Αφου δε ζούμε σε κοσμο αγγελικά πλασμενο θα υπαρχουν και αυταΓιατί και τα service book μεταξύ μας πολλές φορές ψιλόμαγειρεμένα είναι.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συμπέρασμα...τα GS θέλουν πολλά χιλιόμετρα/χρόνο για να μην βγάλουν προβλήματα...χρονολογίας με 20000 χλμ να βγάζουν ζημιές που δεν έχει βγάλει το δικό μου στις 253000 που έχω σήμερα!
advphone
Στο εξουσιοδοτημενο που την παω εγω τα τελευταια 10 χρονια, εχω 2 βιβλια service ενημερωμενα σε οτι εργασια εχει γινει εκει!Γιατί και τα service book μεταξύ μας πολλές φορές ψιλόμαγειρεμένα είναι.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εμ πεστο ρε Κωστα κι ελεγα τι βιβλια ειναι εκεινα που φαινονται στο συνεργειο στον απανω οροφοΣτο εξουσιοδοτημενο που την παω εγω τα τελευταια 10 χρονια, εχω 2 βιβλια service ενημερωμενα σε οτι εργασια εχει γινει εκει!
Νομιζω οτι σε ολα τα σοβαρα συνεργεια αυτο συμβαινει!
Στα BMW* , όχι! Αν μιλάμε για σφραγίδες από επίσημα συνεργεία BMW**!!!!Γιατί και τα service book μεταξύ μας πολλές φορές ψιλόμαγειρεμένα είναι.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι, αλλά όχι από επίσημα συνεργεία.Αφου δε ζούμε σε κοσμο αγγελικά πλασμενο θα υπαρχουν και αυτα
Αυτό!!!Στο εξουσιοδοτημενο που την παω εγω τα τελευταια 10 χρονια, εχω 2 βιβλια service ενημερωμενα σε οτι εργασια εχει γινει εκει!
Νομιζω οτι σε ολα τα σοβαρα συνεργεια αυτο συμβαινει!
Να πας να κοιτάξεις τα οργανά σου Κώστα!! Αποκλείεται να είναι 14.28, δείχνει λάθος!!Όταν το αγόρασα το μακρινό 2007......εφτασα τα 100000 χλμ τα 3 πρώτα χρόνια!
Έβλεπα πολλά gs ίδιας χρονολογίας με 20000 χλμ να βγάζουν ζημιές που δεν έχει βγάλει το δικό μου στις 253000 που έχω σήμερα!
Θεωρώ ότι οι 100000 χλμ στους συγκεκριμένους κινητήρες είναι αστείο νούμερο!
Πήγαινε για ένα καλό έλεγχο ανεξάρτητος χλμ ...μην τα κοιτάς καθόλου!
advphone
Καλησπέρα
Βρίσκομαι στην ευχάριστη και ταυτόχρονα αγχωτική θέση να ψάχνω για μηχανάκι το οποίο θα το χρησιμοποιώ για ταξίδια κυρίως και αν κάτσει η φάση χώμα. Κοιτάζω συγκεκριμένα 1200 gs το απλό του 11 και μετά. Budget στα 8500€. Η ερώτηση μου είναι απλή. Τα μηχανάκια που βρίσκω έχουν πολλά χιλιόμετρα. 70k με 90k. Κοιτάς χιλιόμετρα σε αυτά τα μηχανάκια; έχουν διάρκεια ζωής τα μποξερ με ότι αυτό συνεπάγεται; Ή αρκεί η σωστή και τακτική συντήρηση και είναι χαιλαντερ; γιατί ότι κι αν πάρω θα το κρατήσω για πολλά πολλά χρόνια. Επιπλέον αν και BMWδάκιας ρίχνω κλέφτες ματιές και στο tracer 900 το οποίο βρίσκω σε αυτά τα χρήματα μοντέλα του 15-16 με ελάχιστα χιλιόμετρα;
Ευχαριστώ παίδες εκ των προτέρων
https://www.car.gr/11955577-bmw-r-1200-gsΚαλησπέρα
Βρίσκομαι στην ευχάριστη και ταυτόχρονα αγχωτική θέση να ψάχνω για μηχανάκι το οποίο θα το χρησιμοποιώ για ταξίδια κυρίως και αν κάτσει η φάση χώμα. Κοιτάζω συγκεκριμένα 1200 gs το απλό του 11 και μετά. Budget στα 8500€. Η ερώτηση μου είναι απλή. Τα μηχανάκια που βρίσκω έχουν πολλά χιλιόμετρα. 70k με 90k. Κοιτάς χιλιόμετρα σε αυτά τα μηχανάκια; έχουν διάρκεια ζωής τα μποξερ με ότι αυτό συνεπάγεται; Ή αρκεί η σωστή και τακτική συντήρηση και είναι χαιλαντερ; γιατί ότι κι αν πάρω θα το κρατήσω για πολλά πολλά χρόνια. Επιπλέον αν και BMWδάκιας ρίχνω κλέφτες ματιές και στο tracer 900 το οποίο βρίσκω σε αυτά τα χρήματα μοντέλα του 15-16 με ελάχιστα χιλιόμετρα;
Ευχαριστώ παίδες εκ των προτέρων.
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ε καλα .... δεν ειναι ετσι.Όχι δεν θα έδινα 9 χιλιάρικα για μεταχειρισμένο μηχανάκι με 80.000km+
Θα έπαιρνα ένα ολοκαίνουργιο V-strom 650 να το έχω ζελατίνα να το ευχαριστήθώ χωρίς δράματα και ας κάνω κάποιες παραχωρήσεις σε κυβικά, ροπή,περιφερειακά.
Μονόδρομος....Παιδιά σε περίπτωση που βοηθήσει, ψάχνω ένα μηχανάκι για την επόμενη δεκαπενταετία. Άνετο μεγάλο και όσο το δυνατόν πιο πολυμορφικό αν μπορείς να το πεις έτσι. Θέλω να κάνει πολλά ( ταξίδια Εθνική, επαρχιακούς, και λίγο χώμα) καθόλου όμως για μέσα στην πόλη. Γι' αυτό έχω σκούτερ. Και το πιο σημαντικό να αντέχει στο χρόνο και στα χιλιόμετρα με την προβλεπόμενη συντήρηση βεβαίως. 650 cc είχα πριν και σχετικά καινούργιο. Είναι ικανοποιητικό αλλά ξέρω ότι μετά από δύο μήνες θα ζητάω περισσότερα άλογα, ροπή κλπ. Και η γυναίκα μου έχει βαρύ χέρι!!!
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Συνηθως ο γνωστης θα εχει γραψει και χλμ. Αν βρεις μηχανη 7 ετων με 50000 χλμ δεν ειναι και τοσο γνωστης...να κοιταξεις να ειναι γνωστης και ο ιδιοκτητης,καλα ολα τα προβλεπομενα σερβις και τα ενημερωμενα βιβλιαρακια,αλλα υπαρχουν και προσωπικες εργασιες σε ενα μηχανακι που σημπληρωνουν τις εργασιες των βιβλιων.αν καθεται και σου αναλυει ο πωλητης,τοτε δειχνει συνεπεια και γνωση
Στο ειπε ο Κωστας.Παιδιά σε περίπτωση που βοηθήσει, ψάχνω ένα μηχανάκι για την επόμενη δεκαπενταετία. Άνετο μεγάλο και όσο το δυνατόν πιο πολυμορφικό αν μπορείς να το πεις έτσι. Θέλω να κάνει πολλά ( ταξίδια Εθνική, επαρχιακούς, και λίγο χώμα) καθόλου όμως για μέσα στην πόλη. Γι' αυτό έχω σκούτερ. Και το πιο σημαντικό να αντέχει στο χρόνο και στα χιλιόμετρα με την προβλεπόμενη συντήρηση βεβαίως. 650 cc είχα πριν και σχετικά καινούργιο. Είναι ικανοποιητικό αλλά ξέρω ότι μετά από δύο μήνες θα ζητάω περισσότερα άλογα, ροπή κλπ. Και η γυναίκα μου έχει βαρύ χέρι!!!
Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
F800GS 30 years μοντελο Αυγουστος 2010,με 52585χλμ πραγματικα...Συνηθως ο γνωστης θα εχει γραψει και χλμ. Αν βρεις μηχανη 7 ετων με 50000 χλμ δεν ειναι και τοσο γνωστης...
Γενικο αυτο που λεω αλλα ισχυει. Η γνωση της καθε μηχανης, ερχεται με τα χλμ.
R1150GS...ή αν τολμας λιγο παραπανω βρες ενα Caponord το παλιο κ κρατησε το...παραπανω απο οσο θες κ κανει παραπανω απο οσα θες...Παιδιά σε περίπτωση που βοηθήσει, ψάχνω ένα μηχανάκι για την επόμενη δεκαπενταετία. Άνετο μεγάλο και όσο το δυνατόν πιο πολυμορφικό αν μπορείς να το πεις έτσι. Θέλω να κάνει πολλά ( ταξίδια Εθνική, επαρχιακούς, και λίγο χώμα) καθόλου όμως για μέσα στην πόλη. Γι' αυτό έχω σκούτερ. Και το πιο σημαντικό να αντέχει στο χρόνο και στα χιλιόμετρα με την προβλεπόμενη συντήρηση βεβαίως. 650 cc είχα πριν και σχετικά καινούργιο. Είναι ικανοποιητικό αλλά ξέρω ότι μετά από δύο μήνες θα ζητάω περισσότερα άλογα, ροπή κλπ.
Και ειπα ρε γμτ, δεν μπορει ολοι να συμφωνουν για το 1200GSR1150GS...ή αν τολμας λιγο παραπανω βρες ενα Caponord το παλιο κ κρατησε το...παραπανω απο οσο θες κ κανει παραπανω απο οσα θες...
Εγω παντως ποτε δεν τους καταλαβα αυτους τους λογους που δικαιολογουν για το GS τα 20 χιλιαρικαΕ καλα .... δεν ειναι ετσι.
Ειχα v strom και το εκτιμω. Αλλα το ολοκαινουριο στρωμα που ειχα, καμια σχεση δεν εχει με το 110000 χιλιαδων χλμ gs μου. Με το χερι στην καρδια και παση ειλικρινεια αυτο. Το οποιο φυσικα δεν ειναι αποψη, ειναι διαπιστωση απο εμπειρια και με τα τα 2.
Εχει λογους που κανει 20000 ευρω καινουριο τo gs κι εχουν λογους οσοι τα δινουν για να το παρουν. Περα απο φιλοσοφιες κι αποψεις, η πραγματικοτητα ειναι αυτη.