Το προτζεκτ βελτιωσης του κινητηρα ξεκινησε. Το πακετο περιλαμβανει:
Εξατμιση
Ελευθερο φιλτρο
Εκκεντροφορο
Power commander.
Ξεκινωντας απο την εξατμιση ψαχνοντας για aftermarket με διπλα τελικα γιατι δεν μου αρεσε
καθολου η λυση της μονης για αισθητικους λογους διαπιστωσα οτι δεν υπαρχει φθηνη λυση για το tenere αφου πρεπει να διαθεσει κανεις 700 ευρω και πανω για δυο καλα τελικα.
Ετσι αποφασισα να ανοιξω το εργοστασιακο καζανι για εχω μια εικονα απο το εσωτερικο και να βρω εναν τροπο να το βελτιωσω.
Τελικα το καζανι του tenere ειναι αθλιο απο πλευρας αποδοσης και ροικοτητας αφου τα καυσαερια βγαινοντας απο τον πυκνο καταλυτη βρισκουν αντισταση στο τοιχωμα που χωριζει το καζανακι και μετα μεσω ενος σωληνα περνανε στο αλλο τημα του καζανιου. Απο εκει μπαινουν στις δυο διατρητες σωληνες 23 χιλιοστων η καθε μια και εξερχονται. Το ολο συστημα προσφερει καλο back pressure στον κινητηρα και τον βοηθαει στις χαμηλες στροφες αλλα τον πνιγει πολυ στις υψηλες στροφες.
Σκεφτηκα λοιπον να επανασχεδιασω το εργοστασιακο καζανι αφαιρωντας τα παντα απο μεσα του και τροποποιωντας το ετσι ωστε να γινει ελευθερο και οσο γινεται ησυχο.
Η μια κεντρικη σωληνα θα τροφοδοτησει δυο διατρητες σωληνες των 30mm αφου πρωτα τα καυσαερια κυλησουν μεσα σε γλυκες καμπυλες και καταληξουν σε εναν 1-2 κολλεκτορα που θα τις τροφοδοτησει. Στο τελος το καζανι θα γεμισει με κεραμοβαμβακα για ηχομονωση.
Το πηρα λοιπον μαζι μου και πηγα διαφορους κατασκευαστες εξατμισεων οι οποιοι με απογοητευσαν αφου δεν ηθελαν να αναλαβουν την δουλεια.
Τελικα την δουλεια ανελαβε ο Θεοφιλος στην Μεταμορφωση ο οποιος δεχτηκε να φτιαξει αυτο που του ζητησα.
Το καζανι θα ειναι ετοιμο σε μια εβδομαδα και θα σας πω τις εντυπωσεις μου .
Στις φωτο φωτο φαινεται το εσωτερικο του εργοστασιακου καζανιου και αυτο που σχεδιασα εγω.
[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/27655523_10213299788841618_7538550426411393787_n_zpskxz3ezm6.jpg.html][/URL]
[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/Untitled_zpsapcxfqit.png.html][/URL]
Εξατμιση
Ελευθερο φιλτρο
Εκκεντροφορο
Power commander.
Ξεκινωντας απο την εξατμιση ψαχνοντας για aftermarket με διπλα τελικα γιατι δεν μου αρεσε
καθολου η λυση της μονης για αισθητικους λογους διαπιστωσα οτι δεν υπαρχει φθηνη λυση για το tenere αφου πρεπει να διαθεσει κανεις 700 ευρω και πανω για δυο καλα τελικα.
Ετσι αποφασισα να ανοιξω το εργοστασιακο καζανι για εχω μια εικονα απο το εσωτερικο και να βρω εναν τροπο να το βελτιωσω.
Τελικα το καζανι του tenere ειναι αθλιο απο πλευρας αποδοσης και ροικοτητας αφου τα καυσαερια βγαινοντας απο τον πυκνο καταλυτη βρισκουν αντισταση στο τοιχωμα που χωριζει το καζανακι και μετα μεσω ενος σωληνα περνανε στο αλλο τημα του καζανιου. Απο εκει μπαινουν στις δυο διατρητες σωληνες 23 χιλιοστων η καθε μια και εξερχονται. Το ολο συστημα προσφερει καλο back pressure στον κινητηρα και τον βοηθαει στις χαμηλες στροφες αλλα τον πνιγει πολυ στις υψηλες στροφες.
Σκεφτηκα λοιπον να επανασχεδιασω το εργοστασιακο καζανι αφαιρωντας τα παντα απο μεσα του και τροποποιωντας το ετσι ωστε να γινει ελευθερο και οσο γινεται ησυχο.
Η μια κεντρικη σωληνα θα τροφοδοτησει δυο διατρητες σωληνες των 30mm αφου πρωτα τα καυσαερια κυλησουν μεσα σε γλυκες καμπυλες και καταληξουν σε εναν 1-2 κολλεκτορα που θα τις τροφοδοτησει. Στο τελος το καζανι θα γεμισει με κεραμοβαμβακα για ηχομονωση.
Το πηρα λοιπον μαζι μου και πηγα διαφορους κατασκευαστες εξατμισεων οι οποιοι με απογοητευσαν αφου δεν ηθελαν να αναλαβουν την δουλεια.
Τελικα την δουλεια ανελαβε ο Θεοφιλος στην Μεταμορφωση ο οποιος δεχτηκε να φτιαξει αυτο που του ζητησα.
Το καζανι θα ειναι ετοιμο σε μια εβδομαδα και θα σας πω τις εντυπωσεις μου .
Στις φωτο φωτο φαινεται το εσωτερικο του εργοστασιακου καζανιου και αυτο που σχεδιασα εγω.
[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/27655523_10213299788841618_7538550426411393787_n_zpskxz3ezm6.jpg.html][/URL]
[URL=http://s1280.photobucket.com/user/car00ly/media/Untitled_zpsapcxfqit.png.html][/URL]