Σε όσους καταλόγους κοίταξα 12.5/1 έως 12.7/1 τα δίνει το εργοστασιο.
BMW Motorcycle 4 Stroke Street
Part Number 8695DA-2
Bore Size 101 mm
Clearance 0.04 mm
Compression Height 30.9 mm
Compression Ratio 12.7:1
Cylinder No. 2 Cyl./Kit
Displacement 1170 cc
Dome Volume 4.4 cm³
Engine Code
Piston Weight 506 g
Stroke
Valves/Cylinder 4
Gasket P/N
Lock P/N OEM
Pin P/N WP069
Ring Set P/N 1010XSY
Κ για να καταλάβω, πληρωσες high compression πιστόνια κ θα παίξεις με φλαντζες για να ρίξεις τη συμπίεση στο εργοστασιακό?
Γιατί?
Σ' αυτό το site
http://www.wossnerpistons.com/products/product-details/id/WOS-8544DA-2/name/wossner-piston-bmw-1200-101-mm-bore, δίνει τα παρακάτω στοιχέια:
BMW Motorcycle 4 Stroke Street
Part Number8544DA-2
Bore Size101 mm
Clearance0.04 mm
Compression Height30.7 mm
Compression Ratio
Cylinder No.2 Cyl./Kit
Displacement1170 cc
Dome Volume2.4 cm³
Engine Code
Piston Weight421 g
Stroke
Valves/Cylinder4
Gasket P/N
Lock P/NOEM
Pin P/NWP069
Ring Set P/N1010XSY
Rod P/N
Δεν έχει άλλη επιλογή για R1200. Ένα πιστόνι δίνει. Άλλος ο κωδικός, άλλα νούμερα σε αρκετά στοιχεία και χωρίς να δίνουν αναμενόμενη συμπίεση.
Δε μπορεί να βγει άκρη.... Το πιστόνι το δίνουν 421 γραμμάρια, ενώ το ζύγισε χθες ο Στέργιος στα 413, ίδιο ακριβώς με το μαμά σε βάρος, το οποίο σε ένα site το βρήκα στα 580 γραμμάρια!
Αλλαλούμ λέμε!
Το αυτό και με τις "θεωριτικές" συμπιέσεις....
προφανώς!
Συμπέρασμα: ΜΨΜ (=Μην Ψειρίζεις τη Μαϊμού)
Μην μπλέχετε με "βελτιώσεις" και κάνετε τα μηχανάκια άλλα αντ' άλλων!!!! Αν κάποιος θέλει ακραίες επιδόσεις, ας στραφεί σε ντραγκστεράδες κι ας ξεχάσει την καθημερινή βόλτα, τα ταξίδια κλπ..., κι ας πληρώσει και τα μαλλοκέφαλά του για να έχει 0-400 και τελικές.
Καλό είναι να μένεις στις προδιαγραφές του κατασκευαστή, για να έχεις το μηχανάκι που αγόρασες (
που σημαίνει ότι αυτό ήθελες! αν έκανες λάθος, πάρε άλλο μηχανάκι . ΘΟΔΩΡΑΣ!)