υλικών που αγγίζεις δεν δίνουν την εντύπωση που θα έπρεπε.Μην πω επισης για απουσία σχάρας, καγκελου,σοβαρής χούφτας
Δεν το εχω οδηγησει το voge αλλα
Σιγουρα εχει καλυτερη ανεμοκαλυψη απο το crf (το L) Και του crf το αμορτισερ πραγματι εινα σκουπιδι Το μπροστινο του ομως ειναι ΟΚ σχεδον παντου Επισης εγω μια χαρα κουμπωσα πανω του και καθιστος και ορθιος και η σελα του παραδοξως ειναι ανετη (τηρουμενων των αναλογιων) σε πολυωρη χρηση Οι οποιοι, λιγοι για τετοιο μοτερ, κραδασμοι του χοντα ποτε δεν με ενοχλησαν
Για τις ελειψεις που λες εχεις δικιο (πλην των καγκελων) και αυτες οι ελλειψεις μαζι με το αθλιο αμορτισερ ειναι και ο λογος που το θεωρω ακριβο
Και η αληθεια εναι οτι στην τιμη που ερχεται το voge δεν ειναι ευκολο να το προσπερασει καποιος και να παει στο χοντα
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Είναι και το κλικ που σου κάνει, τι α κανσ... Το crf το είχα δει μόνο σαν συμβιβαστικα εναλλακτικό...Ούτε ωραίο δε μπορώ να το πω. Το Voge εκτός από ομορφο φωνάζει "σκίσε με":D
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το χαμόγελο που σ' αφήνει νομίζω είναι τα πάντα όλα .
Και οικονομοτεχνικα το διχιλιαρο παραπάνω που αποτελεί ταφόπλακα για το crf
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το χαμόγελο που σ' αφήνει νομίζω είναι τα πάντα όλα .
Και οικονομοτεχνικα το διχιλιαρο παραπάνω που αποτελεί ταφόπλακα για το crf
Η διαφορα τιμης μεταξυ crf 300l και voge rally συμφωνα με τις επισημες ιστοσελιδες τους ειναι 1655 ευρω και οχι 2000 Και αυτη η διαφορα μειωνεται μεχρι και στα 1465 αν καποιος κανει μια απλη αναζητηση σε εμπορους
Που και παλι φυσικα δεν ειναι μικρη
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Η διαφορα τιμης μεταξυ crf 300l και voge rally συμφωνα με τις επισημες ιστοσελιδες τους ειναι 1655 ευρω και οχι 2000 Και αυτη η διαφορα μειωνεται μεχρι και στα 1465 αν καποιος κανει μια απλη αναζητηση σε εμπορους
Που και παλι φυσικα δεν ειναι μικρη
Με μια σχάρα, προστατευτικά κινητήρα και μία πρίζα usb που είναι απαραίτητα, η διαφορά είναι πάνω από 2000. Χωρίς να υπολογίζουμε ζελατίνα για τον αέρα.
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
2000 φτάνει η διαφορά με αυτά που πρέπει να βάλεις για να γίνει σαν το voge rally
Σχάρα , ανεμοθωρακα(π.χ. adv spec 160€), αμορτισέρ, μόνο με αυτά ξεφεύγουμε και από τα 2000, αλλά ας το πούμε χοντρικά 2000€
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Α οκ, νομιζα οτι μιλαγαμε για τιμες αγορας καινουριου
Παντως οι δυο μοτοσυκλετες ειναι τελειως διαφορετικες οσον αφορα την χρηση
Η αμεση συγκριση θα επρεπε να γινεται με το crf rally και εκει πραγματικα η διαφορα τιμης ξεφευγει σε παραλογα επιπεδα
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ναι άστο, αν το συγκρίνουμε με το crf rally , που θα χρειαστεί μια σχάρα ένα αμορτισέρ και ένα κάγκελο τότε η διαφορά κοντεύει...
Δύο Voge rally προς ένα crf rally
 

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Είναι και το κλικ που σου κάνει, τι α κανσ... Το crf το είχα δει μόνο σαν συμβιβαστικα εναλλακτικό...Ούτε ωραίο δε μπορώ να το πω. Το Voge εκτός από ομορφο φωνάζει "σκίσε με":D
Δεν φωναζει μονο γουσταρει κιολας ;)
 
Top Bottom