Άλλο ένα δυστυχές παράδειγμα προς αποφυγή (εγώ και το οικόπεδό μου στον Μπράλο) .

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS

Ιστορικό :


Άμα γεράσεις και έρθει η ώρα να καταταγείς στους <<απόμαχους>> της δουλειάς επιθυμείς να κάνεις επιτέλους αυτό που ονειρευόσουνα χρόνια και δεν μπορούσες γιατί απλά δουλειά 24/24.7/7,365/365, παιδιά μικρά κλπ κλπ.


Λυσσάς λοιπόν και ζητάς τα χλμ όπως ο πρεζάκιας τη δόση του. Αλλά πολλές φορές μη πω πάντα, η υπερβολική δόση οδηγεί αλλού….


Και τι έγινε που μικρά παιδιά = μικρά προβλήματα και μεγάλα παιδιά = μεγάλα προβλήματα ?

Και τι έγινε που δεν καταφέρνεις να συντηρήσεις ένα αξιοπρεπές ταξιδιάρικο μοτόρι παρά μόνο ένα σκάρτο 300αράκι και να το βαφτίσεις σε <<ταξιδιάρικο>>?


Όσοι είναι στο παρόν φόρουμ εκτιμώ ότι διψάνε για χλμ και καταλαβαίνουν τι εννοώ απόλυτα.


Οπότε βαφτίζουμε το σκουτ <<Ταξιδιάρη>>, κάνουμε και τις απαραίτητες τροποποιήσεις με προσθήκες ζελατίνας που κόβει τον αέρα, μπαγκαζιέρας που χωράει μετρημένα το σάκο που χωράει τα απαραίτητα, βάζουμε θερμαινόμενα γκριπς αφού είμαστε παντός καιρού, προχωράμε σε κάποιες μικροβελτιώσεις απαραίτητες για να ταξιδεύει μηχανικά περισσότερο άνετα και προχωράμε.

Ευτυχώς πιάνουν τα χέρια και εργατικά έξοδα μηδενικά και όπου δεν πιάνουν ευτυχώς έχουμε φίλους να βοηθήσουν.


Αρχίζουν λοιπόν οι βόλτες χωρίς περιορισμό.

Για να μη σας κουράζω, φτάσαμε τα 700 χλμ ημερήσια βόλτα και αρχίσαμε και επεκτεινόμασταν μέχρι που αποφασίσαμε τον Νοε του 2013 σε πείσμα κάθε λογικής να κάνουμε το πλέον παράτολμο εκτιμώ πλέον αναλογιζόμενος και προσπαθώντας να εξάγω τα συμπεράσματα και τα <<lessons learned>, αυτής της τακτικής.


Το παράτολμο λοιπόν ήταν ο σχεδιασμός βόλτας, ημερήσιας σε χειμώνα που νυχτώνει νωρίς που θα ξεκινούσε από την Αθήνα θα έφτανε στο Βόλο όπου θα υπήρχε συνάντηση με το Βόρειο κλιμάκιο και μετά ο γύρος του Πηλίου μέχρι το Τρικέρι για όσους ξέρουν.


Κοντά 822 χλμ σχεδιασμός αυθημερόν.Βάλε και κανά λάθος στη διαδρομή (σύνηθες φαινόμενο) και κάντα κανά 900άρι.


Για να κάνουμε τα χλμ αυτά και να συναντηθούμε έγκαιρα με τους Βόρειους φίλους θάπρεπε να εκκινήσουμε νωρίς.


05.00 λοιπόν εγερτήριο, 06.15 συνάντηση και αναχώρηση με τους συνοδοιπόρους για να ξεκινήσουμε.


Ο Μέρφυ άρχισε όμως την καλή δουλειά του από την αρχή.

Από το σημείο εκκινήσεως η υγρασία ήταν το κάτι άλλο.

Ούτε ζελατίνα από τα μοτό ούτε ζελατίνα από το κράνος γλύτωνε....έτρεχαν νερό τα πάντα και όσο και να σκούπιζες, άμεσα ξαναέπιανε υγρασία.


Εμείς όμως εκεί.

Και οι πέντε αμετανόητοι και ούτε σκέψη να εγκαταλείψουμε και να μη το κάνουμε....


Ξεκινάμε λοιπόν οι τέσσερις μια και τον πέμπτο θα τον βρίσκαμε στη Θήβα απέξω.


Ο σχεδιασμός φυσικά περιελάμβανε ελάχιστη εθνική και φουλ επαρχιακό. Εθνική μόνο στην επιστροφή που θα είμασταν κουρασμένοι.

Η διαδρομή συγκεκριμένα ήταν :









Η υγρασία γάζωνε παντού με αποκορύφωμα τη Θήβα.

Εκεί έχανε η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα.

Με δυσκολία ακολουθούσαμε το κωλοφάναρο ο ένας του άλλου.


Κάποια στιγμή και ενώ ήμουν προτελευταίος στη μικρή μας φάλαγγα, και ενώ έχει καθαρίσει λίιιιγο η ομίχλη, βλέπω από τον καθρέφτη μου το πίσω μου Κάπονορντ νάρχεται με χίλια κατά πάνω μου…..


Χωρίς καμία σκέψη κάνω μια βουτιά δεξιά και αποφεύγουμε τα χειρότερα…..Μέρφυ Νο 2……


Συνεχίζουμε, φτάνουμε Χαιρώνεια, λέμε να φουλάρουμε κει πέρα προκειμένου να φτάσουμε με τη μία στο Βόλο και πράγματι σε παρακείμενο βενζινάδικο σταματάμε για φουλάρισμα.


Εκεί έρχεται ο σύντροχος και μου λέει καταστενοχωρημένος <<Πώ τι πήγαμε να πάθουμε, συγγνώμη αδερφέ μου χάζευα>>. Εντάξει δεν έγινε τίποτα βρε τον καθησύχασα, προχωράμε του λέω αλλά προσοχή γιατί έχουμε πολλά χλμ μπροστά μας.


Αφού βάζουμε βενζίνη λοιπόν ξεκινάμε, δεύτερος πλέον εγώ αλλά παρακάτω αφού μετράμε φανάρια παίρνουμε χαμπάρι ότι κάποιος λείπει.


Έλειπε το δεύτερο Κάπονορντ.

Πίσω λοιπόν το πρώτο Κάπο να ψάξει το δεύτερο και τηλέφωνο…έμεινε από μπαταρία.

Λέω θα πάω εγώ που έχω καλώδια μην το βάλουμε μπρος και ξεκινάω.

Δεν προλαβαίνω να κατέβω, άστο μου λέει ο σύντροχος πήρε φωτιά ο ανορθωτής…

Σπρώχνουμε τον σύντροχο να βγει από τον δρόμο να πάει στην ασφάλεια του βενζινάδικου, τον αποχαιρετούμε αφού έχει καλέσει την οδική του και τον αφήνουμε καταστενοχωρημένο πίσω αλλά και εμείς ήμασταν το ίδιο….


Συνεχίζουμε λοιπόν τέσσερεις μετά τις απώλειες στο δρόμο αλλά και κατά τον σχεδιασμό της εκδρομής….


Με το ένα και με το άλλο είχαμε χάσει χρόνο όσο νάναι και το ραντεβού ήτανε σταθερό στις 11.00 έξω από το Πανεπιστήμιο του Βόλου όπου θα βρισκόμασταν με τους Βόρειους σύντροχους να συνεχίσουμε για Πήλιο.


Είχαμε βέβαια υπολογίσει και τις <<στραβές>> στο οδοιπορικό μας αλλά και πάλι έπρεπε να ανοίξουμε για νάμαστε μέσα στα χρονικά όρια.


Ανοίγουμε και ζωηρά είμαστε κατά τις 8 παρά στις παρυφές του Μπράλου. Κείνη την ώρα ο ήλιος δεν είχε βγει ακόμα και λόγο των συνθηκών που επικρατούσαν δεν είχα κατεβάσει τη σκούρα ζελατίνα στο κράνος.


Ξαφνικά από τα απέναντι βουνά βγαίνει ο ήλιος της Ανατολής και τυφλώνομαι για ένα εκατοστό του δευτερολέπτου…..αυτό όμως ήταν αρκετό…


Όταν ξανάρθε το φως μου είδα σε απόσταση 5 μέτρων την πινακίδα και το κράσπεδο, τι να σώσω και τι να σωθεί πλέον….πήρα απλά την <<βρεφική στάση>> και προετοιμάστηκα όσο ήταν δυνατόν για το χτύπημα….μετά θυμάμαι ένα μεγάλο μπαμ….κενό….κόπηκε η ανάσα μου και όταν άρχισα να παίρνω ανάσες ξανά ήμουν ξαπλωμένος στην άσφαλτο ανάσκελα….


Είχα την εντύπωση πως πηγαίναμε με κανά 100άρι χλμ αλλά ο αδερφός σύντροχος πούταν από πίσω μου και μίλησε μετά από 6 μήνες είπε ότι πηγαίναμε με κανά 130άρι…..με όριο το 40 στη συγκεκριμένη στροφή που στο συγκεκριμένο σημείο αν και τυφλός αν και διατηρούσα την αρχική μου κλίση για να την πάρω….αυτή έκλεινε άλλες 6 μοίρες περίπου και η κλίση που διατηρούσα τυφλωμένος με οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια πάνω στο κράσπεδο….


Ακολούθησε εκτίναξη του μοτό, εκτίναξη δική μου, πτήση στον αέρα και σκάσιμο κάτω πρώτα εγώ και μάλλον μετά το μοτό πάνω στο αριστερό μου πόδι το οποίο και διαλύθηκε με συντριπτικό κάταγμα μηρού, διαλυμένο γόνατο και μετά από 7 ώρες εγχείρηση, δύο λάμες και 15 βίδες για πάντα καθώς επίσης δύο χρόνια για να περπατήσω ξανά χωρίς πόνο επανήλθε σχεδόν σε καλή κατάσταση που μπορώ και περπατάω με κάποιες δυσκαμψίες βέβαια.


Δεν είχα την κάμερα πάνω για να βλέπατε ζωντανά τι έγινε μιας και δεν τραβάω σημεία πούχουμε περάσει εκατοντάδες φορές γιατί είναι βαρετό.

Το ξανατράβηξα όμως το σημείο την πρώτη φορά που ξαναπέρασα από εκεί και σταματήσαμε για να πολεμήσω τους <<δαίμονές>> μου.

Είναι δε αυτό :

Δεν σχολιάζω καθόλου πόσο μακάκας αισθάνομαι πούχω περάσει από κει εκατομμύρια φορές και την έφαγα εκεί......


Τα χτυπήματα σε όλο το σώμα δείξανε ότι πρέπει νάφερα άπειρες τούμπες και ίσως άμα δεν ήμουν εντελώς άτυχος ή τυχερός μέσα στην ατυχία μου αφού ζω και σας το περιγράφω, όπως θέλετε πάρτε το και δεν με χτύπαγε και το μοτό από πάνω, να μην πάθαινα τίποτα ΑΛΛΑ και εδώ επικεντρώνεται σαν ρεζουμέ όλο το παραπάνω σεντόνι :


ΦΟΡΟΥΣΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ . ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΖΩ.


Κάθε φορά που φεύγουμε για βόλτα υπάρχουν κάποιοι άγραφοι κανόνες τους οποίους ακολουθούμε, ίσως να φαίνονται αστείοι αλλά κάνουμε μπάνιο πάντα πρωί πρωί πριν φύγουμε και φοράμε καθαρά εσώρουχα κλπ. Αστείο ε ? Σκεφτείτε το ψύχραιμα να δείτε πόσο αστείο είναι και αν ξέρουμε τι παραμονεύει πίσω από κάθε στροφή ειδικά όταν ο έλεγχός μας είναι περιορισμένος λόγο ταχύτητας κλπ κλπ που όλοι ξέρετε καλά.


Και επειδή μία εικόνα = χίλιες λέξεις, ορίστε και το ανάλογο βίντεο που τράβηξα όταν μπόρεσα μετά από μήνες να αφήσω το Π και να πηγαίνω με πατερίτσες να δείτε τι τράβηξε ο εξοπλισμός και από τι με προστάτευσε καθώς επίσης μερικά από τα τραύματα :


Συμπεράσματα :


-Σε κάθε βόλτα, χειμώνα καλοκαίρι πάντα φοράμε προστατευτικό εξοπλισμό ακόμα και μέσα στην πόλη με ελάχιστο το κράνος – μπουφάν – γάντια.


-Υπάρχουν όρια στο τι μπορείς να διανύσεις την ημέρα. Μην τα ξεπερνάς.


Είναι καλύτερο να μην πας μια δύο βόλτες μικρές και να πας μια μεγάλη με διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο και να μοιράσεις τα χλμ σε λογικά. Το ευχαριστιέσαι περισσότερο και σου μένει σαν βόλτα από το να τρέχεις σαν τον δαιμονισμένο να προλάβεις. Είναι δε οικονομικότερο από μία ο μη γένοιτο σαβούρδα που θα σου κοστίσει πάρα μα πάρα πολλά χρηματικά αλλά μερικές φορές γιατί το χρηματικό πάει στο διάλο πείτε αλλά η ζωή μας που πάει ?


-Οι δρόμοι δεν είναι πίστες και δεν έχουμε να αποδείξουμε τίποτα σε κανέναν. Η σωστή ταχύτητα είναι αυτή που μπορούμε βάση των δικών μας αντανακλαστικών και της μοτοσυκλέτας μας να αντιμετωπίσουμε την όποια στραβή και από στραβές….χιλιάδες σε μία μόνο βόλτα.


Έβαλα μυαλό προσωπικά με τον δύσκολο τρόπο, ελπίζω να μη χρειαστεί κανείς να βάλει μυαλό με τον ίδιο τρόπο. Ευτυχώς από μικρός πίστευα στον προστατευτικό εξοπλισμό και δεν έκανα ποτέ παραχωρήσεις σε αυτόν και γιαυτό ζω ακόμα.


Με την ευκαιρία αυτή ευχαριστώ τους αδερφούς σύντροχους που με μάζεψαν από την άσφαλτο εμένα και το μοτό μου, που με ακολούθησαν παντού όπου πήγαμε και με βοήθησαν και δεν με εγκατέλειψαν ούτε ένα δευτερόλεπτο.

Θα τους χρωστώ εφ’ όρου ζωής….


Λυπάμαι αν σας στενοχώρησα με τα γραφόμενά μου και ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων αλλά εκτιμώ ότι το πάθημα ενός αν σώσει άλλον έναν από παρόμοια λάθη είναι επιτυχία.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Ευχαριστούμε που μοιράστηκες την ατυχή ιστορία σου! Ας είναι για τους υπόλοιπους από εμάς προς "γνώσην και συμμόρφωσην".
Ποτέ ξανά και σε κανένα σύντροχο αλλά <<συν Αθηνά και χείρα κίνει>>.:friendship:
 
Περιοχή
ΚΑΒΑΛΑ
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
XRV 650 - XRV 750 - Varadero - VFR 800 - CB 750 F Bol d' Or
Α ρε Σάββα, το ξαναβίωσα και από δω το περιστατικό σου ρε καρντάσι. Δύναμη αδελφέ, και μακάρι έστω και ένας να βάλει μυαλό από τέτοια ζωντανά παραδείγματα.
 

ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
THIS IS ΠΑΤΡΑΑΑΑΑ
Όνομα
ΑΝΔΡΕΑΣ
Μοτό
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE
Ποτε ξανα Σαββα,,,,,, Και για ολους κι ολες ΠΟΤΕ να μη συμβει κατι τετοιο. Θυμαμαι οταν πρωτοειχα γραφτει στο mybike και διαβαζα διαφορα θεματα οποτε κι επεσα στο δικο σου. Φιλε ανατριχιασα.... Καλα εκανες και το περιεγραψες κι εδω.
Χαιρομαι που δεν το εβαλες κατω και ξαναταξιδευεις!!!!!!
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Α ρε Σάββα, το ξαναβίωσα και από δω το περιστατικό σου ρε καρντάσι. Δύναμη αδελφέ, και μακάρι έστω και ένας να βάλει μυαλό από τέτοια ζωντανά παραδείγματα.
Νάσαι καλά Παναγιώτη μου και μακάρι όλοι να τάχουν υπόψη τους αυτά και να το σκεφτούν καλά πριν καβαλήσουν.
Ποτε ξανα Σαββα,,,,,, Και για ολους κι ολες ΠΟΤΕ να μη συμβει κατι τετοιο. Θυμαμαι οταν πρωτοειχα γραφτει στο mybike και διαβαζα διαφορα θεματα οποτε κι επεσα στο δικο σου. Φιλε ανατριχιασα.... Καλα εκανες και το περιεγραψες κι εδω.
Χαιρομαι που δεν το εβαλες κατω και ξαναταξιδευεις!!!!!!
Νάσαι καλά Ανδρέα και πάντα όρθιος όπως όλοι.

Με λυπεί ειλικρινά ακόμα να βλέπω κάθε μα κάθε μέρα ακόμα και τώρα πούναι χειμώνας συντρόχους να καβαλάνε φορώντας ένα σκουφάκι...δεν ξέρω ειλικρινά τι σκέφτονται....
 

ΚΟΥΤΑΚΙΑΣ

Μέλος
Περιοχή
THIS IS ΠΑΤΡΑΑΑΑΑ
Όνομα
ΑΝΔΡΕΑΣ
Μοτό
YAMAHA XTZ 750 SUPER TENERE
Νάσαι καλά Παναγιώτη μου και μακάρι όλοι να τάχουν υπόψη τους αυτά και να το σκεφτούν καλά πριν καβαλήσουν.

Νάσαι καλά Ανδρέα και πάντα όρθιος όπως όλοι.

Με λυπεί ειλικρινά ακόμα να βλέπω κάθε μα κάθε μέρα ακόμα και τώρα πούναι χειμώνας συντρόχους να καβαλάνε φορώντας ένα σκουφάκι...δεν ξέρω ειλικρινά τι σκέφτονται....
Απλα ΔΕΝ σκεφτονται τη ζωη τους.Μοναχα το κρυο.....
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Εκατσα κ το διαβασα προσεκτικα οποιοσδηποτε απο μας μπορει να ηταν στην ιδια θεση.
Πασχάλη τόχω φέρει άπειρες φορές στο μυαλό μου και τόχω επεξεργαστεί αρκετά στα δύο χρόνια πούκανα να επανέλθω ....όταν ξανακαβάλησα δε τόκανα κυριολεκτικά με ένα πόδι και χωρίς να μπορώ να διανύσω ούτε μέτρο χωρίς πόνο γερό στο ανακατασκευασμένο γόνατο....και όλα αυτά με τις προστασίες που είδατε οπότε ας το σκεφτούμε διπλά και τρίδιπλα.....το τραγούδι πούχει μουσική επένδυση το βίντεο τα λέει όλα.

Η πικρία όμως μένει....36 χρόνια καβάλα και δεν είχα τέτοιο περιστατικό και για ένα εκατοστό του δευτερολέπτου.....τέλος πάντων ήταν να γίνει και έγινε...προχωράμε...
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Απλα ΔΕΝ σκεφτονται τη ζωη τους.Μοναχα το κρυο.....
Ναι αλλά όλα τα άλλα φτιάχνουν πιθανώς..... το κεφάλι όμως.....
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Σαββα ενα μεγαλο ευχαριστω για την υπενθυμιση αλλα και τον κοπο που εκανες να ξαναποσταρεις το γεγονος σε ακομα μια κοινοτητα αναβατων.
Το μοιραζεσθαι ειναι μια απο τις μεγαλυτερες δυναμεις που εχουν οι μοτοσυκλετιστες.
Και το κειμενο μοιραζει γενναιοδωρα τροφη για σκεψη και επαναπροσδιορισμο σε συνηθειες και συμπεριφορες.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σαββα ενα μεγαλο ευχαριστω για την υπενθυμιση αλλα και τον κοπο που εκανες να ξαναποσταρεις το γεγονος σε ακομα μια κοινοτητα αναβατων.
Το μοιραζεσθαι ειναι μια απο τις μεγαλυτερες δυναμεις που εχουν οι μοτοσυκλετιστες.
Και το κειμενο μοιραζει γενναιοδωρα τροφη για σκεψη και επαναπροσδιορισμο σε συνηθειες και συμπεριφορες.
Εγώ ευχαριστώ σύντροχε για άλλη μια ευκαιρία που δόθηκε να υπενθυμίσουμε μέσα από τα παθήματά μας στα αδέρφια μας πόσο σημαντικός είναι ο εξοπλισμός και να ευχηθούμε να είναι αχρείαστος.

Επειδή εν τω μεταξύ μου αρέσει πολύ το καλαμπούρι και γέλαγα ακόμα και όταν συνήλθα και ανακάλυψα το διαλυμένο πόδι στον αυτοέλεγχο μέχρι νάρθουν τα αδέρφια σύντροχοι να με μαζέψουν, θα βάλω μια γλαφυρή κατά τον συνήθη τρόπο γραφής, αναμετάδοση, την πρώτη πούγινε χωρίς να ξέρει ακόμα κανένας τι έγινε αλλά απλά απορούσαν πού στην ευχή ήμασταν και δεν γυρνάγαμε από τη βόλτα (δεν είχαμε βγει βλέπετε στην αναφορά του φόρουμ να αναφέρουμε επιστροφή καλώς ως είθισται και άρχισε η ανησυχία..) του αδερφού σύντροχου Θωμά, αλλά θα προηγηθεί η απάντησή μου από το Νοσοκομείο :

Η δική μου αναμετάδοση που είπα σε σύντροχο να βάλει στο φόρουμ :

Και του Θωμά :
<<Μιας και φτάσαμε έως εδώ, ας συνοψίσω το χρονικό της μεγάλης σφαγής του περιπόλου μάχης νότιας κεντρικής Ελλάδος και λοιπών νήσων.
Εμείς ξεκινήσαμε άσχημα με κάποιες απώλειες από την αρχή.
Έπρεπε να ξεκινήσουμε 7 μονάδες.....
1 σκούτερ, 1 μπουσα, 1 στρωματεξ, 2 caponord, 1 αφρικανα και 1 μοτογκουτσι βελουτέ.
Το βράδυ αργά, πολύ αργά πριν ξημερώσει κατά τις τρεις άρχισαν οι πρώτες απώλειες λακίζοντας το γκουτσι πρώτο, και το πρωί της εκκίνησης λάκισε η αφρικανα.
Απομείναμε 5 τεμάχια, αλλά ήμασταν ακόμα δύναμη αρκούντως ικανοποιητική να φέρουμε εις πέρας την αποστολή.
Συγκεντρωθήκαμε στο προκαθορισθέν σημείο εκκινήσεως στα γουδις στο σωστό χρόνο 6:20 οι τρεις, 1 σκούτερ και 2 καπο. Και με καθυστέρηση 5 λεπτών από αυτή του προγράμματος συνεχίσαμε για τα Μακντοναλτ στην εθνική να ενσωματώσουμε με το μπουσα που ανάμενε.

Συμπληρωθήκαμε λοιπόν, και πλεύσαμε πάση δυνάμει για Θήβα προκείμενου να ενσωματώσουμε και το στρωματεξ που ανάμενε εκεί.
Με το που μπήκαμε στον κάμπο της Θήβας ομίχλη, ομίχλη παχιά και πηχτή που την έκοβες με το μαχαίρι και κάθετη πτώση της θερμοκρασίας στους 6 βαθμούς.
Το κρύο μετά από λίγη ώρα έχει αρχίσει και περνάει τις προστασίες με πρώτα τα γάντια των χεριών. Ευτυχώς το μαρτύριο δεν κρατάει για πάντα και κάποια στιγμή τελειώνει και βλέπουμε ξανά το δρόμο μπροστά μας, η θερμοκρασία ανεβαίνει 2 βαθμούς ακόμα, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό.

Αφού άνοιξε το οπτικό πεδίο εμπρός μας επιταχύνουμε και φτάνουμε στο σημείο προκαλύψεως που αναμένει το στρωματεξ, αλλά διαπιστώνουμε είμαστε εκτός προγράμματος 15 λεπτά. Δεν ανησύχησα ιδιαίτερα γι αυτό, είχα προβλέψει και ενσωματώσει στο πρόγραμμα πιθανές καθυστερήσεις και απρόοπτα της τάξεως των 30 λεπτών. Ολοκληρωμένοι σαν δύναμη πια ξεκινάμε με ταχείς ρυθμούς για Μπραλο.
Κάνουμε μια ολιγόλεπτη στάση για ανεφοδιασμό του σκούτερ στην Αγια Παρασκευή και εκκινούμε ξανά ολοταχώς. Δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε 3 χιλιόμετρα, καταπλέει η κάμπια με το μπούκα, μπαίνει μπροστά μας και κάνει δεξιά ανακόπτοντας την πορεία μας και μαθαίνουμε ότι το καπο δεν κατάφερε να ξεκινήσει από τη στάση μας στο ανεφοδιασμό.

Ανάστροφη και πίσω ταχέως να δούμε τι έγινε, η μέρα μας δεν ξεκιναει καλά. Όντως το καπο είναι ακινητοποιημένο στην άκρη του δρόμου και έχει μείνει από μπαταρία πιθανότατα από κακή επισκευή του ανορθωτή που έχει παρουσιάσει πρόβλημα παλιότερα.
Ο χρόνος μας πιέζει και λύση δεν φαίνετε να υπάρχει οπότε το σπρώχνουμε μέσα στο βενζινάδικο να μην υπάρχει κίνδυνος να το μαζέψει κανείς και να το κάνει έμβλημα στον προφυλακτήρα του και ενημερώνετε η οδική να έρθει να το επαναπατρισει.
Αφού δεν υπάρχει άγχος για το καπό και δρομολογήθηκε ο επαναπατρισμός του δεν υπάρχει λόγος να καθυστερούμε άλλο συνεχίζουμε ολοταχώς γιατί είμαστε εκτός προγράμματος 25 λεπτά πλέων.
Φτάνοντας στη διασταύρωση Λιβαδειάς Λαμίας από όπου ερχόμαστε, και Άμφισσας Μπτραλου έχουμε ανακτήσει 10 λεπτά από το χαμένο χρόνο και είμαστε άρχοντες. Οπότε αποφασίζουμε μια 5λεπτη στάση για τσιγάρο και να ξαλαφρώσουμε τη φούσκα μας.

Ο ήλιος έχει ανέβει λίγο στον ορίζοντα η θερμοκρασία έχει φτάσει τους 12 βαθμούς αισθανόμαστε μια χαρά και εκκινούμε εκ νέου ορεξάτοι να κατατροπώσουμε τον Μπραλο.
Πρώτη αριστερή καμπύλη δεύτερη δεξιά στροφή τρίτη αριστερή φουρκέτα και μετά μια ευθεία ενάμιση χιλιομέτρου.
Ξεκινάω καταχαρούμενος για τις στροφουλες, πίσω ακολουθεί ο Σάββας, πιο πίσω το στρωματεξ, και τελευταίο το μπουσα. Φτάνω στην ευθεία και κόβω ταχύτητα περιμένοντας να δω στους καθρέφτες τα Φώτα να έρχονται. Τελειώνει η ευθεία σταματάω στην άκρη δεξιά πριν την επόμενη στροφή και περιμένω να δω τα Φώτα στο βάθος να ξεπροβάλουν από την στροφή. Περνάει ένα λεπτό ακόμα και νιώθω μια ανατριχίλα στην πλάτη γυρνάω πίσω αργά αργά με μια έντονη ανησυχία, και πολύ άγχος.

Φτάνοντας στη στροφή βλέπω απέναντι το μπούκα σταματημένο δίπλα στη νησίδα με δίπλα πεσμένη-ξεπατωμένη μια κολόνα με πινακίδα και να λείπει η σέλα, ένα σύγκρυο με έπιασε, πανάγια μου λέω ο Χρήστος έπεσε πάνω στην ταμπέλα. Δεν είχα δει ακόμα το σκούτερ και το Σάββα που είχαν κάνει υπερπτηση πάνω από τη νησίδα και βρίσκονταν στην άλλη πλευρά.
Περνάω από το άνοιγμα της διασταύρωσης απέναντι και τότε βλέπω το σκούτερ και το Σάββα κατά γης ανάσκελα.
Παρ όλο που η δουλεία μου είναι να αντιμετωπίζω τέτοιες καταστάσεις και δεν επηρεάζομε εύκολα ένα σοκ το έπαθα από το σκηνικό που εμπλέκονταν φίλοι. Ευτυχώς δεν κράτησε πολύ και ανακτήσαμε την ψυχραιμία μας σύντομα.

Ο Σάββας φαινόταν σταθερός και διαυγής αν και από το σοκ είχε κολαψαριστει ελαφρά και είχε ασπρίσει. Όμως αυτό δεν επέφερε κάποια ανησυχία σε μένα που άρχισα να σκέφτομαι μέχρι να έρθει το ασθενοφόρο πως θα ασφαλίσουμε το μηχανάκι στη μέση του πουθενά. Για καλή μας τύχη πέρασε από εκεί ένα φορτηγάκι οι άνθρωποι σταμάτησαν από μόνοι τους να βοηθήσουν αν μπορούν και μας δόθηκε η ευκαιρία να τους ρωτήσουμε αν θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να μεταφέρουμε το μηχανάκι σε ένα ασφαλές μέρος που θα μπορούσε να παραμείνει για μερικές μέρες. Σε κάποιο βενζινάδικο εκεί κοντά ίσος. Προσφέρθηκαν από μόνοι τους να το φιλοξενήσουν σε δικό τους χώρο εκεί κοντά όπου και μεταφέρθηκε άμεσα.
Χωρίς το άγχος της μηχανής περιμέναμε το ασθενοφόρο και είχαμε χρόνο να αποφασίσουμε και τα περί της βόλτας. Συνοψίσαμε λοιπόν, ήταν να ξεκινήσουμε 7 και στην πορεία με τον ένα η τον άλλο τρόπο ξεκληριστήκαμε και είχαμε απομείνει πλέον μόνο τρεις.

Οι δυο θα συνοδεύαμε το Σάββα στη Λαμία ο τρίτος δεν αποτελούσε μόνος του ικανή δύναμη για να ολοκληρώσει την αποστολη, όποτε και τη ματαιώσαμε οριστικά. Ο τρίτος πήρε το δρόμο της επιστροφής για Αθήνα μετά την παραλαβή του Σάββα από το ασθενοφόρο και ο Χρήστος και εγώ συνεχίσαμε για Λαμία.
Ένας απροσδιόριστος φόβος με είχε καταλάβει όταν οδηγούσα για Λαμία, δεν μπορούσα να στρίψω το καπο, ήταν αδύνατον να δώσω εντολή στη μηχανή να πλαγιάσει, προσπαθούσα να στρίβω όρθιος και βέβαια δεν μπορούσα να ακολουθήσω το ρυθμό του ασθενοφόρου που σε κάθε στροφή έφευγε και λίγο μπροστά.
Ευτυχώς το προλάβαμε στο τέλος του Μπραλου εκεί που η εθνική είναι μια ατελείωτη ευθεία δεν ξέρω και εγώ πόσων χιλιόμετρων.

Φτάσαμε στο νοσοκομείο της Λαμίας τελικά κατά τις 10:30 και εκεί άρχισε το μαρτύριο και ο Γολγοθάς μας. Βγάλαμε ακτινογραφίες και ένα υπέρηχο κοιλίας σχετικά γρήγορα μας είδε και ο ορθοπεδικός, και μετά μας παραπετάξανε στο θάλαμο βραχείας νοσηλείας και ο ορθοπεδικός εξαφανίστηκε. Σε αυτό το διάστημα συζητάγαμε με το Σάββα αν θα έπρεπε να μείνει να χειρουργηθεί εκεί η να φύγει σε νοσοκομείο της Αθήνας. Οποία απόφαση και να έπαιρνε είχε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα.
Ξαφνικά φέρνει η κουβέντα ότι είναι δικαιούχος του 401οποτε η απόφαση ήταν μονόδρομος να φύγουμε να φύγουμε να φύγουμε να γλιτώσουμε. Η ώρα είχε πάει εν τω μεταξύ καλές 12 πάω βρίσκω τη γιατρό του χειρουργικού στα επείγοντα εκεί που εξετάστηκε ο Σάββας από τον εξαφανισμένο ορθοπεδικό και της αναφέρω ότι δεν επιθυμούμε να μείνουμε στο νοσοκομείο για νοσηλεία και επιθυμούμε να μας προσφερθούν οι πρώτες βοήθειες ανάταξη και ακινητοποίηση του κατάγματος με έναν πρόχειρο γυψοναρθηκα και θα φύγουμε τραχαπετωντας και να είναι καλά.

Όντως η κοπελιά πήρε τηλέφωνο σε κάποια κλινική και μίλησε με τον εξαφανισμένο ορθοπεδικό και τον ενημέρωσε να κατεβεί για τις πρώτες βοήθειες γιατί το περιστατικό θα φύγει δι ιδίου μέσου.
Από εκείνη την ώρα μείναμε να περιμένουμε.
Πήγε η ώρα 2 πήγε η ώρα 4 πήγε η ώρα 6 και ο ορθοπεδικός πουθενά, κάθε που ρωτούσαμε τι θα γίνει βρε παιδία 10 λεπτά το πολύ κρατάει η διαδικασία της ανάταξης ακινητοποίησης μη μας κρατάτε άσκοπα αιχμάλωτους εδώ αφού δεν σκοπεύουμε να μείνουμε, η απάντηση ήταν στερεότυπη (το χρησιμοποιούν τακτικά φαίνεται) ήσαστε άτυχοι σήμερα έπεσαν 10 ισχία μαζεμένα και ο ορθοπεδικός δεν προλαβαίνει. Άλλες φορές τύχαινε και τα ισχία γινόντουσαν 15 και δεν προλαβαίνει, ανάλογα ποιον ρώταγες.

Σε αυτό το διάστημα έψαχνα ταυτόχρονα να βρω και μέσον να φύγουμε από το κολαστήριο. Ο σεκιουριτας της πύλης προθυμοποιήθηκε να μας εξυπηρετήσει γιατί είχε φίλο που έχει ταξί και μας έφερε σε επικοινωνία να πάρουμε μια τιμή.
Η τιμή που έδωσε για Λαμία, Αθηνά στο 401 ήταν 280 εύρο συν τα διόδια την οποία μετέφερα στο Σάββα. Ταυτόχρονα ήθελα να πάρω και άλλη μια πρόσφορα. Μόλις σχόλασε ο σεκιουριτας για να μη φανεί ότι τον γράφω και ψάχνω μόνος μου, έφυγα πήγα στην πιάτσα των ταξί και βρήκα άλλο ένα ταξί και πήρα ακόμα μια πρόσφορα ποιο συμφέρουσα στα 180 εύρο και με τα διόδια πληρωμένα. Ο Σάββας συμφώνησε και εγώ είχα πάρει το τηλέφωνο του ταξί και θα τον ενημερώναμε μόλις ήμαστε έτοιμοι. Το μόνο που μας κρατούσε καθηλωμένους σε κατάσταση ομηρίας ήταν η άρνηση του ορθοπεδικού να εμφανιστεί να ακινητοποιήσει 10 λεπτά το κάταγμα.

Είχε πια νυχτώσει, η ώρα είχε πάει 6 και ήμαστε κατάκοποι από την απόγνωση που μας επέβαλε η άσκοπη αναμονή από το πρωί σε ένα νοσοκομείο που ουσιαστικά δεν σου προσέφερε τίποτα.
Και τότε ξαφνικά έρχεται μια φλασια στον Χρήστο ότι εφημέρευε συνάδελφος φίλος του στο Σισμανογλειο τον οποίο και πήρε τηλέφωνο και ζήτησε τη βοήθεια του. Από το Σισμανογλειο λοιπόν πήραν τηλέφωνο το Νοσοκομείο Λαμίας και ω του θαύματος ενεφανίσθη το επόμενο 15λεπτο ο ορθοπεδικός ο οποίος ακινητοποίησε επιτέλους το κάταγμα και μέχρι τις 7 είχαμε τελειώσει και με τη χαρτουρα, τις υπογραφές, τα γραφεία κίνησης, έγγραφα και αντίγραφα, είχαμε πάρει τις εξετάσεις ανά χείρας, είχαμε καλέσει και το ταξί, είχαμε φορτώσει και τον Σάββας καφέ, και ξεκινάγαμε για την Αθηνά και την ελευθερία.

Ο ταξιτζής ήταν ο καμικάζι της εθνικής, 9 η ώρα ήμασταν μέσα στο 401 και η περιπέτεια είχε λήξη.>>

Σημείωση : Μετά από περίπου 11 ώρες χωρίς ούτε Ντεπόν και αφού μούχανε κάνει μια παυσίπονη λέω στον ταξιτζή πούχε κέφι για κουβέντα :
<<Φίλε μην φοβηθείς εγώ τώρα είτε θα λιποθυμήσω είτε θα κοιμηθώ, είμαι καλά, οδήγα και προχώρα μόνο θα βλέπεις τα αδέρφια μου στον καθρέφτη συνέχεια και θα πηγαίνεις μέχρι 150 μην έχουμε άλλα>> και ξεράθηκα....

Ο ταξιτζής ο έρμος μην ξέροντας αν κουβαλούσε ζωντανό ή πτώμα το πλάκωσε και πήγαινε με πλέον των 220 σερί με αποτέλεσμα οι σύντροχοι από πίσω με Μπούζα και Κάπο να φτύσουν αίμα να τον ακολουθήσουνε....Ταξιτζής Moto GP λέμε....:pointu:

Αυτά γιατί γέλιο βγαίνει και από τις <<στραβές>> και επειδή η ζωή δεν έχει νόημα χωρίς πλάκα.....έχουμε και άλλα τραγελαφικά που θα σας πω προφορικά γιατί δεν γράφονται...αλλά έχουν πολύ γέλιο....:yew:



_________________
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σάββα μας προσγείωσες στην πραγματικότητα και μας υπενθύμισες την αξία της σωματικής μας ακεραιότητας. Σ'ευχαριστούμε!!!!
Νάσαι καλά και πάντα όρθιος σύντροχε, απλά για να τόχουμε πάντα στην άκρη του μυαλού μας γιατί <<επανάληψις μήτηρ πάσης μαθήσεως>>.Προσωπικά μου το θυμίζει πλέον πάντα το γόνατο οπότε το δεξί χέρι ακολουθεί....
 

kverop

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Κώστας
Μοτό
BMW C650GT 2014
Σύντροχε πάντα να όρθιος να είσαι απο εδώ και πέρα.
Ένα καλό μάθημα για όλους μας είναι τόσο η δική σου περιπέτεια, όσο και του Στέργιου.
Σας ευχαριστούμε που τις μοιραστήκατε μαζί μας.
Άλλη μια στάλα μυαλού νομίζω οτι βάλαμε όλοι σήμερα.
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σύντροχε πάντα να όρθιος να είσαι απο εδώ και πέρα.
Ένα καλό μάθημα για όλους μας είναι τόσο η δική σου περιπέτεια, όσο και του Στέργιου.
Σας ευχαριστούμε που τις μοιραστήκατε μαζί μας.
Άλλη μια στάλα μυαλού νομίζω οτι βάλαμε όλοι σήμερα.
Ευχαριστώ Κώστα, πάντα όρθιοι νάμαστε όλοι μας !

Πωπω ρε φίλε...τι περιπέτεια και αυτή...τουλάχιστον το αντιμετωπίζεις με κέφι...
Στέλιο το κέφι και το καλαμπούρι δεν θα μας το κόψει κανένας ανεξαρτήτως συνθηκών. Ας μην ξεχνάμε πως όσο μπορούμε και καβαλάμε οτιδήποτε δεν θα δεις ποτέ το μοτοσακό μας έξω από γραφείο ψυχιάτρου - ψυχολόγου και λοιπών αντιστοίχων ειδικοτήτων.

Κάποια στιγμή θα σας βάλω και την πρώτη μετασαβούρδια βόλτα να δείτε ακόμα με ένα πόδι πως ότι και να συμβεί κάτω δεν το βάζουμε.
Ο δόκτωρ βέβαια είπε ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ και γω όσο επικεντρωνόμουνα στο pain control τούλεγα ΝΑΙ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ.... μέχρι που με ρώτησε αν τον δουλεύω.....Ε ΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ήταν η απάντηση και επιπλέον κάτι που δεν επιτρέπεται να γραφεί :muted: και έχει σχέση με το αν η κοινή γυναίκα κόβει το .....σι......:laugh:

Μούπε ότι αν ξανασαβουρδιαστώ δε θα με ξαναφτιάξει και τούπα ότι θα βάλω την ταυτότητα στο στόμα και θα πάω...άμα θέλει να μη με ξαναφτιάξει....:roflmao:

Υ.Γ. Σκέφτηκα να ξαναπάω στο ιατρείο για ένα γεια με το μηχανάκι φυσικά και με κράνη μπουφάν κλπ αλλά φοβάμαι μη χρειαστεί τον φίλο μου τον καρδιολόγο μετά....:roflmao: Εν τω μεταξύ κάθισμα βαθύ που δεν θάκανα ξανά ποτέ κάνω και παρακάνω και θάθελα να το δει....:p
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Σαββα,τα ειχα "ζησει" και τοτε μεσα απο το δυσκολο συμβαν και τη στιγμη σου...Κρατας οτι εισαι ορθιος και πιο δυνατος σε μυαλο πλεον,θυμασαι και μαθαινεις απο αυτο οχι μονο εσυ αλλα ΟΛΟΙ ΜΑΣ!Να διαβαζουμε και να καταγκαταγραγουμε στο σκληρο δισκο μας ολοι τη φραση σου...ΠΑΝΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΩΖΕΙ!!!
Ευχαριστω κ παλι που το μοιραστηκες και παντα ορθιος εφ εξης και πολλα πολλα καλα χιλιομετρα με τη σκουτερακλα σου...
 

Savvas62

Μοτοβόλτα = ΙΕΡΗ - ΑΠΑΡΑΒΙΑΣΤΗ και ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
Όνομα
Σάββας
Μοτό
HONDA RC 90, HONDA HF-05, HONDA PCX 125+150, YAMAHA CYGNUS
Σαββα ευχομαι ποτε ξανα
Και χαιρομαι που ειχες το κουραγιο να ξανακαβαλησεις μετα απο τετοια ζημια
:friendship:
Νάσαι πάντα καλά και όρθιος Κώστα. Κάποια στιγμή λιποψύχισα σύντροχε είναι η αλήθεια και περισσότερο όλων με τσάκισε το ότι ταλαιπωρούσα και την οικογένειά μου μαζί και δη την πολυαγαπημένη μου σύζυγο γιατί αισθάνεσαι ξεφτίλας όταν δεν μπορείς ούτε μπάνιο να κάνεις μόνος σου αλλά οι δύο τροχοί είναι τρόπος ζωής που δεν αλλάζει και προκειμένου να πεθάνω από κάτι προτιμώ να μην πεθάνω από μαρασμό. Έτσι απλά.
Σαββα,τα ειχα "ζησει" και τοτε μεσα απο το δυσκολο συμβαν και τη στιγμη σου...Κρατας οτι εισαι ορθιος και πιο δυνατος σε μυαλο πλεον,θυμασαι και μαθαινεις απο αυτο οχι μονο εσυ αλλα ΟΛΟΙ ΜΑΣ!Να διαβαζουμε και να καταγκαταγραγουμε στο σκληρο δισκο μας ολοι τη φραση σου...ΠΑΝΤΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΣΩΖΕΙ!!!
Ευχαριστω κ παλι που το μοιραστηκες και παντα ορθιος εφ εξης και πολλα πολλα καλα χιλιομετρα με τη σκουτερακλα σου...
Νάσαι καλά αδερφέ είναι άκρως ευχάριστο και Τιμή η υποστήριξη όλων σας κατά τον δύσκολο χρόνο της αποκατάστασης που έμενα μέσα στο σπίτι μη μπορώντας να κουνηθώ.

Είτε με τα τηλέφωνά σας είτε με τον κόπο νάρθουν άλλοι σύντροχοι να με παίρνουν εμένα και το Π μου, εμένα και τις πατερίτσες μου και να με βγάζουν βόλτα να μη σαλτάρω είτε αυτούς που ερχόντουσαν και με συντρόφευαν ενώ από την υπερπροσπάθεια καταπολέμησης του πόνου με έπαιρνε ο ύπνος μέχρι αργά τις μεταμεσονύκτιες ώρες, να μου διαβάζουν να μου φέρνουν βιβλία να μου λένε τις δικές τους ιστορίες να ανακαλύπτω πως όλοι μας έχουμε μια ιστορία και ένα τραύμα σοβαρό που δεν το ξέρει κανένας.....όλα αυτά λοιπόν και όχι μόνο με κάνουν να είμαι υπερήφανος που έχω τέτοιους σύντροχους φίλους καθώς επίσης για την μοτοσυκλετιστική κοινωνία.

Ξέρω τι θα μου πείτε ότι δεν είναι όλοι έτσι και θα το δεχθώ αλλά θα προσθέσω ότι έτσι μάλλον πρέπει νάμαστε όλοι και ευελπιστώ ότι θα γίνουμε.

Ξέρω ότι άλλοι σύντροχοι ούτε κουβέντα να αναφέρουν πως έπεσαν γιατί το θεωρούν προσβολή ίσως ή για λόγους που οι ίδιοι γνωρίζουν. Αυτά είναι γελοιότητες και λιγάκι εγωιστικά γιατί κάποια λάθη κάναμε και πέσαμε ή κάποια θέματα υπάρχουν πάντα για να διδαχθούμε όλοι μας και κατά αυτόν τον τρόπο στερούμε τους συντρόχους από πολύτιμες εμπειρίες, το ίδιο συμβαίνει και με βλάβες - προβλήματα μοτό κλπ κλπ αλλά αναλογιστείτε ποιο είναι το ορθό και μετά ακολουθείστε το ξεπερνώντας όποιες υποδεέστερες σκέψεις από το γενικό καλό.

Νάσαι καλά αδερφέ και πάντα όρθιος!:friendship:
 
Top Bottom