Αγορά μηχανής

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Γεια σε όλη την παρέα. Μετά από μια σύντομη συμβίωση με ένα fuduro, το οποίο το έδωσα γιατί μου έτυχαν διάφορα εκείνη την περίοδο είμαι και πάλι σε φάση αναζήτησης μοτοσυκλέτας. Δε θα σας ζαλίσω πολύ καθώς πιστεύω ότι ξέρω τι θέλω. Ουσιαστικά τρεις επιλογές υπάρχουν στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή και είναι οι εξής: suzuki dr 650, honda dominator 650 και yamaha xt 600. Η σειρά που τα έβαλα είναι και η σειρά προτίμησης που έχω στο μυαλό μου. Επίσης μου έχει περάσει από το μυαλό και το xt660r και το tt600r αλλά απλώς σαν ιδέες (γενικά και το xt 600 δεν μου φαίνεται και τόσο καλή επιλογή μετά από λίγα χιλιόμετρα που έχω οδηγήσει ορισμένα). Η απόψεις σας πάνω στα μοντέλα θα με βοηθούσε αρκετά καθώς δεν βιάζομαι ιδιαίτερα. Ποσό που διαθέτω έχει ταβάνι τα 2000. Οποία άλλη ιδέα που κινητέ στα πλαίσια των μοντέλων που ανέφερα είναι ευπρόσδεκτη. Τέλος ελπίζω να σας γνωρίσω από κοντά γιατί ακόμα δεν έχω έρθει σε κάποια μάζωξη
 

GiorgosGS1200

Μέλος
Περιοχή
Πάφος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
R1200GS, 2007
Δεν ξερω καποιο απο αυτα. Σ εκεινη τη φαση της ζωης μου ειχα διαλεξει klr650 και δε με απογοητευσε ποτε ουτε μου εβγαλε προβληματα. Ειναι δυνατο, αξιοπιστο και παει παντου. Αλλο που μου εχει μεινει απωθημενο ειναι το gs650 Dakar. Ειναι πιο μηχανη απ ολα τα προαναφερθεντα, ταξιδευει σαν δικυλινδρο, ειναι ανετο και οικονομικο, ενω οπως θα διαβασεις κι εδω μεσα κανει και ζορικες εντουραδες απροβληματιστα.

Μαλλον δεν ηθελες να σου βαλω κι αλλες σκεψεις, αλλα ο καθενας με τις επιλογες του.

Καλες αγορες!
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Kαλησπερα το dominator απερριψε το, εχει θεμα με τον αποσυμπιεστη κ τις βαλβιδες,στα αλλα 2 προχωρησε οπως κ στο ΚLR που λεει ο Γιωργος .
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Μακράν 660r.
Γιατί να κοιτάξεις τόσο παλιά μοντέλα όταν μπορείς να πάρεις το 660?
Πολυ τίμιο εργαλείο, πιο φρεσκο (με ότι συνεπάγεται αυτο) χωρίς ιδιαίτερα θέματα...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μακράν 660r.
Γιατί να κοιτάξεις τόσο παλιά μοντέλα όταν μπορείς να πάρεις το 660?
Πολυ τίμιο εργαλείο, πιο φρεσκο (με ότι συνεπάγεται αυτο) χωρίς ιδιαίτερα θέματα...
Γιατι το ΧΤ660R εχει κακιστη ποιοτητα κατασκευης (πλαστικα που ξεθωριαζουν ευκολα ,αυτοκολητα που ξεκολανε για πλακα, χρωμα μοτερ που ξεβαφει και δεν ξερω και γω τι αλλο)
Καμια σχεση δηλαδη με τα παλιοτερα που ανεφερε ο φιλος παραπανω που εχουν αποδειξει την αντοχη τους στον χρονο
Kαλησπερα το dominator απερριψε το, εχει θεμα με τον αποσυμπιεστη κ τις βαλβιδες,στα αλλα 2 προχωρησε οπως κ στο ΚLR που λεει ο Γιωργος .
Αυτο για το ντομι δεν το εχω ξανακουσει Για πες
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αμα πας για dr650 κοιτα τη φλατζα κυλινδρου-καρτερ.ο μονοκυλινδρος της suzuki ποναγε εκει,οπως και στα freewind που εχουν το ιδιο μοτερ.
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Γιατι το ΧΤ660R εχει κακιστη ποιοτητα κατασκευης (πλαστικα που ξεθωριαζουν ευκολα ,αυτοκολητα που ξεκολανε για πλακα, χρωμα μοτερ που ξεβαφει και δεν ξερω και γω τι αλλο)
Καμια σχεση δηλαδη με τα παλιοτερα που ανεφερε ο φιλος παραπανω που εχουν αποδειξει την αντοχη τους στον χρονο

Αυτο για το ντομι δεν το εχω ξανακουσει Για πες
Μακάρι όλα τα ζόρια μιας μοτοσυκλετας να μένανε απλά σε ένα κακής ποιότητας κοστούμι.
Αλλά μιλάμε για φρέσκο μηχανάκι και όχι πολλών χρόνων με πολλά χέρια που άγνωστο τι έχει κάνει ο καθένας και τι έκπληξη θα σου βγάλει.
Σαφώς και τα παλιά είναι αποδεδειγμενα σκυλιά, αλλά εφόσον υπάρχει δυνατότητα στα ίδια λεφτά για κάτι πιο φρεσκο εγώ προσωπικά θα κοιτούσα προς τα εκεί! :)
 

Magelanos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα-Ίλιον
Όνομα
Πανος
Μοτό
1)BMW K1200S
2)BMW F650
Το Fuduro το εδωσες για προβληματα που παρουσιαστηκαν στο μηχανακι η για δικους σου προσωπικους λογους; Και το ρωτω γιατι απο αυτα που ψαχνεις το Fuduro ειναι και παλι το καλυτερο πιστευω..;)
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Μακάρι όλα τα ζόρια μιας μοτοσυκλετας να μένανε απλά σε ένα κακής ποιότητας κοστούμι.
Αλλά μιλάμε για φρέσκο μηχανάκι και όχι πολλών χρόνων με πολλά χέρια που άγνωστο τι έχει κάνει ο καθένας και τι έκπληξη θα σου βγάλει.
Σαφώς και τα παλιά είναι αποδεδειγμενα σκυλιά, αλλά εφόσον υπάρχει δυνατότητα στα ίδια λεφτά για κάτι πιο φρεσκο εγώ προσωπικά θα κοιτούσα προς τα εκεί! :)
Ε οχι και φρεσκο! Εχει μπαγιατεψει πια και αυτο Απο το 2004 κυκλοφορει
Και δεν μιλαω μονο για κακη ποιοτητα των πλαστικων αλλα για μια γενικη αισθηση καλης κατασκευης που αποπνεει
Επισης εχω την βασιμη υποψια οτι το μηχανακι δεν παταει σωστα στο χωμα Αν και καποιος λογω εμφανισης θα περιμενε το αντιθετο!
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
αμα πας για dr650 κοιτα τη φλατζα κυλινδρου-καρτερ.ο μονοκυλινδρος της suzuki ποναγε εκει,οπως και στα freewind που εχουν το ιδιο μοτερ.
Γιατι το ΧΤ660R εχει κακιστη ποιοτητα κατασκευης (πλαστικα που ξεθωριαζουν ευκολα ,αυτοκολητα που ξεκολανε για πλακα, χρωμα μοτερ που ξεβαφει και δεν ξερω και γω τι αλλο)
Καμια σχεση δηλαδη με τα παλιοτερα που ανεφερε ο φιλος παραπανω που εχουν αποδειξει την αντοχη τους στον χρονο

Αυτο για το ντομι δεν το εχω ξανακουσει Για πες
Κωστα το ειχε ο αδερφος μου το 1996 εσβηνε συνεχεια κ εχανε την συμπιεση του,ασε που για να παρει εμπρος μας αλλαζε τα πετρελαια,το πηγαμε παντου χιο αθηνα θεσ/κη .Τελικα ενας μαστορας σε εξουσιοδοτημενο της αθηνας μας εκμυστηρευτηκε οτι τα domi εχουν αυτο το θεμα ,οπως κ πολλα hard-enduro της HONDA!!
 

STELTH

Μέλος
Περιοχή
ΧΙΟΣ-ΑΘΗΝΑ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ
Όνομα
ΣΤΕΛΙΟΣ
Μοτό
GS 1200 ADV DOHC
TRICITY 125 YAMAHA
Ε οχι και φρεσκο! Εχει μπαγιατεψει πια και αυτο Απο το 2004 κυκλοφορει
Και δεν μιλαω μονο για κακη ποιοτητα των πλαστικων αλλα για μια γενικη αισθηση καλης κατασκευης που αποπνεει
Επισης εχω την βασιμη υποψια οτι το μηχανακι δεν παταει σωστα στο χωμα Αν και καποιος λογω εμφανισης θα περιμενε το αντιθετο!
Ο λογος ειναι οτι κατασκευαζοταν Γαλλια κ οι Γαλλοι εκαναν τις ταρζανιες τους ¨φοβεροι επαγγελματιες¨!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Δαγκωτό σουτζούκι ντι Αρ
( το χω μελετήσει εκτενώς )
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Το Fuduro το εδωσες για προβληματα που παρουσιαστηκαν στο μηχανακι η για δικους σου προσωπικους λογους; Και το ρωτω γιατι απο αυτα που ψαχνεις το Fuduro ειναι και παλι το καλυτερο πιστευω..;)
Να σου πω την αλήθεια από τη σχετικά σύντομη συμβίωση με το fuduro μου άφησε πολύ καλύτερη εντύπωση από αυτό που περίμενα. Αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι με είχε αφήσει κάνα δύο φορές και δεν έλεγε να πάρει μπρός το οποίο πρόβλημα λύθηκε μετά από άνοιγμα καθάρισμα αλλαγή αναλώσιμων και ρύθμισμα των καρπιρατέρ δεν είχα κάποιο άλλο πρόβλημα. Άνετο ακόμα και στο δικάβαλο, καθημερινή χρήση στην πόλη χωρίς να με κουράσει καθόλου σε συνθήκες κίνησης. Με τον καιρό διαπίστωσα ένα πρόβλημα στα μπροστινά επιλύσιμο κατά πάσα πιθανότητα απλώς έπρεπε να λήψω ένα διάστημα στο εξωτερικό και τότε το πούλησα κιόλας. Μου περνάει από το μυαλό να πάω στο ίδιο μοντέλο απλώς το μόνο που σκέφτομαι είναι μήπως πάω στην ακόμη μεγαλύτερη απλότητα ενός αερόψυκτου και μόνο αυτό. Το ξέρω ότι είσαι ιδιοκτήτης του μοντέλου από τα ταξιδιώτικα σου που έχω διαβάσει και ακόμα και εσύ έχεις βάλει το χεράκι σου στο να αποδείξεις την αξιοπιστία του μοντέλου. Αν τυχαίνει να γνωρίζεις κάτι αξιόλογο που πουλιέται αν δεν σου κάνει κόπο στείλε μου ένα πμ.
Γιατι το ΧΤ660R εχει κακιστη ποιοτητα κατασκευης (πλαστικα που ξεθωριαζουν ευκολα ,αυτοκολητα που ξεκολανε για πλακα, χρωμα μοτερ που ξεβαφει και δεν ξερω και γω τι αλλο)
Καμια σχεση δηλαδη με τα παλιοτερα που ανεφερε ο φιλος παραπανω που εχουν αποδειξει την αντοχη τους στον χρονο

Αυτο για το ντομι δεν το εχω ξανακουσει Για πες

Συμφωνώ για το xtr είναι όπως τα λες και για αυτό δεν το συμπαθώ πολύ και ακόμα και το xt600 δεν το συμπαθώ για τους ίδιους λόγους.
 

Greg Ø

Μέλος
Όνομα
Γρηγόρης
Μοτό
KTM 990 Adventure '07
To Fuduro by the way το θεωρούσα πάντα ένα από τα ωραιότερα μηχανάκια στην κατηγορία του
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ουσιαστικά τρεις επιλογές υπάρχουν στο μυαλό μου αυτή τη στιγμή και είναι οι εξής: suzuki dr 650, honda dominator 650 και yamaha xt 600. Η σειρά που τα έβαλα είναι και η σειρά προτίμησης που έχω στο μυαλό μου. Επίσης μου έχει περάσει από το μυαλό και το xt660r και το tt600r αλλά απλώς σαν ιδέες (γενικά και το xt 600 δεν μου φαίνεται και τόσο καλή επιλογή μετά από λίγα χιλιόμετρα που έχω οδηγήσει ορισμένα).
Αφου δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά καλό είναι να οδηγήσεις όσο περισσότερα μοντέλα μπορείς ώστε να βγάλεις ο ίδιος ασφαλέστερα συμπεράσματα.
Μεταξύ των 3 παραπάνω μοντέλων εγω θα αφαιρούσα τελείως την τρίτη επιλογή.Το DR προτιμότερο για χώμα και το NX για άσφαλτο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμφότερα δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε άσφαλτο/χώμα αντίστοιχα.
Το DR εχει κύλινδρο Nicasil και ψυγείο λαδιού και μπορεί να γράψει πολλά χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή χωρίς να καταναλώνει ποσότητες λαδιού.Απ'την άλλη το NX με συμβατικό χιτώνιο κάποια στιγμή θα χρειαστεί ρεκτιφιέ(όπως και πολλά αερόψυκτα),το δικό μου ανοίχτηκε στα 97.000+χλμ.
Τι να προσέξεις σε έλεγχο για DR650,NX650

DR650
Να έχει καλή λειτουργία το κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά στην τρίτη ταχύτητα έχουν υπάρξει αρκετά φθαρμένα γρανάζια.
Μη ένδειξη νεκράς ταχύτητας στα όργανα,μπορεί αρχικά να φαίνεται μη επιλήψιμο αλλά θέλει τσεκάρισμα στο τι το προκαλεί.Ο σένσορας ένδειξης την νεκράς που βρίσκεται μέσα στο καπάκι δίσκων του συμπλέκτη συγκρατείται απο δυο βίδες που σπάνια μεν(γίνεται δε) κάποια απο αυτές φευγει απ'την θέση της με καταστροφικό αποτέλεσμα.


Το DR έχει δυο οδηγούς αλυσίδας(roller bearings) πίσω απ'το μπροστινό γρανάζι και πάνω στον σκελετό.Το πάνω roller συνήθως αφαιρείται απ'τους ιδιοκτήτες γιατί μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον σκελετό


Τις χρονιές 1998 και αρχές 1999 η Suzuki κατήργησε τον μειωτήρα ροπής(starter clutch torque limiter) στο κόμπλερ με μη θετικό αποτέλεσμα και τελικά επανέφερε το αρχικό σύστημα.

Πέρα απο την φλάτζα κυλίνδρου(η suzuki άλλαξε το part code) που ανέφερε και ο Πυξίδας παραπάνω υπήρξαν και περιστατικά όπου η τσιμούχα του άξονα που συγκρατεί το μπροστινό γρανάζι πετάχτηκε έξω.
Δεν θυμάμαι αν η suzuki έχει κάνει κάτι γι'αυτο υπάρχουν όμως στο εμπόριο διάφορα κλιπς(φωτό 2) που αποτρέπουν να συμβεί κάτι τέτοιο,φυσικά μπορεί να φτιαχτεί και με μηδαμινό κόστος απο οποιονδήποτε ασχολείται με DIY







NX650
Ο άξονας του μπροστινού γραναζιού πρέπει οπωσδήποτε να ελεχθεί γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις φθοράς του(οπως και σε Transalp,Africa Twin)


Στο εξωτερικό πολλοί ιδιοκτήτες XR650L(ιδιο μοτερ με ΝΧ) βάζουν γρανάζι απ'το υδρόψυκτο XR650R που είναι φαρδύτερο και πιάνει σε μεγαλύτερη επιφάνεια τον άξονα.Στο δικό μου που έχει πάνω απο 120.000χλμ είναι μια χαρά(τουλάχιστον την τελευταία φορά που το τσέκαρα :laugh:).


Κεφαλή
Σχεδόν(ή μάλλον πάντα :roflmao:) σε όλα τα RFVC μοτερ της Honda παρουσιάζεται ρωγμή στο σημείο που βιδώνει το μπουζι(δες φωτο).Αρχικά ακούγεται τρομακτικό αλλά τα μοτερ συνεχίζουν να δουλευουν χωρίς πρόβλημα.Στο εξωτερικό αρκετοί που κάνουν rebuild στο μοτερ ξαναβάζουν την κεφαλή χωρίς να την κολλήσουν και δεν έχουν θέμα.Εγώ επέλεξα τον δρόμο της επισκευής της,έκτοτε έχω κάνει περίπου 25.000χλμ και το μοτερ κελαηδαει.Τώρα αν έχει ξανανοίξει ή όχι ποσώς με ενδιαφέρει αφού μια χαρά κάνω την δουλειά μου χωρίς άγχος.


Αρκετοί ιδιοκτήτες NX παραπονιούνται για σβησίματα/βηξίματα και άλλες παρενέργειες του καρμπυρατερ.Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι παρενέργειες αφορούν τα Ιταλικά μοντέλα('95 και μετά) και ο λόγος είναι συνήθως ένας.Λόγο προδιαγραφών ρύπων η χοντα επέλεξε να φτωχύνει το μείγμα μέσω αλλαγής των ζιγκλερ,αυτή η αλλαγή σε συνδυασμο με τις πιο κλειστές εξατμίσεις των μοντέλων αυτών επέφερε αυτη την παρενέργεια.Αν σεταριστεί σωστά το καρμπυρατερ δουλευει άψογα χειμώνα/καλοκαίρι.

Αν σε ενδιαφέρει αρκετά το ΝΧ μπορώ να σου γράφω για αρκετές ημέρες μιας και το τρωω(και με τρωει) στην μάπα:roflmao: επι 8 συναπτά έτη.Γενικά αν αλλάζονται συχνά τα λαδάκια του(αερόψυκτο γαρ) και τηρείται μια στοιχειώδης συντήρηση θα σε παει παντού χωρίς να διαμαρτύρεται.Και λεω για συντήρηση γιατί ξέρω άνθρωπο που για χρόνια παραπονιόνταν για σβησίματα και τελικά αυτό που έφταιγε ήταν το φίλτρο αέρα που κανείς απο όσους μαστόρους το πήγαινε(εκτός τον τελευταίο) δεν μπήκε στον κόπο να το καθαρίσει/αλλάξει :UH:

Αναφέροντας τα προβλήματα που μπορεί να βγάλουν τα DR,NX δεν σημαίνει ότι όλα τα άλλα μονοκύλινδρα είναι 100% αξιόπιστα.Όλα έχουν τα κουσούρια τους,άλλα περισσότερα και άλλα λιγότερα.

Επιπλέον επιλογές απο όσα έχουν αναφερθεί είναι τα XTZ660 Tenere(το παλιό) και KLX650C.Ικανότατες κατασκευές που όμως θέλουν υπομονή για να βρεθούν αξιόλογα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αφου δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά καλό είναι να οδηγήσεις όσο περισσότερα μοντέλα μπορείς ώστε να βγάλεις ο ίδιος ασφαλέστερα συμπεράσματα.
Μεταξύ των 3 παραπάνω μοντέλων εγω θα αφαιρούσα τελείως την τρίτη επιλογή.Το DR προτιμότερο για χώμα και το NX για άσφαλτο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμφότερα δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε άσφαλτο/χώμα αντίστοιχα.
Το DR εχει κύλινδρο Nicasil και ψυγείο λαδιού και μπορεί να γράψει πολλά χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή χωρίς να καταναλώνει ποσότητες λαδιού.Απ'την άλλη το NX με συμβατικό χιτώνιο κάποια στιγμή θα χρειαστεί ρεκτιφιέ(όπως και πολλά αερόψυκτα),το δικό μου ανοίχτηκε στα 97.000+χλμ.
Τι να προσέξεις σε έλεγχο για DR650,NX650

DR650
Να έχει καλή λειτουργία το κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά στην τρίτη ταχύτητα έχουν υπάρξει αρκετά φθαρμένα γρανάζια.
Μη ένδειξη νεκράς ταχύτητας στα όργανα,μπορεί αρχικά να φαίνεται μη επιλήψιμο αλλά θέλει τσεκάρισμα στο τι το προκαλεί.Ο σένσορας ένδειξης την νεκράς που βρίσκεται μέσα στο καπάκι δίσκων του συμπλέκτη συγκρατείται απο δυο βίδες που σπάνια μεν(γίνεται δε) κάποια απο αυτές φευγει απ'την θέση της με καταστροφικό αποτέλεσμα.


Το DR έχει δυο οδηγούς αλυσίδας(roller bearings) πίσω απ'το μπροστινό γρανάζι και πάνω στον σκελετό.Το πάνω roller συνήθως αφαιρείται απ'τους ιδιοκτήτες γιατί μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον σκελετό


Τις χρονιές 1998 και αρχές 1999 η Suzuki κατήργησε τον μειωτήρα ροπής(starter clutch torque limiter) στο κόμπλερ με μη θετικό αποτέλεσμα και τελικά επανέφερε το αρχικό σύστημα.

Πέρα απο την φλάτζα κυλίνδρου(η suzuki άλλαξε το part code) που ανέφερε και ο Πυξίδας παραπάνω υπήρξαν και περιστατικά όπου η τσιμούχα του άξονα που συγκρατεί το μπροστινό γρανάζι πετάχτηκε έξω.
Δεν θυμάμαι αν η suzuki έχει κάνει κάτι γι'αυτο υπάρχουν όμως στο εμπόριο διάφορα κλιπς(φωτό 2) που αποτρέπουν να συμβεί κάτι τέτοιο,φυσικά μπορεί να φτιαχτεί και με μηδαμινό κόστος απο οποιονδήποτε ασχολείται με DIY







NX650
Ο άξονας του μπροστινού γραναζιού πρέπει οπωσδήποτε να ελεχθεί γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις φθοράς του(οπως και σε Transalp,Africa Twin)


Στο εξωτερικό πολλοί ιδιοκτήτες XR650L(ιδιο μοτερ με ΝΧ) βάζουν γρανάζι απ'το υδρόψυκτο XR650R που είναι φαρδύτερο και πιάνει σε μεγαλύτερη επιφάνεια τον άξονα.Στο δικό μου που έχει πάνω απο 120.000χλμ είναι μια χαρά(τουλάχιστον την τελευταία φορά που το τσέκαρα :laugh:).


Κεφαλή
Σχεδόν(ή μάλλον πάντα :roflmao:) σε όλα τα RFVC μοτερ της Honda παρουσιάζεται ρωγμή στο σημείο που βιδώνει το μπουζι(δες φωτο).Αρχικά ακούγεται τρομαχτικό αλλά τα μοτερ συνεχίζουν να δουλευουν χωρίς πρόβλημα.Στο εξωτερικό αρκετοί που κάνουν rebuild στο μοτερ ξαναβάζουν την κεφαλή χωρίς να την κολλήσουν και δεν έχουν θέμα.Εγώ επέλεξα τον δρόμο της επισκευής της,έκτοτε έχω κάνει περίπου 25.000χλμ και το μοτερ κελαηδαει.Τώρα αν έχει ξανανοίξει ή όχι ποσώς με ενδιαφέρει αφού μια χαρά κάνω την δουλειά μου χωρίς άγχος.


Αρκετοί ιδιοκτήτες NX παραπονιούνται για σβησίματα/βηξίματα και άλλες παρενέργειες του καρμπυρατερ.Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι παρενέργειες αφορούν τα Ιταλικά μοντέλα('95 και μετά) και ο λόγος είναι συνήθως ένας.Λόγο προδιαγραφών ρύπων η χοντα επέλεξε να φτωχύνει το μείγμα μέσω αλλαγής των ζιγκλερ,αυτή η αλλαγή σε συνδυασμο με τις πιο κλειστές εξατμίσεις των μοντέλων αυτών επέφερε αυτη την παρενέργεια.Αν σεταριστεί σωστά το καρμπυρατερ δουλευει άψογα χειμώνα/καλοκαίρι.

Αν σε ενδιαφέρει αρκετά το ΝΧ μπορώ να σου γράφω για αρκετές ημέρες μιας και το τρωω(και με τρωει) στην μάπα:roflmao: επι 8 συναπτά έτη.Γενικά αν αλλάζονται συχνά τα λαδάκια του(αερόψυκτο γαρ) και τηρείται μια στοιχειώδης συντήρηση θα σε παει παντού χωρίς να διαμαρτύρεται.Και λεω για συντήρηση γιατί ξέρω άνθρωπο που για χρόνια παραπονιόνταν για σβησίματα και τελικά αυτό που έφταιγε ήταν το φίλτρο αέρα που κανείς απο όσους μαστόρους το πήγαινε(εκτός τον τελευταίο) δεν μπήκε στον κόπο να το καθαρίσει/αλλάξει :UH:

Αναφέροντας τα προβλήματα που μπορεί να βγάλουν τα DR,NX δεν σημαίνει ότι όλα τα άλλα μονοκύλινδρα είναι 100% αξιόπιστα.Όλα έχουν τα κουσούρια τους,άλλα περισσότερα και άλλα λιγότερα.

Επιπλέον επιλογές απο όσα έχουν αναφερθεί είναι τα XTZ660 Tenere(το παλιό) και KLX650C.Ικανότατες κατασκευές που όμως θέλουν υπομονή για να βρεθούν αξιόλογα.
Εγκυκλοπαιδεια. ...:friendship:
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με 2000 ευρώ. .... νομίζω ότι η σοφότερη αγορά, θα ήταν ένα bmw 650 Dakar.
Συνχρονο, σβέλτο, οικονομικό και απροβληματιστο.
Στο χωμα.....πάρα πολύ καλο.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
το klx 650 ειναι πιο off /on κ δυσκολα για δικαβαλο κ εκδρομες. Με 2000 euro το BMW 650 ειναι καλη επιλογη. Σε αυτο το ποσο βρισκεις κ klr 650 πιο νεο το δικο μου ειναι 2006 κ made in Japan.
 
Top Bottom