Άζωτο (Ν2) στα Ελαστικά της Μοτοσυκλέτας.

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Έχει βάλει κανείς;
Ποια τα οφέλη;
Κόστος;
Ποιοι το κάνουν;

Γιατί να προτιμήσω το Άζωτο έναντι του αέρα?

Σε ποιες περιπτωσεις/ειδος οδήγησης είναι καλύτερο το Άζωτο?
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Με το αζωτο εχεις μικροτερη απωλεια πιεσης με το χρονο και μικροτερη μεταβολη πιεσης με την θερμοκρασια. Ισως σε πιστα να εχει νοημα αλλα δε βαριεσαι....
 
Τελευταία επεξεργασία:

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γιάννη σχετικά με το άζωτο έχω τον ενδοιασμό, πέρα από το κόστος και του ότι δεν το βρίσκεις παντού, του υπολογισμού της σωστής πίεσης στα ελαστικά.

Δηλαδή οι προτεινόμενες πιέσεις από τους κατασκευαστές αφορούν κρύα ελαστικά με αέρα τα οποία αφού δουλέψουν και ζεσταθούν θα έρθουν εκεί που πρέπει.

Από την στιγμή που στο άζωτο όπως το διαφημίζουν, δεν μεταβάλλεται η πίεση όπως στον αέρα κατά την λειτουργία του, θα πρέπει να ασχοληθείς για να βρεις την σωστή πίεση αζώτου στο κρύο ελαστικό, ώστε να δουλέψει σωστά όταν ζεσταθεί .
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
... το είχα δοκιμάσει παλαιότερα μετά από θετική εμπειρία σε χαμηλού προφίλ ελαστικά αυτ/του
... και το έβγαλα σε 3 μέρες.
Εννοείται είχα προσέξει τις πιέσεις κτλ, αλλά δεν μ' άρεσε καθόλου η αίσθηση
ή σωστότερα η μη αίσθηση...
Απ' όσο θυμάμαι και οι "λαστιχάδες" δεν το προτείνουν.
/// Β
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
... το είχα δοκιμάσει παλαιότερα μετά από θετική εμπειρία σε χαμηλού προφίλ ελαστικά αυτ/του
... και το έβγαλα σε 3 μέρες.
Εννοείται είχα προσέξει τις πιέσεις κτλ, αλλά δεν μ' άρεσε καθόλου η αίσθηση
ή σωστότερα η μη αίσθηση...
Απ' όσο θυμάμαι και οι "λαστιχάδες" δεν το προτείνουν.
/// Β
Δεν μπορω να φανταστω καποιο λογο γιατι η αισθηση να ειναι διαφορετικη παντως.
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Δεν μπορω να φανταστω καποιο λογο γιατι η αισθηση να ειναι διαφορετικη παντως.
Σωστό,
αλλά ως γνωστό:
"μεταξύ πράξης και θεωρίας, θεωρητικά δεν υπάρχει διαφορά, στην πράξη όμως υπάρχει!".
Βέβαια τότε που δοκίμασα είχα και 150Κ χλμ λιγότερη εμπειρία,
αλλά απ' ότι θυμάμαι το είχα συζητήσει και με άλλους αναβάτες και είχαν την ίδια άποψη.
/// Β

ΥΓ ...στο αμάξι όμως η διαφορά ήταν ιδιαίτερα αισθητή.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Για να μην ανοιγω νέο θεμα, εάν βαλω στο εμπρος λαστιχο ήλιο, θα κανω πιο ευκολα σουζα?
:thnkg:

Y. Γ. Αζωτο μονο σε Α7 Corsair εχω βαλει, που θελει 180psi :happy:
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Για να μην ανοιγω νέο θεμα, εάν βαλω στο εμπρος λαστιχο ήλιο, θα κανω πιο ευκολα σουζα?
:thnkg:

Y. Γ. Αζωτο μονο σε Α7 Corsair εχω βαλει, που θελει 180psi :happy:
Δοκιμασε να βαλεις στη μηχανη σου αυτο το ¨ΙΛΙΟΝ¨.............. (δεν ξερω αν θα κανεις σουζες με αυτα, αλλα σε καποιο πικ νικ σε βουνο, θα σε καλυψει ανετα........ :laugh:)!!!!





(για να μην ξεχναμε εμεις με τα ασπρα γενια και μαλλια..... :p)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Για να μην ανοιγω νέο θεμα, εάν βαλω στο εμπρος λαστιχο ήλιο, θα κανω πιο ευκολα σουζα?
:thnkg:

Y. Γ. Αζωτο μονο σε Α7 Corsair εχω βαλει, που θελει 180psi :happy:
Να βάλεις στο μπροστινό λαστιχο, μετά να καταπιείς και λίγο ήλιον και να φωνάξεις ουάουυυυυ
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Να βάλεις στο μπροστινό λαστιχο, μετά να καταπιείς και λίγο ήλιον και να φωνάξεις ουάουυυυυ
Ασε, γιατι φιλος το εκανε στην αττικη οδο και δεν θα παρει το 2000αρο!!
:roflmao::roflmao:
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Έχει βάλει κανείς;
Εγώ έχω βάλει μία φορά, υπό συνθήκες.

Ποια τα οφέλη;
Το όφελος είναι να μην μεταβάλλεται η πίεση του ελαστικού όσο αυτό λειτουργεί και να μην υπάρχει απώλεια μακροπρόθεσμα...

Κόστος;
Περίπου κάνα 30άρι για αυτοκίνητο. Για μηχανή δεν ξέρω...

Ποιοι το κάνουν;
Μάλλον όσοι θέλουν αν είναι μοδάτοι και ψαγμένοι (προσωπική άποψη).

Γιατί να προτιμήσω το Άζωτο έναντι του αέρα?
Γιατί θα έχεις σταθερότητα στις διακυμάνσεις θερμοκρασίας του ελαστικού σε ακρέες συνθήκες.

Σε ποιες περιπτωσεις/ειδος οδήγησης είναι καλύτερο το Άζωτο?
Σε οδήγηση στα όρια. Δηλαδή μέσα σε πίστα, trackday κι άλλες αθλοπαιδιές.

Το άζωτο αρχικά έδωσε λύση στο ''μπαλόνιασμα'' των ελαστικών κάτω από τις συνθήκες πίεσης ενός αγώνα. Όσο περνούσε η ώρα και το ελαστικό πιεζόταν, τόσο ο αέρας ο οποίος γινόταν θερμότερος διέστελε την πίεση στα λάστιχα με αποτέλεσμα να μην έχουμε την επαφή που χρειαζόμασταν στον δρόμο... (αυτά τουλάχιστον ξέρω εγώ.)
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Padis

Κατατοπιστικότατος Παντελή :ok:
 
Reactions: STF
Top Bottom