Αγορά μηχανής

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
το klx 650 ειναι πιο off /on κ δυσκολα για δικαβαλο κ εκδρομες. Με 2000 euro το BMW 650 ειναι καλη επιλογη. Σε αυτο το ποσο βρισκεις κ klr 650 πιο νεο το δικο μου ειναι 2006 κ made in Japan.
Μια χαρά τα καταφέρνει το KLX(το μιζάτο φυσικά) και στις μικτές εκδρομές(χώμα/άσφαλτο) και σε ασφάλτινα στροφιλίκια όπου είναι πολυ ευχάριστο παιχνίδι.Για δικάβαλο συμφωνώ,μόνο σε αστική χρήση ή κοντινές εκδρομούλες μπορεί να αντέξει ο πίσω.
Καλό είναι ο φίλος που ξεκίνησε το νήμα να αποσαφηνίσει για ποιες χρήσεις θέλει το μονοκύλινδρο.Γιατί καλά και άξια είναι όλα αλλά έκαστο στο είδος του.Το Dakar πχ θα θέσει γρηγορότερα περιορισμούς σε δύσβατα χωμάτινα περάσματα ενω τα DR,KLX θέλουν συμβιβασμό σε ασφάλτινα ταξίδια(και δη δικάβαλα).
Με λίγα λόγια ο κάθε υποψήφιος αγοραστής πρέπει να ιεραρχεί τις ανάγκες/απαιτήσεις του,υπάρχουν ον-οφ που κοιτάνε πιο πολύ προς το χώμα και άλλα προς άσφαλτο.Ενδιάμεσα υπάρχουν και κάποια που πλησιάζουν το 50/50 αλλά δεν μπορούν να φτάσουν με μεγάλη αποτελεσματικότητα στα δυο άκρα(και χώμα και άσφαλτο).Η χρυσή μετριότης που λένε μερικοί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Συμφωνω σε αυτα. Προσωπικα εχω μια αρχη (μετα απο πολλες μηχανες κ αυτοκ. που περασαν απ τα χερια μου) στα μεταχειρ. δεν κοιτας περιορισμενα μοντελα αλλα ψαχνεις το πιο ποιοτικο προσεγμενο αναλογα με το ποσο που διαθετεις τη φαση τις ζωης σου κ φυσικα να σου κανει κ Κλικ αυτο που θα βρεις.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Παντως με τα δυο χιλιάρικα παίζουν και 1100 gs !!!!
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Τι να την κανει τετοια μαουνα ρε Αστεριε-Φοινικα.. :UH:
Ειπε αερόελαιοψυκτο απλό κλπ κλπ
Το χόντρυνα λιγο παραπανω αλλα να ξέρεις οτι τα 1100 ειναι πολυ αξιόπιστα εργαλεία ειδικα τα τελευταια μοντέλα 97-98-99 παραγωγής ειναι ανώτερα και απο το 1150 κατα την δίκη μου άποψη
Εμμένω ομως σε μικρο στο dr
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Παντως με τα δυο χιλιάρικα παίζουν και 1100 gs !!!!
Όντως πολύ ποιοτικό μηχανάκι αλλά πάμε σε άλλη κατηγορία και επίσης δεν με καλύπτει το δίπλωμα κάτι το οποίο ισχύει και για το f650 gs που πρότειναν αρκετοί και πρόκειται πραγματικά για μια καλή επιλογή η οποία απορρίπτεται για εξωτερικούς παράγοντες Α2 γαρ...
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Αφου δεν βιάζεσαι για άμεση αγορά καλό είναι να οδηγήσεις όσο περισσότερα μοντέλα μπορείς ώστε να βγάλεις ο ίδιος ασφαλέστερα συμπεράσματα.
Μεταξύ των 3 παραπάνω μοντέλων εγω θα αφαιρούσα τελείως την τρίτη επιλογή.Το DR προτιμότερο για χώμα και το NX για άσφαλτο χωρίς αυτό να σημαίνει ότι αμφότερα δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε άσφαλτο/χώμα αντίστοιχα.
Το DR εχει κύλινδρο Nicasil και ψυγείο λαδιού και μπορεί να γράψει πολλά χιλιόμετρα στον ολικό χιλιομετρητή χωρίς να καταναλώνει ποσότητες λαδιού.Απ'την άλλη το NX με συμβατικό χιτώνιο κάποια στιγμή θα χρειαστεί ρεκτιφιέ(όπως και πολλά αερόψυκτα),το δικό μου ανοίχτηκε στα 97.000+χλμ.
Τι να προσέξεις σε έλεγχο για DR650,NX650

DR650
Να έχει καλή λειτουργία το κιβώτιο ταχυτήτων ειδικά στην τρίτη ταχύτητα έχουν υπάρξει αρκετά φθαρμένα γρανάζια.
Μη ένδειξη νεκράς ταχύτητας στα όργανα,μπορεί αρχικά να φαίνεται μη επιλήψιμο αλλά θέλει τσεκάρισμα στο τι το προκαλεί.Ο σένσορας ένδειξης την νεκράς που βρίσκεται μέσα στο καπάκι δίσκων του συμπλέκτη συγκρατείται απο δυο βίδες που σπάνια μεν(γίνεται δε) κάποια απο αυτές φευγει απ'την θέση της με καταστροφικό αποτέλεσμα.


Το DR έχει δυο οδηγούς αλυσίδας(roller bearings) πίσω απ'το μπροστινό γρανάζι και πάνω στον σκελετό.Το πάνω roller συνήθως αφαιρείται απ'τους ιδιοκτήτες γιατί μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στον σκελετό


Τις χρονιές 1998 και αρχές 1999 η Suzuki κατήργησε τον μειωτήρα ροπής(starter clutch torque limiter) στο κόμπλερ με μη θετικό αποτέλεσμα και τελικά επανέφερε το αρχικό σύστημα.

Πέρα απο την φλάτζα κυλίνδρου(η suzuki άλλαξε το part code) που ανέφερε και ο Πυξίδας παραπάνω υπήρξαν και περιστατικά όπου η τσιμούχα του άξονα που συγκρατεί το μπροστινό γρανάζι πετάχτηκε έξω.
Δεν θυμάμαι αν η suzuki έχει κάνει κάτι γι'αυτο υπάρχουν όμως στο εμπόριο διάφορα κλιπς(φωτό 2) που αποτρέπουν να συμβεί κάτι τέτοιο,φυσικά μπορεί να φτιαχτεί και με μηδαμινό κόστος απο οποιονδήποτε ασχολείται με DIY







NX650
Ο άξονας του μπροστινού γραναζιού πρέπει οπωσδήποτε να ελεχθεί γιατί έχουν υπάρξει περιπτώσεις φθοράς του(οπως και σε Transalp,Africa Twin)


Στο εξωτερικό πολλοί ιδιοκτήτες XR650L(ιδιο μοτερ με ΝΧ) βάζουν γρανάζι απ'το υδρόψυκτο XR650R που είναι φαρδύτερο και πιάνει σε μεγαλύτερη επιφάνεια τον άξονα.Στο δικό μου που έχει πάνω απο 120.000χλμ είναι μια χαρά(τουλάχιστον την τελευταία φορά που το τσέκαρα :laugh:).


Κεφαλή
Σχεδόν(ή μάλλον πάντα :roflmao:) σε όλα τα RFVC μοτερ της Honda παρουσιάζεται ρωγμή στο σημείο που βιδώνει το μπουζι(δες φωτο).Αρχικά ακούγεται τρομακτικό αλλά τα μοτερ συνεχίζουν να δουλευουν χωρίς πρόβλημα.Στο εξωτερικό αρκετοί που κάνουν rebuild στο μοτερ ξαναβάζουν την κεφαλή χωρίς να την κολλήσουν και δεν έχουν θέμα.Εγώ επέλεξα τον δρόμο της επισκευής της,έκτοτε έχω κάνει περίπου 25.000χλμ και το μοτερ κελαηδαει.Τώρα αν έχει ξανανοίξει ή όχι ποσώς με ενδιαφέρει αφού μια χαρά κάνω την δουλειά μου χωρίς άγχος.


Αρκετοί ιδιοκτήτες NX παραπονιούνται για σβησίματα/βηξίματα και άλλες παρενέργειες του καρμπυρατερ.Στις περισσότερες των περιπτώσεων οι παρενέργειες αφορούν τα Ιταλικά μοντέλα('95 και μετά) και ο λόγος είναι συνήθως ένας.Λόγο προδιαγραφών ρύπων η χοντα επέλεξε να φτωχύνει το μείγμα μέσω αλλαγής των ζιγκλερ,αυτή η αλλαγή σε συνδυασμο με τις πιο κλειστές εξατμίσεις των μοντέλων αυτών επέφερε αυτη την παρενέργεια.Αν σεταριστεί σωστά το καρμπυρατερ δουλευει άψογα χειμώνα/καλοκαίρι.

Αν σε ενδιαφέρει αρκετά το ΝΧ μπορώ να σου γράφω για αρκετές ημέρες μιας και το τρωω(και με τρωει) στην μάπα:roflmao: επι 8 συναπτά έτη.Γενικά αν αλλάζονται συχνά τα λαδάκια του(αερόψυκτο γαρ) και τηρείται μια στοιχειώδης συντήρηση θα σε παει παντού χωρίς να διαμαρτύρεται.Και λεω για συντήρηση γιατί ξέρω άνθρωπο που για χρόνια παραπονιόνταν για σβησίματα και τελικά αυτό που έφταιγε ήταν το φίλτρο αέρα που κανείς απο όσους μαστόρους το πήγαινε(εκτός τον τελευταίο) δεν μπήκε στον κόπο να το καθαρίσει/αλλάξει :UH:

Αναφέροντας τα προβλήματα που μπορεί να βγάλουν τα DR,NX δεν σημαίνει ότι όλα τα άλλα μονοκύλινδρα είναι 100% αξιόπιστα.Όλα έχουν τα κουσούρια τους,άλλα περισσότερα και άλλα λιγότερα.

Επιπλέον επιλογές απο όσα έχουν αναφερθεί είναι τα XTZ660 Tenere(το παλιό) και KLX650C.Ικανότατες κατασκευές που όμως θέλουν υπομονή για να βρεθούν αξιόλογα.
Κατατοπιστικότατος και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Νιώθω ότι έχω καταλήξει στο dr και αν δεν βρεθεί κάτι καλό λέω να πάω προς fuduro. Γενικά το αγχός μου είναι να βρω κάτι καλό που ναι μεν θα μου ζητήσει μερικά πράγματα γιατί καταλαβαίνω ότι έχει τουλάχιστον 15 ετία στη πλάτη του αλλά από την άλλη να μην απαιτεί σχεδόν ανακατασκευή για να στρώσει και να γίνει απροβλημάτιστο. Δυστυχώς πολλές αγγελίες με dr δεν υπάρχουν αφού δε το συναντάς και συχνά στο δρόμο. Από τα μόνα που φαίνεται να αξίζουν αυτή τη στιγμή πιστεύω είναι αυτό http://www.car.gr/4439165-suzuki-dr-650-se το οποίο όμως ακόμα και στα 2000 να το ρίξει μου φαίνεται τσιμπημένο και δυστυχώς στην Κρήτη, παρότι μου έχει πει ότι το στέλνει και αν δεν μου αρέσει του το στέλνω πίσω χωρίς να με επιβαρύνει. Συνοψίζοντας θα με ενδιέφερε αυτό που είπε και ο Λευκάδιος να οδηγήσω δηλαδή το dr αλλά τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει αφού δεν τυχαίνει να γνωρίζω κάποιον ιδιοκτήτη.
 

doctoras

Μέλος
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Chris
Μοτό
GSX250R
νομιζω (αν και ο λευκάδιος έχει καλύτερη εικόνα), ως μοτέρ και μονο το klr650 που υπήρχε στην αγορά εώς το 05-06 είναι το πιο αξιόπιστο απο όλα τα γιαπωνέζικα thumper 600-650. όμως οι διαφορές στο στύσιμο γεωμετρία αναρτησεις κλίνουν υπερ dr650, domi. Το xt600 είχε τις περισσότερες πωλήσεις λόγο κληρονομιάς
τα λεφτά που δίνεις είναι οκ για να βρεις ένα σε καλή κατάσταση, όμως έχει πολλές πιθανότητες να βρεις ένα καλό klr650 που διαθετόταν μέχρι και πριν 10 χρόνια επισήμως απο την ελλην αντιπροσωπία
βασικά όλα τα μοντέλα έχουν γράψει την ιστορία τους όποιο και να διαλέξεις για μεση χρήση και εφόσον είναι σε καλή κατάσταση θα το ευχαριστηθείς το ίδιο
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Κατατοπιστικότατος και σε ευχαριστώ για το χρόνο σου. Νιώθω ότι έχω καταλήξει στο dr και αν δεν βρεθεί κάτι καλό λέω να πάω προς fuduro. Γενικά το αγχός μου είναι να βρω κάτι καλό που ναι μεν θα μου ζητήσει μερικά πράγματα γιατί καταλαβαίνω ότι έχει τουλάχιστον 15 ετία στη πλάτη του αλλά από την άλλη να μην απαιτεί σχεδόν ανακατασκευή για να στρώσει και να γίνει απροβλημάτιστο. Δυστυχώς πολλές αγγελίες με dr δεν υπάρχουν αφού δε το συναντάς και συχνά στο δρόμο. Από τα μόνα που φαίνεται να αξίζουν αυτή τη στιγμή πιστεύω είναι αυτό http://www.car.gr/4439165-suzuki-dr-650-se το οποίο όμως ακόμα και στα 2000 να το ρίξει μου φαίνεται τσιμπημένο και δυστυχώς στην Κρήτη, παρότι μου έχει πει ότι το στέλνει και αν δεν μου αρέσει του το στέλνω πίσω χωρίς να με επιβαρύνει. Συνοψίζοντας θα με ενδιέφερε αυτό που είπε και ο Λευκάδιος να οδηγήσω δηλαδή το dr αλλά τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει αφού δεν τυχαίνει να γνωρίζω κάποιον ιδιοκτήτη.
Αν και απο φωτογραφίες δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8790710/
Άλλη μια καλή επιλογή είναι το μιζάτο TT600RE,συνήθως τα λίγα που υπάρχουν στο car.gr είναι λίγο πάνω απ'τα 2000 αλλά καμιά φορά εμφανίζονται και κάποια με 1700-1800.

Άσχετο/σχετικό,μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο παλαιότερο μοντέλο SE μετά απο τις παρεμβάσεις που του έχουν γίνει http://www.car.gr/8718945-suzuki-dr-650-se
Δεν είναι '97άρι και δεν το προτείνω σε κανέναν αλλά εμένα μ'αρέσει :wacky:



νομιζω (αν και ο λευκάδιος έχει καλύτερη εικόνα), ως μοτέρ και μονο το klr650 που υπήρχε στην αγορά εώς το 05-06 είναι το πιο αξιόπιστο απο όλα τα γιαπωνέζικα thumper 600-650.
Ο πλέον αρμόδιος για το KLR650 είναι μάλλον ο petros KLR ;)
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
KLR,DR,XTR 660 με την σειρα που τα εχω. Το XTR ειναι παρεξηγημενο για τα θεματα που σου εγραψαν παραπανω και ειναι αληθεια.Οταν το ειχα σιγα μην με ενοιαζε αν ξεβαφει το μοτερ η τα πλαστικα.Με εντυπωσιαζε που ταξιδεψε παντου στην Ελλαδα ολιγον απο Βαλκανια, με πηγαινε στην δουλεια καθημερινα -70 χλμ Μπραχαμι Ελευσινα- ανεβηκε στα βουνα και μεχρι λαστιχα σε σερβις παρκ του Ακροπολις κουβαλουσε για λογαριασμο φιλου αγωνιζομενου τοτε.Μια υπογραμμιση ομως σε ενα θεμα σχετικα με το μηχανακι.Το πηρα μτχ και ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε βαλει Ohlins ελατηρια-λαδακια στο μπροστινο και το φθηνο αμορτισερ της εταιρειας πισω.Ξερω οτι αυτο εκανε την διαφορα γιατι αλλα που οδηγησα οι αναρτησεις τους ηταν βρακολαστιχα.
Τα KLR και DR ειναι σκυλια του πολεμου και επισης κανουν τα παντα.Τα ξαδερφια μου στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου πινουν νερο στο ονομα τους παντα.
Καλη αγορα και καλα χλμ σε οτι επιλεξεις.
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Αν και απο φωτογραφίες δεν μπορεί κανείς να είναι σίγουρος http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/8790710/
Άλλη μια καλή επιλογή είναι το μιζάτο TT600RE,συνήθως τα λίγα που υπάρχουν στο car.gr είναι λίγο πάνω απ'τα 2000 αλλά καμιά φορά εμφανίζονται και κάποια με 1700-1800.

Άσχετο/σχετικό,μου αρέσει πολύ το συγκεκριμένο παλαιότερο μοντέλο SE μετά απο τις παρεμβάσεις που του έχουν γίνει http://www.car.gr/8718945-suzuki-dr-650-se
Δεν είναι '97άρι και δεν το προτείνω σε κανέναν αλλά εμένα μ'αρέσει :wacky:



Ο πλέον αρμόδιος για το KLR650 είναι μάλλον ο petros KLR ;)

Το συγκεκριμένο dr φαίνεται όντως αρκετά καλό, έχω φίλο στη Σπάρτη θα του πω να περάσει να ρίξει μια ματιά με τη πρώτη ευκαιρία. Όσο για το dr της φωτο είναι από τις περιπτώσεις που σε κ@βλ.. αλλά δεν ακουμπάς. Για το ttr που είπες επειδή μου αρέσει, αυτό που ακούγεται για έλλειψη συνεμπλοκ που οδηγεί στο να παίρνεις τον πίσω τροχό στο χέρι ισχύει ή είναι παραφιλολογία?
 

AnotherFace

Μέλος
Περιοχή
Aθηνα
Όνομα
Πετρος
Μοτό
Adv950\hsq510
Aν κοιταξεις για ttr δες αυτο ---> http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/8525712/
Ειναι του μηχανικου μου. Το πηρε με σκοπο να το φτιαξει κλπ αλλα το παρατησε λογω οικονομικων.Θελει 2-3 πραγματακια.
Βεβαια ειναι αμιζο!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το συγκεκριμένο dr φαίνεται όντως αρκετά καλό, έχω φίλο στη Σπάρτη θα του πω να περάσει να ρίξει μια ματιά με τη πρώτη ευκαιρία. Όσο για το dr της φωτο είναι από τις περιπτώσεις που σε κ@βλ.. αλλά δεν ακουμπάς. Για το ttr που είπες επειδή μου αρέσει, αυτό που ακούγεται για έλλειψη συνεμπλοκ που οδηγεί στο να παίρνεις τον πίσω τροχό στο χέρι ισχύει ή είναι παραφιλολογία?
Αν θυμάμαι καλά το tt600re πρέπει να έχει σινεμπλοκ πίσω σε αντίθεση με το μανιβελάτο,επειδή γράφω από κινητό μπες στο CMSNL>Yamaha>TTR και δες τα σχετικά διαγράμματα των πίσω τροχών.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Για το klr 650 εγραψα τη γνωμη μου στη αρχη του νηματος. Επειδη γουσταρω το θεμα συνεχιζω dr Domi KLX οπως ειπαν πολλοι φιλοι εδω κλασσικα μηχανακια καλα κ αρκετα off αλλα ηλικιακα παλια μοντελα με οτι αυτο συνεπαγεται. Προτεινα το klr γιατι εβγαινε μεχρι 2006 ευκολα ανταλακτικα εισαγωγη αντιπρ. κ πιο on /off. Αυτο τον καιρο ειναι η μοναδικη μοτο που εχω κ κανω τα παντα με αυτη. Σημερα πχ. ακολουθησα τη παρεα (ολοι με μεγαλυτερα) στη βολτα λιμνη δοξης ( μια 350 χλ.) αυριο θα ειναι παπι στο κεντρο μεθαυριο θα παει χωματαδα Υμηττο η Βαρυμπομπη κ αυτα με 5 λιτρα 100 χλ. φθηνο service χωρις σπαστικες ζημιες. Εμενα τυχαια ηρθε στα χερια μου αλλα μετα απο 8 χρονια το εκτιμω καθε μερα κ πιο πολυ. Σορυ για το σεντονι οτι κ να επιλεξεις καλοβολτο να γουσταρεις γιατι οι 2 ροδες εχουν αξια !!!!!!!!
 

trav

Μέλος
Περιοχή
Άλιμος, Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Παιδιά σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Τελικά κατέληξα να ψάχνω για το dr 650. Πιστεύω ότι συνδυάζει στο καλύτερο δυνατό βαθμό αυτά που ζητάω απλώς αυτή τη στιγμή τα μόνα αξιόλογα που υπάρχουν είναι Κρήτη. Αναμονή και ψάξιμο λοιπόν και αν έχετε κάτι υπόψιν σας μου λέτε.
 
Top Bottom