Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024 - 10 έως 14 Απριλίου, Εκθεσιακό Κέντρο METROPOLITAN Expo (Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος)

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
S 1000 RR MY24







 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
R 1300 GS (δυστυχώς πολύ κατώτερο των προσδοκιών, εξαιρετικά κακόγουστο το φανάρι, προφανώς πήγαν να μιμηθούν την ΚΤΜ στα μούτρα και τα κατάφεραν)
Μόνο μία φωτογραφία και πολύ του είναι.

 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
R 1250 RS από τα καλύτερα Sport Touring αυτή τη στιγμή. Ροπάκλα από σβηστό, με μία τρίτη ανεβαίνεις όλο το πάσο. Φοβερά περιφερειακά, USD μπροστινά με μπρέμπους άγκυρες...αχ κούλα, μι λάικι.





 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
SUZUKI GSX-S1000GX επίσης κατώτερο των προσδοκιών πάντα βέβαια στο εμφανισιακό κομμάτι.







 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
R 1250 RT και φέρτε μου χιλιόμετρα να τα καταπιώ, με μια μούρη τόσο τέλεια αεροδυναμικά σχεδιασμένη που διαταρασει το χωροχρονικό συνεχές.





 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Ο
orla13
Οκ ειναι το παρκινγκ, έχει και παρκαδορους. Γκαρνταρόμπα δεν έχει για τα κράνη και τα μπουφάν.
Έχει γκαρνταρόμπα, όπως μπαίνεις δεξιά πριν τα ταμεία για το εισιτήριο.
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Πολύ καλή εκθεση, σε όμορφο χώρο.
Το περίπτερο της BMW ήταν φίσκα και ο κόσμος έμενε αρκετή ώρα εκεί.
Προσωπικά χάζεψα τα, S 1000 XR & το M ( στο οποίο επιτρέπεται να ανέβεις) και μου άρεσε πάρα πολύ το γυμνό triple black F900 R, σε σημείο που θα πάω για test drive σίγουρα ( η τιμή του δεν είναι τόσο αλμυρή όπως των XR).
Μετά εκεί που λαχταρισα πολύ μια μηχανή, ήταν στο περίπτερο της Ducati με το Streetfighter.
Πραγματικό κομψοτέχνημα. Ίσως το καλύτερο neked μηχανάκι.
Και το RS Multistrada V4 πολύ όμορφο αλλά ιδιαίτερα τσουχτερό το άτιμο, στα 42,000€.

Από την εμπειρία μου την σημερινή, γιατί πήγα στο άνοιγμα και έφαγα 20 λεπτά στην ουρά, σας προτείνω να πάτε μετά τις 15:00 που θα μπαίνετε αέρα, για Πέμπτη και Παρασκευή.
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Μετά από χρόνια επιτέλους μια έκθεση που ήταν σχεδόν όλοι οι μεγάλοι παίκτες εκεί.

Δεν μου έλειψε καθόλου η Harley, ποτέ δεν ήμουν fan.

Φάουλ του piaggio group που σε μια αγορά που είναι σημαντικός παίκτης αφήνει τον ανταγωνισμό να προβάλλεται στο κατ εμέ σημαντικότερο σημείο προβολής της χρονιάς,

Yamaha, και Honda με μεγάλα περίπτερα, αλλά τίποτα που να μου κινεί το ενδιαφέρον, εκτός ίσως από το νέο CBR600RR, στα €12,600 πολύ ενδιαφέρον αν κάποιος ενδιαφέρεται για την κατηγορία.

Στο περίπτερο της Suzuki πληθώρα μοτοσυκλετών με το νέο μοτέρ των 800cc.
Για μένα ξεχώρισε το κίτρινο project bike Vstrom 800de, με θαυμάσιες μετατροπές σε περιφερειακά και εμφάνιση.
Το νέο 1000GX δεν μου έκανε κάτι μια που προσωπικά μηχανές τύπου, ΧR1000, που πάει να χτυπήσει ποτέ δεν με συγκίνησαν, ενώ αντίθετα πάντα ειμουνα και είμαι fan ενός κανονικου χαμηλότερου ύψους sport touring, και για αυτό για μένα η πιο ενδιαφέρουσα μότο της Suzuki ήταν το 1000 GT, που για κερασάκι έχει και σχεδόν €3000 διαφορά τιμής από το trendy αλλά αδιάφορο 1000 GX.

Μετά από πολλά χρόνια σοβαρή εκπροσώπηση για την μάρκα της καρδιάς μας την Kawasaki.

Το Z 900 RS δεν χορταίνεις να το κοιτάς, και γύρισα πίσω άλλες τρεις φορές στο περίπτερο της Καwasaki για να το χαζέψω ξανά.

Για τους ίδιους λόγους που θα πλήρωνα για το 1000GT της Suzuki, και λίγο ακόμα λόγω εμφάνισης και αγάπης προς την Kawa, μου άρεσε πολύ το Z-1000 SX σε μαύρο - πράσινο.

Πολυ ενδιαφέρον και το Versys 1000 αν χρειάζεσαι απλετους χώρους για φόρτωμα και τουρισμό, αλλά όπως είπα προσωπικά, αυτού του τύπου οι μότο δεν μου κάνουν κλικ.

Στην BMW ξεχώρισα το R 1250RT, ενω και το GS 900, ειδικά η χωματερή έκδοση δείχνει ενδιαφέρον.
Το νέο GS 1300 δείχνει να είναι για άλλη μια φορά η μότο που θα φέρει κόσμο στα ταμεία, αδικαιολογητα για μένα μια που βρίσκω την τιμή του εξωφρενικά ακριβή στις περίπου € 30.000 με κάποια έξτρα.

Mε την Ducati δεν ασχολούμαι καθόλου πλέον, μια που οι μεγαλύτερες αλλαγές που κάνουν είναι στην τιμολογιακή τους πολιτική, που περναει πλέον σε λογικές για πλούσιους και άνω, η για κορόϊδα.
Χαρακτηριστικά η V4-RS είχε τιμή στην έκθεση πάνω απο €44. 000 !!!
( Αν ενδιαφερόμουν για την κατηγορία, θα έπαιρνα το νέο XR-1000-M, με τριάντα άλογα παραπάνω και πάνω σπο €10,000 παρακατω.)

Τίποτα καινούργιo άξιο μνείας στο ΚΤΜ group, πολλές καλές μότο που τις ξέρουμε ήδη, αλλά ο νέος αντιπρόσωπος επιτέλους δείχνει να είναι αντάξιος του ονόματος ΚΤΜ.

Tα δύο KOVE 450 Rally, και 800, δείχνουν πολύ μότο για αυτό που ζητάνε και απο κοντά, και με σοβαρό αντιπρόσωπο πίσω τους.
Μένει να αποδειχθεί η αντοχή τους στην χρήση και τον χρόνο.

Περίμενα περισσότερα περίπτερα με εξοπλισμό αναβάτη και αξεσουάρ.

Γενικά η φετινή έκθεση έχει ανεβάσει τον πήχη πολύ ψηλότερα απο την περσινή, και αξίζει να έρθει κάποιος και από πιο μακριά για να την δει.

Αυτά.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το αφεντικό κάνει δημόσιες σχέσεις. Ο Βασίλης φοβερός τύπος, προσγειωμένος και ταπεινός όσο πρέπει.





Με τον Βασίλη γνωριζόμαστε σχεδόν 15 χρόνια....μωρό ήταν τότε.
Βασικά μιλήσαμε για τα 3 χειρουργεία που έκανε πρόσφατα σε γόνατα και χέρι και την επόμενη συμμετοχή του στο dakar
Μου έλεγε πόσο καλό μηχανάκι είναι στο χώμα το 900 και για τα 40 s1000xr M που έχουν ήδη προπαραγγελια στην χώρα μας.

Ευτυχώς αυτό το παιδί εξελίχθηκε οπως έπρεπε, γιατι είναι παιδί διαμάντι
Του τα είχαμε πει με το πουλί πριν πολλά χρόνια ότι οι δυνατότητες του και οι γνώσεις του γύρω από την μοτοσυκλέτα, δεν έχουν όριο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στο οποίο δεν επιτρέπει να ανέβεις γιατί γράφει ότι είναι μοντέλο προπαραγωγης ή κάτι παρόμοιο, δεν θυμάμαι.
Οκ μόλις έχασε το ενδιαφέρον η έκθεση γιατί τα άλλα τα είδαμε μήνες πριν. Όχι, μπράβο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Στη Suzuki φοβερή σέλα η Hayabusa αλλά μοτοσυκλέτα που δε βρίσκει πλέον πεδίο στις Ευρωπαϊκές οδούς με τόσους περιορισμούς.
Το αστείο με αυτά τα μεγάλα είναι ότι έχουν την φιλικότητα παπιού και την δυνατότητα να σε στείλουν φυλακή.

Είναι αλήθεια ότι δεν υπάρχει δρόμος πια για αυτά (βασικά ποτέ δεν υπήρξε δρόμος για να ταξιδέψεις με 300, ούτε με 265 που φτάνει το XR) αλλά η ατάκα που ακούσαμε πρόσφατα ότι "το δίνεις στον μπαμπά σου να πάει σούπερ μάρκετ για γάλα" ισχύει 100%.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Γιατί κολλάτε με τις τελικές?
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο που πρέπει να απασχολεί κάποιον, όταν κοιτάζει αυτή την κατηγορία
Η δύναμη και τα υπόλοιπα συνδυαστικά που παρέχουν αυτές οι μοτοσυκλέτες, είναι το νόημα.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Γιατί κολλάτε με τις τελικές?
Νομίζω ότι είναι το τελευταίο που πρέπει να απασχολεί κάποιον, όταν κοιτάζει αυτή την κατηγορία
Η δύναμη και τα υπόλοιπα συνδυαστικά που παρέχουν αυτές οι μοτοσυκλέτες, είναι το νόημα.
Η δύναμη είναι το λιγότερο αυτή καθ' εαυτή. Το πόσο εύκολα οδηγείται ένα τόσο μεγάλο μηχανάκι είναι το απίστευτο και κάπου εκεί φαίνεται η εξέλιξη σε όλους τους τομείς σε σχέση με παλαιότερα. Είτε στην κίνηση της πόλης είτε επαρχιακό δεν σε απασχολεί τίποτα, εκτός του να χαρείς την διαδρομή. Διαβάζω τεστ από τα GSX-R 1100 του πάλαι ποτέ και οι εντυπώσεις τους δεν ήταν αντίστοιχες.
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Η δύναμη είναι το λιγότερο αυτή καθ' εαυτή. Το πόσο εύκολα οδηγείται ένα τόσο μεγάλο μηχανάκι είναι το απίστευτο και κάπου εκεί φαίνεται η εξέλιξη σε όλους τους τομείς σε σχέση με παλαιότερα. Είτε στην κίνηση της πόλης είτε επαρχιακό δεν σε απασχολεί τίποτα, εκτός του να χαρείς την διαδρομή. Διαβάζω τεστ από τα GSX-R 1100 του πάλαι ποτέ και οι εντυπώσεις τους δεν ήταν αντίστοιχες.
Είχα αυτήν την συζήτηση με έναν τεχνικό της Yamaha χθες, ο οποίος μου εξηγούσε το συνδυασμό του ραντάρ με το σύστημα πέδησης, το οποίο έχει βάλει πρώτη η Yamaha στο Tracer GT+
O σκοπός είναι να γίνουν όσο γίνετε πιο εύκολα στον χειρισμό τους ώστε να πιάσουν και ανθρώπους (αναβάτες) που δεν είναι έμπειροι ή εξοικιωμενοι με τις μεγαλύτερες μοτοσυκλετες.
Το επόμενο βήμα είναι να καταργηθεί ο συμπλέκτης στο μέλλον.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
το συνδυασμό του ραντάρ με το σύστημα πέδησης,

O σκοπός είναι να γίνουν όσο γίνετε πιο εύκολα στον χειρισμό τους ώστε να πιάσουν και ανθρώπους (αναβάτες) που δεν είναι έμπειροι ή εξοικιωμενοι με τις μεγαλύτερες μοτοσυκλετες.
Δηλαδή τώρα μας λένε ότι το "αυτόματο φρενάρισμα" είναι .. για όποιον δεν ξέρει ότι μια μοτοσυκλέτα 100+ ίππων μπορεί να πλησιάσει τα προπορευόμενσ οχήματα γρήγορα και χρειάζεται ηλεκτρονική βοήθεια για να μην καρφώνεται παντού;
 

Ricos_7

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Aprilia Dorsoduro 1200cc
Δηλαδή τώρα μας λένε ότι το "αυτόματο φρενάρισμα" είναι .. για όποιον δεν ξέρει ότι μια μοτοσυκλέτα 100+ ίππων μπορεί να πλησιάσει τα προπορευόμενσ οχήματα γρήγορα και χρειάζεται ηλεκτρονική βοήθεια για να μην καρφώνεται παντού;
Όχι, δεν είναι για αυτό. Απλά σε μια εθνική που πας ταξίδι κάνεις λιγότερα ώστε να κάνεις πιο ξεκούραστα τα χιλιόμετρα.
Ωστόσο, το συγκεκριμένο είναι παγίδα γιατί πρέπει το ραντάρ να στοχεύει στον κύριο όγκο του αυτοκινήτου, αλλιώς αν είσαι πίσω απο το φανάρι του ας πούμε μπορεί να μην το αναγνωριζει και να μην κόψει.
Επισης στις στροφές που χάνεται το προπορευομενο όχημα και δεν βλέπει όγκο μπροστά του, ανοίγει ταχύτητα.
Επικίνδυνο αρκετα θα έλεγα.
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Top Bottom