Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Ευχαριστώ Αποστολη! Ξέρω ρωτάς για τον φίλο σου τον Πισσαριδη(καλά λέω το όνομα?)

Δεν ξέρω γιατί την βάφτισαν rally και καλά την εξάτμιση. Όποιος το σκέφτηκε να περάσει τον λαιμό από εκεί απλά έκανε λαθος (λογικά από wang την παρήγγειλε την έχω δει). Η εργοστασιακή τοποθέτηση της εξάτμισης είναι και η μόνη ιδανική. Το είχα αναφέρει και στον φίλο σου όταν παρουσίασε το μηχανάκι πως είναι πανέμορφο και ωραία δουλειά αλλά αυτή η εξάτμιση όπως έγινε είναι ένα λάθος ο λαιμος. Δεν θα βρεις πουθενά πόδια που να καλύπτει την εξάτμιση όπως είναι ετσι χωρία που η τοποθέτηση της αφαιρεί κάπου 5 πόντους απαραίτητους στο off road για το clearance. Το περασμένο Σάββατο που περάσαμε ένα ποταμάκι με φυτευτη άμα είχα αυτό το λαιμό στην εξάτμιση είτε δε θα πέρναγα ποτέ είτε θα το έσερνα το μηχανάκι πάνω στην εξάτμιση.

Πες του φίλου να παραγγείλει ένα λαιμο που έχει βγάλει ο wang ανοξείδωτο και να προσαρμόσει το τελικό και θα κάτσει τέλεια

Χμμμμ ωραία λύση και αυτή και τρομερή τιμή .....

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Με φορτισμένη πλήρως μπαταρία έφυγα από το σπίτι πηγα δουλειά κ στην επιστροφή λίγο πριν το σπίτι με άφησε στο ίδιο σημείο 2 φορές.
Δηλ 100% μπαταρία από το συντηρητή την έβγαλα, πήγα δουλειά, γυρίζω πισω , 50μ. από το σπίτι τέλος. Ούτε μίζα ούτε καντράν.
Βγάλσιμο η μπαταρία, φουλ φόρτιση έως την επόμενη το βράδυ.
Τη μεθεπόμενη, βγάλσιμο από το συντηρητή πήγα δουλειά, γυρίζω πίσω, 50μ. από το σπίτι τέλος. Ούτε μίζα ούτε καντράν.
Φόρτωμα κ στην αντιπροσωπεία.
Το μέτρησαν στην αντιπροσωπεία, η φόρτιση οριακά δεν ήταν 100%, δεν το πολυσκεφτηκαν , τον άλλαξαν στην εγγύηση.
Στα 5000χμ και κατι ψιλά μου το έκανε , 10 μέρες πριν κλείσει χρόνο από την αγορά του.
Κοντεύει 2 μήνες από τότε, όλα δείχνουν να δουλεύουν μια χαρά
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χωρίς πολλά σχόλια όποιος δεν φοράει 45 γρανάζι να βάλει. Και κατά προτίμηση αλουμίνιο. Γλυτώνεις κάνα κιλό από τη μετάδοση το μαμά γρανάζι είναι μολύβι από βάρος.

 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Χωρίς πολλά σχόλια όποιος δεν φοράει 45 γρανάζι να βάλει. Και κατά προτίμηση αλουμίνιο. Γλυτώνεις κάνα κιλό από τη μετάδοση το μαμά γρανάζι είναι μολύβι από βάρος.

Ε μα... Δν κτλβα γτ πιο πριν είχες πει για σιδερένιο, για να αντέχει πιο πολύ? Σιγά τη δύναμη. 44 ακόμα καλύτερο. Τρελή διάφορα και σε βάρος και σε απόδοση απτό μαμά.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 45 ειναι τέλειο όπως φαίνεται για dual sport χρήση. Αν είχα σκοπό να το ταξίδευα το μηχανάκι να μπορώ να ταξιδέψω και 110-120 άνετα θα έβαζα ένα 43 γρανάζι. Θα έχανα λίγο από αναρριχητική ικανότητα αλλά το σηκώνει άνετα το μοτέρ.

Οποιαδήποτε επιλογή από 43 ως 45 ανάλογα τη χρήση είναι αυτό που πρέπει να έχει επάνω το μηχανάκι.
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Το 45 ειναι τέλειο όπως φαίνεται για dual sport χρήση. Αν είχα σκοπό να το ταξίδευα το μηχανάκι να μπορώ να ταξιδέψω και 110-120 άνετα θα έβαζα ένα 43 γρανάζι. Θα έχανα λίγο από αναρριχητική ικανότητα αλλά το σηκώνει άνετα το μοτέρ.

Οποιαδήποτε επιλογή από 43 ως 45 ανάλογα τη χρήση είναι αυτό που πρέπει να έχει επάνω το μηχανάκι.
Ε ναι έτσι έπρεπε να βγαινει από μαμά.. τελικά το tracker που έχω είναι 110 :ρ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε μα... Δν κτλβα γτ πιο πριν είχες πει για σιδερένιο, για να αντέχει πιο πολύ? Σιγά τη δύναμη. 44 ακόμα καλύτερο. Τρελή διάφορα και σε βάρος και σε απόδοση απτό μαμά.
Για σιδερενιο έλεγα αλλά είχε ο φίλος Κώστας ο γάτος ένα αλουμινένιο του είχε μείνει από ένα xr που είχε και ευτυχώς. Ζυγίζει κάπου 200 γραμμάρια και το μαμά το σιδερένιο πάνω από κιλό θα το ζυγίσω. Αξίζει. Ας κρατήσει και λίγο λιγότερο δε πειράζει.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σχεδόν 1.5 κιλό το μαμά γρανάζι!

Σκάρτα 200-300 γραμμάρια να είναι το αλουμινένιο. Και αυτό το βάρος πάνω στη μετάδοση κίνησης. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις απώλειες και το έξτρα αναρτωμενο βάρος στην ανάρτηση και τη λειτουργια της.

 

R.o.C.

Μέλος
Όνομα
Μιχάλης
Μοτό
ΚΤΜ 990 Adventure
Σχεδόν 1.5 κιλό το μαμά γρανάζι!

Σκάρτα 200-300 γραμμάρια να είναι το αλουμινένιο. Και αυτό το βάρος πάνω στη μετάδοση κίνησης. Με ότι αυτό συνεπάγεται για τις απώλειες και το έξτρα αναρτωμενο βάρος στην ανάρτηση και τη λειτουργια της.

1,4 kg.... Σίγουρα το έχεις αφαιρεσει απ το μηχανακι;
(Λέω μηπως ειναι και αυτό πανω στην ζυγαρια)
:hh:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μασιφ λέμε,έχουν βάλει και αυτόν τον προφυλακτήρα επάνω. Μιλάμε για βαράκι να κάνεις γυμναστική.

Φανταστείτε έστω αυτή η μικρή λεπτομέρεια που λες έλα μωρέ ένα γρανάζι σιγά να αφαιρέσεις 1200 γραμμάρια πόσο όφελος δίνει για το μικρό αυτό κόστος που έχει στην απώλεια στη μετάδοση και φυσικά στον τρόπο που δουλεύει η ανάρτηση στην απόσβεση ειδικά της επαναφοράς μειώνοντας τόσο από το αναρτωμενο βάρος.

Συν ότι το αλουμινένιο είναι κόσμημα σε εμφάνιση
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Για αυτό, η καλύτερη για εμένα επιλογή, είναι τα γρανάζια που είναι δύο μετάλλων!
Συνδυάζουν το λιγότερο βάρος με την ίδια αντοχή!!!
Εάν πάρουν κενά τα πιρτσινια που τα κρατάνε θα αλλάξεις γνώμη... :secret:
Το έχω δει και ψάχναμε να βρούμε γιατί κοπανάει το μηχανάκι...
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εάν πάρουν κενά τα πιρτσινια που τα κρατάνε θα αλλάξεις γνώμη... :secret:
Το έχω δει και ψάχναμε να βρούμε γιατί κοπανάει το μηχανάκι...
Δεν διαφωνώ.
Το "ίδιο" ισχύει και με τα αλουμινένια γρανάζια (δεν εννοώ τα πιρτσινια). Έχουν αρκετά μικρότερη διάρκεια ζωής.
Γενικά, και τα δύο έχουν να κάνουν φυσικα και με τον "καρπό" του οδηγού, όπως και με το τι "ζητάει" ο κάθε ένας από το γρανάζι του!
Σε γενικές γραμμές, εγώ τα θεωρώ τη χρυσή τομή!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το voge έχει 29 άλογα ονομαστικά. Σε λάθος τοπικ ήρθατε να μιλήσετε για φαγωμενα γρανάζια χαχαχα. Μια χαρά θα αντέξει την κτηνώδη δύναμη του και το αλουμίνιο νταξει και άμα κόψει και 30% της ζωής του δε πειράζει. Νομίζω τα τύπου superprox η αντίστοιχα διπλου μετάλλου εξάλλου είναι και αρκετά πιο ακριβά συνεπώς ίσως είναι μια λύση για αρκετά πιο δυνατά μηχανάκια που το αλουμίνιο στα δόντια θα το ταλαιπωρούσε.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Για μένα τα καλύτερα πίσω γρανάζια είναι της Αμερικάνικης Dirt Tricks.Ατσάλινα,ελαφριά και αντέχουν σχεδόν για πάντα.Αλλά όταν φτάνει η ώρα της πληρωμής έρχονται δεύτερες σκέψεις.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μένα τα καλύτερα πίσω γρανάζια είναι της Αμερικάνικης Dirt Tricks.Ατσάλινα,ελαφριά και αντέχουν σχεδόν για πάντα.Αλλά όταν φτάνει η ώρα της πληρωμής έρχονται δεύτερες σκέψεις.
Ωραία εταιρεία η dirt tricks. Είχα πάρει κάπου το 2013 έναν τεντωτηρα καδένας για το 450 ktm

Αλλά όπως εύστοχα είπες υπάρχει και η ισορροπία ποιότητας με τιμή και εδώ βλέπω τιμές για πονοκέφαλο!!
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Για μαρσιεπιεδες ξέρει κανείς τπτ? Η για λεβιέ ταχυτήτων γτ πέφτει λίγο κοντος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για μαρσιεπιεδες ξέρει κανείς τπτ? Η για λεβιέ ταχυτήτων γτ πέφτει λίγο κοντος
Λεβιέ παρήγγειλα



Μάρσπιε δεν ασχολήθηκα γιατί αυτά που έχει είναι αρκετά πλατιά και με βολεψαν προς το παρόν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το voge έχει 29 άλογα ονομαστικά. Σε λάθος τοπικ ήρθατε να μιλήσετε για φαγωμενα γρανάζια χαχαχα. Μια χαρά θα αντέξει την κτηνώδη δύναμη του και το αλουμίνιο νταξει και άμα κόψει και 30% της ζωής του δε πειράζει. Νομίζω τα τύπου superprox η αντίστοιχα διπλου μετάλλου εξάλλου είναι και αρκετά πιο ακριβά συνεπώς ίσως είναι μια λύση για αρκετά πιο δυνατά μηχανάκια που το αλουμίνιο στα δόντια θα το ταλαιπωρούσε.
Και τα είκοσι εννέα, ακομα και τα δέκα άλογα, μια χαρά μπορούν καταστρέψουν ένα γρανάζι!!!! Στα παπάκια μικρός, πόσο συχνά αλλαζες γρανάζια; Ότι χαζομάρα θέλεις κάναμε τότε, από καρφωτές μέχρι κατεβάσματα απότομα μέχρι και επικίνδυνα!!!! Γρανάζια και αλυσίδες, είχαμε στη τσάντα, όχι βιβλία :laugh: (και φυσικα μερικά ζιγκλέρ να... υπάρχουν)....


Όταν μίλησα για χρυσή τομή, δεν αναφέρομουν στο κόστος τους, αλλά στα συνδυαστικά πλεονεκτήματα τους (μειωμένο βάρος και αντίστοιχη αντοχή)!
 
Top Bottom