Αγορά μεταχειρισμένης μοτοσυκλέτας με πολλά χιλιόμετρα.

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
@gsmaniac Κώστα, τώρα που θα πάρουμε το μέρισμα από τις πωλήσεις μας, να του κάνουμε ένα τραπεζάκι του Λιάκου :)

Σ αγαπάμε ρε, λέγε όσα θες!:inlove::inlove::inlove::inlove:
Και εγω σας αγαπω παλιο λουγκρες και μακαρι ο Γιωργος να βρει το εργαλειο που θελει και να το χαρει για πολλα χρονια :) καλημερες ;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
το gs του 2004 -2013 έχει αρχαίο κινητήρα!
Ουάου! Το μάθαμε κι αυτό!
Φίλος, όσα λες είναι εντελώς ανακριβή και μην εκτίθεσαι.
Είναι εμφανές ότι ΔΕΝ γνωρίζεις τα gs. Δεν τα συμπαθείς επίσης, ΟΚ σεβαστό.
Πάμε παρακάτω.... :)
Οχι μονο ειναι εμφανες οτι δεν γνωριζω τα gs αλλα το δηλωνω και ευθαρσως Αυτο ομως ειναι ανεξαρτητο απο το αν τα συμπαθω Και για να διευκρινησω περαιτερω εγω σε αντιθεση με αλλους, σιδερα και πλαστικα ουτε συμπαθω ουτε αντιπαθω Αυτα τα συναισθηματα τα κραταω για τους ανθρωπους

Το οτι ομως μου φαινεται (φαινοταν, αφου μιλαμε για το παλιο 1200αρι) ακριβη η τιμη αγορας ενος gs ειναι ανεξαρτητο απο τα οποια (ενδεχομενως πολλα) προτερηματα μπορει να εχει η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα Και για να καταλαβαινομαστε (αν και νομιζω οτι καταλαβαινεις , αλλο που κανεις πως δεν καταλαβαινεις) αλλαζω την εκφραση "αρχαιος κινητηρας" με την εκφραση "αρχαια βασικη αρχιτεκτονικη κινητηρα" Ενας κινητηρας λοιπον που με συνεχεις βελτιωσεις σε σημεια καταφερε να επιβιωσει μεχρι προσφατα Αλλα αυτες οι βελτιωσεις οπως καταλαβαινεις φυσικα εχουν πολυ μικροτερο κοστος απο τον απο λευκο χαρτι σχεδιασμο και κατασκευη ενος νεου Αυτο απο μονο του λοιπον συν την ανυπαρξια πλαισιου (αρα και σχεδιασμου, δοκιμων κλπ) θα πρεπει να κατεβαζει αρκετα το κοστος παραγωγης δεν νομιζεις;

ΥΓ : Το "Ουάου! Το μάθαμε κι αυτό!" δεν ξερω αν το μεταφρασα καλα, μπορει να κανω και λαθος, αλλα δειχνει μια δοση επιθετικης ειρωνειας νομιζω Και χωρις λογο!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Boxer κινητηρα και telelever βγάζει μόνο η bm w στα mega on-off, οπότε δεν είναι συγκρίσιμο με καμμία άλλη εταιρεία κατά την άποψή Μου!
Οι παγκοσμιες πωλήσεις δειχνουν οτι υπαρχει τεράστια εμπιστοσύνη από το αγοραστικό κοινο και μονο σαν παλια κατασκευη σε σχεδιασμό, δεν το βλεπει.
Η αξιοπιστία του κινητήρα είναι σε αλλα επίπεδα και πάλι δεν μπορεί να συγκριθεί, ακόμα και με γιαπωνέζικα μοτέρ!

Αν φαίνεται σε κάποιον ακριβές οι τιμές που κάνουν τα μεταχειρισμένα gs, ας προτείνουν κάτι ανάλογο σε δυνατότητες gs και εδώ που έφτασε η κουβέντα....το συζηταμε!


Ps.......και εμένα δεν μου αρέσουν τα Ουάου που λέει ο Κωστής @konkost
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Φιλος με καπο ( αριστο και πανεμορφο και πολυ γρηγορο εχω βαλει και φωτο του εδω παλοτερα), ψαχνει για gs.....
Γιατι αραγε;;;
Αν δεν εχει θεμα με την αξιοπιστια του σε καποιους τομεις,πιθανοτατα γιατι δεν ξερει τι εχει στα χερια του.

Boxer κινητηρα και telelever βγάζει μόνο η bm w στα mega on-off, οπότε δεν είναι συγκρίσιμο με καμμία άλλη εταιρεία κατά την άποψή Μου!
...
Αυτο ομως που δεν καταλαβαινω Κωστα,ειναι γιατι εναν τοσο απλο,οικονομικο στην παραγωγη και τοσο αξιοπιστο κινητηρα δεν τον βαλανε στην γκαμα τους οι αλλες εταιρειες.

Το telelever εγινε περισσοτερο γνωστο απο τα προβληματα του και οχι απο αυτα που προσφερει.

Νομιζω οτι η bmw επενδυει περισσοτερο στην μοναδικοτητα και λιγοτερο στην τεχνολογια απ οτι θα επρεπε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Παναγιώτη....το telelever καλό ειναι να το κρίνουμε μετά από πολλά χλμ συμβίωσης μαζί του και όχι μετά από μια βολτα!
Μεγάλο μειονέκτημα για πολλούς είναι η μη καλή πληροφόρηση σε σχέση με τα συμβατικά μπροστινά!
Εγώ βλέπω σε βόλτες μας αναβάτες με μικρή εμπειρία και οδηγικες ικανότητες να πηγαίνουν αερα-πατερα και κυρίως με ασφάλεια!
Το φρενάρισμα μέσα στην στροφή για να διορθώσεις συγχωρεί τα πάντα σχεδόν και η συμπεριφορά σε φόρτωμα γαιδουριου Δεν υπαρχει!
Τώρα αν κάπου πρέπει να βρούμε μειονέκτημα σώνει και ντε......εγω θα αναφερόμουν μόνο στο χώμα και σε πετρωδες έδαφος ή λουκια!
Εκεί μειονεκτει πολύ Και πρέπει να ξέρεις να το πας!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Για να μην παρεξηγηθώ......και εγώ πιστεύω ότι έπρεπε να έχουν χαμηλότερη τιμή, αλλά όχι επειδή δεν έχει εξέλιξη!
Πριν 10 χρονια πάλι gs θα έπαιρνα, γιατί έπαιζε μπάλα μόνο του στην κατηγορία
Σήμερα θα έπαιρνα ΚΤΜ, γιατί οι τιμές τους είναι πραγματικά πολύ καλές για αυτά που προσφέρουν!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Παναγιώτη....το telelever καλό ειναι να το κρίνουμε μετά από πολλά χλμ συμβίωσης μαζί του και όχι μετά από μια βολτα!
Μεγάλο μειονέκτημα για πολλούς είναι η μη καλή πληροφόρηση σε σχέση με τα συμβατικά μπροστινά!
....
Δεν διαφωνω με την χρησιμοτητα του,ουτε το κατακρινω.Εμεινα με το στομα ανοιχτο με το ποσα λαθη συγχωρει.

Μακαρι να το ειχανε ολες οι μηχανες στον στανταρ εξοπλισμο,δεν καταλαβα ομως ποτε γιατι ενα τοσο απλο φαινομενικα συστημα δεν μπορεσανε να το κανουνε αξιοπιστο.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Κατ αρχας καλημερα
Δευτερον δεχομαι ως λαθος εκφραση το ουαου
Ηταν σα να μιλαμε στο ιδιο τραπεζι που θα ηταν αποδεκτο . Στο γρατπο ειναι αλλιως κι ας γωριζομαστε.
Συγνωμη στον Κωστα @konkost λοιπον, δεν ηταν ειρωνια ουτε επιθεση λεκτικη.
Αργοτερα θα επανελθω επι της ουσιας.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Δεν διαφωνω με την χρησιμοτητα του,ουτε το κατακρινω.Εμεινα με το στομα ανοιχτο με το ποσα λαθη συγχωρει.

Μακαρι να το ειχανε ολες οι μηχανες στον στανταρ εξοπλισμο,δεν καταλαβα ομως ποτε γιατι ενα τοσο απλο φαινομενικα συστημα δεν μπορεσανε να το κανουνε αξιοπιστο.
Τι εννοείς αξιόπιστο?
Δεν νομίζω να έχει βγάλει ζημιά το συγκεκριμένο!
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Καλησπέρα

Βρίσκομαι στην ευχάριστη και ταυτόχρονα αγχωτική θέση να ψάχνω για μηχανάκι το οποίο θα το χρησιμοποιώ για ταξίδια κυρίως και αν κάτσει η φάση χώμα. Κοιτάζω συγκεκριμένα 1200 gs το απλό του 11 και μετά. Budget στα 8500€. Η ερώτηση μου είναι απλή. Τα μηχανάκια που βρίσκω έχουν πολλά χιλιόμετρα. 70k με 90k. Κοιτάς χιλιόμετρα σε αυτά τα μηχανάκια; έχουν διάρκεια ζωής τα μποξερ με ότι αυτό συνεπάγεται; Ή αρκεί η σωστή και τακτική συντήρηση και είναι χαιλαντερ; γιατί ότι κι αν πάρω θα το κρατήσω για πολλά πολλά χρόνια. Επιπλέον αν και BMWδάκιας ρίχνω κλέφτες ματιές και στο tracer 900 το οποίο βρίσκω σε αυτά τα χρήματα μοντέλα του 15-16 με ελάχιστα χιλιόμετρα;

Ευχαριστώ παίδες εκ των προτέρων.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




Για να επαναφερω το ποστ σε ταξη....


Εαν εισαι οπως λες Μπεμβεδακιας χτυπα το GS1200. Ας εχει 70k-90k χιλιομετρα. Κοιτα να βρεις απο κανεναν που θεωρεις οτι ηταν ευλαβικός στην συντηρηση και τηρουσε τα σερβις και τις σφραγιδες στα εξουσιοδοτημενα. Καταλαβαινεις οτι τα μεταχειρησμενα ειναι και λιγο λαχειο.


Απο την αλλη εαν εχεις να επιλεξεις ενα Tracer 900 μοντελο 2015-2016 με ελαχιστα χιλιομετρα... και μηχανακι μικτης χρησης.



Η αποψη μου μιας και ανεφερες οτι η χρηση ειναι κυριως για ταξιδια, ειναι να παρεις το Μπεμβέ για τον απλουστατο λογο: Φτιαχτηκε ακριβως για αυτον το λογο.
 

jocker-t

#Ντανταντιρλάνταντα
Περιοχή
Busy Riding
Όνομα
Harris
Μοτό
"The Whip"
Με το αρχικό ποστ ακυρωνεις τον τιτλο του θεματος.
Eφοσον ψαχνεις boxer,δες το σαν μεταχειρισμένο αυτοκινητο και οχι μοτοσυκλετα.
Αυτοκινητάδικο μοτερ είναι.
1200 κυβικα.Λίγα αλογα.Δουλευει ξεκουραστα.

Ειναι πολλα για ενα αυτοκινητο τα 100.000?
οχι.
Ακόμα παραπέρα.
Ειναι πολλα τα 100.000 χλμ για ενα αυτοκινητο BMW?
Μηδαμινα.

Εαν εψαχνες οποιαδηποτε αλλη μηχανη,θα ταν λογικη/ος η απορια/φοβος.

Εφοσον μιλαμε για ενα μοτερ φιλοσοφιας αυτοκινητου,με αξονα,το οποιο κινει 300 κιλα με 1200 κυβικα.
1200 κυβικα τα οποια κινουν πολλα αυτοκινητα.
Σκεψου ποσο πιο ξεκουραστα κινει 300 κιλακια μηχανης αντι για τονους αυτοκινητου.


Εχω διαβασει και υπερβολικα,τυπου μετα τις 100.000 θεωρειται στρωμενο και καιει λιγοτερο λαδι απ οτι καινουριο.
Αλλα τα τοποθετω στην σφαιρα της μυθοπλασιας.

Με 2 λογια.
Για boxer συγκεκριμενα.
Οχι.
Δεν παίζουν ρόλο τα χλμ.
Η μαλλον,δεν παιζουν τον ιδιο οπως σε αλλες μηχανες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ε καλα .... δεν ειναι ετσι.
Ειχα v strom και το εκτιμω. Αλλα το ολοκαινουριο στρωμα που ειχα, καμια σχεση δεν εχει με το 110000 χιλιαδων χλμ gs μου. Με το χερι στην καρδια και παση ειλικρινεια αυτο. Το οποιο φυσικα δεν ειναι αποψη, ειναι διαπιστωση απο εμπειρια και με τα τα 2.
Εχει λογους που κανει 20000 ευρω καινουριο τo gs κι εχουν λογους οσοι τα δινουν για να το παρουν. Περα απο φιλοσοφιες κι αποψεις, η πραγματικοτητα ειναι αυτη.
Το θεμα συζητησης δεν ειναι αν ειναι καλυτερο το gs απο το vstrom που ειναι αλλα αν θα επαιρνα εγω η εσυ με 9 χιλιαρικα στο χερι μεταχειρισμενο gs με 100.000χλμ. Εγω δεν θα το επαιρνα,εσυ η οποιος αλλος εχει τη γνωμη του.

Αλλος τη θελει παρθενα,αλλος να την εχουν παρει τρενα!
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Το θεμα συζητησης δεν ειναι αν ειναι καλυτερο το gs απο το vstrom που ειναι αλλα αν θα επαιρνα εγω η εσυ με 9 χιλιαρικα στο χερι μεταχειρισμενο gs με 100.000χλμ. Εγω δεν θα το επαιρνα,εσυ η οποιος αλλος εχει τη γνωμη του.

Αλλος τη θελει παρθενα,αλλος να την εχουν παρει τρενα!
:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

Κατσικάκι και παρέα φίλος, παρά γίδα βραστή και μόνος ;)



(από άλλο ανέκδοτο αυτό ;) )
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Η κατι αλλο εχω καταλαβει εγω.
μηπως εννοεις το paralever δηλαδη τον αξονα;

παντως για να απαντησω και εγω στον φιλο που θετει το ερωτημα,πιθανον να βρεις καποιο πολυ καλο μηχανακι κι ας εχει πολλα χλμ.ο μποξερ ειναι πολυ αξιοπιστος κινητηρας αλλα δεν ειναι το μοναδικο μερος της μοτοσυκλετας που γραφει χλμ.
παντως εγω με 8.5 χιλιαρικα μπατζετ,δεν θα επαιρνα μηχανακι 10ετιας με 100000 χλμ.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Καλησπέρα

Βρίσκομαι στην ευχάριστη και ταυτόχρονα αγχωτική θέση να ψάχνω για μηχανάκι το οποίο θα το χρησιμοποιώ για ταξίδια κυρίως και αν κάτσει η φάση χώμα. Κοιτάζω συγκεκριμένα 1200 gs το απλό του 11 και μετά. Budget στα 8500€. Η ερώτηση μου είναι απλή. Τα μηχανάκια που βρίσκω έχουν πολλά χιλιόμετρα. 70k με 90k. Κοιτάς χιλιόμετρα σε αυτά τα μηχανάκια; έχουν διάρκεια ζωής τα μποξερ με ότι αυτό συνεπάγεται; Ή αρκεί η σωστή και τακτική συντήρηση και είναι χαιλαντερ; γιατί ότι κι αν πάρω θα το κρατήσω για πολλά πολλά χρόνια. Επιπλέον αν και BMWδάκιας ρίχνω κλέφτες ματιές και στο tracer 900 το οποίο βρίσκω σε αυτά τα χρήματα μοντέλα του 15-16 με ελάχιστα χιλιόμετρα;

Ευχαριστώ παίδες εκ των προτέρων.

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για να εστιάζουμε.... ;)

Μηχανάκια του 10-11 ψάχνει (όχι δεκαετίας...) με τα λ7 που λέει (και υπάρχουν βέβαια) και τα χλμ τους είναι τα μισά (όχι 100000, αλλά 50000 χοντρικά).
 

Jeronimo

Simplicity
Περιοχή
Athens
Όνομα
George
Μοτό
Suzuki GT1000
Honda Super Cub C125
Honda SH350
Τα λεφτά που διαθέτεις είναι πολύ σεβαστό ποσό για να κοιτάξεις και για εναλλακτικές προτάσεις που έχεις πάρα πολλές .

Δεν θα χαρακτηρίσω καν το συγκεκριμένο βαυαρικό μοντέλο που σχολιάζεται με τον "mamra" κινητήρα που εξέχει
γιατί προσωπικά για μένα είναι μια αποθέωση του μάρκετινγκ σε πρωτόγνωρο βαθμό για μοτοσυκλέτα και για αυτό και μόνο μπράβο τους (+τεράστια ώθηση απο χρηματοδοτικό) .

Τα χρήματα που ζητάει είτε ως καινούριο είτε ως μεταχειρισμένο ειναι πολύ πολύ πάνω απο την πραγματική του αξία.




Θα επέλεγα >

1. Yamaha Super Tenere 1200 ως 1η επιλογή !

ή σε αρκετά φτηνότερες προτάσεις

Aprilia Caponord 1000 & Honda Varadero

Υπάρχουν πολλά σε κατάσταση φοβερή !

και τα ρέστα κάντα Ταξίδια !

Καλή επιλογή να έχεις ότι & αν πάρεις



Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Top Bottom