Δεν μπορω να φανταστω καποιο λογο γιατι η αισθηση να ειναι διαφορετικη παντως.... το είχα δοκιμάσει παλαιότερα μετά από θετική εμπειρία σε χαμηλού προφίλ ελαστικά αυτ/του
... και το έβγαλα σε 3 μέρες.
Εννοείται είχα προσέξει τις πιέσεις κτλ, αλλά δεν μ' άρεσε καθόλου η αίσθηση
ή σωστότερα η μη αίσθηση...
Απ' όσο θυμάμαι και οι "λαστιχάδες" δεν το προτείνουν.
/// Β
Σωστό,Δεν μπορω να φανταστω καποιο λογο γιατι η αισθηση να ειναι διαφορετικη παντως.
Fixed.Αζωτο κατα 78% βαζει το βενζιναδικο της γειτονιάς!
Fixed.
Εμεις εδω μιλαμε για το υπολοιπο 20%Αζωτο κατα 80% βαζει το βενζιναδικο της γειτονιάς!
Δοκιμασε να βαλεις στη μηχανη σου αυτο το ¨ΙΛΙΟΝ¨.............. (δεν ξερω αν θα κανεις σουζες με αυτα, αλλα σε καποιο πικ νικ σε βουνο, θα σε καλυψει ανετα........ )!!!!Για να μην ανοιγω νέο θεμα, εάν βαλω στο εμπρος λαστιχο ήλιο, θα κανω πιο ευκολα σουζα?
Y. Γ. Αζωτο μονο σε Α7 Corsair εχω βαλει, που θελει 180psi
Να βάλεις στο μπροστινό λαστιχο, μετά να καταπιείς και λίγο ήλιον και να φωνάξεις ουάουυυυυΓια να μην ανοιγω νέο θεμα, εάν βαλω στο εμπρος λαστιχο ήλιο, θα κανω πιο ευκολα σουζα?
Y. Γ. Αζωτο μονο σε Α7 Corsair εχω βαλει, που θελει 180psi
Ασε, γιατι φιλος το εκανε στην αττικη οδο και δεν θα παρει το 2000αρο!!Να βάλεις στο μπροστινό λαστιχο, μετά να καταπιείς και λίγο ήλιον και να φωνάξεις ουάουυυυυ
Εγώ έχω βάλει μία φορά, υπό συνθήκες.Έχει βάλει κανείς;
Το όφελος είναι να μην μεταβάλλεται η πίεση του ελαστικού όσο αυτό λειτουργεί και να μην υπάρχει απώλεια μακροπρόθεσμα...Ποια τα οφέλη;
Περίπου κάνα 30άρι για αυτοκίνητο. Για μηχανή δεν ξέρω...Κόστος;
Μάλλον όσοι θέλουν αν είναι μοδάτοι και ψαγμένοι (προσωπική άποψη).Ποιοι το κάνουν;
Γιατί θα έχεις σταθερότητα στις διακυμάνσεις θερμοκρασίας του ελαστικού σε ακρέες συνθήκες.Γιατί να προτιμήσω το Άζωτο έναντι του αέρα?
Σε οδήγηση στα όρια. Δηλαδή μέσα σε πίστα, trackday κι άλλες αθλοπαιδιές.Σε ποιες περιπτωσεις/ειδος οδήγησης είναι καλύτερο το Άζωτο?
ο αέρας ο οποίος γινόταν θερμότερος διέστελε την πίεση στα λάστιχα