Rangos
Stop buying, Start riding
Ήρθε λοιπόν η ώρα να κάνω το φρεσκαριματάκι που θέλω στο 800 μου, καιρό τώρα, αλλά λόγω διαφόρων υποχρεώσεων, οι μήνες πέρασαν και ο χειμώνας τελείωσε. Ακόμη;;
Οπότε ξεκινάμε λοιπόν..
Το φρεσκάρισμα λοιπόν, περιλαμβάνει:
1) την αλλαγή της φλάτζας του καπακιού της κυλινδ/λής
2) και επι της ευκαιρίας, έλεγχο των διάκενων των βαλβίδων.
1) Η φλάτζα δάκρυζε λίγο μετά την αγορά της μοτό με 25,000 χλμ(την είχαν πολύ καλα σκουπισμένη και άργησε να φανεί) και αφού το έψαξα το θέμα, έμαθα τα γνωστά που είχαν σχεδόν όλα τα 800αρια και για αρχή είπα να το λύσω, να δω και ξαναδένω με νεα φλατζόκολλα.
Όντως, άνοιξε στα χέρια μου πρώτη φορά και αυτό το είδα και απο την γνήσια, διάφανη, ελάχιστη και τέλεια απλωμένη φλατζόκολλα.(αυτό με χέρι δεν το κάνεις και ας ασχολείσαι με μοντελισμό 15 χρόνια..)
Η επισκευή όμως κράτησε μόνο 5,000χλμ και πάλι τα ίδια..
Οπότε λέω, αναγκαστικά αγοράζεις την καινούργια και "βελτιωμένη" φλάτζα (80ευρώ) για να τελειώνεις με δαύτο.
2) Ο κατασκευαστής λέει κάθε 20Κ έλεγχο βαλβίδων και αυτό για μένα είναι ευαγγέλιο!
(Γενικά στην δική μου φιλοσοφία, ισχύει οτι δεν μπορώ εγω να είμαι πιο έξυπνος και μάγκας, απο την ομάδα του κατασκευαστή που έσπαγε και σπάει τα μούτρα του στα εργαστήρια και στις πολυετές δοκιμές για να φτάσει να μου πεί οτι π.χ κύριοι, αυτό είναι τόσο και γίνεται έτσι, σ'αρέσει δεν σάρέσει, και σε αυτό έφτασα μετά απο την ελάχιστη, μικρή μου εμπειρία που απέκτησα, οσες φορές προσπάθησα να δημιουργήσω κάτι απο το μηδέν.)
Άρα αυτό θα πρέπει να τηρείται κανονικά, άσχετα αν εμπειρικά γνωρίζουμε οτι κατά 90+% θα είναι μια χαρά.(ξέρω επίσης οτι και η "μαμα" θα σου πάρει το σκάλπ αν πας εκεί.. εμένα μου ζήτησε 200+ ευρώ αν θυμάμαι καλά)
Εμένα λοιπόν τώρα έχει 32Κ και αφού όντως δεν είχε ανοιχτεί ποτέ πρίν, λέω ευκαιρία είναι να γίνει και αυτή η δουλειά και ανάλογα τα αποτελέσματα, θα δούμε και πότε θα κάνουμε και τον επόμενο έλεγχο.
Και ξεκινάμε λοιπόν την επισκευή και ψυχοθεραπεία μας ταυτόχρονα ..
**Ξεκινάω με λύσιμο των πλαινών πλαστικών και της ζελατίνας:
**Στη συνέχεια εξαγωγή μπαταρίας και φιλτροκούτι...
***Επόμενο εξαγωγή κολλάρου αναθυμιάσεων, πολλαπλασιαστές μπουζί και μπουζί..
# Tip 1:
(Ενα tip πριν λύσουμε για να βγεί το καπακι, είναι:
* να βγεί η ντίζα γκαζιού απο τις πεταλούδες,
* να βγεί και η ντίζα του συμπλέκτη απο την καμπάνα
* και να κοπούν τα δεματικά της πλεξούδας στα αριστερά του σκελετού και να τραβηχτεί όσο περισσότερο μπορούν στα αριστερά.(αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο κατα την τοποθέτηση του καπακιού s.o.s)
Συνεχίζεται...
Οπότε ξεκινάμε λοιπόν..
Το φρεσκάρισμα λοιπόν, περιλαμβάνει:
1) την αλλαγή της φλάτζας του καπακιού της κυλινδ/λής
2) και επι της ευκαιρίας, έλεγχο των διάκενων των βαλβίδων.
1) Η φλάτζα δάκρυζε λίγο μετά την αγορά της μοτό με 25,000 χλμ(την είχαν πολύ καλα σκουπισμένη και άργησε να φανεί) και αφού το έψαξα το θέμα, έμαθα τα γνωστά που είχαν σχεδόν όλα τα 800αρια και για αρχή είπα να το λύσω, να δω και ξαναδένω με νεα φλατζόκολλα.
Όντως, άνοιξε στα χέρια μου πρώτη φορά και αυτό το είδα και απο την γνήσια, διάφανη, ελάχιστη και τέλεια απλωμένη φλατζόκολλα.(αυτό με χέρι δεν το κάνεις και ας ασχολείσαι με μοντελισμό 15 χρόνια..)
Η επισκευή όμως κράτησε μόνο 5,000χλμ και πάλι τα ίδια..
Οπότε λέω, αναγκαστικά αγοράζεις την καινούργια και "βελτιωμένη" φλάτζα (80ευρώ) για να τελειώνεις με δαύτο.
2) Ο κατασκευαστής λέει κάθε 20Κ έλεγχο βαλβίδων και αυτό για μένα είναι ευαγγέλιο!
(Γενικά στην δική μου φιλοσοφία, ισχύει οτι δεν μπορώ εγω να είμαι πιο έξυπνος και μάγκας, απο την ομάδα του κατασκευαστή που έσπαγε και σπάει τα μούτρα του στα εργαστήρια και στις πολυετές δοκιμές για να φτάσει να μου πεί οτι π.χ κύριοι, αυτό είναι τόσο και γίνεται έτσι, σ'αρέσει δεν σάρέσει, και σε αυτό έφτασα μετά απο την ελάχιστη, μικρή μου εμπειρία που απέκτησα, οσες φορές προσπάθησα να δημιουργήσω κάτι απο το μηδέν.)
Άρα αυτό θα πρέπει να τηρείται κανονικά, άσχετα αν εμπειρικά γνωρίζουμε οτι κατά 90+% θα είναι μια χαρά.(ξέρω επίσης οτι και η "μαμα" θα σου πάρει το σκάλπ αν πας εκεί.. εμένα μου ζήτησε 200+ ευρώ αν θυμάμαι καλά)
Εμένα λοιπόν τώρα έχει 32Κ και αφού όντως δεν είχε ανοιχτεί ποτέ πρίν, λέω ευκαιρία είναι να γίνει και αυτή η δουλειά και ανάλογα τα αποτελέσματα, θα δούμε και πότε θα κάνουμε και τον επόμενο έλεγχο.
Και ξεκινάμε λοιπόν την επισκευή και ψυχοθεραπεία μας ταυτόχρονα ..
**Ξεκινάω με λύσιμο των πλαινών πλαστικών και της ζελατίνας:
**Στη συνέχεια εξαγωγή μπαταρίας και φιλτροκούτι...
***Επόμενο εξαγωγή κολλάρου αναθυμιάσεων, πολλαπλασιαστές μπουζί και μπουζί..
# Tip 1:
(Ενα tip πριν λύσουμε για να βγεί το καπακι, είναι:
* να βγεί η ντίζα γκαζιού απο τις πεταλούδες,
* να βγεί και η ντίζα του συμπλέκτη απο την καμπάνα
* και να κοπούν τα δεματικά της πλεξούδας στα αριστερά του σκελετού και να τραβηχτεί όσο περισσότερο μπορούν στα αριστερά.(αυτό είναι ακόμα σημαντικότερο κατα την τοποθέτηση του καπακιού s.o.s)
Συνεχίζεται...