Έλεγχος βαλβίδων f800 gs

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ήρθε λοιπόν η ώρα να κάνω το φρεσκαριματάκι που θέλω στο 800 μου, καιρό τώρα, αλλά λόγω διαφόρων υποχρεώσεων, οι μήνες πέρασαν και ο χειμώνας τελείωσε. Ακόμη;;

Οπότε ξεκινάμε λοιπόν..

Το φρεσκάρισμα λοιπόν, περιλαμβάνει:
1) την αλλαγή της φλάτζας του καπακιού της κυλινδ/λής
2) και επι της ευκαιρίας, έλεγχο των διάκενων των βαλβίδων.


1) Η φλάτζα δάκρυζε λίγο μετά την αγορά της μοτό με 25,000 χλμ(την είχαν πολύ καλα σκουπισμένη και άργησε να φανεί:)) και αφού το έψαξα το θέμα, έμαθα τα γνωστά που είχαν σχεδόν όλα τα 800αρια και για αρχή είπα να το λύσω, να δω και ξαναδένω με νεα φλατζόκολλα.






Όντως, άνοιξε στα χέρια μου πρώτη φορά και αυτό το είδα και απο την γνήσια, διάφανη, ελάχιστη και τέλεια απλωμένη φλατζόκολλα.(αυτό με χέρι δεν το κάνεις και ας ασχολείσαι με μοντελισμό 15 χρόνια..;))

Η επισκευή όμως κράτησε μόνο 5,000χλμ και πάλι τα ίδια..:rage:

Οπότε λέω, αναγκαστικά αγοράζεις την καινούργια και "βελτιωμένη" φλάτζα (80ευρώ) για να τελειώνεις με δαύτο.

2) Ο κατασκευαστής λέει κάθε 20Κ έλεγχο βαλβίδων και αυτό για μένα είναι ευαγγέλιο!
(Γενικά στην δική μου φιλοσοφία, ισχύει οτι δεν μπορώ εγω να είμαι πιο έξυπνος και μάγκας, απο την ομάδα του κατασκευαστή που έσπαγε και σπάει τα μούτρα του στα εργαστήρια και στις πολυετές δοκιμές για να φτάσει να μου πεί οτι π.χ κύριοι, αυτό είναι τόσο και γίνεται έτσι, σ'αρέσει δεν σάρέσει, και σε αυτό έφτασα μετά απο την ελάχιστη, μικρή μου εμπειρία που απέκτησα, οσες φορές προσπάθησα να δημιουργήσω κάτι απο το μηδέν.)

Άρα αυτό θα πρέπει να τηρείται κανονικά, άσχετα αν εμπειρικά γνωρίζουμε οτι κατά 90+% θα είναι μια χαρά.(ξέρω επίσης οτι και η "μαμα" θα σου πάρει το σκάλπ αν πας εκεί.. εμένα μου ζήτησε 200+ ευρώ αν θυμάμαι καλά)

Εμένα λοιπόν τώρα έχει 32Κ και αφού όντως δεν είχε ανοιχτεί ποτέ πρίν, λέω ευκαιρία είναι να γίνει και αυτή η δουλειά και ανάλογα τα αποτελέσματα, θα δούμε και πότε θα κάνουμε και τον επόμενο έλεγχο.


Και ξεκινάμε λοιπόν την επισκευή και ψυχοθεραπεία μας ταυτόχρονα :happy::happy::happy:..


**Ξεκινάω με λύσιμο των πλαινών πλαστικών και της ζελατίνας:






**Στη συνέχεια εξαγωγή μπαταρίας και φιλτροκούτι...




***Επόμενο εξαγωγή κολλάρου αναθυμιάσεων, πολλαπλασιαστές μπουζί και μπουζί..







# Tip 1:
(Ενα tip πριν λύσουμε για να βγεί το καπακι, είναι:
* να βγεί η ντίζα γκαζιού απο τις πεταλούδες,
* να βγεί και η ντίζα του συμπλέκτη απο την καμπάνα
* και να κοπούν τα δεματικά της πλεξούδας στα αριστερά του σκελετού και να τραβηχτεί όσο περισσότερο μπορούν στα αριστερά.(αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο κατα την τοποθέτηση του καπακιού s.o.s)



Συνεχίζεται...
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Πλέον το καπάκι είναι έτοιμο να βγεί και ιδου, ο μέσα κόσμος που αναπαύεται.




Βγήκε λοιπόν το καπάκι και τώρα με αγάπη, προδέρμ και πολύ υπομονή, αφαιρούμε τις παλιές φλατζόκολλες για να είοναι έτοιμες οι επιφάνειες..



Και ορίστε το αποτέλεσμα!!;);)


Προχωράμε και στα ενδότερα τώρα, για να κάνουμε τον έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων.




By the book λοιπόν και ο έλεγχος στα διάκενα των βαλβίδων.



Φέρνω τα σημάδια των εκκεντροφώρων στο check point και ο 1ος κύλινδρος είναι έτοιμος για έλεγχο..

#Tip 2:
(Για να φέρω τους εκκεντροφόρους εκεί που θέλω, βγάζω τα μπουζί απο τους κυλίνδρους, ετσι ώστε να μην μπορεί να αναπτυχθεί συμπίεση και με 3η στο κιβώτιο σπρώχνω την μοτό σιγά σιγα και παρασύρονται μέσω τροχού-κιβωτίου-στρόφαλλος-εκκεντοφόρος και φτάνει εκεί που το θέλω ;).
Για όσους ασχολούνται είναι γνωστό, αλλά και για κάποιους οχι.)




Τα όρια για την εισαγωγή όπως λέει και ο κατασκευαστής, είναι 0,18mm εως 0,26mm
Και τα όρια εξαγωγής, είναι 0,27mm εως 0,35mm












Αντίστοιχα γυρίσα εκκεντροφόρους και ελέγξα και τον 2ο κύλινδρο.

Το αποτέλεσμα του ελέγχου, ηταν να περάσει τον περάσει με Άριστα και οι τιμές στα διάκενα που βρήκα ηταν αυτές:



Άρα, εφόσον δεν χρειάστηκε κάποια βαλβίδα επαναφορά στα εντός της όρια, που εκεί θέλει ακόμη πιο πολύ δουλεια για να κάνεις την επέμβαση στα καπελότα με αλλαγη σφαιριδίων, είμαι έτοιμος για την επανασυναρμολόγιση του κινητηρα και των περιφεριακών.

Επανατοποθέτηση των μπουζί και παράλληλα οπτικός έλεγχος τους. ( τα είχα αλλάξει πρίν 6Κ)

Η καύση δείχνει πολύ καλή :happy:.




Σίσφυξη των μπουζί στα 18 Nt*m



Συνεχίζω λοιπόν, με την τοποθέτηση της καινούργιας φλάτζας.



Απλώνω ενα ωραίο φίλμ φλατζόκολλας στις επιφάνειες που είχα ηδη καθαρήσει και ετοιμάσει, την βάζω στο καπάκι που έχω εξω, στα χέρια και μετά ολο μαζί τοποθετείται πάνω στην κεφαλή.




# Εδώ μια παρένθεση για την "νεα" φλάτζα.
(Σαν διαφορές που είχε η παλιά και θεωριτικά "ελαττωματική" φλάτζα απο την καινούργια, δεν μπορώ να πώ οτι υπήρχε κάτι.
Ίσως, μπορεί να ηταν ελαφρώς πιο μαλακή απο την παλιά και δουλεμένη φλάτζα και πάλι με επιφύλαξη το λέω, γιατί και αυτή αν θα δουλέψει κάποιες χιλιάδες χλμ λογικά θα σκληρήνει το ίδιο.

Το μόνο εμφανές που είχαν , ήταν ο κωδικός ανταλλακτικού, που είχαν μόνο το τελευταίο ψηφίο διαφορετικό.)

( Η φωτό είναι απο την παλιά. Την καινούργια ξέχασα να την βγάλω....:happy:)



Η παλια είχε κωδικό
630561 και η καινούργια αν θυμάμαι είχε 630562

Και για να κλείσει αυτή η παρένθεση, το πρόβλημα δεν νομίζω να ηταν στο υλικό ή και σχήμα της φλάτζας.
Με φλατζόκολλα "πάνω - κάτω", πιστεύω πιάνεις την διαρροή και δεν χρειάζεται να δώσεις τα 80 ευρω για να αγοράσεις την φλάτζα. Εγώ είχα βάλει μόνο κάτω στην φαρδιά επιφάνεια της και είδα οτι είχε ξεράσει απο το πάνω φρύδι οταν την άνοιξα :). ))


Τοποθέτηση καπακιού και σύσφιξη των 4αρων Μ6 με 10 Nt*m



Τοποθέτηση και των υπολοίπων, πολλαπλασιαστές, κολλάρο κλπ...
Επι της ευκαιρίας, κάποιες σκουριές που υπήρχαν σε διάφορα σημεία πάνω στο πλαίσιο,
έγινε ενα καλό ελαφρύ τρίψιμο με γυαλόχαρτο και με ενα μαυρό ματ σπρει θερμορασιών που είχα εκείνη την ωρα, το πέρασα 1 χεράκι και έγινε κουνόυργιο:):)



Τοποθέτηση φιλτροκούτι, μπαταρία και ολα τα περιφερειακά πλαστικά...



και η αγαπημένη μου είναι έτοιμη να μοιραστούμε και πάλι τις χαρές και τις απολαύσεις, που μας προσφέρουν αυτές οι 2 ρόδες σε κάθε είδους τερέν, σε όποια μορφολογία, σε κάθε σύνορο!:ltsg::mps::mps2:



Καλές βόλτες και καλά ταξίδια σε όλους μας!

Ευχαριστώ!
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Αχχχ,τα καλα γιατι ταχετε ολοι στο βαθος του γκαραζ ρε παιδι μου ?:hungry:Τι κακια συνηθεια ειναι αυτη?:thinking:
Τα καλά τα βάζεις στο βάθος, για να τα κρύβεις καλύτερα :secret::stm:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Ωραίος!
- Στο δικό μου που το έδωσα με 70.000 δεν χρειάστηκε ποτέ να ρυθμίσω βαλβίδες παρόλο που κάναμε το τσεκάρισμα κάθε 20.000 χλμ. Και είχε και φίλτρο/εξάτμιση από τα 40-45.000 χλμ
- Η "νέα" φλάντζα έχω την εντύπωση πως είναι λίγο πιο παχιά. Έτσι μου είχε φανεί όταν μου την άλλαξαν (εντός εγγύησης) στα 20.000.
- Υπάρχει "κόλπο" να βγουν πλαϊνά καπάκια και ρύγχος μαζί. Το έκανε εδώ ο Γιώργος, ο "επίσημος" μηχανικός.

- Και τέλος, βλέπω πως έχεις Givi ζελατίνα. Είναι θέμα χρόνου να σου λιώσει το πλαίσιο του κοντέρ (συνήθως το κάνει πάνω αριστερά) καθώς με ένα μαγικό τρόπο συγκεντρώνει τις ακτίνες του ήλιου εκεί. Πολλοί τη βάφουν στο κάτω μέρος της.
Αυτά... ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πλέον το καπάκι είναι έτοιμο να βγεί και ιδου, ο μέσα κόσμος που αναπαύεται.




Βγήκε λοιπόν το καπάκι και τώρα με αγάπη, προδέρμ και πολύ υπομονή, αφαιρούμε τις παλιές φλατζόκολλες για να είοναι έτοιμες οι επιφάνειες..



Και ορίστε το αποτέλεσμα!!;);)

Προχωράμε και στα ενδότερα τώρα, για να κάνουμε τον έλεγχο στα διάκενα των βαλβίδων.




By the book λοιπόν και ο έλεγχος στα διάκενα των βαλβίδων.



Φέρνω τα σημάδια των εκκεντροφώρων στο check point και ο 1ος κύλινδρος είναι έτοιμος για έλεγχο..

#Tip 2:
(Για να φέρω τους εκκεντροφόρους εκεί που θέλω, βγάζω τα μπουζί απο τους κυλίνδρους, ετσι ώστε να μην μπορεί να αναπτυχθεί συμπίεση και με 3η στο κιβώτιο σπρώχνω την μοτό σιγά σιγα και παρασύρονται μέσω τροχού-κιβωτίου-στρόφαλλος-εκκεντοφόρος και φτάνει εκεί που το θέλω ;).
Για όσους ασχολούνται είναι γνωστό, αλλά και για κάποιους οχι.)




Τα όρια για την εισαγωγή όπως λέει και ο κατασκευαστής, είναι 0,18mm εως 0,26mm
Και τα όρια εξαγωγής, είναι 0,27mm εως 0,35mm











Αντίστοιχα γυρίσα εκκεντροφόρους και ελέγξα και τον 2ο κύλινδρο.

Το αποτέλεσμα του ελέγχου, ηταν να περάσει τον περάσει με Άριστα και οι τιμές στα διάκενα που βρήκα ηταν αυτές:



Άρα, εφόσον δεν χρειάστηκε κάποια βαλβίδα επαναφορά στα εντός της όρια, που εκεί θέλει ακόμη πιο πολύ δουλεια για να κάνεις την επέμβαση στα καπελότα με αλλαγη σφαιριδίων, είμαι έτοιμος για την επανασυναρμολόγιση του κινητηρα και των περιφεριακών.

Επανατοποθέτηση των μπουζί και παράλληλα οπτικός έλεγχος τους. ( τα είχα αλλάξει πρίν 6Κ)

Η καύση δείχνει πολύ καλή :happy:.



Σίσφυξη των μπουζί στα 18 Nt*m



Συνεχίζω λοιπόν, με την τοποθέτηση της καινούργιας φλάτζας.



Απλώνω ενα ωραίο φίλμ φλατζόκολλας στις επιφάνειες που είχα ηδη καθαρήσει και ετοιμάσει, την βάζω στο καπάκι που έχω εξω, στα χέρια και μετά ολο μαζί τοποθετείται πάνω στην κεφαλή.




# Εδώ μια παρένθεση για την "νεα" φλάτζα.
(Σαν διαφορές που είχε η παλιά και θεωριτικά "ελαττωματική" φλάτζα απο την καινούργια, δεν μπορώ να πώ οτι υπήρχε κάτι.
Ίσως, μπορεί να ηταν ελαφρώς πιο μαλακή απο την παλιά και δουλεμένη φλάτζα και πάλι με επιφύλαξη το λέω, γιατί και αυτή αν θα δουλέψει κάποιες χιλιάδες χλμ λογικά θα σκληρήνει το ίδιο.

Το μόνο εμφανές που είχαν , ήταν ο κωδικός ανταλλακτικού, που είχαν μόνο το τελευταίο ψηφίο διαφορετικό.)

( Η φωτό είναι απο την παλιά. Την καινούργια ξέχασα να την βγάλω....:happy:)



Η παλια είχε κωδικό
630561 και η καινούργια αν θυμάμαι είχε 630562

Και για να κλείσει αυτή η παρένθεση, το πρόβλημα δεν νομίζω να ηταν στο υλικό ή και σχήμα της φλάτζας.
Με φλατζόκολλα "πάνω - κάτω", πιστεύω πιάνεις την διαρροή και δεν χρειάζεται να δώσεις τα 80 ευρω για να αγοράσεις την φλάτζα. Εγώ είχα βάλει μόνο κάτω στην φαρδιά επιφάνεια της και είδα οτι είχε ξεράσει απο το πάνω φρύδι οταν την άνοιξα :). ))

Τοποθέτηση καπακιού και σύσφιξη των 4αρων Μ6 με 10 Nt*m



Τοποθέτηση και των υπολοίπων, πολλαπλασιαστές, κολλάρο κλπ...
Επι της ευκαιρίας, κάποιες σκουριές που υπήρχαν σε διάφορα σημεία πάνω στο πλαίσιο,
έγινε ενα καλό ελαφρύ τρίψιμο με γυαλόχαρτο και με ενα μαυρό ματ σπρει θερμορασιών που είχα εκείνη την ωρα, το πέρασα 1 χεράκι και έγινε κουνόυργιο:):)



Τοποθέτηση φιλτροκούτι, μπαταρία και ολα τα περιφερειακά πλαστικά...



και η αγαπημένη μου είναι έτοιμη να μοιραστούμε και πάλι τις χαρές και τις απολαύσεις, που μας προσφέρουν αυτές οι 2 ρόδες σε κάθε είδους τερέν, σε όποια μορφολογία, σε κάθε σύνορο!:ltsg::mps::mps2:

Καλές βόλτες και καλά ταξίδια σε όλους μας!

Ευχαριστώ!
Ωραίος Χρήστο...!!!:l2:
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
Ωραίος!
- Στο δικό μου που το έδωσα με 70.000 δεν χρειάστηκε ποτέ να ρυθμίσω βαλβίδες παρόλο που κάναμε το τσεκάρισμα κάθε 20.000 χλμ. Και είχε και φίλτρο/εξάτμιση από τα 40-45.000 χλμ
- Η "νέα" φλάντζα έχω την εντύπωση πως είναι λίγο πιο παχιά. Έτσι μου είχε φανεί όταν μου την άλλαξαν (εντός εγγύησης) στα 20.000.
- Υπάρχει "κόλπο" να βγουν πλαϊνά καπάκια και ρύγχος μαζί. Το έκανε εδώ ο Γιώργος, ο "επίσημος" μηχανικός.




Αυτά... ;)
Τι κόλπο Γιάννη ;
Στη δική μου που είχε Givi άρχισαν και καίγονταν τα όργανα συγκεκριμένα το πλαστικό λίγο αριστερά πάνω απο το κοντέρ.
Κόλλησα αλουμινοταινία στο σημείο και έβαλα χαμηλά στη ζελατίνα πάνω απο τα όργανα ένα κομμάτι μαύρο πλαστικό.
Έτσι λύθηκε το πρόβλημα.
 
Last edited by a moderator:

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Ωραίος!
- Στο δικό μου που το έδωσα με 70.000 δεν χρειάστηκε ποτέ να ρυθμίσω βαλβίδες παρόλο που κάναμε το τσεκάρισμα κάθε 20.000 χλμ. Και είχε και φίλτρο/εξάτμιση από τα 40-45.000 χλμ
- Η "νέα" φλάντζα έχω την εντύπωση πως είναι λίγο πιο παχιά. Έτσι μου είχε φανεί όταν μου την άλλαξαν (εντός εγγύησης) στα 20.000.
- Υπάρχει "κόλπο" να βγουν πλαϊνά καπάκια και ρύγχος μαζί. Το έκανε εδώ ο Γιώργος, ο "επίσημος" μηχανικός.


- Και τέλος, βλέπω πως έχεις Givi ζελατίνα. Είναι θέμα χρόνου να σου λιώσει το πλαίσιο του κοντέρ (συνήθως το κάνει πάνω αριστερά) καθώς με ένα μαγικό τρόπο συγκεντρώνει τις ακτίνες του ήλιου εκεί. Πολλοί τη βάφουν στο κάτω μέρος της.

Αυτά... ;)

Οχι Γιάννη, η φλάτζα ηταν ιδια ακριβώς καμία διαφορά την έψαχνα μια ωρα...

Εγω έλυσα 2 παραπάνω βίδες απο το ρύγχος και αυτό για να είναι πιο διαχειρίσιμο στο βγάλε-βάλε.
Επίσης ούτε που σκέφτικα ποτε να το λύσω και ολόκληρο. Ευχαριστώ για την ιδέα.:ok:

Και πρίν την πάρω το είχα διαβάσει αυτό απο εναν φίλο στο νετ, αλλά μου φάνηκε λίγο υπερβολικό. Σε ξένα σιτες δεν είχα βρεί κάτι.
Παρόλα αυτά την πήρα γιατί μου ηταν όπως ακριβλως τη θέλω και πέραν αυτού ειχε πολύ καλή τιμή σε σχέση με ολα τα άλλα.
Θα το έχω υπόψιν και θα κοιτάξω να βρω να την κάνω κάπως φιμέ στο κάτω μέρος.
Εσυ είχες προσωπικη εμπειρία;
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Mπραβο Χρηστο...μερακλίδικη και σωστη δουλεια!:yes:Το βαζω και στο "δικο μας" για οποιον επιδοξο θελησει να ασχοληθει :friendship:

Πέραν της αγάπης μου για την μηχανολογία, το θεωρώ και "υποχρέωση" μου να το προσφέρω στο internet,
σε αντάλλαγμα των πληροφοριών που και εγω εχω πάρει κατα καιρούς.

Αυτο πιστεύω οτι είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε, οσοι ζητάμε κάποια στιγμη βοήθεια απο άλλους, σε σχέση με το όφελος που είχαμε και εμείς, κάποια προηγούμενη φορα...:yew::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Τι κόλπο Γιάννη ;
Δεν θυμάμαι πώς το κάνει, πάνε και τόσα χρόνια... απλά θέλει 2 άτομα για να ανοίξουν τα πλαϊνά καπάκια και να βγει το σύνολο.

Οχι Γιάννη, η φλάτζα ηταν ιδια ακριβώς καμία διαφορά την έψαχνα μια ωρα...

Εγω έλυσα 2 παραπάνω βίδες απο το ρύγχος και αυτό για να είναι πιο διαχειρίσιμο στο βγάλε-βάλε.
Επίσης ούτε που σκέφτικα ποτε να το λύσω και ολόκληρο. Ευχαριστώ για την ιδέα.:ok:

Και πρίν την πάρω το είχα διαβάσει αυτό απο εναν φίλο στο νετ, αλλά μου φάνηκε λίγο υπερβολικό. Σε ξένα σιτες δεν είχα βρεί κάτι.
Παρόλα αυτά την πήρα γιατί μου ηταν όπως ακριβλως τη θέλω και πέραν αυτού ειχε πολύ καλή τιμή σε σχέση με ολα τα άλλα.
Θα το έχω υπόψιν και θα κοιτάξω να βρω να την κάνω κάπως φιμέ στο κάτω μέρος.
Εσυ είχες προσωπικη εμπειρία;
Ο Θάνος που γράφει και παραπάνω είχε. Συν ότι υπάρχει θέμα σε κάθε φόρουμ με BMW... ;)
Ψάχνω να βρω τη φωτογραφία με το κοντέρ του Θάνου που είχα τραβήξει τότε στα Γιάννενα αλλά δεν τη βρίσκω.

Όσο για την φλάντζα μου την είχε δείξει τότε ο μηχανικός. Σχεδόν διπλάσιο πάχος είχε αν θυμάμαι καλά. Την είχα αλλάξει κάπου το 20110-2011.
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Δεν θυμάμαι πώς το κάνει, πάνε και τόσα χρόνια... απλά θέλει 2 άτομα για να ανοίξουν τα πλαϊνά καπάκια και να βγει το σύνολο.


Ο Θάνος που γράφει και παραπάνω είχε. Συν ότι υπάρχει θέμα σε κάθε φόρουμ με BMW... ;)
Ψάχνω να βρω τη φωτογραφία με το κοντέρ του Θάνου που είχα τραβήξει τότε στα Γιάννενα αλλά δεν τη βρίσκω.

Όσο για την φλάντζα μου την είχε δείξει τότε ο μηχανικός. Σχεδόν διπλάσιο πάχος είχε αν θυμάμαι καλά. Την είχα αλλάξει κάπου το 20110-2011.
Αν την βρείς πάντως βαλτη να πάρω μια εικόνα.

Οσο για το πάχος της φλάτζας, και στην ΒΜW οταν πήγα να την πάρω,
είπα και ξαναείπα στον ανθρωπο που μου έφερε το ανταλλακτικό οτι εχω πρόβλημα διαρροής λαδιού
και τον ρώτησα αν είναι η φλάτζα που μου δείνει, είναι της ανάκλησης .

Αυτός μου απάντησε οτι αυτή είναι η φλάτζα και δεν υπάρχει καμία άλλη για να μπερδευτούμε. Τι να πω μετά..:muted:

Επίσης θα ηταν δύσκολο να ειναι διπλάσια σε πάχος, γιατί οι βίδες που σφίγγουν το καπάκι
δεν είναι και τόσο μεγάλες και μάλλον δεν θα φτάνουν να βρούν το σπείρωμα για να βιδώσουν.

Παρόλα αυτά δεν θα επιμείνω σε τίποτα, ολα μπορεί να παίζουν.
Και κρατάω οτι απο πλευράς μου οταν πήγα να την πάρω, το είπα και το ξεακαθάρισα 10 φορές.

Απο εκει και πέρα, καλή τύχη:happy::happy:
 
Reactions: yns

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Τι κόλπο Γιάννη ;
Στη δική μου που είχε Givi άρχισαν και καίγονταν τα όργανα συγκεκριμένα το πλαστικό λίγο αριστερά πάνω απο το κοντέρ.
Κόλλησα αλουμινοταινία στο σημείο και έβαλα χαμηλά στη ζελατίνα πάνω απο τα όργανα ένα κομμάτι μαύρο πλαστικό.
Έτσι λύθηκε το πρόβλημα.

Αν έχεις καμία πρόχειρη φωτό, βάλτη να δω πως να το αντιμετωπίσω :ok:
 

yns

Today is life, tomorrow never comes
Περιοχή
Ηράκλειο
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 990 Adventure
Honda NX650 Dominator
Αν έχεις καμία πρόχειρη φωτό, βάλτη να δω πως να το αντιμετωπίσω :ok:
Βρήκα τη φωτογραφία από το μηχανάκι του @dan (Θάνο είναι από την εκδρομή στη Βάλια Κάλντα, Ιούλιος 2010) όπου φαίνεται το λιώσιμο και το μαύρο αυτοκόλλητο.

Σεντ φρομ Ténéré phone
 

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Βρήκα τη φωτογραφία από το μηχανάκι του @dan (Θάνο είναι από την εκδρομή στη Βάλια Κάλντα, Ιούλιος 2010) όπου φαίνεται το λιώσιμο και το μαύρο αυτοκόλλητο.

Σεντ φρομ Ténéré phone

Τα μάτια μου είναι κολλημένα στην οθόνη...:waiting:
 
Reactions: yns

Rangos

Stop buying, Start riding
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
BMW F 800 gs
KTM 300 exc
YAMAHA Majesty 125
YAMAHA CT 50
Χαχαχαχα, είχα ένα θέμα με το Μαπατολκ...
να'την...



:thinking: Μάλιστα...

Και σε όλα λοιπόν συνέβαινε το ίδιο πράγμα..

Άρα θα πρέπει να βρώ κάτι να προστατέψω-αποτρέψω την συγκέντρωση του ήλιου απο τα όργανα.

Κάτι θα σκεφτω..
Παιδιά σας ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές σας, να είστε καλά:thanx:
 
Reactions: yns
Top Bottom