Θεωρώ ότι το στήσιμο συνολικά των gs , η ροπή καθώς και η αρχιτεκτονική του πίσω συστήματος δηλαδή ανάρτηση μπράτσο άξονας και αρθρώσεις δημιουργούν ένα σύστημα το οποίο βάζει τον άξονα να δουλέψει σε κάποιες γωνίες ενίοτε που του δημιουργεί όρια στους σταυρούς και κατεπεκτασιν πιο γρήγορη φθορά από άλλους άξονες άλλων μηχανών
Σίγουρα αν προληπτικά τον ανοίγεις και τον λυπαινεις προσεχωντας και λίγο την οδήγηση μπορεί να μην χαλάσει ποτέ .....
Σίγουρα αν προληπτικά τον ανοίγεις και τον λυπαινεις προσεχωντας και λίγο την οδήγηση μπορεί να μην χαλάσει ποτέ .....