Κώστα, τείνω να πιστέψω, σύμφωνα με τα λεγόμενα σου, ότι κάτι έχεις μαγειρεψει και του λόγου σου ;-)
Σπάστα λοιπόν και ξαναρίχτα για να ξέρουμε πόσο βάση έχουν τα συχνά υπονοούμενα....
Αλλιώς σταμάτα να κολλάς του σύντροχου Φοίνικα
Οτι εχει κάνει κάτι ειναι σίγουρο !!!!
Το κόβω να εχει βγάλει φύλο απο την φλάντζα κεφαλής
Από αδιευκρίνιστο !!!!
Αυτό που κάνει ο Κώστας, είναι να επιλέγει στροφές/σχέση στο σαζμάν και να ανοίγει με το Φοίνικα κατά δοκούν. Του φεύγει 4-5 μηχανάκια και μέχρι να ανοίξει καλά το πλι, ο Μάνιακ κόβει και τον κοροϊδεύει.
Και το πλι τρέχει στα συνεργεία και στα ανταλλακτικάδικα και ψάχνει να βρει άκρη!!!!
Ποτέ δεν άνοιξαν από στάση, ή ρολαριστά με μια σχέση έως μια συγκεκριμένη απόσταση (1000 μέτρα ας πούμε, ή 0-400) ή έως τελική σε μια μεγάλη ευθεία.
Αυτά
Τέλος η πλάκα και πάμε στα δεδομένα:
Βασικά τα μηχανάκια τα ίδια είναι (2004 και 2007 μοντέλο, ίδια κλιμάκωση σαζμάν, ίδια μοτέρ, με μια υπεροχή του 2007 στις κυλινδροκεφαλές, που δεν άλλαξε την απόδοση) και ίσα πάνε, απλώς το ένα (Κώστας) είναι από 0 χλμ δικό του, καλοστρωμένο και προσεγμένο και το άλλο (Φοίνικας) το πήρε με 60000χλμ, μάλλον αμαρτωλά κρίνοντας από τις βλάβες που έχει βγάλει και από την κατάσταση σε ελατήρια/πιστόνια και κουζινέτα που είδατε πιο πάνω σ' αυτό το νήμα.
Τελικά η χρήση και η συντήρηση, παίζουν σπουδαίο ρόλο και στην απόδοση, εκτός από τη μακροζωία.
Και φυσικά δεν πιάνω καθόλου τους πειραματισμούς του Στέργιου με εκκεντροφόρια, προγράμματα, πιστόνια κλπ....
Έτσι κι αλλιώς, στα "μαμά" γυρίζει πάλι. Οπότε δεν τα λαμβάνω υπόψη καθόλου.